Hirdetés

Aktív témák

  • FreeM

    aktív tag

    válasz e-biza #1 üzenetére

    Az, hogy az ATI csal az eddig is nyilvánvaló volt - pl. anisotropic filtering megvalósítása -, a most felszínre került dolgok ezen lényegileg nem változtatnak (már csak azért sem, mert ezeket az új stikliket igen nehéz kiszúrni, ellenben az aniso-s kavarással). Az nVidia elég rég óta tud ezekről, de eddig nem hozták nyilvánosságra (szerintem nagyon helyesen) mert ezzel csak az ATI sárdobáló gépezete alá adták volna a lovat.
    Most viszont már minden erkölcsi alapjuk megvan ahhoz, hogy előálljanak ezekkel, hiszen emellé oda lehet állítani a teljesen megreformált nVidia driver minőségbiztosítási rendszert és irányelveket, amelyeket bemutattak és bevezettek. Ennek első terméke az 52.16-os Detonator, amely mindenhol kiválóra vizsgázott a képminőségteszteken. (Ez természetesen nem jelenti azt, hogy az hibátlan lenne - de aki hibátlan driver-re vár, azt el kell szomorítanom, mert soha az életeben sehol nem fog ilyet találni -)
    Azt tudni illik, hogy az nVidia OpenGL driver-e nagyon régóta hallgatólagosan elfogadott arany-szabványnak számít a fejlesztők körében, ez az etalon. Egy darabig a driver DX-es felülete is ilyen szerepet játszott, de ma már nem az. Az új minőségbiztosítási rendszer garantálja, hogy olyan ''hibák'' amelyek a képminőség rontása árán okoznak teljesítményjavulást csak igen kis valószínűséggel maradhatnak bent a kiadott termékben, valamint az egyéb hibák számát is jelentősen csökkenti. Ennek segítségével könnyen lehet, hogy kis idő múlva a DX-es felületük is (újra) etalonná válik.

    e-biza, én a helyedben még egy dolgot idéztem volna, ami állítólag szó szerint elhangzott az nVidia képviselői szájából. Ez pedig ez volt:

    ''We're going to kick everyone's ass.'' ;]

    Nos, a driver oldalon már megtették az ehhez szükséges lépéseket! :C

Aktív témák