- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9551 üzenetére
Gáz elvéterkor durrog, ahogy hirtelen bezárod a fojtószelepet,mikor a motor magas fordulaton pörög, bedúsulhat annyira a keverék, hogy a kipufogóban ég el egy része. De mar a komplexebb kárbikon is van egy rendszer ami gázelvételkor elveszi a benzint is, injektornál meg pláne. Nem tudom hosszútávon mennyire káros, de butaságnak tartom egy karbit az ideálistól elállítani és folyamatosan így üzemeltetni a motort, csak azért, hogy ha becsukod a gázt durrogjon párat.
(a videón a kocsi wankel motoros, annál üzemszerű)
www.simson4t.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9525 üzenetére
Fülre nem lehet ezt megmondani, mérni kell... (Mi nem aggódunk,
inkább Neked kellene, mert elkezdtél a szopóroller topikba írni.)Lehet, úgy jártál, mint kcsa a Kymcoval, hogy az előző tulaj valami
Polini variót hagyott benne bazikönnyű görgőkkel, amitől "üvöltött"
meg húzott mint a mérgezett egér, csak bevert 7-8 lityit 100-on és
a végsebessége óra 130 volt, ami valós 110-et se érte el.Mindenesetre ha gyanúsan jól megy, pörög, ránéznék a hajtásra...
Maja 250-es szétforgott anno 9000-ig, és vége volt 90-nél... Ezért:
Kitakarítottam a dzsuvát, erre 8200-on viszi a 100-at. Egész más! -
üszök
őstag
válasz ludsimon #9549 üzenetére
Nem igazán befolyásolják a kilövések a fogyasztást. Pedig szoktam kilőni nem kímélem ha elöl állok. 3,2-3,4 között el van városban bárhogy megyek.Miskolc nem akkora város,hogy szét tudjam küldeni állandóan meg kell állni lámpánál. Lakott területen kívül mikor 120 alá nem engedtem akkor volt 3,8 a fogyasztás ez volt a max amit mértem.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Grillo
senior tag
Na tegnap voltam tréningen, déltől este 8ig. Az SOS Jogsisok szervezték, fut a dolog külön vezetéstechnikaicentrum.hu néven is.
Srácok, ez alap lenne mindenkinek, főleg, ha hozzám hasonlóan a B125 minimálját teljesítette csak.
Soha nem hittem volna, hogy így fogom merni dobálni a Scarabeot szlalomban, meg ilyen dőléseket lehet vele csinálni. Innen is üdvözlöm a Metzelert, kurva jó ez a gumi.Összetétel nem volt túl izgalmas, volt a 2 bérelt 600as Hornet, meg egy csaj ugyan olyannal, volt CBF 250, 600 és 1000. Volt egy bérelt GS500, egy GSXF és egy 400as Burgi. Utóbbit nem irigyeltem, nagyon szenvedett a géppel, mondjuk nem is tűnt túl gyakorlottnak, meg a sportcipő, szövetkabátka sem azt mutatta, hogy komolyan foglalkoztatja a téma, olyan 50es volt a csóka.
A CBF250esre először elgondolkodtam, hogy bogyó-e, mert korban stimmelt, valami mérnökember volt, ráadásul hosszú kihagyás után ült vissza. Csak ő 25 éve ígérte meg az anyjának, hogy nem ül fel motorra, akkor épp arról egyezkedtek az orvosok, le kell-e venni a jobb kezét baleset miatt. Most is van 5 csavar a lábában, de visszaült, láthatóan nem is vadult már, de biztosan, meggondoltan kezelte a gépet.
Volt az elején egy Shadow is, el is fektette a szlalomban, de gond volt az alapjárattal, ő nem is maradt végig.
Én a második óra végére főztem meg a 2 napja cserélt fékolajam hátul, de addigra a Burgival 3szor kellett félre állni azonos okból. Utána mentem néha 1-1 gyors kört, így már nem volt bajom.Képek egy héten belül lesznek, majd linkelek.
Tényleg mindenkinek érdemes egy ilyet végig csinálni, csak ha tisztába kerülsz a fékúttal, meg a dönthetőséggel, már megérte.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9554 üzenetére
3,5 liter körül fogyaszt, erős motor kis testben azért megy jól. Pörögni pörög, de én egy modern tdihez tudom hasonlítani 2011-es gyártmány a motor, kevesebb, mint 20 ezer km van benne. Ez nem szopóroller, ne aggódj. Ha mondtok olyan tesztlehetőségeket, amikkel itthon meg tudom vizsgálni, azt megteszem, de szerintem nagyon nincs baja. Mint mondtam ezbegy Honda, tesztgyőztes, különösen ajánlott, stb... tehát nem lehet rossz. 😃
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9559 üzenetére
Ha nem te toltad ki a szalonból, bármi lehet... Ez itt Magyarország!
Amúgy a fogyasztása alapján nem tűnik őrült tuningosnak, de amit a
menettulajdongairól + a 60-130 üvöltő hangjáról írsz, az már gyanús!Műszakija meddig érvényes? 4 év alatt 20000 km még éppen hihető,
de ha esetleg import motor, akkor oda tekerik az órát, ahova akarják.Le kell kapni a deklit (ha még garis + szervizkönyves, akkor ne), és
minden kiderül... Vagy fel kell fogatni egy fordulatszámmérőt vhova,
aztán kihúzatni 0-100-on + végsebességig, kamerával felvenni, majd
az eredményeket kiértékelni. Ha a gyári motornál 2 mp-cel gyorsabb
nem gyári. (Legvalószínűbb egy szimpla görgőcsere. De lehet benne
éppenséggel Multivar is. AndrewTdi is meglepődött, a Nexusban azt
talált annak idején szíjcserekor, addig nem is tudott róla... Vagy pl.
huszi.gyb is Multivarral gurul. De én adtam mellé a gyári variót is.)Ui: a Multivar a Maján 6500-ról 8000 fölé vitte fordulatszámot, ezzel
kb. 3 LE-t hozott. Sokat dobott az élményen, s csak fél lityit a fogyin.
2-3 év alatt pont megfordul az ember fejében egy kis tuning.
Attól még nem lesz szopóroller, hogy (esetleg!) nem teljesen gyári...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #9563 üzenetére
Első körben kipróbálom majd más hasonló robiját, mivel eddig másikhoz nem volt szerencsém, a fülre hangos semmit sem jelent. A hangos mindenkinél mást jelent, pl nekem hangszigetelt a gépházam, full csendes, de azt is hangosnak hallom (pc).
Ez tuti 2011es.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #9565 üzenetére
A hangos az nem fordulatszám. Esetleg hangmagasság alapján lehetne vmit:
Madison 0-100 videóban a kopott varió miatti 6500-5500 ejtés hallatszik, de...Basszus, olyan szinten nem látom a videó linkjét ebben a HSZ-ben, hogy:
Ezt elcsesztem, hogy képként beszúrtam a YT "thumbnailt", aztán az nem jó.
De telefonról legalább kihozott egy kis kamu képet, rajta a linkkel, gépen meg
semmi, és úgy kellett az oldal forrásából elővadásznom a videó linkjét LOL.Szerk: volt róla szó, de a biztonság kedvéért: 6500="13000" és 5500="11000".
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
80-90 temporol 100-110
És valószínűleg az a motor fog legjobban ugrani ebben a tartományban, amelyik
a 0-100-at is gyorsabban letudja. Amúgy írta Den, hogy egy dolog a motorerő,
de nagyobb tempónál hatványozottan számít a légellenállás. Mondjuk a kisplexi
összességében rontotta a Madison légellenállását, így a végsebesség csökkent.
Mi több 130-cal repeszteni kisplexivel már felér egy kínzással. Túraplexivel: laza.
Viszont 100-ig gyakorlatilag pont ugyanazt tudja a gép 0,1 mp különbséggel...gyorsulasi mizeria, teves ut
Szerintem meg egy előzésnél pont egy jól belőtt motor csinálja meg legjobban a
visszaváltást, és éri el leghamarabb a szükséges sebességkülönbséget, ergo az
lesz a biztonságosabb is... Mivel automatáról van szó, érdemes lehet(!) hangolni.
Persze gyárilag sem "szart" adnak ki! Csak más szempontból optimalizálják: pl.
fogyasztás, élettartam. Amúgy egyetértünk: ha kevés a gép, nagyobb motor kell.
Azért egy görgőcsere annyira nem költséges. Egy Multivar, vagy egy J.Costa az.Elvagyok én a 250-essel is Bp-en (nem tudom, mennyit motoroztál itt). Ahogy a
180-assal is remekül elvoltam 3 évig, de mégis a Madison a kedvencem. Szóval
nem mondanám, hogy semmi értelme. És ezzel ki lehet menni a városból. Ha a
180-as nem szereti az országutat, akkor az nagyon kompromisszumos lesz és
menet közben nem tudod cserélni a blokkot nagyobbra. A nagyobb blokkal meg
tudsz lassan is menni: nem kell digitálisan kezelni a gázt (0-100-ra gyorsulni).Ui: nem beszélve arról, hogy nagyobb gépen általában jobb a futómű és a fék is.
-
ludsimon
veterán
Erről mi a véleményetek?
Nagy motorral ujjatlanba, sisak nélkül?Én megmondom őszintén a kis robogómmal aminek 75km/h a vége nem merek csak nyáriasabb vékony pulóverben ráülni meg farmerban, hosszú ujjú kesztyűben ha eltaknyolok maradjon rajtam valami bőr azért...
Lehet túlságosan is elővigyázatos vagyok? A következő az a rendes motoros felszerelés lesz, gerincvédős kabát, protektoros kesztyű a minimum, amíg ezek nincsenek el se kezdem a jogsit..[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #9568 üzenetére
Jók. Semmit nem költöttem rá a tankoláson, meg egy olajcserén kívül.
Annak ellenére, hogy kamu évjárattal adták és a mechanikus óra 2-n állt,
nem hiszem, hogy vadiúj volt, de 1000 km után vittem "első" olajcserére.Mindig pöcc-röff, nulla baja volt, jól ment, qrvanagy csomagtartóval.
(Egyszer kísérleteztem a HS1 izzók H4-re cserélésével, meg vettem egy
dobozt a sisaknak, ami költözött át a Majára, szóval tényleg 0 ráköltés.)ludsimon: jogsit nem is csinálhatsz rendes védőfelszerelés nélkül.
Az, hogy egy ilyen guruláson lazáznak, az az ő dolguk, nem kell követni.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz ludsimon #9570 üzenetére
Amúgy a nyári pulcsival annyit érsz el, hogy egy csúszásnál beleég a bőrödbe
Ha van időd, olvass bele, vannak benne okosságok: MotorozzÉsszel
-
ludsimon
veterán
De de!
Nagyon laza ahol fater tanult tavasszal, hihetetlen milyen dolgokat megengedett és a motor milyen szar állapotban volt. Éppenhogy nem szakadt el a lánc, olyan brutálisan lógott.
Meg mikor mentek vissza és el kellett vinni valahová a motort fater vezette az oktató kocsiját, a csávó védőfelszerelés nélkül, sisak nélkül motorozott keresztül Budapesten, hihetetlen laza a csávó.HGabor89: Köszi, most időm nincs, megyünk öcsémmel megnézzük az arénában a legújabb terminatort, utána megnézem.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Burt1793
veterán
Szép.
Ma a nagy melegben végig ment a ventilátor, ritka.az ilyen, nem szokott pörögni.
Blaha környékén egy pirosnál kicsit elbambultam, azaz a fenti lámpát néztem, így nem láttam, hogy a busz jelzőlámpa már kigyulladt (buszsávban voltam), akkorát dudált azért az 1 másodpercért, hogy majdnem leestem a motorról. -
Burt1793
veterán
Ti milyen új robit vennétek egy misiért, 125/150 ccm-esből? Sh125/150-nél van jobb vétel? Megbízhatóság, normál fogyasztás a lényeg, sh125/150 teljesítménye elegendő.
-
DigitXT
félisten
Nekem bejön. Mindig is "ezüst" motorjaim voltak. Kivéve a Maja2,
de azt meg simán feketének nézik, ha nem fullos napfényben látják.Burt1793: sosem vennék 1 misiből 125/150-est. Utóbbit már csak
azért sem, mert "eladhatatlan", hiszen A2 jogsi kell a vezetéséhez...
Ha meg valakinek A2-je van, akkor legalább 250 ccm felé kacsintgat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #9583 üzenetére
Amúgy a PCX 125 szimpi. De bogyó sem mond hülyeséget az ABS-szel.
HGabor89: tényleg szép. Sötétben még morcos is.
Jövő héten vizsga.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Akkor ne az összeget nézzétek, mi a befutó 125ös robi? A 150est akkor hagyhatjuk is akár, mindegy. Most megnéztem a hahun amit linkeltetek, 800ért van keveset futott sh 125 abs-szel.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #9588 üzenetére
Mondjuk ha már ennyit ad érte, akkor érdemes az újat venni, gari/minden.
Én inkább 300-600 ccm között vennék vmi ABS-est... Akciós a T-max.Szerk: ennek milyen hangja lehet.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #9585 üzenetére
Miért? Tőletek nem vennék, mert akkor a szopóroller kategória engem is utolér.
Szerintem szándékosan gyilkoljátok, vagy én nem tudom, hogy minden tönkremegy a motorotokon mikor hozzátok kerül.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Pete55555 #9594 üzenetére
Nem azért mert én értek hozzá, sőt! Egyáltalán nem értettem hozzá még 1,5 hónapja, de amihez nem értek és nagy értékű elviszem szervizbe, nem használom addig.
Nem hiszem el, hogy ez normális ennyien szopnak egy robogóval itt.Ha ez a természetes akkor 10/7 ember belekölt fél milliót a használtrobogóba, hogy használható legyen ezt viszont nem tudom elképzelni ennyien szívjanak vele.
De akkor meg átvágták, mert ingyen kéne adnia az eladónak a motort, mert az nem természetes, hogy egy használt motor fél-1 év alatt minden tönkremenjen rajta és fél-1 milliót költsön rá valaki.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9593 üzenetére
Eltévesztetted a topikot (megint): mumtaz gyilkolta szándékosan, uis garit kapott
rá az eladótól, ki is esett a csontváz a szekrényből: hajtókarcsapágy "kotyogás",
kamu évjárat, törött idomok, és még sorolhatnám... Nagy Majának gondja semmi.
(Egyébként soha nem adnám el neked, még összetörnéd a gépet a kilövéseddel.)ON: holnap viszem műszaki vizsgára.
Nem hiszem el, hogy ez normális ennyien szopnak egy robogóval itt.
Szerintem a különböző emberek különböző robogókkal szopnak ilyen-olyan okból.
De leginkább az előző tulajdonosok/szerelők hanyagságából adódnak a gondok, s
persze a géppark általános állapotából, ami a korból is adódik, meg a sok futás.
Semmi gond, lehet venni robogót 2 misiért újszerűt, akkor az első 50-60K km pipa.Hajrá.
Szerk a szerkre: "nem természetes, hogy egy használt motor fél-1 év alatt minden
tönkremenjen rajta és fél-1 milliót költsön rá valaki"
Nagy Majára konkrétan 30K-t ha költöttem. A Madisonnal valóban átvágtak kicsit...
Beidézném a hirdetést, hogy a vezérlésben 5000 km van, meg nagyszerviz után.
Tehetek róla, hogy naiv voltam? (Igen tehetek, legközelebb nem leszek, nagy vicc.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9595 üzenetére
Akkor csak Neked, csak most... tételesen a lista a Majáról, oké?
Dr. Pulley Sliding Roller 14g: 5000 Ft (pénzkidobás - de érdekelt)
KM óra meghajtó mágnes: 9000 Ft (HGabor89 alatt tört el, már a
vételnél réges-rég tudtam róla és eleve adott némi árengedményt)
Olajcsere: 5000 Ft (3000 km-enként kötelező, tök normál kiadás)
Jobbos fékkar: 1000 Ft (nem tetszett, hogy meg van hajolva - egy
régi feldőlésre utal - a vételnél is láttam: "nem veszi ki jól magát")
Légszűrőszivacs, szíjcsere, főtengelyszimering rendbe: 10000 FtA legutóbbi tételt mondhatjuk sz*pásnak: a könnyező szimeringet
már régesrég ki kellett volna cserélnie a szerelőnek, de nem tette,
hanem némi tömítőpasztát nyomott oda, amitől a motorolaj kente
a szíjat, ami hiába volt vadiúj (szerelő cserélte, vazz), elöregedett!Minden sz*pás atyja ezen szerelő hanyagságában keresendő...
Pucolgathattam a variót meg ilyenek. Nem szerelő volt az: luddita!Szerk: "10/7 ember belekölt fél milliót a használtrobogóba"
Te is bele fogsz költeni ennyit, mert amennyivel olcsóbb lesz, azt
ráköltöd szervizre. Vagy Dellorto karbira, vagy LeoVince kipura.
Vagy Te is kifogod, hogyjobbáracsak menni kell vele. Lásd Maja!
Azt, hogy az ember megijed egy kis zajtól, te tudod leginkább, lol.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #9596 üzenetére
" a vezérlésben 5000 km van, meg nagyszerviz után"
Ilyenbe bárki bedőlhet sajnos, én is bedőlnék.
Meg kell bontani hozzáértővel akkor.Én nem megbántani akartalak! Csak ez ugyanaz az eset mint mikor valaki megvesz egy roncs autót 300K-ért, aztán rákölt 500 ezret, 1 milliót, hogy autó legyen belőle, ami autó lesz még x évig, de vehetett volna egy modernebb autót is már 1,5 millióból.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
válasz ludsimon #9595 üzenetére
"Ha ez a természetes akkor 10/7 ember belekölt fél milliót a használtrobogóba, hogy használható legyen ezt viszont nem tudom elképzelni ennyien szívjanak vele."
A magyarázat nagyon egyszerű. 10/7 ember egyáltalán nem költ a robogóra. Megveszi, használja, ha valami gondvan vele, akkor előbb megpróbálja házilag összegányolni, úgy gyilkolja még egy darabig, aztán már ha nagyon nincs kiút, es költeni kéne rá, akkor továbbpasszolja azzal a szöveggel, hogy "van egy kis hibája 5000ft lenne a javítása,de már nem akarok foglalkozni vele"
Aki megveszi a gépet, mikor rájönv, hogy zsebbenyúlós baja van, vagy rögzön továbpasszolja, vagy valsmit megint gányol rajta, és egy idő után továbbadja..
A dolgot súlyosbítja, hogy ezek a gépek valahol külföldön kezdték az életüket, és már ott elérték azt a szintet, hogy az ottani szervizdíjak mellett, már nem érte meg üzemben tartani öket. Na akkor jött a magyar nepper, aki ezeket összevásárolta, három gépből összelegózott két működőt, és onnan indult a gépek masodik élete, ami abból a kézről kézre járásból áll, amit fent leírtam, és általában a gép elbontásában végződik..
És van néhány ember aki a továbbpasszolás helyett megpróbál működőképes vasat faragni a romból, na az ő történetüket követheted itt..
És ha józanul végig gondolod, mikor egy új 50-es kymco robogó áráért megveszel egy rendszámos 400-as gépet, sok jóra nem is számíthatsz.
www.simson4t.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban