- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kompakt vízhűtés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #10499 üzenetére
Meg a ContiTwistet
-
lehella
senior tag
válasz huszi.gyb #10495 üzenetére
Ezt én is támasztom, nagyon jó gumi a City Grip, nekem ez már a 3. szezonom vele és még mindig jól tapad. Utóbbi időben egyre többet is döntöm
Tegnapi agymenésemből már terv is lett, ugye Balaton robogóval, a cél város már megvan, csak még asszonyt kell fűznöm. Két éve Zamárdi-Bp táv után mondta hogy soha többet
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz huszi.gyb #10504 üzenetére
Majdnem oda mennénk mi is, Ábrahámhegy Állandóan mehetnének van ilyen helyekre robogóval, nekem egy pihenővel beleférne, 80-100 km körül van a hatótávom egyhuzamban. Asszony problémásabb, neki kevesebb a tűréshatár hátul ülve..
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Grillo
senior tag
válasz lehella #10505 üzenetére
Én tavaly 3 nagyobb utat tettem meg.
Első volt, mikor Zalaegerszegről felhoztam a Scarabeot, az olyan 270 km. Keszthely - Nagyvázsony - Alcsútdoboz útvonalon jöttem, 2 pihenővel, fasza volt.
Aztán volt egy Dunakeszi - Etyek - Szfehérvár - Aszófő, meg vissza, utána meg Dkeszi - Bicske - Szfehárvár - Felsőörs, meg vissza. Mindig Várpalotán pihentem, jó a Sparban a kínálat.Olyan 1-1,5 óra megy egy seggel kényelmesen, utána már sokat fészkelődöm. Meg rájöttem, hogy ilyenkor nem kell rohannom. Autóval egyhuzamban leülőm a 4-6 órát is, de robogón felesleges, meg a kikapcsolódás a lényeg úgyis.
Az Aszófői kört elvileg pénteken meglépem megint, megyek hosszú hétvégézni haverokkal. Bár a nagy meleg miatt gondolkodom még, hogy beülök valaki mellé, majd még kiderül.
Asszonyt még nem vittem, igazából még senkit nem vittem. Kéne cucc kölcsön, hogy kipróbálja, aztán, ha bejön, akkor kell venni neki is mindent.
Meg egy nagyobb gépet
-
dugynok
senior tag
válasz lehella #10505 üzenetére
Nagyrobogón utassal a szar magyar utakat figyelembe véve (szerintem) kell is a 100km-ként pár perc pihenő, átmozgatás, főleg melegbe. Mi is mikor nem volt gyerek menntünk ország szerte mindenhova, 1-1,5 óránként pihenő. Ilyen melegbe meg dekoncentrált is lesz az ember beöltözve pihenő nélkül.
Támogatom a Balaton körutat, ha olyan az időpont mennék én is
-
Hauptmann
addikt
Napi barom kerékpáros 1. úgy gondolta, hogy mekkora poén a körúton az autók között egykerekezni, plusz feltartani a forgalmat.
Napi barom kerékpáros 2. A József Attila utcában a pirosnál azon a marha magas kerékpáron ülő egyén egy teherautó oldalán támaszkodott.
Napi barom keréskpáros bónusz. A Clark Ádám téren a körforgalomban egy oldalra kinyújtott szelfibotra szerelt kamerával tekert, úgy vette magát. Természetesen, amíg a produkciója tartott, nem lehetett elmenni mellette.
-
DigitXT
félisten
Majd megírod mennyiért dobták fel? Tudom, a hátsó kerék szerelése a
macerásabb, de profi szerszámokkal (és rutinnal) az se több fél óránál.
(Nézem, hogy a Majára 28K lenne a Michelin City Grip... nyilván én nem
fogom rákölteni úgyse fizetik meg, de ne próbáljanak 60K-t alkudni.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz lehella #10505 üzenetére
Én épp most is itt vagyok a szomszédban. Ábrahámhegyig el is látok.
Tavaly idefelé 0 megállóval lenyomtam, kicsit Google maps szerinti időre rá is vertem, bár a sok útfelújítás és korlátozás miatt nem mertem túlzottan sietni. Visszafelé fáradtabb voltam, 2 megállót csináltam, Székesfehérvárnál már majdnem elaludtam... Fagyi, enegriaital, és utána félkómában 800000fokban go tovább... Azért az kemény volt bőr kabátban, totál beöltözve
téli kesztyűvel.www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #10510 üzenetére
Azert egy hatso kerek le fel szerelese gumijavitassal egyutt nem felora
Es ha van egy kis joindulat a gumisba akkor osszeforgatja es kisulyozza. Nekem felraktak, mondvan ilyen kis kereket nem kell sulyozni. A Michelin 2c szepen tolyas volt.. Ettol nem rossz gyartasban benne van.
Masik gumisnal ossze lett forgatva a felnivel es kisulyozva. Egy pici maradt benne, de semmi nem erzodik belole. Elotte 90nel razott mint a fene. Pedig csak 12 es.Remelhetoleg ma holnap visszajon a fotengely, elkezdem penteken osszerakni.
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #10510 üzenetére
Két éve a Kékholdban 32 volt a két 16-os CityGrip és 6ezer a munkadíj a komplett cserére
huszi.gyb: Most voltunk hétvégén Badacsonyban, igaz verdával Tegnap puhítottam asszonyt, nem mondott egyből határozott nemet a huszadikai hétvégi motorozáshoz
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
Remélem tegnap senki se mosott motort, esik az eső Budapesten... szerk: jég
Én akartam de végül megcsúsztam a teendőimmel és elmaradt[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz campers #10518 üzenetére
Malossi X-Kevlárt AndrewTdi tapasztalatai alapján nem is nagyon ajánlanám,
azt mondta, bután viselkedett vele a motor, noha Malossi Multivar volt benne.
Nem lehet, hogy "évjáratbeli eltérések" miatt ajánl több méretet? Mikori gép?Szerk: kis Majában jól szuperált (míg 6000 km után a dekli el nem koptatta),
a dolog érdekessége, hogy most más fajta szíj van benne és megint kivették
a hézagolót, de már nem ér bele a deklibe => ott is lehetett méretkülönbség.Szerk2: Mitsuboshit ajánlanám, feltéve, hogy ez az évjárat/passzol hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
campers
tag
A múlt héten történt: menet közben egy töréshangot hallottam a blokkból, aztán a moci segge elkezdett szitálni. Félreálltam, sztender, forgatom a kereket és egy ponton elég erőteljesen akadt. Mondom a pics@ba itt a hajtásnál van nem kis gubanc. Az egyik fogaskerékből letört egy darab, ami valószínűleg további károkat okozott. A 11, 12, 13-as tengely, fogaskerekek cserére szorultak.
(bolti, új árak)
[link]Bontott Nexusból, munkadíjjal együtt 100e-ből kijött a javítás.
(Megosztva a bánatom csak fél bánat.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz campers #10522 üzenetére
Na, a linkelt alkatrészeknek viszont érdemes utánanézni máshol (bár írtad, hogy bontott alkatrészekből már megoldottad), mert amúgy tök jó az a bolt (robbantott ábrák, rendelhető gyári alkatrészek: igen, már ennyiből is felismerem, fut ott egy 75K-s rendelésem jelenleg is gyári kuplung pl.), de ahol nagyon el vannak szállva az árak (bizonyos alkatrészeknél feltétlenül), azt nem érdemes ott megvenni. Akartam amúgy írni, hogy veled még nem történt semmi, biztos nem szeretnél ilyesmi infografikán szerepelni a topikösszefoglalóban, de most, hogy ezt leírtad, immáron hivatalosan is üdv a klubban: ON-ba tettem a HSZ-ed, abszolút ON-topik.
Ui: látom a kis képen, hogy nagyon sötét lett a háttér miatt (ezt korábban már jeleztétek), szóval ma, ha minden jól megy, újra lefotózom a gépet valami jobb háttérrel, és újra meghirdetem. A fenti kép NEM minősül hirdetésnek, csak illusztráció, hogy milyen lehetne a topik összefoglaló, ha megírjátok nekem az adatokat, és küldtök mellé valami jó képet a vasról... Szerk: már ha van rá igény.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #10525 üzenetére
Most kéne hazarohanni, és kizavarni a Maját: még szivacs sem kell/csillogni fog... Szerk: mondjuk most aggaszt, hogy nem nagyon látom az időképen, mikor múlna.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #10530 üzenetére
Nagy. Lesz nagyobb kártya/kattintható fotó is:
az nem árt, ha a téma belefér 4:3-as képarányba.
(Telefonnal könnyű 16:9-et lőni. Ami nem baj, ha
van mit levágnom a két széléről... megoldom.)csongi: km-ről szó nem volt, de abból (is) rögtön
kettő kéne. Óra szerinti, meg a becsült "valós".Inkább hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #10532 üzenetére
Az ora szerintit nem mondom meg, vicccc . Szinte 0km- es. A valost meg nem tudom megjosolni, szerintem valos lehet az ora
Amugy tetszik az otlet partolom!!!!!
Regen betetettem ezt a par fotot, majd elkezdtem irni egy osszefoglalot, vasarlasi tanacsokat meg ilyenek, de abba maradt.Remelem neked sikerul, ha segitseg kell szolj, es amiben tudok segitek.
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #10532 üzenetére
Aprilia Scarabeo 125 GT 2004
Hengerű: 124,015 cm3
Max telj 15/8500
Max nyom 12/6500
Saját tömeg 153 kg
kerék elől 100/80 16"
kerék hátul 130/80 16"
Gyors 60 ?
Gyors 80 ?
Gyors 100 ?
Végs 110 km/h
Átlagf 3 l, ehhez alátámasztásnak SpritmonitorKépet egyet linkelek, aztán ha lemostam, szórakozok nagygéppel szépet.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Hatha meg lesz a robogos, aki latta az esetet a soroksarin: [http://hegylakok.hu/2015/08/gyorshirek/robogosok-motorosok-szemtanukat-keresunk]
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #10528 üzenetére
Kymco People 250 2005
Hengerűrtartalom: 249 ccm
Max telj: 20 LE
Max. telj. ford. szám: 7000
Max. nyomaték: 20 NM
Max. nyom. ford. szám: 5500
Saját tömeg: 168kg
Kerék elől: 110/70/16
Kerék hátul: 140/70/16
Gyorsulás: ~10 mp
Végsebesség: 140 km/h
Átlag fogyasztás: 3L/100kmEste pedig lemosom és kattintok képet róla, talán nem lesz már eső a héten
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #10537 üzenetére
Készítettem ide egy prototípust, linkekkel, mindennel. Értelemszerűen a képeket
majd arra cserélem, amit küldtök. (csongi képén jól látszik, miért nem jó, ha álló).
A csillaggal a "gyári" adatot jelöltem, azt nem ártana verifikálni. A kérdőjeles meg
szintén további infóra vár a motor használójától, hogy a valóságban kb. mennyi.(Szerk: azért oda raktam, mert ott "korlátlanul" tudok szerkeszteni, és egy kicsit
bonyolult lett a HSZ kódja: nem akartam ideszemetelni, kitörölni, aztán megint...)Szerk2: a 250-es People ~10 mp alatt 100-on van? Ennyire hogy lehet virgonc?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #10540 üzenetére
Én amondó vagyok, hogy mérni kellene a gyorsulást (mérnök manus vagyok nem
tehetek róla), mégpedig kamerával + kalibrált sebességmérővel/GPS verifikációval.Miért nem jó az Xciting 250 gyorsulás videója az esetedben? Ezer oka van annak.
De az első mindjárt az, hogy tök más motor. A második, hogy csal az óra, bár
legalább ezt megadja, hogy mennyit (elvileg 7%). A harmadik, hogy ez nem a Te
motorod. Még ha egész véletlenül pont ugyanolyan is lenne... Van benne egy kis
tuning máris másképp megy - írja a csóka, hogy a Multivar/4Road MÉG nem volt
benne, de később belerakta (de valami furcsa oknál fogva, arról nincs videója).Amúgy én ezekben az analóg órákban sem hiszek annyira. Amióta a Maja gyári
görgőkkel látszólag pontosan ugyanúgy indul el, a végén mégis másodpercet ver
a túl nehéz Dr.Pulley görgőkre, miközben tudom, hogy az indulása biztosan jobb
lett: egyszerűen az analóg óra "lemarad" és hiteltelené teszi a "nyélgáz" mérést.
(A GPS meg természeténél fogva nem igazán alkalmas a feladatra. De verifikálni
az eredményt jó lehet. Kirajzolódik a görbe a GPS logból is, a másik a videóból.) -
lehella
senior tag
válasz DigitXT #10541 üzenetére
Van egy gyorsulás mérésre megfelelő android alkalmazás, mert ha van, akkor pár mérés nem kerül semmibe. A Diabo Super Biker alkalmas erre? Totalcaros arcok ezzel tesztelték a robeszt görgő csere közbe. Még mindig pontosabb és egyszerűbb, mint a km órával vacakolni, közben GPS-t nézni. ]Amúgy nekem valahol az az érzésem volt, hogy az Xciting és People ugyanolyan blokkos Persze az áttételezéssel lehet variálni össze vissza.
ui: én is mérnök(infó)www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #10542 üzenetére
Jó kérdés, hogy a gyro szenzor bevethető-e, ha nem ugyanúgy GPS-es.
Amúgy le kell butítani az alapokra, amit könnyű mérni. (Idő/megtett táv.)
Végső soron beírhatunk bármit, ha köze van a valósághoz már jó: élőben
úgyis kiderül, akár a súlyos óracsalás, vagy a rakoncátlan varió/légszűrő. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #10538 üzenetére
Tenyleg, ha kesz lesz majd lefektetem, de polimorfnak kell ujra festeni
Amugy nagyon zsiiir, nekem tetszik.
Fogyasztas 3liter.
Gyorsulas, pedig csuvitol fugg. ha ra adja a tartalek energiat.....
Gyorsulast egyszeruen meg lehet oldalni, csak egy stopper ora kell, es pontos tavolsag. A tobbi matek.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
A karburátorfanatikusoknak üzenem. Aki akarja elhiszi, aki nem annak jó szerelgetést kívánok, hiszen bármelyik sarki szerelő ért a karburátorokhoz ugye
-
Pete55555
addikt
Ez jó: "időszámításunk szerint gyártott japán járműnél..."
Egyébként tényleg. Ugye azt gondolná az ember, - hozzáteszem talán jogosan - hogy ami új, az bonyolultabb, nehezebb szerelni, stb. Na, vegyen egy új karbit, és állítsa be a régi motorjához. Egyből rájön, hogy itt bizony nem ez érvényesül. Az meg megint más, hogy a karbisok jellemzően többet esznek az injektorosoknál.
...Szeretem leracsniztatni...
-
dugynok
senior tag
Az injektort leginkább a túlfeszültség szokta kinyúvasztani. Ergo nem is magával a befecskendezővel szokott gond lenni, az csak a probléma folyománya, és nem is egyik napról a másikta, szóval, ha ezt tudja valaki és néha napján figyel a töltésre nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PH! Darts
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen autót vegyek?
- YouTube
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple notebookok
- További aktív témák...