Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lehella
senior tag
Mondtam hogy már kétszer vittem vissza a robeszt az Egümotorshoz, mert kopog a kormánycsapágy? Kétszer húztak az anyán gariban, de most ~2 hónap után megint kotyog az a sz@r. Ma lerakom náluk a motort, szedjék szét, nézzék meg csak ne legyen többet vele gond Lehet ragályos innen a fórumról a szopórollerezés?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz dugynok #9308 üzenetére
Jó kérdés, mert amit a Kymco katalógusból rendeltek csapágyat, az nem volt jó bele. A rajta lévő infók alapján rendeltek hozzá csapágyat Franciaországból, én nem tudok erről semmit se, ennyi van ráírva: H305073 - Japan. Mire gyanakszol?
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
Downtown 300 azért egész jól sikerült. Az Xcitingon nem csodálkozom
-
ludsimon
veterán
válasz Hauptmann #9294 üzenetére
Ismerőseim intézték! Személyesen is ismerem őket és én is aláírtam a támogatást. Mi a bajod ezzel? A kamiont, meg a buszt, traktort ami 60as táblánál 40-el döcög nem nehezebb kikerülni, mint a bringást?
A biciklisek is fizetnek adót, nem csak az autósok.. Ha meg bevezetik a dugó díjat akkor meg a motorosok lesznek az új biciklisek akiket szídni kell? Gondolkodjatok el rajta mielőtt ilyet kijelentetek.
Azért azt is tegyük hozzá, nagy része a bicikliseknek van autója, jogosítványa, esetleg motorja.
Főleg akinek országútija van az nem egy csöves ember, 200K+ egy belépő szintű országuti..Az a baj, hogy elvakult, beszűkült látással bírálják a bringásokat, ami őszintén szólva amit ők művelnek nem kispályás (akik lobbiztak, hogy lekerüljön a tábla)! 38-40km/h átlagsebességgel végigsöpörnek hajnalban bizonyos főbb útvonalakon és utána mennek egyből be dolgozni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9311 üzenetére
Jó, hogy megtudtuk, van egy fasza a biciklid, de miért van csöves robogód?
Qrvaveszélyes egy nagy forgalmú úton bringázni, nagy a sebességkülönbség,
ráadásul a bringások tajtrészegen is tekerhetnek: ez ugyanaz, mint a traktor?
(Kamion meg aztán nem döcög 40-nel, de ha annyival is menne, ott már nem
kikerülésről beszélünk, hanem előzésről, ami nagy különbség.) Egyébként
meg aztán halál mindegy, hogy van-e tiltó tábla, vagy nincs: a gyökér* oda is
bemegy, ahonnan a tábla kitiltja, szóval semmit nem jelent. Az értelmesebbje
meg majd megy a bicikliúton, ahova való. Az autós menjen a bicikliúton? LOLAz egy dolog amúgy, hogy a másik topikban beszélgetünk, de ITT miért? Van
rendszámos robogód/motorod? Vagy legalább "Ax" jogosítványod? (Barátod?)*: kinek nem inge...
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #9312 üzenetére
Nem csöves robogó, ennél sokkal lepukkantabb állapotúak vannak.
Nagyon beszűkült látásmódra vall ez a fajta kijelentés!Országútival amivel 35-40 km/h-val mennek menjenek bicikliúton, ezt azzal a hülyeséggel tudom összehasonlítani, hogy menj motorral (akármilyen nagy is) lakott területen kívül csak bicikliúton (mert KRESZ szerint motorral használhatod lakott területen kívül).
A bicikliút egyszerűen nem arra lett kitalálva, hogy sportolók edzenek rajta 35-40 km/h-val hanem túrázzanak, családoknak van, egyszerűen el kellene fogadni mint nyugatabbra, hogy vannak kerékpárosok és vannak sportolók akiknek valahol napi 100-150 km-t edzeni kell, hogy olimpián indulni tudjanak, stb...
Azért írtam ide, mert nem bírom szó nélkül hagyni mikor számomra az egyik legkedvesebb sportomat bántják, az országúti kerékpárosokat...
[ Szerkesztve ]
undefined
-
lehella
senior tag
válasz ludsimon #9313 üzenetére
Szerintem is baromság olyan útra biciklist engedni, aki 20-30 km/h sebességgel közlekedik a 70-90 km/h-val haladó bármilyen járgányok között. És ugye az egy-nyomon haladót autónyi szélességgel kellene előzni kresz szerint. Korábban is volt pár biciklis a 10-esen kifelé, még annyi sem volt bennük hogy félrehúzódjanak a kőfejtőnél Borosjenő után hogy elhaladjon a sor eleje.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9313 üzenetére
Motorral ugyan nem használhatod a bicikliutat, lakotton kívül sem.
Max. SMKP-val. Az meg nem motor, hanem egy motorizált bicikli.A sportolók eddzenek a sportpályán - nem a közúton. Zárják le az
edzőterületüket: vagy a rally autósok is gyakorolhatnak mostantól
a 10-es úton, mert elfér ott mindenki? Amúgy ez itt nagyon OFF...Ha annyira odavagy a "versenymotorokért": szerinted hova mennek
gyakorolni? A Mátrába? (Oké, azok néha meghalnak.) Kakucsring,
"Kecsó", Hungaroring és még sorolhatnám: versenypályára!az egyik legkedvesebb sportomat bántják
Bántja a halál... Szerinted itt most csak az országúti kerékpáros,
olimpiára készülő sportolók hada lesz ráeresztve arra az útra?
Vagy amúgy aki az M1/M7 kivezetőn a tiltás ellenére teker, az is
sportoló? Vagy az oroszoknál, amikor az autópályán nyomják?Szerk: nem azért tiltják, hogy ne sportolj. Hanem, hogy NE OTT,
mert megdöglesz. (Nagyon beszűkült elmére vall, ha nem érted.)[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #9315 üzenetére
Nyugaton természetesen, egymás mellett el tudnak lenni a gépjárművek a versenyzőkkel, ott meg van oldva, hogy aki licenszel rendelkezik az autóúton és autópályán kívül bárhol edzhet ahol 80-as tábla van, ott képesek kikerülni a 35-40km/h-val haladó bringást..
És igen, az a kijelentés, hogy edzen zárt pályán szimplán a beszűkült látásmódra vall, mert nincs ilyen országútisoknak egy országban sem, azt pályakerékpárosnak hívják és az is 40%-ban edzőteremben, 40%-ban közúton edzt.. Maradék 20% a technikafejlesztés zárt pályán.
Országútis attól függően hegyimenő vagy sprinter, hegyimenők 90%-ban közúton edzenek minden országban.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9316 üzenetére
Most komolyan azért engedik a bringásokat a 10-es útra, mert mind versenyzők?
Szerk: autópályákra nem szeretnéd kilobbizni a dolgot? SMKP is mehetne, majd
kikerülik, hiszen el tudnak menni egymás mellett - a veszély az mit se számít.
Az megvan amúgy, hogy Olaszországban (ez már nyugat?) autópályára még 125
ccm-mel se lehet felhajtani? Nyilván csak és kizárólag kibaszásból találták ki.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #9311 üzenetére
Nagyon király arc vagy, örülök hogy aláírtad.
Persze, hiszen más faszával könnyű verni a csalánt, gondolom nem jársz arra, miért is járnál, a helybeliek meg így jártak.
Három éve nettó szopás ami arra felénk van (solymári vagyok), szóbeli figyelmeztetést már kaptam a munkahelyemen mert rendszeresen kések. Pont a szájbavert tízes út miatt.
Remélem felétek is lesz valami hasonló aláírásgyűjtés, pl. lassítsunk minden főutat 20kmh-ra, akkor elsők között fogom aláírni hogy neked is jó legyen.
De hogy értsd miért vagyok kiakadva: reálisan egy reggelen maximum öt azaz ÖT (de ez tényleg maximum, inkább kettő) kerékpárost látok reggel, akiket a busz próbál a ténylegesen szűk főúton megelőzni.
Hint: bicikli egy fő, busz száz. Plusz a mögöttük gyűlő sor.
Nem zavarnak, nem erről van szó. De erővel letolni mások torkán egy olyan változtatást, ami egy kisebbség érdekeit védi, a többség meg le van szarva, na az már kibaszottul felháborító.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #9316 üzenetére
Holnaptól aláírást gyűjtünk, hogy a streetfighterek is edzőteremnek használják a főutakat. Kit zavar az? 20-30-40km/h-nál égessék csak a gumit, első keréken álljanak csak meg... stb. A többi majd úgyis kikerüli.
Régen én is szerettem bringázni, nem versenyszerűen toltam, csak a magam szórakoztatására. Terepen senkit nem zavartam, olyan kondit szereztem, ami még évek múlva is kitartott...
De szerintem ezek a témák még ha onba is írod eléggé offtopic jellegűek. Ha már fb üzenőfal lett a kis robogós fórumból, akkor használd azt üzenőfalnak, és ne ezt... (#9313)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #9315 üzenetére
Épp ma láttam egy bringást az M3 kivezető kezdeténél, ahol a Hermináról lehet a kivezetőre kanyarodn, ami aztán átível a Hungárián. Kurva nagy 'Kerékpárral behajtani tilos' tábla van kint, nem zavarta a gyökeret.
Pár éve meg volt a tv-ben, hogy egy nagyeszű bringás éjjel felkeveredett az M6-osra, de úgy, hogy a szembeforgalommal ment. Bónuszként gázpalack volt a bringára pókozva.Na de hogy legyen egy kis on. Ma láttam egy Italjet Formulát. Nem nagy hír, mondjuk nincs sok belőle. De ezen két kipufogó volt hátul Utánanéztem, hát elég elmebeteg konstrukció, 125-ös, kétütemű, kéthengeres. Kíváncsi lennék, hogyan megy. A szépséghiba, hogy nem volt rajta rendszám. Vajon melyik rendőr eszi meg, hogy kéthengeres 50-es?
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Ez átverés? Sehol sincs 10 ezer alatt ez a gumi csak itt..
Postával is megéri annyira olcsó. Ismeri valaki, esetleg Pécs környékinek van személyes tapasztalata velük?
undefined
-
csongi
Topikgazda
Minden forgalom lassito, es akadalyozo intezkedes, kornyezet karosito, es uveghaz hatas novelo intezkedes. Nem kell csodalkozni semmin. Agyatlansag a legnagyobb mertekbenegy, demoralizalas. Vizsgazzon a kerekparos is, foleg a villanybringak miatt. Aztan lehet szajkaratezni nekik. Kozlekedek 3,5t kishaszonig mindennel. Kis kinaba elek, tobb a bicikli mint egesz pestmegyebe. 1% tud szabalyosan kozlekedni, mivel nem ismerik a kreszt, azt hiszik nekik mindenutt elsobseguk van. A korhazban ebrednek, jaa nem volt?
Fontos problema, megoldas kellene. De a kerekpar utakat is fel kellene szantani, es felkotni a fara aki kiadja az engedelyeket. Apam, azt az agyatlan uthalozatot ami van. En is megallok es van hogy leszallok, es gondolkozok, hogyan haladhatnek tovabb, ugyan azon az utcan tovabb, szabalyosan. Elarulom keptelenseg. Osszetett dolog, de tervezok, engedelyezoktol kezdodik. Fejetol buzlik a hal. -
-Mosquito-
őstag
Az első mondatod nettó hülyeség! Osztrákoknál nem véletlenül korlátozzák az autópályán a megengedett sebességet,ha a levegő szennyezettsége magas. IG-L. Tehát, ha az "IG-L" jelzést látjuk valamelyik osztrák útszakaszon, akkor a légszennyezési érték az adott területen túl magas. Ilyenkor tehát környezetünk megóvása érdekében kiemelten figyeljünk sebességünkre. De nem csak ezért érdemes lassítani. Amennyiben ilyen jelzés alatt lépjük át a megengedett maximum sebességet, akkor nem a sebességtúllépés miatt kell büntetést fizetnünk, hanem környezetkárosításért. A jogszabály szerint a környezetvédelmi bűncselekmény büntetési tétele viszont elérheti a 2 800 eurót (~850 ezer forint) is! [link] , [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #9324 üzenetére
Ha már közlekedés, melyik baromállat rakott három lámpát a Parlament elé a pesti alsó rakparton, hogy a turistáknak kényelmes legyen? A Margit hídig visszatorlódik a sor. Az igaz, hogy a háromból kettő hívós lámpa, de simán átsétálnak a piroson, aztán amikor zöld lesz, már nincs ott senki (kb. olyan felesleges, mint a kis kerékpáros forgalomirányító lámpa)
A másik, hogy valamelyik nagyeszű egy kicsit szintén az egysávos pesti alsó rakpartra tette a városnéző busz megállóját a szabadság híd közelében, várd meg, míg a turisták fel és leszállnak.
Na, ezek az igazi környezetszennyező megoldások.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
-
Den
veterán
A kerékpárutakat semmiképp nem kéne felszántani, azokat legalábbis, ami rendesen az autóforgalomtól elkülönitve lett kiépítve. Azok a problémásak, ahol a külső sávból lecsippentenek fél métert felfestéssel, mert a festékcsík nem védi meg a bringást a gázolástól. De még ezek közül is van ami szükséges, mert nincs hely a szeparált bicikliútnak. Az alibi bicikliutakkal van a gond, ahol lehetne csinálni normálisat, de letudják egy felfestett kerékpársávval, mert az ócsó...
Mindenesetre a városi biciklis közlekedésnek egyre nagyobb teret kell adni, akár az autók rovására is, mert a bolygó nem bírja el azt hogy 1-1,5 tonnás autókkal utazik egy ember, ráadásul úgy hogy a jármű motorja a legrosszabb hatásfokkal üzemel (a saját lehetőségeihez képest).
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
-Mosquito-
őstag
-
Grillo
senior tag
Na, megvan a Scarabeora a gumicsere. Óvatosan mentem velem 5-6 km-t, majd még lesz pénteken reggel egy 30-as befelé, déltől meg tréning, remélem arra lekopik, aminek le kell.
Fékre is ránéztek, lecserélték az olajat, azt mondták, hogy nagyon oda volt, pedig még egy éves sem volt, mentem vele kb. 3000 km-t. Kipucolták a fékrendszert, dugattyú, karmantyú, mindentyú.Jövő héten meg műszaki.
-
csongi
Topikgazda
Mosquito34:
Igazad van! Kiegeszitem a gondolatot, varosi kozlekedes, illetve foutvonalakra vonatkozoan. Az autopalya valoban kicsit mas teszta.
Pont az ilyen lampas baromsagokra gondoltam, mint amire panaszkodtok. Mindemelle a lampa osszehangoltsaga. Szegden, atlagos forgalba nem lehet vegig menni a koruton, garantaltan kapsz 1v2 pirosat. 1200m kb. Ugy vanak osszehangolva, hogy egymasra ereszti az autosokat, es kesz a hernyo efektus. Persze az autosok is tehetnek rola. Nem ritka, hogy kanyarodo savban zold lampa alatt egy auto megy el. Annyira lassuak hogy az faj. Borzalom.
Den.
A felszantast a jelenlegi allapotara es elhelyezesere ertettem.
Szukseges es fontos a megletuk. A felfestett savok, meg ertelmetlenek. Forgalomlassito egyben. Foleg ott ahol szembe terelik a forgalmi savval a kerekparost. A gyalogut, annak szelesitese es elvalasztasa, okosabb megoldasnak tunik. Csak hat ott azzal szembesulnek, hogy a gyalogos pont ugy xarik bele melyik a savja, mint kerekparos az uttesten . Ezert irtam le, Torok elmenyemet. Ott ez nem problema nem problemaznak rajta. Elmaradottak, vagy talan nem? De biztosan ezt mas maskepen eli meg.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
[ Szerkesztve ]
undefined
-
csongi
Topikgazda
-
huszi.gyb
senior tag
A kerékpárosokat állatkerti kordonnal is el kéne választani az úttól... Ma reggeli eset: Allee előtt visszafordító, 2. kocsi vagyok. Bringás elmegy mellettünk mint a barom, befordul, rá a zebrára, és vár... Kocsi sor szemből. Lámpa zöldre vált, fordulunk, a barom állatja, meg lejön az útra, és majd 1 sávot kitakarva vár... Én duda, fék, megálltam előtte, közlöm vele, hogy piros a lámpa, erre (flegma hangsúllyal): "Jó"
Mondom nem zavar, hogy hamarosan megdöglesz? És gázt adtam, elhúztam...
Majára, Stilora kéne
biciklisgallytörőrács....www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Felesleges forgalomlassításra példa. Képesek voltak lámpát tenni a Vérmező út Várfok utca sarkára. Ezen a részen a Széna téri lámpa miatt eleve komoly dugók szoktak lenni, plusz ott az Alkotás u. Attila út sarki lámpa is. Kb. 400 méteren három lámpa, plusz bónuszként a Széll Kálmán téri felfordulás.
Akik ezt kitalálták kecskéért kapták a diplomájukat?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #9338 üzenetére
Tabánnál is beraktak egy lámpát 20 méterrel a megszokott elé. Pár napja
csak néztem, hogy kicsit hamarabb kell megállni, fékeztem keményen.
Gondolkodom, hogy mi értelme volt, mert zebra nincs ott, meg semmi, és
az a beágazó kis utca, ahonnan néha 1-1 autó jön ki, nem ért meg ennyit.
Majd kijön, amikor piros van, nem volt szerintem ebből gond. (Lehet, hogy
valamelyik "elvtárs" szokott arra járni, és szeretett volna magának zöldet.)Szerk: mondjuk ez nem kifejezetten forgalomlassító, csak értelmetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #9339 üzenetére
Alighanem a Várfok utcán érkező busz miatt lett lámpa, plusz a gyalogosok, de nem értem, hogy miért részesítik előnyben azokat a Vérhalom úti komoly átmenő forgalommal szemben. Menjen a busz, nem baj, hogy a sor meg a Déliig ér.
Most az a divat, hogy a tömegközlekedésnek, meg a kerékpárnak előnyt kell adni, bármi áron. Talán egyszer leszoknak róla.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #9340 üzenetére
1-2 éve az egész nagykörtúton piros-hullámot csináltak, mert (állítólag) a Combino így 1 percet(!!!) nyer a Széna tértől Borárosig tartó szakaszon... Egyrészt ezt nem tapasztaltam, másrészt meg annyira lóf... nyereség, hogy ezért megfojtani a teljes körút közlekedését oltári nagy baromság... Állnak az autók és pöfögnek a pirosnál, aztán elindulnak, majd megint állnak. Környezetszennyezés, dugók, minden. De a Combino 1 percet nyer! Hát nem tudom. Szerintem ez nagyon nem érte meg.
10 millió közlekedésmérnök országa.
Ui: megoldják majd, hogy kitiltanak mindenkit a retekbe... akkor marad a Combino, ami csak úgy suhanni fog (szvsz attól gyorsult a legtöbbet* a régi szerelvényekhez képest, hogy nem kell fél órát várni, amíg fel/le másznak az emberek a lépcsőkön), meg a kerékpár, ami amúgy akár jó is lenne, ha nem lennének az autók... Igazából a kettő együtt az, ami nem megy: lehet, hogy erre játszanak. Az ellehetetlenítésre!
*: amikor egyetemre jártam simán fél óra volt az említett szakasz: ma 22 perc kb.?
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9341 üzenetére
Asszem 3-4 percet nyert ezzel a combino és így -feltéve, hogy nem esik ki még több combino balesetek miatt (A 2028-as totálkáros még mindig) - nem kell ganz villamosokat járatni a körúton, elég a combino. Illetve olcsóbb is.
Persze én is sokat járok autóval, de nem zavar, a dolog, igenis legyen kevesebb autó a főváros belső kerületeiben. A biciklizést meg nyugodtan népszerűsítsék, a legtökéletesebb városi eszköz a 0 káros anyag kibocsátásával.
A robogó sem rossz, ez az a topik, szóval ne az autósok mellett legyetek. Mostanában kezdtem robogózni, nagyon tetszik az autósok viselkedése, rendesek a nagyrobogósokkal, tudják, hogy mi a gyorsabb.Múltkor volt szerencsém Kecskeméten járni, na ott szar a lámpaprogram, ahhoz képest Budapest felüdülés.
Robogóval amúgy is tökéletes minden lámpaprogram, ha ismered a környéket, tudod, hogy hol kell gyorsabban menni, hol kell elengedni a gázt, amerre én járok arra így van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9344 üzenetére
Nekem nincs autóm, nem "az autósok mellett vagyok": az ésszerűtlenség ellen!
6 éve robogózom: régen a körút simán zöldhullámos volt, jórészt, most robogóval
sem az. Vagy persze ki kell fogni, de egy piros-hullám azért feltűnik: az elég gáz.Mondjuk megoldottam: nem járok arra. Vagy ha dugó van, akkor a sínen.
Szerk: egyébként úgy utálom ezeket az általánosításokat, hogy arra nincs szó!
Autósok... 15 éve van B jogsim. Ha épp autóval vagyok, akkor szemét autós?
6 éve van A jogsim. Ha épp robogóval vagyok, akkor ügyeskedő robogós? (LOL)Alapvetően emberek vagyunk, és ha valaki gyökér mód viselkedik, az nem azért
van, mert ő autós és az autósok gyökerek: egyáltalán nem! Az gyökér. Autóban.
(Mondjuk a biciklistáknál már nem lennék ebben biztos. Lásd Tudjukki 2.0-t, aki
melldöngetve "kiharcolta", hogy a 10-es úton lehessen jókat edzeni az olimpiára
készülő sportolóknak (bár ő maga nem az, s sosem jár arra, csalánverés esete),
csak ezt véletlenül sem úgy csinálták, hogy vmi engedélyt kap az az 1-2 ember,
hanem úgy, hogy aláírásgyűjtés, meg lobbizás eredményeként bárki felmehet.
És nem érti, hogy ez miért baj. És akkor áll a dugó. És akkor áll a busz is yeah!Taps. Függöny.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #9344 üzenetére
Hadd legyek rosszmájú:
- A bicikli jó volna, ha nem tartozna hozzá egy (általában) - gyökér biciklis is, fene nagy öntudattal.
- A robogó sajnos Mo.-n legtöbbször az elhanyagolt, füstokádó 2T-ket jelenti. Nem igazán környezetbarát.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #9346 üzenetére
A robogó sajnos Mo.-n legtöbbször az elhanyagolt, füstokádó 2T-ket jelenti.
Igaz is, ezért sem válaszoltam Tudjukki 1.0 kérdésére, hogy "még robogózom-e"... Most mit írjak erre? Hogy technikailag igen, de mégsem? Sosem volt 2T-m. Sosem volt 50-esem, és nem is lesz. CVT hajtású motorkerékpárjaim voltak, amiket nagy-, vagy maxirobogónak nevezünk. Robogózok-e? Fene tudja. Az út szélén, füstokádó szöttyögés a tópartra horgászbottal nem az én világom, szóval nem. Igen, de nem.Motorral közlekedem. Pont. (Motorozok-e? Igen is, meg nem is: közúton nem lehet nagyon élvezkedni, mert abból könnyen egy csúnya baleset lesz. Figyelni kell, na.)
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9345 üzenetére
Én örülök, hogy újra lehet biciklizni a 10-es úton, mivel sajnos nem nagyon van azzal párhuzamos út, persze kb 5 km-t megyek rajta és nem is lassan, ráadásul a nagy részén ez két sávos vagy széles, így nem zavarom az autókat. És igen, én is sokat edzem biciklivel (hobbi szinten persze...) és betartom a szabályokat (a bicikliseket se kéne egy kalap alá venni). Csak olyankor megyek át a piroson, amikor senki sincs a közelben, előtte alaposan körülnézek, ezt is csak inkább akkor teszem, amikor megyek valahova és nem edzem.
Bogyo: Én egy SH Hondával járok, ez nem két ütemű, mivel a főváros közelében lakom, sok erre az új, rendes robogó, ez nem Kalocsa.
Én se nagyon mentem segédmotorkerékpárral, csak ezt a 300as gépet használtam életem során.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Milyen videókártyát?
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...