Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr.F.E.R.I.

    Topikgazda

    válasz Mister_X #520 üzenetére

    Én nem csupán üzleti döntésnek tartom, inkább egy paradigmaváltás lehet, amit mostanában látunk. Konkrétabban azt veszem észre, hogy a három cég egyre nagyobb teret enged a célzott marketingnek, igyekszik mindegyik a saját táborát jobban megszólítani az általános jellegű kampányok mellett/helyett. A Sony ugye nemrég tartotta meg a saját prezentációját a PS4-ről, az MS most fogja valamikor bemutatni az új boxot, szintén egy önálló rendezvény keretei közt. A Nintendo pedig - ha már róla van szó - eddig is már nagyban alapozott a Directekre, mint a saját célközönsége elérésére, idén pedig szinte teljesen kiváltják velük az E3-as szereplést. Ők persze azt állítják, hogy a megváltozott marketing stratégiájuk az oka ennek, de jobban belegondolva lehet mögötte ráció, mert rengeteg konzoluk van a piacon, amivel közvetlenül letölthetőek/megnézhetőek ezek az adások. Mivel ilyen konzol híján nehezen jut el egy nem-nintendóshoz az üzenetük, ezért érzem azt, hogy leginkább a meglévő - amúgy cseppet sem kicsi - tömegbázisukat szeretnék méginkább megszilárdítani. Mivel nincs más konzolom, ezért nem tudom, hogy a két másik cégnek vannak-e a Nintendo Direct-hez hasonló kezdeményezései, de az biztos, hogy magam részéről meg vagyok elégedve ezekkel az adásokkal, amit érdemes megtudni a készülő játékokról/miegymásról, azt kiválóan bemutatják, nem kell egy-két nagyobb alkalomra várni évente, csinnadratta ide vagy oda.

Új hozzászólás Aktív témák