- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Milyen ügyesen megfogalmazták a fiúk:
"Kevés fő elemből áll: van két kúpos ékszíjtárcsa pár, a röpsúlyos tengelykapcsoló (a variátor), ami gázadásra ráengedi a hajtást a hátsó kerékre, illetve egy véghajtás. A tárcsapárok állása határozza meg az áttételt, az első, a meghajtó tárcsapár nyugalmi helyzetben teljesen nyitott állapotban vannak"
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz lehella #10000 üzenetére
Reszben igaza van. Viszont ha az uj tarcsa hibas, vagy rosszul tettek fel, akkor a logo csapokbol adodan felfeszul, igy nem tudja a tacsa utese visszafele pumpalni a feket, a fekhatas szakaszos lesz es razhat. De ra bizom, azert a csapokat ha lehet updatelni kellene egy uj feken sem lognak. Par tizedes logas eleg, abban benne van a hotagulas is. Hoturo zsiradekkal biztosan jol fog mukodni.
-
lehella
senior tag
Ez a görgő csere egy olyan dolog amit nagyon nehéz ellenőrizni, bár nem tudom hogy fog menni a gépátvétel. Főfúvókába is belenéznek, meg a görgőt is mérlegre tennék? Nekem a kis 70-es Yamahámon azért sokat dobott a tuning kipufogó végsebességben, mikor ezer éve felkerült rá, volt vagy +5 km/h ami ott nagy szó volt
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Pete55555
addikt
Apósom akar venni most egy nagymotort.
Nézegettünk egy Malaguti Madison 400-ast. 280-ért adnák, 5700km-t futott, szépen néz ki, tehát még valós is lehet a kilóméter, jól megy, jók a fékek is, tehát így látható baja nincs.
Annyi, hogy ICE villog a kijelzőn. Ez mi lehet ?...Szeretem leracsniztatni...
-
-
Pete55555
addikt
válasz dugynok #10010 üzenetére
Nem tudom, talán válaszolj értelmesen a kérdésre.
Megtaláltam:
When the temperature registered
by the sensor is lower or equal to
4°C, the system activates the
alarm routine process in order to
point out the possible presence of
ice: independently from the
function on display in that very
moment, the system activates, at
full display, a blinking warning
message, which can be seen in
F. 59, for at least 15 seconds; after
the 15 seconds, display shows
again the previous function,
substituting the warning message
with “BLINKING ICE” (F. 56).
This configuration is only to
remember to the user the possible
presence of ice and does not alter
in any way the functionality of the
device: apart form the alarm
message, in fact, all instrument’s
functions are available. The alarm
will stop when the temperature will
be back at 5° C; the whole
sequence will be repeated each
time the temperature will be lower
or equal to 4° C.; and will be
interrupted when the temperature
will decrease to values > or equal
to 6° C.
When the alarm message is on (15
sec.), the mode button function is
inhibitedTehát egy szenzor szól 4 fok alatt a motorosnak, hogy vigyázz lehet jég...
Mondjuk ez így most 30 fokban érdekes...(#10011) DigitXT Őszintén szólva én is ettől félek, mondtam is apósnak, hogy ez túl szép így, hogy igaz legyen...Pedig neki nagyon tetszik.
És köszi a normális választ[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #10012 üzenetére
Ismerem a jeges funkciót, decemberben volt szerencsém hozzá. Ez lehet egy
filléres tétel (kábel/hőmérő csere), lehet egy drágább (fedkomp csere, 10K), de
azt hozzátenném, hogy olyankor a km állás a cserélt értékről indul. (Veszel egy
zsír újat 15K-ért, és van egy 0 km-es motorod.) Nekem pl. az (időt mérő) óra jár
rosszul, de minden más funkciója a fedkompnak működik, ezt kibírom: messze
nem ez a legköltségesebb része egy öreg motornak. A vezérlés a nagy mumus!
Elég régen nem gyártják már a 400-as Madisont, hogy az 5700 km esti mese.
(Én raktam az enyémbe 10K-t kevesebb, mint két év alatt, több hónap állással!)Gondolom érezhető, hogy mennyire hittem el a 28K-s óraállást. De megvettem.
A többit már sokszor írtam. Szerintem nagyon jó gép, ha össze van rakva!
(Értsd, új hátsó, és felújított első telókkal élmény vezetni a sok ladikozás után.)Szerk: egyébként hirdetés/képek vannak esetleg hozzá? Magyarországi motor?
Rendszám, állítólagos évjárat? (Ha valós lenne a futás, még origi féktárcsákkal,
meg mindennel, akár "korabeli" nem nagyon kopott gumival, nem adná 280-ért.)
Ahogy írod "túl szép, hogy igaz legyen": aki szarkasztikusan írja, ugyanezt írja.[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
válasz DigitXT #10016 üzenetére
Na, ez jó, akkor gyanítom babráltak vele valamit...
Néztünk még ma egy Majestyt is. Mint kiderült ismerősömé a motor, munkatásram volt a srác. Ugyan 59e km van benne, de én inkább erre próbálom rábeszélni apósomat, ismerem a tulajt, elég jó szerelő (úgy általánosan is + motor/autószerelő) meg tudom, hogy télen-nyáron járt a motorral, karban van tartva.
Ja, de még mondtam neki, hogy nézzünk meg párat, mert eddig ezt a 2-t néztük. Apósómon már láttam, hogy megvenné a madisont...
(#10015) dugynok Tisztában vagyok vele, hogy túl szép, hogy igaz legyen, nyilván nem fogjuk megvenni, de ettől függetlenül még szeretnék tájékozódni, információt gyűjteni, pl legközelebb látom, hogy villog az ice 40 fokban azonnal otthagyom a motort...pláne ha ilyen hihetetlenül "jó állapotban van"
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #10018 üzenetére
Ne az ICE felirat miatt hagyjátok ki: a sok kamu miatt, amitől roller lehet.
Amúgy ha már Maja és ennyiért, akkor fiatalabb: az enyém is elvihető.
(Csak lejárt az egy hét kiemelés, így már nem látszik, hogy akciósan 300.)Szerk: viszont após nem nagyon tudja, mit akar, annyira más a két gép...
Az elsö szembejövő olcsót megvenni, az örökös topiktagság garanciája.[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
válasz DigitXT #10019 üzenetére
Ezt a sok kamu miatt hagyjuk ott. Csak ha mégegy ilyen hibát látok, akkor tudni fogom mi a helyzet.
Az a baj, hogy igazad van, még nem tudja, hogy egyáltalán 250-es vagy 400-as kéne neki. Jogsija régen megvan, és régen motorozott kb 20 éve, az akkori Jawa-kon,... Mondta most, hogy furcsa volt neki nagyon a Madison, de azért mondtam neki, hogy próbáljon még ki többet, mart úgy fog csak rájönni mi az ami neki kell.
Belinkeltem neki a hirdetésed egyből, csak az a baj, hogy ő nyíregyi, én debreceni vagyok, kicsit messze van Pest...
...Szeretem leracsniztatni...
-
csongi
Topikgazda
Meg par honap es megjelennek a 15 eves eppen bejaratos 500km-es motorok.
-
DigitXT
félisten
válasz Pete55555 #10020 üzenetére
Nem csak a 250/400-ra gondoltam. Más világ. De mindkettő szerethető:
komótos, alacsonypadlós fotel, vagy robbanékony magasabb, sportosabb,
gép: 13" kerekek, jobb úttartás, nagyobb fogyasztás, kisebb csomagtartó...
Esetleg a kettő között valami: Burgman 400 (Minden bokorban kapható.)
Nem hátrány, ha elterjedt típus - ha esetleg bontott alkatrész kellene hozzá.
Szerk: és egy-két borulás, vagy nagyjavítás során bármi előfordulhat.Szerk2: mihez van messze? Próbakörhöz talán... Vásárláshoz nem hinném.
(Lábon legurul a gép akármeddig, 3,5-es fogyiból/alatta, ha csak országút.)[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
-
tigipuf
senior tag
Hát imádom a people250-t,de utálom.hogy még most is jön 1-2 gyökér nagyvas(teherautó)
Magyarul meg kell látogatnom a beverly kategóriát"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
csongi
Topikgazda
Egy ujabb sosem elromlo honda
Szedhetem szet, valamelyik fotengely csapagy elkoszont. A szimering utan, eros a gyanum, ez is sajat meretes gyarit kell venni, ami mint tudj realis aron van a tobbihez kepest -
Pete55555
addikt
válasz -Mosquito- #10032 üzenetére
Tehát akkor már előtte is elromlott legalább egyszer
...Szeretem leracsniztatni...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Pete55555 #10033 üzenetére
Szervizelt/karbantartás hiányos széthajtott/hullott gépet vesz mint itt a nagy többség és azt próbálja rendbe hozni akkor min megy a csodálkozás..
Ui. Engem nem zavar hogy egyesknek idegi becsípődése van a Hondára.. Ezen csak mosolygok.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #10034 üzenetére
A becsípődésnek az okát szerintem tudod. A 'mert ez Honda', és hasonló népbutító szövegek.
-
ludsimon
veterán
Valaki vagy itt vagy a robogós topicban írta hogy használt valamilyen gps-es progit telón.
Mobilról voltam és csak átfutottam a topicot, tudná valaki linkelni?undefined
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #10032 üzenetére
Legozni ?
Olyan mint a 200 eves ember.
Remenykedtem, hogy az nem less rossz. De hat mit is vartam ? Igazabol magamra vagyok merges, miert nem csereltem ki mikor mar szet volt boritva. Mindegy, megerdemlem. . Igaz a rutin. 4ora alatt szetszedtem. A blokk szethuzasa marad hatra. . Majd delutan.. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10034 üzenetére
Én meg azon mosolygok, hogy a Vara azért lenne jó, mert Honda.
Véletlen sem azért, mert másfél-két milkáért, alig futással vetted:
ha a széthullott, legózandó gép beszarik, nem mindegy a márka?
Biztos vagyok benne, hogy Varából is van lef*sott példány. (Vagy
lesz, ha még nincs öreg belőle a piacon: oké nem kell megvenni.) -
ludsimon
veterán
Ez mennyit ehet?
2T 125cc váltós, karbis, gyári légszűrővel?Ez nagyon tetszik!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #10038 üzenetére
Megnyugtatlak, hogy a 06.11hó ig gyártott 1200Rt előjön/het a 700eft-os ABS hiba, kardán hiba alap, több 100eft- os tételek . Ez egy 3M motor.. Azért nem mindegy min/mi hullik szét mert kicsit sokba kerülhet a rendbehozatal akár. Az Onroad-os Macko is örült neki amikor bex@rt ez az a motorján és inkább vett egy donor motort mert olcsóbban jött ki a beszart dolgok cserélyén.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ludsimon #10042 üzenetére
Egyik barátomnak egy hasonló kaliberű, szintén kétütemű Aprilia RS125-öse volt. Saját bevallása szerint 6 és 10 liter/100km között fogyasztott hajtástól függően. De erről Persuader tudna legtöbbet mondani, ha jól tudom ilyennel versenyzik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #10038 üzenetére
Lemaradt.. Biztos van Varából is lelakott/széthullott több 100ekm-t lefutott példányok.. Na de ne márkabu@iskodjunk,jó motor nincs.
Ui.
Új Suzuki Dl. Nagyon hangos a kuplung. Ez nem gyári hiba. Suzuki VanVan. Ez is vacsi új, hmm fura rajt a gumi.. Deformálodott, ez nem garis. Lánc annyira jól lett beállítva, hogy míg hazaért (20km kb) szakaszosan nyúlt. Ez sem garis hiba. VavVan-t eladta, Dl-t árulja. Két moci ~3.4M..[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Den
veterán
-
ludsimon
veterán
Nem éppen takarékos, de úgy gyorsul mint az állat.
Ha egyszer rendeződik minden és lazább életem lesz akkor lehet egy ilyenre váltanék, kilő rendesen.
Egykerék is, minden megy, el lehet váltani korábban, takarékosan is lehet vele menni, stb.Túl sok szopás van a nagyrobogókkal ahogy itt is írták.
[ Szerkesztve ]
undefined
-