Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #10452 üzenetére
én voltam közösségépítő, soha többet nem vállalok semmilyen pozíciót.
moderátor szívesen lennék. csak időm nincs/nem lenne rá egész nap.
A nagyúr rangnak örülök most nagyon, ~2 év után befejlődtem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
Nem úgy indult, hogy lemondok pár nap után: maradtam is... Aztán úgy alakult,
hogy tehernek kezdtem érezni, hogy csak ezért olvassam a témát. Moszkítótól
publikban is elnézést kérek, szó nem volt arról, hogy pl. az ő HSZ-én sértődtem
volna meg, az csak illusztráció volt, hogy nem minden fenékig tejfel. Jól jött, na!
(Meg aztán ott van a törlés gomb minden HSZ-en. Az embernek elkezd rángatni
az ujja, ha túl sok baromságot olvas, gyorsan kiderül, hogy alkalmatlan erre.)Nem akartam kib*szni veled! De tényleg. Ha így érzed, a lemondás joga a Tiéd!
Úgyis két nappal ezelőtt megnyitották, hogy bárki jelentkezhet a modkerben.
Mondjuk hihetetlen, hogy egy echte troll is bejelentkezik. És komolyan veszik!
(Volt a csávó már fél év pihenőn is, durvább troll, mint a robogós(ok)ban BÁRKI.)ludsimon: most őszintén... Lemondtál róla, vagy elvették? Mert néha olyanokat
írsz (ahogy privátban megbeszéltük, ez lehet, hogy csak a látszat!), ami szöges
ellentétben áll bármiféle közösségépítéssel, sőt, inkább felhergel mindenkit.kcsa: jaja. Csak nem értem, miért jó az oldalnak, hogy ezt hagyják. Permban és
zéró tolerancia. Szerintem ilyen jellegű hangulatkeltőre nincs szükség a fórumon.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Something_ #10452 üzenetére
Ezt most miert irtad?
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10456 üzenetére
Ebben az esetben simán elhiszem Den-nek, hogy élőben "nem ismert rád".
Még az is lehet, hogy egy gurulás jól sülne el, és nem kéne kilőni senkit LOL.Szerk: ajjaj, srácok, nagyon elmegy a téma OFF-ba. Nem feltétlen baj, de ha
valaki rossz passzban van, innen elég gyorsan szokott jönni a "Kabbe", "B+".
Mondjuk az jó, mert az egyértelmű flém, és gyorsan ki lehet törölni...mindig mindenkivel tök jól kijövök. nincs egy ellenségem se.
Oké, csak az írásaid nem mindig értjük. Van az úgy. De ezt megbeszéltük:
ha lett volna valami találkozóféleség, utána könnyebb megérteni a másikat.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #10450 üzenetére
Esküszöm, nekem úgy jött le, hogy 250-es Majád volt. Olyan szinten írtál róla,
hogy áttétel így meg úgy, hogy csak. A Burgman és Maja közt mi a közös?
A ccm? Csak mert a blokk sem ugyanaz, se a véglehajtás, se a varió: semmi!
Én meg a beírásaidból akartam következtetéseket levonni az én Majámra LOL.Lehet, hogy simán félreértettelek, úgy néz ki, ezen a fórumon ez általános.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #10461 üzenetére
Csak hasonlításként írtam, de jeleztem hogy burgman
A Honda foresight is 250, asszem maradok ennél a ccm-nél. Ennél nem tudok játszani a tárcsa távolságokkal, legfeljebb ha szíj picit szélesebb, de szerintem akkor kifut nagyon, és baj lehet.
Ennél a típusnál passzentre tették a variót. A kulung rugókkal lehetne játszani, de az kevés gyorsulás, engem ne izgat. 120 körül vége van a kis vasnak, de 90-100közötti tempó simán megy, és még lendület előzés is belefér. -
Den
veterán
válasz Burt1793 #10414 üzenetére
Itt többszörös félreértés van
- Nincs szó honda ellenszenvről. Semmi bajom a honda motorokkal, sőtt kimondottan szeretem őket, nagyon gondosan megtervezett gépek ahol a mérnökök arra is gondoltak, hogy ezeket majd karbantartani és javítani is kell, kimondottan felüdûlés ezeken dolgozni. Pl a már említett lead 100-on három csavart kell kivenni, és az egész hátsó rész idommal üléssel együtt felnyitható, még kitámasztópálca is van mint a kocsik motorháztetejénél, és máris hozzá lehet férni mindenhez. A dobféken kopásjelző van, nem kell leszedni a kereket, hogy lássuk mennyire kopott a betét, stb... Szóval részemről semmi gond, ha valaki motort vesz, szoktam is bizonyos honda típusokat ajánlani, mint legjobb vétel..
- A honda _motorok_ árával szintén nincs semmi bajom, többnyire teljesen reálisak, nem vagyok híve a végtelenségig "ócsított" dolgoknak, az olcsóságnak valahol mindig meg kell fizetni az árát.
- Amivel bajom van, vagy inkább csak nem értem, az a honda alkatrészek, amik következetesen túlárazottak. Más márkáknál is vannak irreálisan drága alkatrészek, aminél csak kapkodja az ember a fejet, de hondánál akármi kell az biztos draga.
És itt nem látom hogy a minőség inndokokja a felárat. A két példával próbáltam két okra rávilágítani ami miatt sokallom az árat.
A szivatós példánál egy annyira primitív egyszerű suerkezetről van szó, amibe nem lehet belerakni a "honda minőséget", mert nem ogényel extra technológiat, speciális know-howt, tényleg faék. Tehát bármilyen igényesen is gyártják, pár ezer forintnál magasabb ár nem indokolt, mert filléres költséggel gyártják, tehát a 24 ezres ár semmivel nem magyarázható
A másik példa a hengerszett. Na ez már az a kategória ahol már számít a know-how, a gyártászechnológia, az anyaghasználat, és ahol bizony komoly különbség van az olcsó kínai, és a minőségi alkatrészek közt. Tehát akár lehetne azt mondani, hogy oké, 60k egy hengerszett, de honda minőség. A gond csak az, hogy az említett malossi, és pollini sem szarral gurigázik, minőségük simán megvan a gyári, teljesítményük még nagyobb is, tehat nem valami bóvlik, és mégis 40k alatt meg lehet kapni. Hát kb ennyi
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz -Mosquito- #10416 üzenetére
Tudom hogy más markával is van ilyen, láttam már légszűrőházhoz gumicsövet 16k-ért, 125-ös 4 suelepes motorba szelepeket 50k-ért. _Darabonként_... Szóval ja ez mindenhol előfordul. Amiben a honda mas, hogy a honda következetesen mindenben drága, és mint előtbb írtam ez nem mindig indokolt. De igazából ami miatt könnyebben szóváteszi azvember, az a tulajok által keltett "sosem romlik el" mítosz, aztán amikor mégis akkor jön, hogy azt nem is honda gyártja, ezzel mintegy implikálva, hogy akkor attól nem is kérhető számon a honda minőség. És akkor óhatatlanul felmerül az emberben a kérdés, hogy ha ez csak egy átlagos minőségű beszállítói darab, akkor miért kell ennyivel többet fizetni, mint a többi átlag cuccért?
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Something_ #10452 üzenetére
Vérfürdő lenne. Csak azt látnánk, hogy százakat ugrik a hozzászólások sorszáma, de egy hozzászólás sem látszik
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz DigitXT #10454 üzenetére
Nem olyan nagy ám a tragédia, ha nagyon terhesnek érezném nem vállaltam volna. Igazából arra spekuláltam, hogy te majd meghúzod a határt, ha elszabadulnak a dolgok, hogy eddig és ne tovább, mert én túl liberálisan állok a kommenteléshez, nálam még belefér, ami másoknak esetleg már nem. És úgy vettem észre, te jól ráérzel a többiek hangulatára, de elég toleráns vagy, hogy nem kezdesz túl korán gyomlálni
De igazából ha erőt veszek magamon, menni fog nekem is, végülis évekig csináltam moderátorként
www.simson4t.hu
-
runner 125
nagyúr
Nem értem, h nem tudod érteni a Honda alkatrész felárát.
Elvégre motor berkeken belül prémiumnak számít. A CocaCola is 3x annyi (gondolom, egyiket sem iszom), mint a Coop-os, vagy Spar-os kóla, mégsem értetlenkedik senki. Volvo-hoz 250k egy xenon-os első lámpa, míg Dacia-hoz adnak 20.000ft-ért és még sorolhatnám.
Ennyi, ezt el kell fogadni. Ha meg valaki értetlendkedik, ne vegyen Honda-t. Van számtalan olcsóbb alternatíva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Hauptmann
addikt
válasz runner 125 #10469 üzenetére
A Honda prémiumnak számit? Akkor egy BMW, vagy egy Moto Guzzi micsoda? No meg ha a japánoknál maradunk, ott a Yamaha, amit a Honda elé szoktak rangsorolni.
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz runner 125 #10469 üzenetére
Nem akarom már továbbragozni , kétszer is leírtam, két jó példat. Igen prémium. De egy automat szivatóba nem tudsz prémium minőséget rakni, mert egy faék, ha jól megcsinálod akkor is csak két forintal drágább, mint ha szarul. De legyen drágább a honda felirat miatt, legyen kétszer annyi mint egy mezei oem. Az is lehúzás, de legyen az, hogy prémium, és annyiért még elhitetem magammal, hogy jobb minőségellenőrzés, meg majd tovább bírja. De basszus 24k egy 5 grammos műanyag baszért...
A hengerszettnél meg ugye szintén lehetne mondani,hogy mert prémium, ha olcsóbb alternatíva csak kínaiban lenne.De polini van 38k-ért és ezzel szemben nem érv hogy prémium, mert hát ez sem épp low-end.
Ennél érthetőbben nem tudom elmondani, szerintem világos mire gondolok. Ezzel együtt mindig felajánljuk az ügyfélnek az erdetit is, de ritkán szoktak ragaszkodni hozzá.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
csongi
Topikgazda
Mercedesnel a resolaj cso es csatlakozoi 35k 5db muanyag kis csonk, amit Bosch gyart es 60cm gumicso.
Edes anyukatokat. Elmentem bosch boltba, ugyan az 5K kompletten. De motorba is van, Honda szivattyu szett, 9k tol indul az utangyartott. 3,5k kulon minden hozza ugyra gyartott tengellyel.
Egyszeruen tul vannak arazva, legalabbis a hazai penztarcakhoz kepest.Torokoknel ott a Mundial, hazai gyartas, Honda licenc blokk. Valami bajuk mindig van, de az ottani arakhoz fizeteshez kepest pici penzert van minden. A konkurens a cbf 150. Sokkal megbizhatobb, es sokkal dragabb is. Az alkatresz arak meg az itthoni araknal is magasabbak.
A fotengely szimeringem 2,5k a hatso fekbetet lemzek meg kb 4k. Ezekben sincs semmi extra minosieg, csak mashol nem lehet kapni.
A gyuru szettre, 21 ezret mondtak. Prox gyartmanyba megkaptam 15k.
De alapbol minden tularazott ami motoros. Ez csak akkor valtozik, ha megno a motorosok szama, megno vele az alkatresz gyartok, es kereskedok szama, akkor lenne arcsokkenes. Hajmereszto, hogy egy uj 125 motor ara 1milla felett. . Viccces. Egy hokedli kisauto meg 3milla korul. Es van elteres minden oldalon. Aranytalan nagyon.
Kivancsi lennek, egy olyan regioban mik a valos arak, ahol robogo a fo kozlekedesi eszkoz. Nem az olaszokra gondolok, azt latjuk. Mondjuk kina, ahova a legtobb europai gyarto szeretne betorni. Vagy az usa- ba szeretnenek piacot nyerni. Mert probalkoznak az biztos. Ott hogy eladhatobb legyen a termek, milyen kedvezobb arat adnak?
Az hogy veszelyes a motorozas csak egy dolog, sokkal tobben ulnenek motorra, ha nem lenne ennyire koltseges. Egy 250 es robogo uzemeltetese siman kiad egy 1.3 suzukit. Ez eleg durva. -
ludsimon
veterán
Én csak megkérdezem, mert eddig úgy látszik nem voltam vele tisztában..
A Honda mióta prémium márka???undefined
-
Grillo
senior tag
Ti kezelitek valamivel az ülésen a műbőrt? A háttámlám kicsit kezd megfáradni így 11 év után, jó lenne, ha nem kéne rövid időn belül újrahúzni.
-
lehella
senior tag
Hétvégén egyik haver ~20 fős csapattal körbe motorozták Schwalbékkal a Balcsit. Mi nem teszünk ilyet?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
csongi
Topikgazda
Szerintem mennyünk busszal, és mindenki ragasszon egy Márka matricát a sisakjára
Talán egybe egyszerre lerohadás nélkül lehetne egybe a csapat -
lehella
senior tag
Nahát micsoda negatívizmus
Most beszéltem az EBC képviselővel, tényleg korrekt ember, mondta hogy bevizsgálták és gyári hibás volt a féktárcsám, ez okozta az ütést. Jövő héten kapok egy újat, személyesen elhozza nekem Csepelről valahova az északi duna hídak egyikéhez és reméljük beszerelve is jó lesz.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #10485 üzenetére
Ebben bízom én is Elsőre mondtam hogy inkább a pénzt kérném vissza és a szerelőmre bíznám az alkatrész beszerzést, de lebeszélt, mert elég ritka az ilyen jellegű probléma, hogy másodjára is belefussak. Másrészt, másik márkával meg lehet nem járok ilyen jól anyagilag.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #10486 üzenetére
Na igen, én úgy voltam vele, hogyha nincs csere, és vennem kell még egy EBC tárcsát, akkor már majdnem vehettem volna egy gyárit is, de mivel összejött a csere (pár kört rohangálnom kellett mondjuk utána), így végeredményben sokkal jobb árban lett egy jó tárcsám, mint a gyári (amúgy horror árú: 39K) lett volna.
Viszont az vicc, hogy komplett felnit, féktárcsával (!) olcsóbban (35K) lehet kapni, mint egy gyári féktárcsát külön. Szóval ha még meg lesz a Madison, mire újra kell rá tárcsa az első fékhez (nem biztos), akkor vagy EBC lesz, vagy egy felni. Szerk: ez nem a linkelt bolt hibája: ez a gyártó árazása. (Tényleg...)
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10488 üzenetére
Bocs, hogy OFF-ba tettem a HSZ-t, de a Liberty 50-nek a témához semmi köze.
Nem mintha én mennék Balaton körüli túrára, de legalább rendszámom van.lehella: vannak ám elborult árak, az tény. De egy-két apróság teljesen vállalható,
sőt, egy gyári légszűrőszivacs, ami már ránézésre is jobb az RMS-nél, hát még
tapintásra (), még olcsóbb is, mint az RMS. Szóval, azt most onnan rendelek.
(Tavaly cseréltem utoljára, mosogatni meg fogja a halál, ha 2800 Ft a vadi új..)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nekem a Michelin bevált a Madisonon, és a 180-as Maján is tetszett...
huszi.gyb tud bővebb tapasztalatokat mondani róla, de azt írta, jól tapad.Szerk: annak ellenére, hogy pofára estem vele a felszerelés után 5 km-rel.
"...elkerülheted a megcsúszást a nedves útburkolaton, útfelfestéseken..."
Saját hibás történet volt: nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
City Grip nálam bevált. Persze csúszós úton nagy fékezésnél előfordulhat megcsúszás. De száraz úton eddig még nem sikerült a 180-assal(+multivar)... Megyek vele időnként kanyarvadászni is, szépen lehet döntögetni, a tapadás nem fogyott még el. Nálam a következő szett is ez lesz, bátran ajánlom.
www.dongosofor.hu
-
Pete55555
addikt
Ez egy YT videó. Szerintem itt a helye.
Ja, és KELL !!!!!!!!!!4444!!NÉÉGY
...Szeretem leracsniztatni...
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #10497 üzenetére
Most eppen a michelin 12es amiben van rendesen, eleg nehez volt kiszedni kiforgatni belole.