- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #10349 üzenetére
Mostanában kevés Leot látok, azok is zömmel rendszámosok. De 4-5 éve még sokkal több volt, azok is persze rendszám nélkül.
Gondolom a remek Rotax blokkok miatt szép lassan kikoptak
-
kcsa
veterán
nincs rajta protektor, MEG FOG DÖGLENI!!!!44négy4!
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #10355 üzenetére
Valószínűleg a mögötte közlekedő két furgon a testőrség - más nem mehet
a közelébe, ők meg csak nem ütik majd el. Ettől függetlenül rossz nézni:
baromi könnyű akár csak elcsúszni is, és ha megsérül a láb, karrier törik...
(Vagy amikor MSC motorozott - pályán, fullosan beöltözve -, eldobta, s úgy
meghúzta a nyakát, hogy utána amiatt nem tudott visszatérni a Ferrarihoz.)Más kérdés, hogy a síelés is veszélyes. Élni veszélyes! Van aki egyszer
él, van aki egyszer se. Ma megkergettem egy "nagy dögöt", nyitott dobja
volt, szabályosan fájt, amikor rájött, hogy verseny van -> kövér gázt húzott...Ui: Talmácsi is azt mondta, hogy utál a forgalomban motorozni, veszélyes.
A versenypálya, na az nem. Ott legalább (általában) csak ő maga hibázhat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #10356 üzenetére
OFF: igazi családi autó.
-
(jan)
őstag
Sziasztok! Milyen költséggel jár egy külföldi papiros 125-250-es robogó forgalomba helyezése és átírása ? Szóval, hogy "konyhakész" legyen
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
Something_
őstag
250-esnél kb 30e az illeték, forgalmi, törzskönyv. Ebből 15e az eredetiségvizsga :
kb 30e a regisztrációs adó, ami sztem szánalmas ha EU-s államból veszed, különadó....Plusz még műszaki, ami ugye 5e ft, lehet, hogy drágább egy kicsivel, mert első magyar forgalombahelyezés.
Szóval egy 250-esnél kb 65-75e.
-
tigipuf
senior tag
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
vaksi8
senior tag
válasz Something_ #10362 üzenetére
Első forg.ba helyezésnél nincs eredet vizsga.Műszaki első kb 25 ezer (kikerülhető ha eus motor és még érvényes a kinti műszaki) ha jól tudom csak honosítani kell. nav-nál reg.adó és utána okmány iroda 6-6 ezer forgalmi, törzsköny és kb 8 a rendszám. De jól mondják kb 70-80 ha te ügyintézel,ha szakemberre bízod +30 de megvan 2 nap alatt
-
lehella
senior tag
Most foglaltam időpontot műszaki vizsgára, a mozaik utcába telefonon. Adatfelvevő nő sose hallott még a Kymcoról Betűztem neki a gyártót...
Négyezer párszáz forintot mondtak vizsgadíjra, de most nézem hogy ez gyanúsan olcsó, kihagytak valamit az árból?www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
Mozaikban még sosem voltam ilyen miatt, de azta, akkor jó hogy nem 11-ért viszem közelebbi helyre. Kívülről belülről minden rendben van, legalábbis úgy érzem
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
üszök
őstag
Arra is figyelj,hogy a tipustábla jól olvasható legyen,mert a jóváhagyási számokat onnan írják be. Ha le van kopva nem fogják forgalomba helyezni. Ez a Piaggio konszern termékeinél általában egy matrica a sisak tartóban,ami idővel kopik a sok dörzsölődéstől.
vaksi8
(senior tag)Az a gond ezzel a "csak honosítani kell" dologgal,hogy sok helyen nem csinálják meg. Mi Miskolcon nem találtunk olyat aki meg csinálta volna,legközelebb Níregyen lehetett volna. A Digók az írják a forgalmiba mikor vizsgázott a motor,nálunk meg az kell meddig érvényes.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
joesalty
csendes tag
-
Hauptmann
addikt
Látom, takarítás volt. Miről maradtam le?
-
DigitXT
félisten
Óvatosan ebben a "gyönyörű" (nyálkás) időben. Úgy beriszálta a seggét kövér
gázra az Egéren, hogy öröm volt nézni, gondolom. Tisztes távolságra lemaradt
a mögöttem jövő... (Most vagy az erős röhögéstől lépett le a gázról, vagy csak
megijedt, hogy mindjárt elfekszik előtte a motoros és nem akart kivasalni...)Lehet, hogy volt valami olajfolt, mert fekete aszfalton, zebra után ilyet... még a
zebrát gondoltam, hogy elcsíptem, és azért, de utána is bekígyózott rendesen.Remélem estére már normálisabb idő lesz, jönnek megnézni a Maját.
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #10383 üzenetére
Attól még lehetettem volna, mert csak kövér gázra van hangja. Amúgy csendes. (Nem a 4Road, amiről leginkább meg lehet ismerni, hanem a lámpa, műszerfal.)
Szerk: mondjuk utóbbi videó óta már az új fordulatszámmérő van rajta, és jelenleg az analóg hőmérő ki van iktatva, mert felesleges, de azon gondolkodom, hogy tkp. a blokkon a jeladó a "hideg"* vizet méri, szóval elméletileg van magasabb hőmérséklet a rendszerben, mégpedig közvetlenül a blokk után, még a radiátor előtt: kíváncsi vagyok rá, hogy mennyi az annyi, szóval lehet, hogy ideiglenes jelleggel bekötöm az analóg hőmérőt másodiknak.
*: kérdés, mekkora a dT a hideg/meleg közt. PC vízhűtésben tipikusan 1-2 fok, vagy akár 8-10, attól függően, hogy mennyire van (nincs) áramlás, és persze mekkora a terhelés. Azért itt repkednek a kW-ok, szóval simán lehet viszonylag nagy dT, mondjuk hasra 75 fokot jelez a blokkon, közben a radiátor előtt már 90.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #9602 üzenetére
Eszembe jutott az ígéretem, hogy berakom a hirdetést okulásként.
Teljesen korrektnek nézett ki minden (és voltak benne jó dolgok is!), de
voltak benne olyan ordas nagy kamuk, hogy az már fáj... Pl. ha pont
ki volt tisztítva a karbi, akkor miért volt úgy "eltekergetve", hogy tocsog
a benyától az egész / szívató nélkül, tök hidegen röffen, melegen pedig
kegyetlenül kormol kövér gázra, és persze fogyaszt mellé 8-9 litereket?Vagy már megint nem figyelek, és úgy járok, mint az olajcserével...
(A szezon elején kitisztították a karbit. Szezon közben meg szanaszét
tekergették, mert időközben vki kivette a termosztátot - a folyamatosan
túlhűtött motornak szüksége volt az állandó dúsabb keverékre, hogy ne
üvöltsön róla, hogy mennyire nem megy, hidegen, szegény keverékkel.)De ez csak elmélet! Mindegy. Esztétikai hibája amúgy pont nem volt...
A törött index (amit amúgy megcsináltak, és még a búra párját is oda
adták) szerintem nem nagy cucc. Nagyon karcos se volt, meg semmi.
Persze, ha újrafújták... (Mert ugye a matricák is hiányoztak róla.)Szerk: ahogy írtam, voltak benne jó dolgok. A szíj pl. azóta is hasít, a
gumi meg tényleg újszerű volt, csak a hátsót sikerült elkoptatnom: az,
hogy az akkut kinyírta a fesszab/a hibás téli tárolás nem az ő hibájuk!
És a gyertya is elég sokáig bírta. A vezérműlánc nyúlása viszont fájt...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #10387 üzenetére
Képes voltál venni rá Malaguti matricát? Hogy hangzik már ez a név? Ha a Honda márkaszervizben vetted, vehettél volna rá honda matricát.
(#10388) ludsimon: Viccelsz ugye? Írd be a google-ba, hogy robogó, vagy vegyél a bucsúban egy kereplőt és pörgesd.
A xenon tényleg nagyon adja sötétben, főleg akkor fontos, ha az autóban már megszokta az ember.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #10389 üzenetére
Még nem vettem meg. De amúgy 8-9K-ba "fájna": lehet, hogy rajta lesz a listán.
(Ezt a kereplős trollkodást meg meg sem hallottam: szánalmas próbálkozás.)
Szerk: ja pont a Malaguti matricáknak semmi baja. A Madison és a K400 felirat
hiányzik a gép oldaláról. Mondjuk én elvagyok nélküle. (De jó, hogy lehet kapni.)Ui: én nem vagyok hondabuzi, s lásd, még a Honda Márkaszervizben is árulnak
mást, amiről nyugodt szívvel bekamuzzák, hogy az év vétele, csak vedd és vidd.
Egyébként eredetileg T-maxot mentem oda megnézni... Az is Honda.Ja nem.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Tessék, Honda minőség
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10394 üzenetére
Most jönnek megnézni a Maját. Csak utána. Amúgy nem nagyon titkosak,
csak nem akartam, hogy a Google az én videóimmal legyen tele (), ezért
egy jó pár "unlisted". (Meg hát nem is mindig vagyok "KRESZ tankönyv"...)Ui: tényleg szépen röfög. Van egy karaktere. Nem mindenkinek tetszik, de
ez nem baj: az esti találkozós videón ott az RR a Yoshimura dobbal... más
világ! Abban is meglátom a szépséget. De egy szolid sportkipufogóban is.
(És most nem a tompító nélküli gyilkos csopperalázó üvöltésre gondolok.)Bár annak is van egy szépsége.
Ja nem.Max. a kis Maján. (S a Nexuson.)Burt1793: nincs bajom a márkával. És van kéthengeres robogójuk is: egy
SW600, vagy a T-400-as kistesó (félig terminátor) biztos szebben szólna.
Az SH gyári dobbal megértem, hogy kereplő. Sportdobbal más lenne.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Majd a fanok kimagyarázzák.
DigitXT,
A képen látható kereskedés árult tavaly ősszel olyan Bálnát, amire azt írták, hogy tökéletes műszaki állapotban van. Kívülről tán jól is nézett ki, de beindítva egyből kiderült, hogy feszültség szabályzó probléma áll fent (4000 1/min fordulaton 12,3 V-ot mutatott a multiméter). Ha ez nekik tökéletes műszaki állapot, akkor új motort sem vennék náluk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban