Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • gliskard

    senior tag

    Win PC vonalra behozni egy relatív szigorú hitelesítést amit az átlag ember is megért, nem hangzik olyan rosszul. De ehhez elég jól körülírt 'standard' kellene és ennek egy olyan reprezentációja amit megért egy átlagos játékos is (pl. adott felbontás mellett Quality és Performance módban az fps szám) és ezt keresztül tolni a játék fejlesztőkön is (impossible mission?)

    Ebben az esetben lehetne értelme egy minősítésnek, amit XBOX PC-nek neveznek, de ez annyira sok szereplős lenne, hogy nem látszik kivitelezhetőnek a hatása pedig kérdéses...

    ––––––––––––––––––––––––––––––

    Konzol HW gyártását engedélyezni más gyártóknak a jelenlegi XBOX-os HW esetében nem egy piacképes elgondolás. A jelenlegi HW nagyon specifikus és az SoC csak az MS-től vagy közvetlenül az AMD-től beszerezhető, tehát nagyon kis nyereségük lenne a gyártóknak.
    Viszont egy következő generáció XBX konzol esetében egy lényegesen lazább HW specifikáció már nagyobb mozgást engedne a gyártóknak, viszont SW oldalon lényegesen nagyobb erőforrást igényelne az optimalizáció. Ezzel kb a konzol eddigi nagy előnye veszne el és a játék fejlesztők sem tapsolnának örömükben.

    ––––––––––––––––––––––––––––––

    PC komponensekből felépíthető, szigorúan specifikált játék platform ami a hagyományos PC funkciókat is el tudja látni. Ez a jelenlegi Win és Xbox mellett lenne egy harmadik szereplő ami tovább fragmentálná a piacot. Szerintem ez senkinek nem lenne jó...

    Innen kívülről nézve egyik megoldás sem tűnik élet– és piacképesnek, főleg azért sem, mert az MS ebben "csak" egy szereplő, ráadásul olyan szereplő aki erősen függ a többiektől (játék fejlesztők).
    Fejlesztőknek pedig az az érdekük, hogy minél kevesebb platformra kelljen koncentrálni.

Új hozzászólás Aktív témák