- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
- Házimozi haladó szinten
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
A jobb oldalit a bal oldali helyett... Remélem el fog férni, és nem kell faragni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #10299 üzenetére
En nem tankolok magas oktanszamut, szerintem ugyan annyit eszik vele. De egyszer teszt erejeig kiprobalom. Nalad mi a tapasztalat?
A ford szam mero, mirol veszi a jelet? Gyujtotrafo? Mennyire lehet hiteles? En is szeretnek egyet, mert sok informaciot ad a lehajtas allapotarol, vagy merre kellene hangolni. Az alapjaratot is fulre allitottam be, mert muszerem meg nincs hozza.
Gotengely. Donor tengelyre azt montak a szakik, egyenlore jo meg. Ahhoz hogy meg lehessen merni szet kellene preselni, de akkor osszerakni mar nem lehet.
Szoval egyenlore marad, a ket csapagy csere. 3k- tol a 11k ig netto. Vannak arak . Talaltam japan csapagyat 8500+jaffa/ db. Lehet cserelnem a vizszivattyu tombselencet is.Den: Oldalra gyarilag nincs hezagolva a tengely csapagy. De ketoldalra tud muzdulni kb 2mm-t. Mivel elnozdult vagyis megforgott a csapagy a hazba, rogzitot kell hasznalnom. Szerinted erdemes kihezagolni oldalra, vagy a hotagulas miatt hagytak meg ezt a hezagot?
Nem tudom, mert kozben az illesztes nem egy atom szoros valami, par koppintas es kijott a hazbol a donor blokknal, amelyik megforgott, az kicsuszott. De ez ertheto mivel jutott be olaj koze. Az illeaztes meg jo, logas nincs, a masik csapagy mar passzentosabban menne be.
Egy szaki azt mondta hezagoljam, az a biztos,
Se a vario se a generator vegen nincs semmi ami fixalna az oldaliranyu elmozdulast.
Velemnyed?[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
válasz ludsimon #10303 üzenetére
Szentkuti nem vett Maját, de nagyon szeretne venni, kisebb-nagyobb pénzügyi manipulációkat még kell csinálnia, hogy meglegyen.
250-es egyébként, DigitXT-é. Nem megy ijesztően nagyot, de kellemes kis motor, dinamikus közlekedéshez van benne elég erő, el is lehet vele férni az autók között, nagyon korrekt kis motor.
-
ludsimon
veterán
-
kcsa
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #10306 üzenetére
Azért kérdezem mert ezt írtad:
"Nem megy ijesztően nagyot, de kellemes kis motor"Én mikor a Te Libertyden ültem megijedtem.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Erről nincs youtube videó, hogy lehet átalakítani? Kurvajó!!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
válasz ludsimon #10313 üzenetére
Olvasd el mi van leírva. Dióhéjban: A figura egy autóakkuval vizet bont, és az így keletkezett hidrogént égeti el a motorban. Tehát az energiaforrás az akku, az akku energiáját használja a motor hajtására, többszöri energiaátalakítással, ami mindig nagyon veszteséges.
Számoljunk. Ha az akku áramát közvetlenül egy jó hatásfokú villanymotorba vezeti annak 90% a hatásfoka. Még így se menne el egy autóakkuval 100 kilométert, nemhogy 500-at.
Ha viszont vizet bontogat, egy egyszerű házilagos eszközzel a vízbontás hatásfoka borzalmas, 20% alatt van. PEM cellával 65-90% elérhető, de a fickó annyira ostoba, hogy ilyesmiről nem is hallott valószínüleg, mellesleg egy ilyen pem cellás elektrolizáló ára több mint az egész verda ára.
Na de megvan a hidrogénünk, legyünk jóindulatuak és feltételezzünk 20% hatásfokot, akkor a vízbontással nyerhető hidrogénből felszabadítható összes energia az akku energiájának 20%-a, zehát már elveszett 80%.
És akkor ezt a hidrogént elégeti egy 20% hatásfokú motorban. Most hanyagoljuk el a hajtási veszteségeket, akkor is mindössze 4(!!!) azaz NÉGY százalék a teljes hatásfok. Az anyja valagába megy azzal a motorral, nem 500 kilométerre.www.simson4t.hu
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10305 üzenetére
Nem gyorsul jobban: íme a videós bizonyíték. Majában nehéz 14gr Dr.Pulley
görgők voltak, emiatt a rajtja nem volt a legfickósabb: azóta csak jobb lett!
Természetesen semmi ijesztőt nem csinál: teszi a dolgát: 20LE nem rakéta!
Ellenben amikor megálltunk a TESCO-nál, videózni kellett volna szentkuti11
reakcióit, mert ugye kipróbálta a Madisont és hát... Az már lépeget, na!
(Titkon reméltem, hogy majd ír egy élménybeszámolót, de biztos nem ért rá,
ahogy én se voltam nagyon gépközelben a hétvégén: ami késik, nem múlik.)Egyébként meg mindenkitől kérném, hogy a személyeskedést mellőzzük!
Úgy is mint alapító tag...Szerk: ja és mostantól jöhetnek nekem is a képek a topiklakóktól, ha éppen
szeretnének bekerülni az összefoglalóba a motorjaikkal: Madisont beraktam.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #10327 üzenetére
Oké. Arra gondoltam amúgy, hogy fel lehetne dobni a vasakról némi plusz infót.
Ilyen "autóskártya" jelleggel. Ha keresnénk alap adatokat a gépekről, megtaláljuk.
(De ez csak ilyen kósza ötlet, el lehetne vele molyolni, ha nagyon unatkozunk.)Szerk: amúgy az megvan, hogy a Piros 7-es az ütőkártya? Mert az mindent visz!
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #10328 üzenetére
Jó ötlet. Nekem könnyű a dolgom, Majesty fórumon minden össze van szedve.
Esetleg az egyedi átalakításokat is leírhatnánk alá...kcsa: Természetesen, azután értettem... Holnap estére, ha minden jól megy már nem 1000km-re leszek tőle, csak mondjuk 3-ra.
Egy topictalálkozót is összehozhatnánk még a nyáron, akár egy Visegrádi/máshova gurulással.
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Az előbb láttam egy balesetet a Teréz körúton a Nyugatinál.
Piros a lámpa, kis Maya, ezerrel a sorok között. Csak annyit láttam, hogy hirtelen fékez, a hátsó kerék kimegy a vizes aszfalton, és egy autó alá csúszik, aminek rendesen leírta a hátsó lökhárítóját, a motor eleje sem szép.
Mondanom sem kell, hogy a srácon rövidgatya, póló, papucs összeállítás volt. Azt láttam, hogy felállt, saját maga tolta el arrébb a motort, de gondolom a bőre nem örült neki.
Ami duplán szopás, hogy rendszám nem volt rajta.
huszi,
Talán lassan már összeáll a Bálna, mennék majd én is.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Hauptmann #10335 üzenetére
Akkor vagy rendőr nélkül zsebből perkál, vagy nagggyon megszopja.
Nem értem esőben miért kell száguldozni!Esőben én minimum 1 kocsi távolságot tartok városban, plusz kanyarban 5 km/h-val megyek, autók között meg szinte alapjáraton pöfögök, hogy azonnal meg tudjak állni ha van valami.
undefined
-
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #10336 üzenetére
Ha teljesen őszinték akarunk lenni, akkor az az 1 kocsi távolság az édeskevés,
ha egy komolyabb vészfékezésre kerül a sor. Pláne, ha 50-nel halad a forgalom.
A kanyarban 5 km/h meg nem kivitelezhető, de az ésszerű óvatosság fontos!Nyilvánvalóan annak, aki azt a Maját vezette nem ezek jártak a fejében: valamit
csúnyán benézett, amiért rámarkolt a fékre, és csatt... Ilyenkor azért felmerül a
kérdés, hogy rendszáma nem volt, de vajon jogsija sem?! Ha lebont egy lökőst,
azt zsebből kifizetni elég meredek, mert egy sima Ignis-re (tucatautó!) 200K.
(Persze, javítható sokkal olcsóbban. De egy ilyen törést nehéz kimagyarázni...)Ha nagyon fel akarunk háborodni, akkor azt is lehetne mondani, bármikor minek
száguldozni? (Csak a száguldozás definíciója kérdés, ahogy Moszkító céloz rá:
nem mindegy, hogy mivel, hol, mennyivel, milyen tudással, milyen gumival, stb.) -
ludsimon
veterán
válasz -Mosquito- #10337 üzenetére
Hidd el lehet száguldozni ott ahol 50es tábla van előztem már BMW-st be. Volt ám arc rendesen, nehezen viselte, mert utána visszaelőzött.
undefined
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #10337 üzenetére
Piros lámpához csorgött a sor, kb. 10 km/h-val, a Mayás gyerek viszont úgy jó 25-30-al ment el mellettem, aztán nem sokkal később hallom a sivító hangot, majd tompa puffanás. Máhová figyelhetett, aztán ahogy mondja DigitXT rámarkolt a fékre, és a vizes aszfalton kicsúszott a motor segge.
Már kész lehetne, de a biztosító gecizése miatt vártunk ennyit. De most már nem várok tovább, benyelem a javítási költséget, aztán indul a per a biztosítóval.
-
-
ludsimon
veterán
válasz Burt1793 #10341 üzenetére
pedig jobban járt volna ha elfut.
lehet nem tudta mibe kerül az a gagyi műanyag.Igen olvastam, és meg is értettem.
Nagyobb távolságot tartok legközelebb csak zavar, hogy a sok bunkó autós a külső sávban azt hiszi azért követem 1 kocsinyira az előttem menőt esőben, mert be akarom engedni...[ Szerkesztve ]
undefined
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #10344 üzenetére
Lehet, hogy a vizes felfestés miatt csúszott meg, plusz a hirtelen fékezés.
Szerintem a körút nem olyan széles, hogy túl nagy sebességkülönbséggel lehessen menni középen, de ez az én véleményem (ha lett volna helye a srácnak, talán megfogja, de itt inkább eldobta szerintem, nehogy nagyobb baj legyen, de ezt nem láttam, három autóval előttem történt).
huszi,
Kék volt. Rengeteg kis Maya van rendszám nélkül egyébként.
Egy Passat CC volt a szenvedő fél. Érdekes kérdés, hogy miként rendezték le az autóssal.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz szentkuti11 #10349 üzenetére
Gondolom olyasmi mint nekem a Runnerekkel
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"