- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #9347 üzenetére
Szerintem én sem "motorozom", sőt valószínűleg a nagyobb géppel sem fogok: egyszerűen "motorral kirándulok". Elterelgetem a világ végére is ha olyanom van, de túlzás volna "motorozásnak" hívni. Bár tavaly Erdélyben Laci barátommal néhol brutálisan jókat kergetőztünk a szerpentineken, ha a forgalom nem zavart bennünket (meg mi sem a forgalmat).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
En csak azt nem ertem hogy a retekbe lehet edzeni egy kipufogo gaztol telitett utszakaszon? inkabb cigiznek az kevesbe karos. Mirt nem inkabb kerekpar palyat harcoltak ki egy erdos szakaszon? A masik meg nagy atbaszas. Forgomba edzeni, sem a szel sem a sajat megiteles nem valos, mivel allando zavaro tenyezo a forgalom. Onamitas baromsag, tobb ertelme nincs. En biciklizek, es leheyoseg szerint a levrovidebb uton ki a varosbol, es mellekutakon hajtok. Nem verseny gep csak egy alap mtb.
-
DigitXT
félisten
-
ludsimon
veterán
Nem is azzal a plusz betankolt mennyiséggel lenne nekem a probléma, mert nem messzire ingáznék majd, szóval élmény szempontjából bevállalom azt a plusz 2 litert, hanem, hogy 400-as és 250-es között karbantartási szempontból arányaiban sokkal drágább fenntartani egy 400-ast mint a 250-est?
Ti miért 400-ast választottatok a Tmax 500-as helyett?
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9359 üzenetére
A T-Max nagyon drága, és a csomagtartója is elég karcsú.
Arányaiban mennyi a különbség, nem tudom megmondani,
mert a két gépre nagyságrendi különbségű ráköltésem volt.Mindenesetre az alkatrészek olcsóbbak 250-eshez, az tuti.
kcsa: "Mert rohadt drága." Így is mondhatjuk. (Szemeztem
azzal a 1,5 millás tuning döggel - de CSAK szemeztem.)---
Ezt amúgy még a másik topikba írtam/mókás visszaolvasni.
És a sors iróniája, hogy ott vettem meg végül a Madisont.
Nagyon bennem volt a bugi, hogy valamit venni akarok, LOL.
300-400K-m épp volt rá.... végülis nem volt AKKORA szívás,
csak a fránya ráköltések miért lépték át az 1 misit rejtély.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #9359 üzenetére
Nekem úgy van Xciting 500-asom, hogy nagyobbacskát kerestem, megnéztem pár Burgman 400-ast (650-es a másik topikban említett szíjcsere ára miatt kiesett), Silverwinget, és rájöttem hogy adott áron ezt kaphatom meg normális állapotban.
A leggyengébb 500-asok közé tartozik, könnyen meglehet hogy DigitXT MAdisonja megeszi reggelire ,cserébe normális a vételár és az alkatrészek árai sem a legdrágábbak. Ettől persze még nem olcsók az alkatrészek, sőt... Csak a többivel összehasonlítva.
-
ludsimon
veterán
Jobb árban mennek most is azt nézem.
Megy ez azért.
Még jól is állna ez a hatalmas gép a 186cm-emhez.Jaja, közben legörgettem én is.
Gyárihoz képest jól megtuningolta.[ Szerkesztve ]
undefined
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #9363 üzenetére
ja... Csak a kuplung 100k felett van.
the bike have:
air filter
rapid bike ecu add-on module
modified leo vince exshust
malossi kevlar belt
dr pulley hit clutch
modified variator malossi
ngk iridium spark
and the set up for the bike is for accelaation and less for top speed
now i have on it light rollers in this video![ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #9367 üzenetére
Ez még a ráncfelvarrás előtti verzió (tükrök az orron, és nem a kormányon), karbis.
Ránézésre meglepően egyben van, matricázás stimmel ez jó eséllyel azt jelenti hogy nem volt még rommá törve.
Ezzel együtt olasz import, a rendszámból látszik, így bármikor szopórollerré válhat. PErsze erre lélekben mindenképp fel kell készülni.
A tapasztalataim nyomán legközelebb úgy vennék 500-as Xcitingot, ha megbonthatnám a motort, de ezt nyilván úgysem engednék az eladók. Mint minden járműnek, ennek is van típushibája: igen kényes az olajra, ha sokáig szar olajjal járatták akkor a vezérműtengely megég és kopik is, ez pedig még itt is méregdrága javítás lehet.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9367 üzenetére
Azzal a 7sec-kel óvatosan, mert ahogy kcsa célzott rá, nem biztos, hogy
jobban ugrik, mint a Madison, amiről meg tudvalevő (általam), hogy 9 sec.
Nem beszélve arról, hogy gyárilag kegyetlenül csal az órája: még az sem
biztos, hogy az a mutatott 160 valójában 160. Kcsa 140-et mért, gyárilag,
SpeedoHealerrel belőve, ami azért egy 500-astól kicsit karcsú. Mondjuk a
gyáriságából elvesz, hogy egy Polini varió volt? benne, de majd idővel...Szerk: Madison órája pontos, és az valóban viszi a 150-et.
Lejtőn 150+...
Mondjuk ekkora tempónál már 1-2 km/h-t csalhat + nem is életbiztosítás.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #9369 üzenetére
Vettem egy nagy levegőt, és megrendeltem a gyári variátort. Jövő hétre akár meg is jöhet, és akkor kuplunggal együtt megy be. Ezzel leszek teljesen elégedett, mert így 100% gyári az állapota (leszámítva a kuplungot, de az híresen szar )
Alap állapotban egyébként fix 20%-ot csal a sebességmérő, úgyhogy az óra szerinti 160 az 130.
És igen, nem ez a leggyorsabb 500-as, de pont ezért említettem, hogy a gyengébbek közül való. Ráadásul ugye nehéz is.
De az eltelt bő másfél év alatt megszerettem, ezért hajlandó vagyok költeni is rá
A valódi végsebességet egyébként nem tudom, nem jártam még olyan helyen ahol ki tudta volna futni úgy istenigazából.
Szerk:
Ráncfelvarrás: elvileg az összes injektoros (a gyakorlatban ez nem igaz, szerintem azt raktak össze, ami éppen raktáron volt ), a tükör a kormányra került. Az orridomon lévő tükör pont egy magasságban van az autók tükreivel, úgyhogy városban nem szerencsés annyira. Ezen kívül atricák, feliratok, színek változtak, de az alapok nem.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9370 üzenetére
Ja, nem is azért mondtam, hogy vegyél Madisont, isten őrizz!
Külsőre nekem is a nagy Maja volt a zsánerem, de aztán találkoztam
volt tulajjal, aki inkább lebeszélt róla (meg hát a 250-es is úgy néz ki).Az meg van. Xciting 500 tényleg pofás, a lomhasága (ha szabad ilyet
mondani egy 500-as motorra!) a nagy tömegéből adódhat. Nehéz, na!
A Madison ahhoz képest könnyű, karcsú, majdhogynem sportos...Mindenesetre mentem Nexus 500-zal, amit túl nehézkesnek éreztem.
Ahhoz képest a Nexus tulaj szerint a Madison bicikli könnyedségével
irányítható. Tényleg könnyű döntögetni, imádom. (Amikor épp megy.)Kinézet meg olyan, amilyen: kicsit "béna béka" volt, de a projektoros
xenonnal egész komoly kis sárkány kinézete lett. (Bogyó kedvence.)
De a videóban látszik, hogy most már szemöldöke is van...kcsa: az a 20% combos, de rémlik valami ilyesmi... Szerintem az M7
bevezetőn lehetne jól kifuttatni viszonylag biztonságosan. Bp felé...
Szerk: mondjuk a francot érdekli a végseb, ha sosem használod ott...
Abban a tartományban menjen jól, ahol használod... Így lehet értelme
"kilövésre" hangolni egy motort a végseb rovására, ha tényleg a városi
teljesítménye számít, és a tulaj soha nem akar nagy tempót menni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9374 üzenetére
Biztos, hogy a Madison. A Majesty sokkal nehezebb.
Igazság szerint T-max videót is láttam, ahol gyárilag éppen
9s kellett a felgyorsuláshoz, J.Costa varióval meg valami 6,3:
jelentős különbség - cserébe jobban pörög, és többet eszik.---
De akkor 7,5-öt fogyasztott.
Na, ez még nekem is meglehet - a J.Costa varióval...
Mondjuk ilyen rekordokra nem hajtok. Csak lassan már
cserés a varió, és akkor Multivart vennék. Vagy a J.Costa.Tévedés jogát fenntartom
Nincs tévedés, így van, tudok róla. De hajlok felé. Erősen.
Viszont volt ott más baj is. Nem véletlen vennék EVO3-at.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Az ára nagyon el van találva! Bekönyvjelzőztem, ideje nézelődni hol szerezzem meg az A korlátlant.
undefined
-
ludsimon
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9378 üzenetére
Eeegen, de ez ne tévesszen meg. Én is olcsón vettem: az olcsó lett a drága.
#9381: erős jóindulattal. Nagyon használatfüggő. Viszont valós adatom, mint
utólag kiderült nincs, és nem is lehet, mert mindig(!) túlhűtött motorral jártam.
Túrán 4.1-4.3, városban inkább 5.5-5.8 között alakul. (Gyorsulgatva mondjuk,
meg a túratempó is inkább 100-110, mint 90...) Kíváncsi leszek termosztáttal
milyen lesz. Amúgy a Majának is előjött valami termosztát nyűgje: 13 km-en
nem mozdul a mutató nullából, csak a legvégén éppen, 30 fokban: GYANÚS![ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #9382 üzenetére
Állandóan keringeti a vizet akkor többet fogyaszt?
Ezt az oldalt ismeritek? Motorokról fogyasztási adatokat lehet feltölteni!
WOW, ez érdekes adat!
De kár nem lehet overall filling station adatot nézni melyik kúton tankolt benzinnel megy a legtöbbet.[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9384 üzenetére
Igen, anno megtaláltam, mert folyton szívták a srácok a vérem, hogy mennyi???
Meg aztán az Index fórumon is olvastam, talán pont az előző tulajtól, hogy nem
igaz, hogy hogy zabál ez a dög, nem tudja levinni 6L alá a városban... Mondjuk,
ha nem volt termosztátja már neki se (miért lett volna), akkor érthető: sajnos így
a karbit sem lehet tökéletesre belőni, és húzni kell neki jobban - durrog, ilyesmi.
Szóval igen, vélelmezhetően többet eszik ilyenkor, akár 0.5-1 literrel: meglátjuk! -
üszök
őstag
Én is nézegettem 400-as Madisonokat,de ezt végig olvasva végleg letettem róla.
Marad a 250-es Madison Piaggio blokkal,(az meg ritka mint a fehér holló) vagy egy régebbi bálna ha találok olcsón.(az meg lehet be se fér oda ahol tartanom kéne)
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz ludsimon #9393 üzenetére
Nem tetszenek a fogyasztási adatok. Bár amennyit mennék vele kibírható lenne. A Phantom Max is 4k kilométert ment 1 év alatt.+ tényleg drágák az alkatrészek. Bár telót biztos nem vennék 80k-ért,csak van valami Quad-é ami jó ebbe is.
800k ért meg bizti,hogy nem vennék Yamahát,a T Max nem teszik. Inkább egy GP 800-at. Van is itt a közelben egy frissen behozott annyiért. Viccet félre téve ha lenne 800k a zsebemben motorra valszeg a legszebb 500-as Nexust venném meg.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #9397 üzenetére
Minden elromlik egyszer, tudom.
De valahol meg kell húzni a határt, a gp800-hoz túl sokba kerül minden, 50est meg 2 hónap alatt kinőttem fejben, szóval egy élmény robogó és nem túl drága karbantartási költségekkel kell mert napi 20-30 km ingázásra lesz majd.
250essel előzni se lehet M0-n kamiont mikor kellene olyan lassan gyorsul fel, ismerős mondta aki soros 4 hengeres Hornetről cserélt 250re azt mondta nagy hiba volt. Eladja és vesz 500ast.[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9398 üzenetére
Igazából a Madison menettulajdonságai számomra teljesen kielégítőek...
Városba nincs ellenfele. Viszont: hogy tudd, honnan lett nekem FM400
blokkos "csodagépem", ajánlom figyelmedbe ezt: Benelli Velvet 400 Dusk
Eszement mit lép. Kicsi, könnyű, erős. Végül nem vettem meg, más miatt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban