- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz ludsimon #10049 üzenetére
Váltani ilyenre nem érdemes, mert többnyire öregek, nagyon komplex szerkezetek, ézrzékenyek, és általában szét van hajtva mibd. De ha futja rá másik motor mellé brahiból érdemes egy ilyen nyitott olasz 2t 125-öst bevállalni, mert nagyon jó móka. Olyan kezes mint egy bicikli, a motor nagyon vehemensen agresszívan adja le ez erejét, 100-120-ig erősebbnek édződik mint amilyen valójában. Még jobb dolog egy 250-es 2t, az már nagyon szakít. Persze zabál mellé.
Tekarékosan menni nem lehet velük. Max ha takarékosság alatt aztérted, hogy úgy mész mint egy 50-es 4t robesz, és mellé eszik 6 litert. Korán elváltás.. 6000alatt nincs élet bennük, 9 ezernél meg már indul a móka.
Sok embert ismerek, aki azzal hitegette magát, hogy ő majd egy 30 lovas 2t vel takarékosan motorozik, mert neten azt írták 4.5 literrel elmegy.. Két kimenetel lett. Vagy eladta mert nem bírta tankolni, vagy megokosította a karbit, és tönkrevágta a motort.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Hauptmann
addikt
-
csongi
Topikgazda
Szetbombazva darabokra ismet .
Csapagy nem veszes, de megrogott a hazba, kagylos lett a kulso szele. A tugorgog sem birtak tovabb, most mar rautesre is felkottyan. Az olajba szurkes feketes aluminium van, amit sikerult kiszedni a csapagy hazbol. Szivas. Elso koron fotengely felujitas. Aztan egy csapagyhaz renovalas.
Egybe szerelt fotengely 160 ezer. Annyit nem er, inkabb felgyujtom az egeszet, egyszer meg ad meleget
Ez volt az utolso hasznalt szarom, a kovetkezo szalonba be es keresek olyat amit a penztarcam elbir. -
kcsa
veterán
-
DigitXT
félisten
A pálya 1014 m hosszú. A leggyorsabb kör 1:11.160, szóval 51,3 km/h átlag.
Azon az egy körön! A többiek jóval lassabbak. Bőven 1200 km alatt lesznek,
szóval valóban nem kéne, hogy megártson. Max. a sok nyelezés és a meleg.
(Nem mindegy, azt az 1000-1200 km-t milyen körülmények közt teszik meg.)Azért éjszaka kíváncsi leszek, mennyit lassulnak a látási viszonyok miatt.
Persze kompenzálhat a hidegebb levegő. -
Den
veterán
válasz DigitXT #10065 üzenetére
A nyelezésen én is gondolkodtam, de ezek a kis 50-esek, pláne ha tényleg "tuning mentesek", normál városi üzemben is nyélgázon mennek. Inkább talán a hajtást fogja lerongyolni az 5 másodpercenként nyélgaz-gázalvétel-nyélgáz-gázelvétel... Meg talán a fékbetétek fognak elfogyni.
www.simson4t.hu
-
ludsimon
veterán
azért én qvára kíváncsi lennék minden egyes motor kompressziómérésére előtte-utána, gyári-egyhe tuning robogónál! Remélem lesz hasonló cikk.
Legjobb idő: 1:11.137
Táv: 1,014 km
Átlagseb: 51.2112 kmhMeglepődtem azért, nincs aki megküldte volna 70-el, én tuti egy körben megkentem volna.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #10068 üzenetére
Városi hidegindítások (a te példád szerint öt kilométerenként) nagyobb megterhelést jelentenek mint ez itt.
Szerk.: most nézem hogy átlagsebesség, tehát egyenesben lehet 65-70, kanyarban persze lassabb. De ha te kanyarban is mész hetvennel mások között, nem is értem miért nem vagy ott?
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #10072 üzenetére
Persze, csak a tiéd nem egy 50-es robesz, aminek eleve maximum 60-70 a vége, 12" kerékkel
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10072 üzenetére
Nem csoda, a kompót is tuti elfogyott volna a Varából (24H-alatt)!
Amúgy egészen hihetetlen, hogy vki az átlagsebesség (!) fogalmát se
érti, de megpróbálja 4 tizedesig kiszámolni. Közben motorversenyzők
köridejének megdöntéséről álmodik - olyan pályán, ami csupa kanyar,
és ő közismerten nem mer/tud dönteni, így kanyarokban a 20 km/h is
csoda tőle. De ha indult volna, biztos megnyeri 23H alatt: Xado Team![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én egy fél órásat sem. Elég rossz a monitonitás tűrésem, nem tudnék
körökön át "ideálisan" vezetni (ha egyáltalán "megtanulnám" a pályát):
gokartnál is ez volt, egy idő után nemhogy javulni nem tudtam, de már
a jó időket se tudtam tartani. (És az csak 12 kör volt menetenként egy
fél perces pályán, amiben több az egyenes, mint ezen - ott pihenhetsz,
sőt, a menetek közt is volt kb. 10 perc szünet. Kegyetlen fárasztó, na!) -
-
DigitXT
félisten
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #10091 üzenetére
Nem érdekel annyira komolyan ez a fajta őrület, biztos vicces, meg biztos a videó volt 0,5xesére lassítva, de nekem nem jön be az ilyen őrültség.
Engem a kilövés érdekel és amit ott láttam az nem volt kilövés.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Burt1793
veterán
-
ludsimon
veterán