Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • e-biza

    őstag

    válasz anaqer #18 üzenetére

    Az új detonatorba nem trilineart raktak, hanem valami specibbet ami trilinear minoséget ad, gyorsabban. lehet az ati már elöbb megtette, miután egyik driver forráskodját sem szivárogtatták ki, nem tudjuk meg hogy hogyan is mennek a driverek - én amúgy se érteném nem tudok programozni :) de lehet énis le fogom tesztelni, igaz jelenleg csak fx5200 meg r9600xt áll rendelkezésre.

  • rudi

    nagyúr

    válasz anaqer #18 üzenetére

    Majd én explain:
    ATI nem használ teljes trilinear filteringet ha aniso van bekapcsolva. Csak az első textúra kap trilineart a többi már csak Bi-t, ezzel majdnem 50% meló ki van kerülve. Az alap bi viszont tényleg bi és az alap (aniso) nélküli tri tényleg tri.

    NVnél nem 100% hogy a DXes tri tényleg tri (2mip szinten bi és ez átlagolva, részletesebben [L]http://www.netmatch.host.sk/vga.html[/L]. Továbbá az Intellisample átveszi az irányítást az AF szintek fölött (performanceban pl 8=2, 4=1, 2=1).

    Thom! csinált egy ''shader war'' című topicotű, nekem az az ajánlatom hogy minden optimalizációval és driverekkel kapcsolatos dolgot ott beszéljünk meg, mert ez a minden detonatornak külön topic, minden optimalizációs fejleménynek külön topic nagyon lehúzza az átláthatóságot.

    OFF
    Valamikor jó lenne villannyal kapcsolatban összejönni, nemsokára írok mailt.
    ON

Aktív témák