Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10200 üzenetére
Igen, aki nagyrobogóval így megy, arról azt lehet gondolni, hogy tapasztalt róka, jó lehet neki, sok-sok balesetmentes kilométert. Egyszer én is rl akarom érni ezt a szintet.
A lágymányosin mindenki gyorsabban megy, valahogy adja az emelkedőn való kigyorsítás és a hídon a nagy tér. Az a 30-as kanyar elég komoly, beláthatatlan. -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #10200 üzenetére
Nem egy fehér volt? Reggel jött velem egy darabig papucs/poló kombóban. Ui. Nagy Burgi stabil egy nagy dög. Atlantic után felületem Burgira majd vissza, komolyan mondom halálfélelmem volt az Aprilián, semmi súly nincs elől.. Costával sem lett volna sok esélyed. Haver Atlanticja: Malossi varió,power commander,injektor szoftver, sport kipuff/légszűrő, fékpadon összhangolva. . Kb 50-75m-ig tudta tartani a lépést.. Majd a Cm3,Le,Nm vitt mindent.
Kakucson is volt próba/verseny. (Maxirobis tali, Runner is vót ) Burgi sok más maxi meg tuning Nexus 500,Burgi lenyomta mindet.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10202 üzenetére
Ez tőlem nem eszeveszetten nyúlt el 180 méteren. Mondjuk 20 méterre.
Gyanítom, hogy Power Mode-ot nem használt, azért is fogalmaztam így.
Viszont az is biztos, hogy "tudott a versenyről", együtt indultunk nyélen.Nem fehér volt, hanem matt szürke... Gondolom, hogy stabil lehet!
Elég lazán küldte, néha egy kézzel. Nyilván 100 km/h fölött már nagyon
számít az extra erő, addig tippeltem, hogy jobban tudtam volna "tartani".Ahogy a Nexus 500 is H2H volt 140-ig. Hiába a Malossi varió... Elég volt
egy gyengébb légszűrő és már nem ment úgy. Viszont ott is a torpanás
pillanata volt, amikor (már a jobb légszűrővel) el tudott nyúlni. Ezért is
mondom, hogy a JCostával nálam nem csak 3LE jönne ott, hanem több.Most az megint más kérdés, hogy Kakucson nem tudnék befordulni.
Ez most tisztán csak állórajtos gyorsulás volt: semmi más nem játszik.
(És abból sem a kihegyezett fajta, amikor már elégeted a kuplungot.)Ui: nagyjából úgy nyúlt el, mint a 400-as Burgi a Costa videóban, LOL...
(Már amennyire emlékszem rá. De inkább mint: a gyári varióval, hehe...)Burt1793: gondolni természetesen bármit lehet: szemmel láthatólag laza
volt, de óvatos nem. Én annak idején, amikor hasonló felszerelésben (bár
papucs helyett sportcipő, s a pólón felül a gerincvédő) gurultam, kevésbé
hajtottam a gépet, mint amikor rendesen fel vagyok öltözve (egy kis kocc
is fáj, pláne, ha esetleg elcsúszol). Lehetsz Te Talmácsi is, ha vki elüt.
Szerk: vagy esetleg egy homokszem kerül a gépezetbe, és kis tempónál.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10204 üzenetére
Bogyó válaszát azzal egészíteném ki, hogy ez a pilótától függ:
nagyrobogón csak megcsavarod a gázt, aztán megy. Váltós
motoron, meg te kezeled a kuplungot, és néha váltani sem árt.
(Bár ha 100-ig elmész 1-esben, akkor nem feltétlenül kell...)De amúgy biztos... Nagyon gyík pilótának kell lenni, hogy egy
100 lovas 200 kg körüli motor ne verjen oda egy 275 kg-os, és
"csak" 60 lovas robogót. CVT ide, vagy oda: ez nem működne. -
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #10204 üzenetére
Nem lehet kérdés, lenyomja a nagy Burgit. A Hornet jó kis gép, mégha Honda is. Ilyenen tanultam, ha nem húzod, szép nyugodtan lehet vele hasítani, ha húzod, megy rendesen, és nagyon kezes kis gép a tömege ellenére. Még az is lehet, hogy veszek majd egy ilyet.
A papucs, rövidnadrág, póló összeállításos egyének még nem estek. De majd rájönnek, hogy ez az összeállítás miért nem ajánlott védőfelszerelés.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Azon agyalok, milyen lehet most az 50-60 °C fokos aszfalton csúszni pólóban pár métert. Beleég a bőrbe a szövet?
HGabor,
Ez a kismillió betű és szám kombináció mindig megzavar a japán gépeknél, nem tudtam, melyik a CBF 600. Miben volt jobb a CB 600 F-nél?
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #10209 üzenetére
Az hideg aszfalton is beleég: a súrlódás a lényeg. Egyébként meg el lehet
ezeken gondolkodni, meg poénkodni, de nem úgy írtam, hogy hű de elítélem:
mindenki úgy öltözik fel a motorra, ahogy ő maga biztonságosnak érzi. Nem
biztos, hogy fullbőrben az izzadságában úszva jobban vezette volna a motort,
márpedig a védőfelszerelés onnantól kezd érdekes lenni, hogy valaki hibázott. -
ludsimon
veterán
válasz Something_ #10208 üzenetére
CBF600hoz képest játékmotornak érezted a CB600 Hornetet?
Ez a CBF600 meg se áll 200km/h-ig.
A refit direkt nyomta, hogy észrevegyék a belső sávban?186cm magas vagyok, méretre értetted?
Te milyen magas vagy?[ Szerkesztve ]
undefined
-
Hauptmann
addikt
Épp itt áll előttem egy ER-6F. Szép darab, érdekes a váza.
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #10200 üzenetére
Annó Kakucson az egyenesben én mentem sport módos Burgmann 650 ellen, Malossi variós Nexus-szal, fej fej mellett mentünk.
mod.
Jah igen, Attis a Jcosta-s, PC-s Nexus-szal viszont elment a Burgmann-tól, persze ehhez az is hozzátartozik, h ő kb 170cm és 65kg.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #10216 üzenetére
Én meg lámpától mentem AndrewTdi szintén Malossi variós Nexusa mellett
fej-fej mellett pontosan 0-140 km/h között kifelé a városból. Most akkor vagy
Andrew Nexusa (volt!) ennyire gyenge, vagy a Kakucson az a Burgi.Amúgy tény, hogy volt valami légszűrőgondja, utána már egy "picit" el tudott
nyúlni. De messze nem annyira, mint ez a Burgi (ami amúgy nagyon nem is
nyúlt el). Nekem azóta tovább kopott a hajtásom. Tehát akkor feltételezzem,
hogy aljas mód sport módot is használt a délelőtti száguldozó simlis sámlis?Mondom, hogy a JCosta feldobná a Madisont is. Két héten belül rendelem.
Ui: sőt, mintha valami kuplunggondja is lett volna, így nem lőtt ki annyira.
Az amúgy van nekem is - el van kopva, magas fordulaton fog, sokat csúszik."Attis a Jcosta-s, PC-s Nexus-szal viszont elment a Burgmann-tól"
VS.
"Burgi lenyomta mindet." Gondolom régen volt. Persze, a pilóta súlya játszik!
Azért a Nexushoz hasonlítom a Madisont, mert Andrew hasonló súlycsoport.
(Mégsem mondhatom azt, hogy megeszi a Kymco 500-ast is... amikor kcsa
testesebb és a motorja is nehezebb. És nem is teszteltük le persze.)[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Srácok a Westend mélygarázsban valaki parkolt már motorral? Ingyé lehet?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Hauptmann
addikt
Az előbb a Váci úton, piros Burgman, fürdőgatya, papucs szett. Ennél már nincs lejjebb. Kár, hogy menet közben voltam, le kellett volna fényképezni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #10216 üzenetére
Kanyarnál a bukotérnél 2x versenyeztek. Az egyiket Attis nyerte minimálisan a másodikba viszont powerezett a Burgis (nem jut eszembe neve) ő nyerte,ha emlékeim nem csalnak. Már akkor is csodálkozzunk , hogy mennyit költött rá, hogy tartani tudja a lépést a Burgival. Malossi vario majd J.Costa, 2db minőségi kipuff Mivv?, Malossi vezérműtengely/kuplung, kontraszt/kuplung rugó stb..
Digit:
2009 04.04 volt ez. A verseny meg 17:45h-kor volt. De tényleg!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #10226 üzenetére
Jajj már! Semmit nem "látok bele": mindketten sima robogós faszik voltunk,
akik A-ból B-be igyekeztünk. Viszont kétszer a pirostól nyomtunk egy laza
gyorsulási versenyt... Amit a nagyburgi megnyert, ahogy az várható volt, és
ment mindenki a dolgára... Arról beszélgetünk, hogy mennyivel kellett volna
megvernie: első körben feltételeztem, hogy nem használt Power Mode-ot.De runner leírása alapján már nem vagyok biztos benne. Nekem nincs ilyen
"módváltó" kapcsolóm + csak 16-os Dr. Pulley görgőim vannak. Szóval még
csak nem is teljesítménymaximumon dolgozik a motor. És a hajtásom is el
van már kicsit kopva - vélelmezem, hogy ha fel lesz újítva, jobban fog menni.
Erről szólt a csevej. (Persze bármi lehet. Nem látok bele a papucsos fejébe,
és nem beszéltük meg, hogy akkor most nézzük, mit bír a masina/sárgára.)De ha nem tudsz hozzászólni a beszélgetéshez, akkor miért kötekszel?
Ha az ironikus fogalmazás* felismerése nehéz, akkor én kérek elnézést!
Valahogy úgy érzem, hogy te látsz bele túl sokat az én hozzászólásaimba.
(Múltkor is, hogy miért morgok azon, hogy elengednek... Mintha csináltam
volna olyat... Maradjunk abban, hogy nem ismersz: akikkel itt beszélgetek,
azok jobbára igen. A fórumon is beszélgettünk sokat. Többekkel élőben is.)*: aljas mód sport módot is használt a délelőtti száguldozó simlis sámlis?
Szerk: mondjuk nem is biztos, hogy az ironikus az ideillő szó... Inkább
mókás. Ahogy az "aljas mód" is inkább mosolygós mondás részemről,
mint ahogy te feltételezed, hogy morgás. Nézzél inkább rajzfilmet. Gru[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Elment a fotengely a szakikhoz. Elore rettegek
Csapagy, 3500-/db aron vannak, jo hogy lehet valogatni .jah plusz a nyarfa hogy jusson drotkeritas gyarto szegeny magyar cegnek is -
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #10210 üzenetére
Igazad, mindenki maga dönti el, hogy miben ül fel a motorra, pl. az említett fürdőgatyás egyén is.
2007-ben volt egy kis balesetem az akkori SR50-nel, piros lámpától indulás, de egy csaj nem vett észre, és elsodort. Nem volt nagy a tempó, kb, úgy 10-15 km/h. Kb. olyan meleg volt, mint most, rövidujjú póló volt rajtam farmerral. A farmer megvédte a térdemet, de a vállam és a könyököm faszán nézett ki, el is vitt a mentő, de csak hámsérülés volt, megúszta komolyabb baj nélkül. Na, azóta a legnagyobb melegben is hordtam a kabátot, meg a nadrágot. Tavalyelőtt beszereztem egy motoros farmert, meg egy Dainese lyukacsos inget, de most ezek is kurva melegek. De inkább legyen melegem, minthogy ruha nélkül essek valamiért.
csongi,
Ne aggódj, visszaadják, hogy nincs baja, teljesen jó, mert az Honda főtengely...
Ja, Honda. Úgy néz ki, hogy a haver problémája az SH125-tel megoldódik. Leszóltak a Honda Hungary-tól a kereskedésbe, hogy ne gecizzenek már. Új motort nem kap, ellenben a héten meg fog állítólag érkezni egy komplett új blokk és hajtáslánc egység. Ha a kereskedésen múlt volna, akkor csak kap egy új hengert, dugót, aztán kész.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
ludsimon te vagy az
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Something_
őstag
válasz ludsimon #10211 üzenetére
Cbf baromi kenyelmes es kezes volt. A hornet szamomra kenyelmetlen, kicsi volt a tank, kormany szoge is szar volt szamomra, meg egyszeruen benabban lehetett menni vele a cbf600hoz kepest.
Nagyon kenyelmetlen volt az ulespozicio szamomra, a cbr600rr-em sokkal kenyelmesebb es kezesebb lassu es gyors temponal is, mint a hornet.
Ez sajat velemeny.180 cm/96 kg.
Ludsi, nem te voltal ma este a bilikek libertyddel a Margit utcaban? Azt hittem elemfordulsz, atmentem volna rajtad a bejemvevel
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #10232 üzenetére
Ma elég sokat motoroztam, rohangáltam ide oda, de ott pont nem én voltam és az enyém szürke színű.
Tetszik egyre jobban a cbf.[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #10233 üzenetére
Tetszik egyre jobban a cbf.
Majd ez is elmúlik...
Komolyra fordítva, nagyon jó gép, lépeget azért, ha megtéped, lent nem büntet (sor4), egyenletes a járása, manőverezni is lehet vele, akkor is könnyen kezelhető, ha "csuklóból tartod" a gépet... De azért a 78Le (ha jól emlékszem) nem vicc, észnél kell vele lenni... Megy az 200 fölé, ha megcsavarod a szarvát...
Haveromnak van, vezettem is többször (magánúton). Kezdőként 170ig éreztem utassal stabilnak autópályán (saját, kert végében van). Horneten (még) sajnos nem ültem, de ami késik nem múlik...
www.dongosofor.hu
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #10218 üzenetére
Annyi meg hozzátartozik, h az enyémben volt egy BMC szűrő, illetve a teljesen nyitott dob, ami a leírások ellenére sokkal jobban engedte forogni a motort.
Rendeltel bele Jcosta variot? Az kemény holmi, viszont szó szerint falja a kúpos ropsulyokat. Attis anno 3000-enkent cserélte őket. Viszont cserébe tényleg brutálisan megnő a gyorsulás.
Aztán megunta a tuningot o is es átült 2010 korul egy VFR-re.Moszkito
Illesnek hívják a srácot. Rég volt mar, vagy 6 éve, de arra emlékszem h Attis 1x biztosan elment a Nexus-szal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #10236 üzenetére
Dehogy venne, csak imádná 2 napig, majd a Chopperek V2-es rotyogása tetszene meg neki, és a bődületes nyomaték, amivel kilő.
www.dongosofor.hu
-
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #10235 üzenetére
Azóta lefolyt már némi víz a Dunán: EVO3-at fogok venni, az jobban bírja.
Még nem rendeltem meg: németektől pikk-pakk itt van, de 70K az 70K.
Egyelőre a "termosztátos" fogyasztásra vagyok kíváncsi, a régi hajtással.Szerk: mondjuk nem tisztán város lesz, ma pl. voltam kint Budakeszin.
Azért, hogy ezt kompenzáljam, küldtem picit 7000 fölött is... Sebességet
nem mondok hozzá, mert nem magánút. És nem is német autópálya, lol![ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #10229 üzenetére
Hamarisan kiderul .
Eppen idoben szedtem szet, fagyallot le engetem lattam nemi kis olajat a felszinen. Hmmm hat ez meg hogy? Gondoltam a szereleskor maradhatott vissza, de nem. A tombszelence pont a vegere ert. Szoval meg ez is.Az sh blokk, megerkezett volna akkor is ha nem teljes cseres lenne a kereskedesbe, es ott lefejtik rola a henger szettet, es felteszik a haveeodnak. Ha nem lep feljebb akkor ez lett volna a forgato konyv. A tobbi alkatreszt meg penzze teszik. Ez a magyar valosag.
Es a motoros a fillerbaszo....
Azt is megkerdeznem a haverod helyeben, az uj forgalmit ki allja?[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Ma reggel versenyeztem valami NC750 Hondával. Ahhoz nem vagyok elég képzett ideológiailag, hogy a pontos típust felismerjem.
És igen, a vezetője tudott a versenyről.
A következőképp nézett ki: lámpától kilő (!!), természetesen lehagy, majd a következő lámpánál utolérem, és le is hagyom, mivel ő már kénytelen fékezni/megállni, én pedig ismerem a váltásokat a környékünkön. Majd ezt még kétszer. Okos
-
DigitXT
félisten
Na igen, ezért is mondom, hogy városi közlekedésben (egy szint fölött!)
a kilövés inkább hátrány, mint előny. Szerencse, hogy erősebb motorral
van az embernek lehetősége, hogy kis gázon is dinamikusan elinduljon.
SMKP-nál ez nem opció, úgyhogy rossz beidegződésekhez vezethet.Egéren az átlagsebességet () akkor is a lámpák adják ki, ha forgalom
nuku, és valaki Hayabusának megküldi: többet áll a következő pirosnál.
Ha meg még az előző zöldet akarja elérni, abból lehetnek gondok, pl. a
Balatoni útra felhajtónál rendszeresen csattannak. (Valszeg egyikük az
érett sárgán akar átslisszolni, a másik meg a piros-sárgán, lendületből.)Ui: azt már akartam korábban is mondani, hogy ha gyorsításnál elkapar
a motor, nem feltétlen a hatalmas motorerő erénye, lásd fehér aszfalt...
És ha nem szándékos, nem feltétlen életbiztosítás. (Ezért jobb a kisebb
motor tanulni, nem "büntet". De rossz is, mert megszokod a nyélgázt.)OFF, én beszéltem... Unatkozom a körzeti orvos várójában: ráérek, LOL.
ludsimon: neked tökmindegy, hogy 30-ig gyorsulva, vagy üveghangon,
lendületből elhaladva, lényeg, hogy mindenkit "be tudsz alázni".
(Xado Powa'!) Esetleg gondolkodj el a fenti példán, hogy jó-e 60-nal...[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #10243 üzenetére
Próbálom elviccelni a témát, közben tudom nagyon jól a kerékpár után az 50es a leggyengébb láncszem.
A-ból B-be viszont elvisz, arra tökéletesen megfelel. Nem egy versenygép, picit sokat is fogyaszt ingázásra egy 125cc 4T-hez képest, 3,8L mikor utoljára mértem pontosan. De visszahozza az árát azzal, hogy nincs rá adó, nincs rá 2 évente vizsga és évi 5000km-nél az a +1,3L fogyasztás (példánál maradva 125cc, 4T-hez képest) nem mérvadó és szerintem kevesebb fogyasztással + vizsga + adóval többre jönne ki a fenntartása, mint a jelenleginek, ezért is hezitálok nagyon. Ha ebből a francos kilövési kényszerből le tudnék adni, akkor valószínű egy Piaggio blokkos Madison 250est vennék ami még nem is vészes fenntartásban, fogyasztásban.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #10244 üzenetére
Biztos lehetsz benne hogy jobban indul mint a libakergetőd.
Az egész egyébként nem teljesen a fenntartási (adó+kötelező+műszaki) költségekről szól, mert hiába dupla akkora a fix költsége, ha egy évre levetítve 5 vs. 10k-ról beszélünk - inkább arról, hogy van erőtartalékod, és ha feltévedsz mondjuk az Árpád hídra, vagy valami nagyobb sebességű szakaszra, nem akarnak mindenáron megelőzni és kinyírni.
-
lehella
senior tag
Pontosan, én 70-es robesszel jártam elég sokáig a Bécsi úton kifelé, meg néha Árpád híd, Üllői út, nem volt egy életbiztosítás. Ezután egyértelművé vált hogy 250+ ccm kell, ha 4T robogó két személlyel is akár.
Forintosítva meg nekem évi 4ezer a teljesítményadó, meg 12? ezer körül a vizsga kétévente. Szóval Évi 6ezer a fenntartása, biztosítás ugyanúgy van rá mint az ötvenesre, számomra az 5 ezer forint évente. Mindez mellé 3 litert fogyaszt 100-onwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
válasz lehella #10246 üzenetére
Jepp, én 50-essel kezdtem vagy nyolc éve, már akkor is karcoltam alulról a 100 kilót, de azonnal nyilvánvaló lett, hogy az ODA és NEKEM nem lesz jó. Bejöttem vele kábé két hétig, aztán elfogyott a bátorságom: egy darabig (~fél év) 125-el jártam, aztán azonnal 250.
Párszor már leírtam, de most is tartom hogy 250 a legjobb városi-elővárosi közlekedésre.
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10244 üzenetére
Ne is mondd: ma egy bringás átment 3 piroson, de mindig visszaelőztem.
Morogtam magamban (), hogy k.tsög, erre mit látok a következő pirosnál?
SMKP-s pizzafutár lelassít (veszélyes zöld?), majd picike lábhajtással előre
csorog, és amikor úgy látja, hogy már senki, kövér gázzal át a piroson: faja!
Szóval a leggyengébb láncszem az ember, aki az adott járművön ül, sajnos!
Múltkor írtam, hogy az Aprilia SRV 850-nel hasonlót követett el a pilótája.Az ilyenek nem tudom, mit gondolnak... Mondjuk én is szabálytalankodtam
ma eleget (előzés a zárón/haladósan, koccoltam is egy furgon tükrét), de
annyira NEM sietek, hogy a piros lámpát "felülbíráljam" (nem viszek pizzát).Ahogy előttem már írták a Madison 250 tuti lenyomja a Liberty-t kilövésben,
és utána végsebességben is, nem beszélve arról, hogy azon jobban elférnél,
és még csomagtartója is van. (Összességében biztonságosabb egy ilyesmi
kaliberű gép, mint egy SMKP - a fenntartási költségei persze magasabbak!)Az adó, meg a műszaki amúgy kismiska, igazából az alkatrészárak durvák.
Még csak nem is a nagy fogyasztás: írod, hogy 3,8 a 250-es Maja meg 3,9.
És azért jobban megy. 125 4T tényleg übertakarékos lehet, meg mondjuk
"elég" is a városban, de ha lesz nagymotoros jogsid, min. 250-est vennék...
(Tegyük fel, hogy egyszer az ingázás mellé jön egy kis túra is, na oda kell.)
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban