-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
Lenne egy eladó 160/60/14-es Bridgstone Battlax TH01-em eladó ha valakinek szüksége lenne rá, max pár napig, mert vagy párban veszek egy garnitúrát vagy cak veszek előre egy újat még nem találtam ki.
Totálisan új még a matricák is rajta vannak, sosem volt motoron dot. 2011/22
32-33 pénzért mérik én olyan 27-28 felé megszabadulnék tőle.A jelenlegivel ez történt >>
És fogalmam sincs mi a franc okozza, még van rajta 2,2 mili, nem volt túlfújva, nem volt túlpakolva...nem krosszoztam vele a dolomitokban...még jó hogy a belső rétegnek semmi baja nem let így haza tudtam gurulni vele...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
DigitXT
nagyúr
-
TommyGun
őstag
válasz DigitXT #3002 üzenetére
Namost a képen csak 2 látszik de van rajta vagy 6-8 ilyen szakadás...és jöttem vele 220km-ert...
Kénytelen vagyok venni, amúgyis szezon végén cserélni akartam, most vagy veszek előre egyet vagy garnitúra."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #3001 üzenetére
Guminyomás,na meg kemény fajta ez a Bridgestone. Burgman fórumon nem olvastad,hogy kb + 0,2bar-al kell keményebbre fújni a cég szerint..?! Alapjába véve merev,kemény ez a gumi hát még keményebbre fújva. Nekem a belső szövet vált le a gumiról,pedig mindig ellenőriztem a guminyomást. Másnak meg tenyérnyi darabok jöttek le a futófelületről. Az SC-t vegyed helyette.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #3005 üzenetére
Hát nemtom haverom elment az ő Brigijével 17 ezret minden gond nélkül ráadásul az 2009-s gumi volt és mindig 2,5bárra fújta...mondjuk tény hogy jó gumma én szeretem, két személlyel is úgyanúgy viselkedik, jól tapad, most PL szakadó esőben szerpentíneztem vele, oké csak 50-70 között mentem de hibátlan volt a tapadása esőben is.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #3005 üzenetére
Ez nem hangzik jól. nekem is bridge batlax van rajta elöl hátul.
Engem se hagyjatok ki a gurulásokból. valamikor lehetne egy megint. De ne 90 legyen a tempo, hanem 100-110. ott jobbra jön ki az átlag mint 90-nél.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #3006 üzenetére
Hidd el ez egy problémás gumi. Èn is elmentem a Michelin Pilot Sportal 17ekm-t,még volt benne 1-2eKm,de sose koptatom le szövetig.. Nekem az vált be nagyon. Képesmotor az -Ország legjobb árai- hirdetést keresd. Tuti jobb árat mond mint a gumis kereskedések.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #2996 üzenetére
Rendszeresen vasarolok ott! Eddig elegedett vagyok.
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #3011 üzenetére
Jövőhét hétvégém nemjó. lagziba leszek. nem igazán leszek képben még másnap sem.
-
huszi.gyb
senior tag
Na megrendeltem...
Kedvezménnyel:
Dayco szíj: 8242Ft
Kormány csapágy alsó: 1050Ft
Kormány csapágy felső: 7236Ft
szállítás: 1200Ft
SUM: 17'728FtPéntekre itt a cucc.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3015 üzenetére
Ha tényleg péntekre van itt, akkor azért fogsz MA szerelni, vagy ütközzünk akkor?
Kormánycsapággyal mint mondtam, óvatosan. Lehet, hogy cserés (szvsz is sokat
romlott az állapota az elmúlt időben, megmondta bogyó, hogy széthajtod a gépet),
de azért előbb eladnám, mert ha nem képesített szerelő rakja be, és fejreállsz, hát
nem szeretném, ha kopogtatnának a rendőrök, hogy milyen gépet adtam kölcsön?Friss műszakist, aminek a műszakiján nem mondták, hogy a csapágy berágódott.
Azt mondták, hogy a kipufogó kifúj: nohiszen, a szerelő elveszítette a tűzkarikát...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #3016 üzenetére
Hát... Ma még szerintem lefelé szerelgetek, hátha kiderül, hogy még mit kell
megrendelniletakarítani.Kormánycsapággyal nagyon óvatos leszek, lehet, hogy annyira, hogy ki se cserélem... Csak legyen itt, aztán max ha találok végre egy jó szerelőt, akkor berakhatja.
Meglátjuk hogyan lesz, bár kormánycsapágyat cseréltem már. Igaz nem Maján, de kellett már Simsonon, Riejun is...Most indulok haza, mindjárt hívlak.
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
válasz huszi.gyb #2950 üzenetére
Nem. Miskolcról nem nagyon mennék arra 50 robogóval.
Nem is használom azt a motort. Az idén nem ment szerintem 150 kilométert.Ha valaki még esetleg emlékszik február elején be linkeltem egy Malaguti Phantom Max 250-et,hogy megér e 300k-t (akkor már előtte való nap megvettem 200 ért) mostanra lett kész minden,ma le vizsgáztattam,holnap még van egy forgalmi cserém és végre használhatom. Csak a nyaram ment rá.
Bár azóta vettem egy mérges 50-es robogót is,azzal jókat mentünk a Bükkben,de csak jobb 90-el menni felfelé mint 70-el."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #3020 üzenetére
Csapagyat sosem rendelnek, leiras alapjan, hogy hova valo.
En szetszednem, es ugy neznek korbe csapagy szakuzletbe. Meg fogsz lepodni.
A hajtomuvembe 6 ezerkert akartak adni a a wbshopok csapagyat, 8 ezerert komletten megvettem koyobol az egeszet.
Szoval turelem, szedd szet es kereshetsz csapagyat. Nem urteknika ez!!! -
huszi.gyb
senior tag
Én tudom, hogy nem űrtechnika. Viszont itt van rá garancia, hogy tényleg oda jó, ahova mondják... Plusz ahogy nézem ilyen "tányérokat" is adnak hozzá. Csapágy boltban kaphatok ilyet? Plusz sajnos nincs annyi időm/járművem, hogy elmenjek nyitvatartási időben csapágyboltba...
Katalógusból nézték ki a nekem megfelelőt...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
nagyúr
Csak a dokumentáció kedvéért. Lehet, hogy a szíj kevlár szála csapott ÚGY oda
a csavarnak (akadt bele a fejébe), hogy letépte?! Utána a hajtáslánc bedarálta.
És a szíj azért kezdett szakadni, mert ~1 évvel ezelőtt kivettem a hézagolót...
Így túlságosan kiemelte a varió (nyélgázra és/vagy végsebességnél), szóval bele
beleért a deklibe, és ez előbb-utóbb elkezdte a külső kopást. Ez van most már...Megkövetem a Malossit: a gumi állapota miatt ez még elment volna 12000-ig, és
arról nem tehetnek, hogy a külső megerősített réteget kívülről kezdi megenni vmi.Megjegyzem: a főtengelynek semmi baja. A szimeringnek sem, csak sajnos azt
nem tudtuk szemrevételezni egyelőre (azon kívül, hogy nincs olaj a váltóházban),
mert az egyik csavar annyira meg van tépve (hozzá nem nyúltam: berohadhatott),
hogy nem tudtuk elindítani. De frankón elnyalódott. Ilyenkor jön a ponthegesztő?!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Egyébként szerény véleményem szerint épp azért ilyen "kotla szarok" a gépeink,
tisztelet a kivételnek, mert mindenki okosba akarja megoldani otthon. Aztán vagy
ért hozzá, vagy nem... Vagy meg tudja csinálni, vagy nem. Vagy elsőre lesz jó,
vagy másodikra, vagy harmadikra sem. Öreg a gép? És hát sok a szerelő óradíja
gányoljunk! Aztán van, aki kitanulja, és idővel szakszerűen csinálja. Neadjisten a
szakmájába vág a dolog, vagy van SZERELŐ a családban + korrekt műhelye, stb.Viszont! Múltkor direkt ezért elküldtem huszit a megbízhatónak tartott szerelőhöz.
Potom 16K munkadíja volt, és ebbe nem fért bele, hogy amit szétszedett, azt JÓL
össze is rakja: nem fért bele, hogy amit hallott csörgést (mert valamit már hallott!)
azt ellenőrizze 4-5 csavar kitekerésével, és a hajtáslánc szemrevételezésével...Szóval: csak abban lehetsz biztos, hogy el van b*szva, amit magadnak b*szol el!
(Szándékosan sarkított. Amit jól csinálsz, az meg meg van csinálva, tiszta sor...)
Amit a szerelő, az sosem biztos. Csak egy példa: alacsonyra lőtte az alapjáratot.
Miért? Egyrészt fülre. (LOL: fordulatszámmérő, és gyári érték/előírás, az smafu?)
Másrészt mert forgatta a hátsó kereket, tehát biztos túl magas. F*szt: rojtosodott
a szíj, annak a darabjaival volt tele a kuplung, naná, hogy mindig volt kis súrlódás.Őszinte leszek: megbántam, hogy erre elcsesztünk ~28K-t... Otthon kellett volna
ezt is "szétdönteni", akkor átnéztük volna - hamarabb kiderül. Talán szabadonfutó
sem kéne új, ha MOST nyekkent meg a csavar a korábban írtak szerint. Ki tudja?
Viszont sürgetett az idő. Műszaki vizsgára kész kellett lennie a gépnek... Sz*pás.De meg lesz csinálva. Így, vagy úgy. Ha mást nem, veszünk egy donort, akármi...
Ha meg nem megy, akkor visszakanyarodhatunk az alapállapothoz. Gyufa+Duna!Vagy elbontjuk, és alkatrészként kiáruljuk, muhaha.Vagy megvesszük HGabor89
250-esét, ha jó árat mond. De ez csak egy nagyon kósza ötlet a részemről...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #3025 üzenetére
A valasz egyszeru , Miutan megkapod a csapagyat, nezz szet egy par csapagyszakuzaltben, akar telfonon is.
De csak egy pelda. A Toyotamba csereltem kerek csapagyat, a szerelo azt mondta huu ez nagyon draga lesz. Megneztem alkatresz uzletekbe, 40 K a ketto. Csapagyszakuzletben csodak csodajara 20 k volt a ketto. Koyo csapagy Hat ki tudja mennyivel lehet olcsobb..
Ertem en hogy meg kell elni a kereskedonek is, de .... -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3027 üzenetére
Inkább árnyalnám a képet: idáig nem (egyáltalán nem) találkoztam olyan szerelővel ahol nyugodt szívvel otthagynám a járművem, és kb. azt kapom, amiért fizetek. Ha drága, akkor sem. Innentől kezdve jön az, hogy ha valamit meg tudok oldani, akkor miért fizessek érte?
BTW hajtáshoz és fékhez nem szívesen nyúlok. Kymcoforum.com-on tele van szíjszakadásos tapasztalatokkal az 500-as közösség. Miért? Mert hozzád hasonlóan kivették a hézagolót
Egy olajcserét nyilván megoldok, meg rengeteg hasonló dolog van. Meg rengeteg olyan, amihez nem nyúlok.
Regényt nem írok, befejeztem
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csongi
Topikgazda
Szerintem meg nem egyértelmű, hogy kell vagy nem kell
Pl:
Pl atlantic 500, a servicemanualba nincs feltüntetve a tárcsák közötti hézagolás, de az alkatrész listába már szerepel, igaz se méret se évjárati javaslata nincs.
Tehát a hézagolás attól függ, hogyan helyezkedik el a tárcsán szíj. Úgy kell beállítani, ne érjen a házba egyik végállásában sem. -
kcsa
veterán
Xciting 500 esetén, még az alátét iránya is számít:
Use stock parts including belt. Make sure inner washer (the one that go's on first before the rest of the variator), is flat up against the engine case, beveled side toward the engine case, flat side against variator. If in back wards front pulleys will be off center just enough to cause friction between belt and pulley causing heat on bush and inside sliding pulley. This will destroy your belt in no time. I would buy new (both) inner and outer pulley half's, and a new boss. And new rollers while u are at it.
Azért ez már amúgy olyan dolog, hogy szívesen leborítanám az enyémet is teljesen, és mindent végigméricskélnék gyári értékek alapján.
De ahogy fentebb már említettem: egyszerűen nincs olyan hely, ahova bemegyek, és 100%ig nyugodt lennék, hogy igen, mindent megmért amit kell, és úgy ahogy kell (szíjat sem csak úgy simán tolómérővel kell mérni jelen típus esetén).
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
longwild
aktív tag
A szerelok, azok... Kevéske autós es motoros pályafutásom alatt voltam markaszervizekben, markaszervizes maszekolonal, egyéni vállalkozó szereloknel, hobbystaknal, de eddig csak az volt jo, amit:
1. Ocsem es én oldottunk meg (autó, motor, bojler, villany, gazkazan)
2. Egy lelkiismeretes szerelő, akihez meg Szlovákiából is hordanak autokat...
3. Utcámban lakó viz es fűtés szerelő, aki azt vallja, hogy ELŐSZÖR megcsinálja tisztességesen, mert a vállalt 30eves gari alatt nem akarja magát szopatni es kicsi hiba miatt felvonulnina a 3. pontbeli mentalitással meg egy autó vagy motorszerelonel sem találkoztam (leszámítva 2, de o csak egy automarkaval nyomul)
Az én ketkerekum most markaszervizben van, lassan 2hete. Rajuk telefonáltam hétfőn, hogy wtf? Meg neki sem kezdtek... Ha vege lesz, majd írok egy kicsit róluk...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #3033 üzenetére
Igen, nagy igény van normális szerelőre...
De most a saját bőrömön érzem, hogy nehéz, nagyon nehéz találni... Már olyat is, aki szakmailag ott van a toppon. És ami a legfontosabb (nekem): Tudja azt mondani, hogy figyelj, ehhez én nem értek, nem fogok gányolni, inkább vigye el az ügyfél máshova/x-hez a motort...Álomvilágban élünk?
Látom, hogy mi a hiányosság, mire lenne igény... De egyszerűen alig bírom kielégíteni... Felvételizetések sora vár még rám, előre látom...www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
-
huszi.gyb
senior tag
Egyébként Csabival (üzlettárs) pont ezt beszéltük. Hogy neki úgy néz ki pár hónap múlva lenne szabad ideje. Szakértelme (még) nincs, de beiratkozna suliba... Aztán lenne belőle valami... Meglátjuk.
Jelentkezők mindig vannak, válogatunk, hátha valaki megüti a lécet...
DigitXT: Igen, a babát láttam... Mondta is, hogy már nem dolgozik annyit, bár jobban megy a pénz.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #3037 üzenetére
Az a baj, hogy a frissen végzett szerelőnek lelkiismerete az lehet, de egy
dolog biztosan hiányzik neki: a tapasztalat. A rutin. Azért ügyfél motorján
rájönni, hogy a gyakorlatban az adott alkatrészt hogyan is kellett volna...?Tudom, nagy szervizben sem válogathatsz... Betolod a motort, otthagyod!
Vagy a szaki veszi kezelésbe, vagy a betanított Batman. Aztán majd lesz
valahogy. Említettem már a másik topikból a szakszervizben olajleeresztő
csavar beletörést? Ennyit arról, hogy kockázatmentes otthon az olajcsere.Oké, nekem már nyomatékkulcsom van, és nem érzésre húzom. De azért
azt sem árt tudni, hogy mennyi az annyi (Nm). Ha lelazul, a saját olajadon
firkálsz el, az sem kellemes/nem két fillér, az esetlegesen besült blokk se.Szerk: mondjuk hajmeresztő, hogy szervizben ilyet. És oké, hogy gariban
javítják, meg sűrűn elnézést kérnek, de 1 hétig nincs motor, meg ilyenek?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #3038 üzenetére
Mondjuk az olajleeresztő csavar beletörése akár valamelyik előző tulaj hibája is lehet, aki a csöpögést nem új tömítés behelyezésével, hanem csavarrögzítő trutyi alkalmazásával próbálta megoldani... ... a service man csak megpróbálta kierőltetni a helyéről esetleg.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #3039 üzenetére
Nyilván onnan kezdődik, vagy valaki egyszer valamit elqrt, figyelmetlen volt, stb.
Onnantól kezdve lehet menni betűre a szervizkönyv szerint - majd úgy jár, mint
én, hogy a nyomatékkulccsal 100 Nm-re húzott kerékanyám lelazult idővel...Egyébként ezt a (két) történetet találtam csak. Ill. már ott is károgtam miatta...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
Megérkeztek az alkatrészek... Citybike biztos örül nekem, kisebb vagyont hagyok ott náluk...
(Persze nem csak az saját cuccaimat rendelem én, a kedvezmény nagy úr... )Holnap viszont Maja összerakása (is) lesz a projekt...
www.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
Monster kedvelőknek: Trial
Még nem találkoztunk személyesen, de valami ilyesmire számítok...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #3026 üzenetére
Ha eljuttok odáig szereljétek össze a gépet,de a hajtásra ne tegyétek fel a külső borítást/deknit. Majd a hajtórész belső részét vastag filctollal húzd meg,ott ahol a szíj fút. Indítsátok be középsztenderen vagy menjetek egy próbakört. Ha beleér a szíj a hajtás rész belső részen valahol azt látni fogjátok mert elkoptatja a filctoll nyomát. Vigyázat!! A varió tengely anyát húzzátok meg rendesen,mert volt aki nem tudta levenni majd egy gumishoz elgurulván az meglazította. Majd haza indulván letekeredett a tengelyről az anya és a varió/görgő,nyomólap,külső magyarán a komplett első hajtás föld körüli pályára állt!! Volt alkatrész amit meg sem találtak. Szóval óvatosan!
A beletört részt törtcsavar kiszedő/fúró kombóval kiszedhető.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3043 üzenetére
Az, hogy eddig beleért, tuti... Filctoll nélkül is nyomot hagyott.
De visszarakja huszi a hézagolót, úgy már jónak kell lennie.
Persze, ahogy csongi mondja, lehetne vele játszani. 1,9 mm-en
perszehogy nem ér bele, de kisebb a végáttétel, jobban pörög...
Nagyobb lesz a fogyi (1-2 deci?), de picit jobb lesz a gyorsulás.
Törtcsavaros tippet köszi. Vittem, de nem én fogom szerelni.Szerk: lehet, hogy 1,5 mm-es hézagoló jobb lenne, vagy 1 mm?
De a semmi az kevés: brutálisan magasan futott a szíj. Kísérlet
esetén jó ötlet a filctollazás. De ezek után hagynám gyárinak.Huszi: jah, szponzorálod a Citybike-ot rendesen, én meg fizetek
mint a katonatiszt... (A kedvezmény mondjuk nagyon jó, mert
így csak 70-80K-ban van a Maja nekem az elmúlt hónapra, úgy,
hogy én csak a műszaki vizsgára vittem, nemigen hajtottam.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #3044 üzenetére
Még valamikor tavaly olvasgattam a Majával kapcsolatos különféle dolgaidat, nekem az jött le akkor, hogy egy kisebb afrikai ország éves GDP-jét már sikerült bele tolnod, mire összeállt végre. Most sem hazudtolja meg magát a gép!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #3045 üzenetére
Ez nem a gép hibája: hoztam egy rossz döntést tavaly tavasszal.
Kivettem a hézagolót a varióból. Csökkent a fogyi, nőtt a végseb,
nem pörgött szét a motor, halleluja. Csak 6000 km-en megette a
szíjat, az meg szétverte az önindító szabadonfutóját. Ennyi.Tanulópénz. Új szíj (8K), új szabadonfutó (8K), és ha már lúd, hát
egy új görgőszett (4K). Elhagytam a hangtompítót télen...? 13,5K.
Pótolva lesz. A kormánycsapágyat is vállaltam, mert mindig ilyen
volt, most max. rosszabb, de nem most lett ilyen. Andrew is leírta.A MOL-os fostankolás után potom 24,5K volt a szerviz. Mellékes,
hogy a szívócsonk is cserés volt. Az drága alkatrész: 7K. Nameg
akkor már dobjunk bele új gyertyát (nem pénz), és benzinszűrőt...A műszaki vizsgát olcsón megúsztam, 170 Ft híján csak 10K.
De legalább belefért az előzetes átvizsgálásba, hogy kifúj a kipu,
ótvar hangja van: nohiszen, a szerelőnél elveszett a tűzkarika.Szóval nem a gép hibája, viszont mehetek banánköztársaságba
elnöknek, mert annak van ilyenre pénze... És még nem adtam el:
nagyjából azért küzdök, hogy a 300K-s (piaci) árat tartsa meg.Nem triviális, uis majdnem annyi olajat eszik, mint egy Burgman.
Csak ennél nem konstrukciós hiba, hanem a franc tudja, mi.
És akkor derül ki, mi a baja, ha szétdöntöd. Sokba kerül? A vevő
a gatyádat is leperli, mert rejtett hiba... Jó, hogy huszi nem ilyen!Ő már eleve belealkudja a vételárba a várható javítást: TROLOLO.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #3044 üzenetére
A gyári hézagoló méreten maradjatok. Gondolom új szíj kerül bele. Kérdés azzal mit tud majd a gép. Ha nem jó akkor kell játszani a hézagolóval,lehet matekozni a görgőkkel is,hogy melyik grammú a megfelelő.
Ebbe jól beletenyereltél. Egyik baj a másik után.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest