- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ülésezik a hardveregylet
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Akkor egy kis ON topik, vidámabb téma: a VPower Racing 100 is alig 400 volt...
Szerk: hétfőn. Szóval a mai árat nem tudom. Mondjuk az oka kevésbé vidám. Szerk: de hogy még offoljak egy utolsót: PASO - BudapestBurt1793: most még! Ha kitiltanak, akkor át fogsz te is szállni... Érted a lényeget?
Harag nincs, de a 15 perc megint nem tudom, honnan jön... Utaztál már vele?
Szerk: én a 8-as busszal többször is: jó nagy sz*r lett az átalakítás óta...
De természetesen, ha leesik a hó, és lerakom a motort, akkor nem marad más.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10899 üzenetére
Robogóról nem szállok át, a parkolót keresés irónia volt, tehát úgy értettem, hogy nem lesz még egy darabig, a 8as busznak 41 perc a menetideje, az m4nek meg max 15. Ha a kiskörúti villamosokat hozod fel a 4es metró ellen, akkor azt mondom, hogy ok, de így annyi látszik, hogy sikeresen eltúlzod az amúgy tényleg nem fényes helyzetet.
Köszi a beszélgetést, remélem nincs harag, üdv! -
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #10894 üzenetére
Az a baj, hogy sok ügyfelem van Rogánland közepén, ügyvédi irodák, bankközpont. Azok biztos nem fognak elköltözni onnan. Így is szopás autóval bemenni oda, ha nagyobb a szállítandó cucc, csomó idő, míg helyet talál az ember, egy vagyont kell bedobálni a parkolóautomatába, ami nekem eleve bukás, mert nem lehet az ügyfélre terhelni, mert pl. a bankos díjak eleve nyomottak (köszönhetően a sok seftes, benzint-gázolajt lopni tudó más cégeknek, akik szinte ingyen viszik a munkákat, de ez most más kérdés). Na most ha erre még bejön a dugódíj, nem tudom, mi lesz.
Mindenesetre a V. kerület közlekedése a fidesz éra alatt lett teljesen szétbaszva. Csak az a baj, hogy a város úthálózata olyan, hogy nem lehet tehermentesíteni a belvárost az átmenő forgalom alól, eleve három híd is csatlakozik ahhoz a területhez.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10906 üzenetére
Miért, bevezette valamikor az "elmúltnyócévben"? Amúgy ez már tényleg erősen
(és feleslegesen) politikai töltet, mert a zászló színétől függetlenül mind elQrták. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10909 üzenetére
Az, hogy valaki hülyeséget csinált, nem menti fel azt, aki most csinál hülyeséget.
Az elkerülő szakasz fizetőssé tételét nem akarod mindjárt X évvel ezelőttre tenni?
Félreértés ne essék: rühellem mindkét bandát, de most dönteni/hazudozni/elQrni
csak a mostaniak tudnak, és ez alól senkit nem ment fel, hogy más is csinálta... -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10911 üzenetére
Én arra lennék kíváncsi, élhetőbb lett volna-e, ha a narancsuralom nem 2/3-ban,
erőből qrja szét az egészet a saját szájíze szerint... De már tényleg nagyon OFF.
Mondjak le a topikgazdai rangomról, hogy folytassuk, és bannoltasam magam?[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Elvileg nincs megadva, hogy mekkora területet kellene dugódíj alá bevonni. Ezért is mérhetetlenül f.sz ötlet a teljes Hungária körút meg Alkotás utcán belüli szakasszal számolni, ez tiszta bevételgyár. Ha meg a "szemétunióakarja" szöveget olvasom a hírekben, akkor miért nem lehet mondjuk a kiskörúton belüli szakasszal kipipálni a dolgot? Agyrém
Mostanában fogok autót venni, de a robogó mindenképp marad, eddig úgy voltam hogyha belvárosba kell menni akkor megyek majd vele, otthon és munka között nem létszükséglet a motor, de már anyóséknál a vörösvári úton is fizetni kell, hát a nagy l.faszt
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #10912 üzenetére
Azért sajnos a politika nagyban érinti a közlekedésünket, így részben hozzá tartozik. Nyilván a pártok és ki mit csinált jól/rosszul elég off, de a dugódíjról semmit nem tudunk, csak azt, hogy majd kell fizetni. De ha túl sok, túl drága, motorra is él, akkor csak nem nyelik/nyeljük le szó nélkül...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10914 üzenetére
Dugódíjról, motoros közlekedésről beszélgettünk, erre felhozod demszkájt...
És én "politizálok"? Na mindegy, tök rendben van minden. Ebbe az ugatásba
nem biztos, hogy bele akarok jönni. (Igen, volt itt már Vitya meg Tóni is, már
ott radírozni kellett volna. De azért végtelenül beszűkült gondolkodásmódra
vall, hogy HA vki vmit MOST rosszul csinál, még akkor is másra mutogatsz.)De legalább ezt is megtudtuk: nincs kedvem jól csinálni. Átadom csonginak.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10921 üzenetére
Emiatt nem kellett volna leadnod a rangot, de láttam, hogy már múltkor is át akartad adni, szóval, akkor gondolom nem csak emiatt volt. Ezt a kis vitát meg egyáltalán nem kell csitítani, tudom, hogy igazatok van, csak kicsit enyhíteni szerettem volna a helyzeten. Tényleg szar a közlekedés innen eszaknyugatról befele, ezért is robogózom.
Csak annyit kérek, hogy ne nyomj le minden sh300as tulajt, ha látlak szólok és megüthetsz. -
Hauptmann
addikt
Azt hittem, hogy a budapesti közlekedésben a kerékpárosoknál nincs lejjebb. Ma megállapítottam, hogy van, a szegvéjes turista. Eleve milyen gyökérnek kell lenni már ahhoz, hogy séta helyett azt a szart használja. De ez a kisebbik gond. A baj az velük, hogy össze-vissza mennek, a piros lámpa szintén nem érvényes rájuk, belemennek a gyalogosokba, a legváratlanabb helyeken képesek eléd gurulni, elfoglalják az egész utat, mint pl. ma az a három idióta, akik az Akadémia utcán egymás mellett, és még nekik állt feljebb, amikor rájuk dudáltam, hogy húzzanak a picsába. Valamit ugatott, de nem értettem a sisak alatt, mindenesetre biztonság kedvéért egy 'fuck you bastard'-al elköszöntem tőlük, amikor nagy nehezen ki tudtam kerülni őket.
-
Hauptmann
addikt
+1, Digit, szerintem kár volt lemondanod a topicgazdaságról.
Mosquito,
Mi lett a típusfórummal, megszűnt?
Maja ügyben van valakinek tapasztalata a 125-ös és a 150-es gépekkel? Papíron szinte ugyanaz a kettő, 1 Le, meg 0,3 Nm a különbség, de gyakorlatban? A hátsó tárcsafék mikori évjárattól alap?
-
kcsa
veterán
Szopóroller napló, augusztus 27.: holnap kékhold látogatás, defekt miatt.
-
Peczek
aktív tag
Udv mindenkinek. 4T 300- as robogóhoz milyen olajat javasoltok? Kymco x- citing 300 egyébként.
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #10929 üzenetére
Megneztem a madisont.
Nem kis darab robesz, szerintem a 125 kicsi ekkora testhez. Meg kell maszni, eleg magas az a 780mm ules magassag. Sisak tarto van rendesen, ott nem kell szukolkodni.kulsore tetszetos, szep robogo. A 250- es piagio blokkos, szerintem az jobb, meg Pesti viszonylatba is. Sajnos magas, a baratom 170cm hez magas. A phanteon 750 uleserol is a talp puha parnas resze er le.
Viszont felfedeztem egy tipust, nem tudtam hogy gyartottak ilyet. Suzuki epicoru 150.
Megneztem, eloben pofas kis darab 99-03 ig gyarottak. 123kg 11kw. A burgman blokkjat kapta vagy a burgbamnak lett ez a blokk, meg van rajta berugo. Alkatreszek leteznek, nem is draga a tobbiekhez merten sem. Az ules ala nem neztem be. Par darab van a piacon, meg az ara sem vezzes, nem egy kozismert darab. Nekem tetszett. A hatos fek dobfek, de szerintem jol beallitva az is mukodik azert -
kcsa
veterán
válasz Peczek #10930 üzenetére
10w40 való bele, válassz valami jófajta (robogós vagy autós, de motoros felesleges) olajat, de nem érdemes túlgondolni, úgyis sűrűn kell cserélni, ha jól tudom azon sincs olajszűrő.
@Hauptmann: elképzelésem sincs, egészen apró tűhegynyi lyuk, de nem volt benne semmi, annak ellenére hogy kvázi a gumi legvastagabb részén van a nyílás. Naponta kétszer fújva még járható, de már egy hete csinálom, úgyhogy kicsit unalmas
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #10933 üzenetére
Petczek: Mit irhatnak a konyveben? Ha nem kotik ki a sccooter olajat, akkor KCSA javaslata tokeletes.
En eniride 10w40 et hasznalok. Volt mar eneios olaj is. De az lattam varosi hasznalatu Suzuki, fiat motorjaban. Haat nem teszek tobbet bele az tuti. Ette is mindeketto, es igen csak kirakodott az olajsar. Nekem ugy tunt ezt a felig meleg allapotot nem szereti. A Mercibe is volt ilyen, azzal hosszutavon mentem ott nem voltak ezek a jelek. -
kcsa
veterán
válasz Peczek #10935 üzenetére
Nincs kikötve a robogós olaj, mehet bele autós is, de legalább API SJ legyen. 2000 kilométerenként kell cserélni a motorolajat és négyezrenként a hajtóműolajat.
szerk.: tekintettel a motorolaj csekély mennyiségére, rövidebbre is veheted amúgy a csereperiódust, ízlés szerint
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz csongi #10934 üzenetére
Hauptman:
Szerintem a fobb alaktreszek burgman ami a blokkot illetim a csomagolas is kicsit hasonlo, legalabis az elejenek a vonala. A tobbi sportosabb. Bontott alkatresz mindenutt van, blokk fek burkolat, szinte minden. Az olaj szuro burgban a levego szivacs. A szij burgman szerintem a kuplung resz is. A vezermu lanc is. Szoval szinte az egesz az, csak akpott egy sportosabb vazat, vonal vezetest ulest. A tobbibe nagy disznoasg nem lehet. Fesz szabalyzo 6K burgman. A fek munkahengereket nem tudom, szerintem az sajat lehet, a tarcsa megint burgman. A hatso fek dobfek, ott lehet a munkahemgerrel szivas. A kerekek 12 col standart meretek. Az elso telo szerintem burgman. A hatso rugostag lehet barmi, meretben kell megfelenie. Ket rugos tag asszem 11k ert lattam darabjat ujjonnan. -
kcsa
veterán
No mi van itt, mindenki szerel, vag ymindenki robog?
-
csongi
Topikgazda
En robogtam az elmult par napban egy par szaz km-t.
Egyre jobbam tetszik . Varosban elkpeszeto jo vele menni. A balna varosban nem adott ekkora elvezetet.
Orszaguton a 90 (gps szerint) egy kellemes utazo tempo.
Ma mar bunoztem, nem birtam magamon tudni a ruhat, ezert a kecskefeju triko- papucsos robogas volt. Orulok hogy tuleltem . De beoltozve keptelen lettem volna felulni.
Igazi elmeny robogas volt. Elveztem a keskenyseget. Valamiert jo par autosbol kivaltottam a verseny szellemet. Nyikorogo kerekkel akartak elmenni a lampanal. Eselyuk sem volt . Pedig nem tepem neki, turazosra van allitva a lehajtas. De cefet jo volt. Ezzel be tudtam menni a sorok koze elore tudtam menni az allo kocsisorok mellett. Pikk pakk tul voltam minden keresztezodesen.
Ezt a kis kereket szokni kell, maskepen viselkedik, jobban billegos a kanyarba, de a gumi tapad. Meg annak is kopni kell, a majre reszen fentvannak a kis gumi szalacskak, majd csak lekopnak .
Thermosztat rendben, kozepen van a mutato orszaguton varosban picit feljebb kuszik.
Sajnos a hatso gumiba gyarilag sok lett a felre ontes, egy pici rezonancia maradt benne. Ez mar igy kopik el
Az elso feket szetszedtem, hozza ert a tarcsahoz a betet.
Rendesen be volt allva az osszes dugattyu, a kicsi 4 bar nyomassal adta megagat. Most sokkal jobb, de meg mindig jarodnia kell. -
kcsa
veterán
válasz csongi #10944 üzenetére
Azon agyaltam tegnap (még a posztod előtt), hogy télen én is szétszedetem és felújíttatom a féket. Magamtól a fékhez biztosan nem nyúlok
Változó a fékerő. Nem durván, de mégis. Néha izomból kell, néha mintha egészen puha lenne a fékkar. Nem is értem teljesen. A fékerőelosztónál meg szét is van csúszva a fém szövet.
-
kcsa
veterán
Rákerestem jútúbon fékszerelős videókra. De ez a motor...
-
csongi
Topikgazda
Aszaladtam rajta.
Jonak tunik. Elobb a fekcsovet utanna munka hengert szedd le. Konnyebb.
Ha a karmantyut nem kell cserelni ne vedd ki, a munkahengert ne csiszold, es a kivetelhez hasznalhatsz kompresszort is, akkor nem kell a fogoval kuzdeni, vannak hengerek amiknek a kozepebe egy betet van gondolom ho visszatartas vegett.
Alaposan torold ki a fekmunkahengert, ( nem szoszolos rongyal)ne hasznalj eros oldoszeres mosot, pl nitro vagy ilyesmi, talan a legjobb a meleg mosogatoszeres megoldas, nem marja meg a gumit. A porgyurut kiveheted eltorolheted a feszket kimoshatod, majd szaritas. osszeszerelesnel lehet hasznalni fek folyadekot bekenheted a karmantyut vele, es a kulso porgyurunek pedig hasznalhatsz szilikon zsirt. Osszeteszed es levegovel kis nyomason megjaratod kezi visszanyomassal a hengereket. Osszeszerel legtelenit.
Jah az ateresz csavar tomito alateteket csereld, es az uszocsapokat hoallo zsirral kend be, ne csapagy zsirral, az elszaradhat ilyen helyen,hanem rez vagy talan bronztartalmu amit hasznalok.
Jo szerelest , csak a szereloknek el ne aruld
Ha ketsegeid vannak, es ugy erzed nem tudod megcsinalni, hagyd ra, bizd szerelore. A fekfolyadek minden feluletet kepes megmarni vagy nyomot hagy.Jo idotoltest
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz csongi #10948 üzenetére
Arra gondoltam hogy eleve veszek felújítókészletet, ha már szét van szedve és kitisztítva, nem úgy érzem hogy ezen kellene spórolni.
Apró gond, hogy Xciting specifikus készletet nem találtam, úgyhogy úgy kell összevadászni majd.
Elnézve a videót lehet hogy belevágok, úgyis lesz egy-két hónapom összerakni (kompresszor nincs, úgyhogy a videó mintha nekem készült volna)
Valószínűleg meg tudom csinálni. Más kérdés hogy rá merem-e saját magamra bízni az életemet
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- E-roller topik
- Hobby rádiós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Renpho talpmasszírozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző