- Milyen monitort vegyek?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Hobby elektronika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lehella
senior tag
Megrángattam álló helyzetben, nem kotyog a csapágy. Mentem ma vele, nagyobb tempónál fékezve elég durva rázása van, de ha hátsó féket használok akkor alig érezhető. Stabilitásbeli problémára tippelek. Beugrok vele a Kékholdba valamelyik nap, nézzék meg a tárcsát első körben, hogy jó-e, más ötletem nincs
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
csongi
Topikgazda
-
lehella
senior tag
Amikor simán gurulok, vagy húzom neki nem érzek semmit se, 100-nál se, csak ha húzom az első féket 30 km/h felett, ezért nem hiszem hogy érezném forgatva. Beszéltem Egümotorsal, azt mondták hogyha a tárcsa lenne rossz, akkor ütne a fékkar. Ilyet tapasztaltam a hátsó féknél régen, meg kocsinál is.
Tényleg azt tudom elképzelni, hogy valami más lesz a baj, vagy valamit rosszul raktak össze, de az bebaszna igazán szólva. Csavarokat csekkoltam tegnap, a csapok miatt nem szedném szét ma este, mert holnap megyek hozzájuk vissza.
80 km oda vissza remélem nem feleslegesen.. jeeeje szopórólllerwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz lehella #9917 üzenetére
Úgy látom hogy ennél a People 250-nél le kell venni az első kereket a féktárcsa cseréhez, szerintem valamit elb@sztak a kerékcsapágy környékén. Most hazajöttem vele, a fékkar továbbra sem üt, viszont minél gyorsabban megyek, annál jobban rázkódik az eleje fékezéskor. Csavarok továbbra is tartanak, holnap délután kiderül valami remélem
Ráadás: okmányiroda előtt kormányzárból kiveszem, beindítom, de a kormány továbbra is kormányzár módban volt Tizedik próbálkozásra kijött belőle, azóta is jó. Remélem még ez is megkotlik valahol ahol nagyon nem kénewww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz Burt1793 #9923 üzenetére
Remélem, hogy nem ez lesz a gond, EBC állítólag egész jó utángyártó a féktárcsáknak. Megvan még a gyári tárcsa, azzal kilehet zárni a problémát. Azonban eddig gyári tárcsám volt, gond nélkül elfogyasztott 3-4 különböző márkájú betétet. Mazdánál sem éreztél semmit a fékpedálon, amikor remegett?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
pjohnny
csendes tag
Sziasztok! Eddig csak olvasgattam és csak keveset kérdeztem, most csatlakoznék egy Honda Jazz 250 friss tulajaként. Igen, Honda. Elolvastam ma az olvasatlan hsz.eket, látom milyen "jó" a vélemény róluk némelyeknél, majd referálok, hogy muzsikál.
-
lehella
senior tag
válasz Burt1793 #9928 üzenetére
Jah hát itt is ilyesmi van, remélem nem csak az lehet még opció, hogy gyári tárcsa 40-ért Akkor inkább eladom az egész motort Egyébként ha üt a tárcsa, akkor csak azért lehet, mert van benne valami ovális rész.
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #9935 üzenetére
Hú ez nagyon jó írás, köszi! Azonban nálam már 50 km után jelentkezett a rázás, új betét-tárcsa beszerelése után ahogy egyből elkezdtem erősebben tesztelni a féket. Remélem csak a nem megfelelő takarítás miatt van ilyen szopás, mert különben örök szélmalom harc lesz ebből. Sajna Egüéknek még indikátor órájuk sincs úgy tudom.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
Tegnap bekerült a Malossi kuplung, és a kontrasztrugó is.
A variátor persze nem, mert a persely amin csúszik a variátor (van ennek valami értelmes neve? ) nem gyári méret volt rajta, úgyhogy most ezt is vehetek.
Rohadt macskazabálók.Eltűnt a torpanás alacsony sebességnél (ezt a rugó számlájára írtam, a jelek szerint helyesen), és a rezonancia is radikálisan csökkent.
-
csongi
Topikgazda
válasz pjohnny #9932 üzenetére
Mikori evjaratu? Ha kuldesz egy nagobb foto betesszuk az osszefoglaloba.
Digixt te is kuldhetnel
Hauptmann: Ez egy foresight klon, a kerek meret, es a burkolat mas, a blokk es szerintem az elektronika ugyan az. Persze boven elegendo a vaz geomateiajan es a felfuggesztesen valtoztatni, maris masabb erzes lesz ugyan az az eroforras.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Hanyagoljuk az OFF-ot, ha lehet! Köszi!
Everybody lies.
-
Hauptmann
addikt
Kiderült, hogy mi a baja a haver SH-jának, ma kegyeskedett megbontani a Honda márkaszerviz a blokkot.
A dugattyúcsapszeg biztosítógyűrűje jött ki a helyéről, ami aztán faszán végighúzta a hengerfalat, plusz arrafelé ki is csúszott a csapszeg, valamint a dugattyúgyűrűk is eltörtek.
Haver azonnal mondta, hogy elment a bizodalma ettől a példánytól, egy vadi új másikat szeretne. A márkaszerviz szerint erről szó sem lehet, megcsinálják, állítólag már nem él az a a törvény, hogy 6 hónapon belüli fődarabhiba esetén a vevő kérhet egy másik eszközt. És cseremotort sem adnak. Mindenesetre mondtam, hogy kérdezze meg a fogyasztóvédelmet, hogy tényleg így van-e, vagy a szokásos szemétkedés megy.
Szerk.: két hetet mondtak a javításra kb.
...mert Honda...
Más. Olvasgatom a TC-n ezt a visontai baromságot. Tök jó, hogy a TC is indul, ingyen repi alkatrészekkel teszik rendbe a szarjukat. Még jó, hogy amatőr versenynek lett kikiáltva. Éljen az esélyegyenlőség.
Az ötlet tényleg jó, de így agyon van vágva az egész, plusz, hogy 'profik' is indulnak rajta. Bár lehet, hogy csak ebben a mezőnyben 'profik', valódi profik között sehol sem lennének, így hát itt kell megmutatni.
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz lehella #9945 üzenetére
Ez a pro-cut szerintem motoron nem működik, mert azoknak túl vékony a tárcsája.Ez lényegében felszabályozás, síkba esztergálják a tárcsát. Az autók tárcsája nagyon vastag, az elbírja ha leszednek belőle par tizedet.
De nem valószínű hogy nálad dtv van, mert ha 50 km alatt ennyire meg tudott kopni a tárcsa akkor az egy lágyvas szar. De biztos nem az.
www.simson4t.hu