- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- LG LCD és LED TV-k
- Dell asztali gépek
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Tehát a 2006-os gumi, amin még bőven van profil, alátámasztja kevés futást,
és mivel csak 2009-ben hozták Magyarországra, így még Luigi se koptatta le,
szóval a km óra állása valós. Nem bug az, hanem feature! (Féktárcsa is gyári
lehet akkor, és ha még nem nagyon vállas? Rájöttem: túl olcsón hirdettem.) -
Grillo
senior tag
Fasza az összefoglaló!
Kérdés. Gondoltam, jól megmosom csap alatt a sisakpleximet, szépen leszedtem, aztán hajrá, folyékony szappan szépen, óvatosan. Csak egy kissé befolyt a pinlock alá is. Jól gondolom, azt nem kéne leszednem. Ötlet?
-
DigitXT
félisten
Én meg csak félig írtam szarkasztikusan. Mi van, ha tényleg
nem kerülte meg kétszer a Földet, annak ellenére, hogy olasz?
2002-es gyártmány 4 év után kap új gumit: eddig kevés futás...
Kis Maján is 4 évet futottak a Bridgestone-ok: ~36K-nál raktam
fel és ~53K-ig bírták. (Profiljuk is fogyott. Meg kirepedeztek.)És amúgy tényleg olcsón hirdettem, és leírtam, hogy "sokadik"
tulaj vagyok: azt hihetik az érdeklődők, hogy szabadulnék tőle,
mert szar, pedig dehogy! Az új fotók + szöveg mellé ár is nő!
Legalább lesz honnan alkudni - ha valakinek az a mániája.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #10544 üzenetére
Mivel a motorok/hajtások karakterisztikája eltér, ezért ennyire nem egyszerű:
ismert távot adott idő alatt teljesítő motorkerékpár átlagsebessége is ismert,
de hogy milyen úton jut a lemért "végsebességhez", nem mindegy... Lomha
rajt után nagyon kilő, vagy gyorsan indul meg, majd elfogy a kraft: videó segít.
Kivéve a T-Maxon, mert annak egy darabig áll az órája, majd felugrik: röhejes!Ui: véletlenül se a motort fektesd el a fotóhoz. A fényképezőgép vízszintes
megfogása elég: portré módban általában hülyén néz ki egy széles valami.Nagyon off, de a videofelvétel aztán depláne hülyén néz ki portréban, amikor
kb. az összes megjelenítő és az ember látómezeje is széles, nem magas...
Tudom, telefonoknál megszoktuk a fogást, erre a hibára világít rá az animgif: -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #10556 üzenetére
Ez is igaz.
De a sebbeseg, megint csak meg tett ut hossza, adott ido alatt. De milenne ha ugy mernek , 50m. 100, 200, 500m.
Itt mar meglenne, melyik oldalon milyen a karakterisztikaja a motornak, es ne mp- be hatarozzuk meg az elterest hanem cm-ben. Majd csinaljunk egy megallasi tesztet is. Persze ehhez meg gps kell, hogy mindegyik motor egy ora szerinti sebesseggel haldjon.Kcsa: nekem ez a gumi alapjan kovetkeztessunk, olyan mint a potkulcs.
Magas km mikor egy gumiszett leugrik 15-20k alatt vezetesi stilustol fuggoen. Es ugye allapotot veszzunk nem km-t. . Agyon lehet vagni 5 szerviz alatt is, es lehet benne 60-70 ezer es siman elmegy megegyszer annyit. De ezek robogok varosi forgalom, 99% es ez leroviditi minden belso egeso motor elet tartamat. Mindegy mekkora mindegy hogy milyen. Fele annyi km alatt kinyirja a varos, mint az orszagut.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz csongi #10557 üzenetére
Pótkulcs: aki arra nem képes, hogy vigyázzon a gyári kulcsokra, arra hogy bízzak bármit is ami bonyolultabb egy fakockánál? Aki pedig mégis elhagyta, de képes gyári kulcsot venni, az is jelent valamit. Számomra.
Az élettartam meg olyan amilyen, de elméletileg CVT itt is előny: az én logikám szerint jobb egy relatíve szűk üzemi fordulatszámtartományra méretezni motort. Aztán persze ki tudja
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #10557 üzenetére
Ó, ilyen szinten nem kell szerintem precízen, csak ha nagyon nagy különbség
van 250-es és 250-es közt, akkor az a sebességgörbe pár nevezetes pontjából
kikövetkeztethető miért. Pl. sokáig tart a 0-60, gyors a 0-100? Kopott kuplung?
Esetleg félre van görgőzve a hajtás? (Fordított esetben: nagyon tuningos varió?)A legtöbb vashoz találtam amúgy dyno görbét is (kivéve Scarabeo 125). Jópofa:
Aprilia Atlantic 500
Gilera Nexus 500
Honda Foresight 250
Kymco People 250
Kymco Xciting 500Ri
Malaguti Madison K400 RST
Yamaha Majesty 180
Yamaha Majesty 250
Ha végigkattintgatjátok őket, akkor a böngésző becsukáság egymásra pakolja.
Persze lehet kézzel is ki/be kapcsolni a füleket / mást motort hozzáadni.Nézegetve őket, nehezen tudom elképzelni, hogy a People 250 "borzalmasan"
lelépné a 250-es Maját (szinte már annyira, mint a Madison 400?), ha az ereje
nagyjából ugyanaz. Persze, lehet más a saját tömeg. Az áttétel. Meg minden!
Ezért is jók ezek az adatok, elképzelést adhat. A kipróbálást nem helyettesíti.kcsa: és mégis mire következtetsz a pótkulcsból? Honnan tudod, melyik tulaj
hagyta el? Nevezetesen a Majás esetnél nem én, és nem Gábor. Talán még a
motor Magyarországra kerülésénél sem volt meg... Persze, ha valaki vesz egy
gyári kulcsot egy 10+ éves gépsárkányhoz horror áron, valóban jelent valamit!Szerk: a megállási teszt sem olyan jó ötlet mert legalább annyira függ a pilóta
tudásától, mint a fékrendszer hatásosságától. Ez csak egy kis adatlap, nem a
Motorrevü legújabb maxirobogó tesztje - nem kell bele többet látni, mint ami.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #10559 üzenetére
Korábban már említettem: a tapasztalatok összessége a mérvadó. Kopott minden, és kulcs sincs? Na akkor 10+ tulajdonos, és rommá használva. Jó eséllyel. Ránézve minden okés, most hozták olaszból és nincs kulcs? Gatyába rázott bontószökevény gyanús, legalább műanyagokat áznézni árulkodó jelek után.
Ilyesmire gondolok, nem arra hogy "nincs kulcs akkor meneküjjéé vazze"
-
-Mosquito-
őstag
válasz Grillo #10553 üzenetére
Szed le még 1x és mosd el megint,foltmentesen hagyd megszaradni. Ha van állító/excenter akkor csavarjál rajta,ha nics és nem fekszik fel nem zár tökéletesen akkor kuka.
---
A 2.-ik kulcs hiánya es pótlása akár cakk pakk 10-20eft is lehet,főleg ha immos.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
a tapasztalatok összessége a mérvadó
Persze-persze, nyilván igazad van. Kopott minden, de gyári kulcs van, az mi?
Szerintem sem normális, aki elhagyja a gépjármű pótkulcsát. De pláne nem az,
ha utána nyugodtan alszik, hogy mondjuk valaki megtalálta, és mindig ugyanott
szokott parkolni, egyszer esetleg nyoma vész a motorkának. De nekem pl., így,
hogy "sosenem volt", nem okozott álmatlan éjszakákat: eszembe sem jutott.
Szerintem a leghasznosabb akkor lenne, ha véletlen bezártad a csomagtartóba:
ha ilyen történik, el tudom képzelni, s ahhoz nem kell fakocka-pásztornak lenni.Ui: és az is vicces volt, hogy nem hiszi el a csávó, hogy ez így volt... Basszus,
második motornak vettem, nem életem nagy befektetése volt. A legkevesebbet
erre kellett költeni! De "tudnék "rálocsolni pénzt... minek, ha jó az "első" motor!
(Megjegyzem, utólag teljesen tisztában vagyok vele, hogy a 180-as Maját anno
nem szabadott volna megvenni. A Madisonnal kapcsolatban is "elgondolkodok",
pláne, ha megnézem, hogy lassan 1,5M Ft lesz a teljes birtoklási költsége...)De legalább most már egy JÓ motor, ami az én ízlésemnek megfelel, most már
tényleg esztétikai hibákkal, műszakilag rendben van: fogyi is barátságosabbnak
kezd kinézni (még nincs tartalékon, de 160 km!), hogy egy picit szegényítettem
az alapjárati keveréken: a kipu vége sem kormos, gáz nélkül pöcc-röff, szvsz jó!
(Nehéz megmondani, hogy mi lenne a "jó vétel". Főleg, ha semmit sem tudsz a
motor előéletéről, csak "következtetéseket" tudsz levonni: vagy igaz, vagy nem.)Utólag persze könnyű qrvaokosnak lenni, azt aláírom. Egy valami viszont biztos,
amíg valaki az árkategória aljából válogat, nagyobb eséllyel fog bontószökevényt
venni, ráadásul ha pénze sincs sosem, felújításokat sem tudja megfinanszírozni,
s ebből lesznek az igazán lepusztult 10+ tulajdonossal rendelkező "roncsok".
Den ezt nagyon jól megfogalmazta egy korábbi HSZ-ében... Azért költünk páran
borzalmasan sokat ezekre az "öreg vacakokra", mert szeretnénk életben tartani
őket, és nem továbbpasszolni az első (zsebbenyúlósabb) hibánál, elleplezve azt.Mosquito34: megnézted, hogy kb. mindenkinek 10+ éves a gépe? Hánynak van
pótkulcs parája, és ezek közül hány immos? Szerintem üres halmaz a metszet.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
A teleshopban kapható nanopolírozós cucc, nagyon jó, mindenre használom. Esélye sincs a víznek fennmaradni sehol, és a kosz is könnyedén lejön, a bogár, meg egy nedves zsepivel letörölhető. Több plexin kipróbáltuk, eddig működik tökéletes.
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #10553 üzenetére
Egyet tudok javasolni: plexitisztító folyadék semmiképp ne érje a pinlock fóliát.
Megtöröltem vele (plexinek nem árt, bogarakat leszedi): a fóliát összegányolta,
azóta nem használom, mert töri a fényt, sötétben nagyon durván zavaró volt.
Persze így melegben nem is kell, de majd ősszel hiányozni fog, vehetek újat...
Habár a túraplexivel a résnyire nyitott sisakplexi kompatibilis (kisplexivel necc).újból rendesen átlátni a plexin.
Nekem a napszemcsi megpucolása hozta el a megvilágosodást tavasszal.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #10561 üzenetére
OK, közben megtettem, amit kell, fasza újból rendesen átlátni a plexin.
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #10562 üzenetére
En egyszer bezartam a sisaktartoba a maja kulcsat. Kb 5 mp volt kinyitni a csomit.
Az a vicc, hogy pont e miatt probalgattam egyszer kesobb is kinyiti kulcs nelkul, de akkor nem sikerultAz elozo bmwm potkulcsat ugy elrejtettem a kecoba, hogy 3 evre ra talaltam meg, amikor a jelenlegi bmw potkulcsat kerestem, de nem lett meg. Kerdeztem muttert, hogy nincs e nala, azt mondta nincs, nem talalja, nem emlekszik, pedig elotte par honapja koltozott az uj lakasba.
Aztan egyszer csak par honapra ra mutter veletlenul megtalalta a kulcsot[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #10567 üzenetére
Lehet, hogy az első alkalommal csak az egyik zár kattant a helyére: egy picit
rátámaszkodsz, akkor beugrik a másik oldal is, akkor sokkal jobban zár.Nekem amúgy a Madison csomagtartónyitó szerkezete akadt ki annak idején:
5-10 percet elszöszöltem vele, mire sikerült kinyitni. Aztán profi lettem benne,
és a második-harmadik alkalommal már egy - jól irányzott - ütéssel a helyére
ugrasztottam a nyitó nyelvet, és simán kinyitottam kulccsal. Ha viszont nincs
kulcs, akkor valamivel meg kell piszkálni. Nagyobb gond, hogy ha elveszik és
nincs tartalék, akkor nem csak csomagtartó nincs, hanem gyújtás sem.
Más kérdés, hogy zár alapján is készítenek kulcsot a mesteremberek. Lehet,
hogy azt már nem "ezeröccázé" - de hát nem kell elveszíteni a kulcsokat...Mosquito34: engem nem zavar. De sok újat nem mondtál. Bár ez is egy olyan
információ, amit az fog "elővenni", aki rongyos 1500Ft miatt akar 20K-t alkudni.[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #10559 üzenetére
Biztos jobb a People250-ben az áttétel, meg nyilván a tömeg is mint például a 400as Burgmannál, mert utóbbival gyorsultam már és jobban lépett az enyém. Igaz csak városban, 60-70ig mentünk, a Burgi meg fiatal edition lehetett.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #10568 üzenetére
04-05-től már van/léteznek immos robik. Ilyen 2.-ik kulcs hiánya miatt pl nem vehetsz hitelre motort. (Nekem ezt mondta amikor jöttek fotózni, állapot felmérni a Burgit mert azt hitelre vették meg) Plusz (forgalmi, törzskönyv, szervizkönyv,kulcs fényképet is kértek mélbe) Nem minden kulcs 1500pénz és egy immos 10-20eft-os kulcsot neked kell/kéne pótolni akkor bizony lehet fájna. A x@revőség meg határtalan a motor piacon mindkét részről.. Látod nálad is szóvátették, hogy hiányzik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10572 üzenetére
Figyu, 300K-s motort ne vegyenek már hitelre. Nincs szervizkönyv, nincs
immos kulcs, viszont van egy pótkulcs bezárás esetére: téma zárható! -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10574 üzenetére
Ezt most nem igazán értem... Megvettem így, nekem nem hiányzott a pótkulcs,
nem szarrágásból nem adtam ki rá eddig 1500-at. Tényleg nem érdekelt. Vevőt
meg érdekelte, nagyon! Persze, lett volna olyan ár, amiért őt se érdekelte volna!Elnézve miket költöttem a motorjaimra, nem mondanám magam fillérb.szónak.
Madisonhoz jelenleg úton van ~220K értékben cucc. Megéri? Közel sem biztos.
Persze kifogásom VAN! Kuplungot tavaly is mondták a hódok, szíj elszakadhat,
a torpanás meg idegesít, olajnyomást szeretnék látni, és csinosítok a gépen az
esésnél törött, fékolajjal megmart kormányidom cseréjével: utóbbi miatt érzem
picit úgy, hogy nem biztos, hogy kellett volna, meg az ülésnyitó teleszkóp miatt.Aztán hosszú távon ha még lesz kedvem, akkor befigyel egy új jobbos index.
Ja és megrendeltem a matricaszettet is. Könnyen jött, könnyen ment alapon.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #10575 üzenetére
Nem baj ha nem érted. A storyt/d kb meg ismerem, nem kis disszertációt írni a.. - > - ra. ~220k-ért meg valaki robeszt vesz/ad el. Nem azt mondtam, hogy xar rágó vagy, mert látszik, hogy locsod rá a pénzt. Valakinek viszont meg számított az az 1500ft tétel is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #10576 üzenetére
Akinek számít az 1500 Ft, leginkább semmilyen motort ne vegyen.
Egyszer megtankolja, máris többszörösét ráköltötte, benzin nélkül meg
nem csak a ~220K-s robesz nem megy, de a sokmillás nagymotor sem.
De 10K-ért roncsteleptől beszerzett, összelegózott Babetta sem.
Mondjuk azt tekerheted: szokták mondani, hogy annyi pénzből? Biciklit. -
csongi
Topikgazda
Elokeszitve varjuk a fotengelyt
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #10579 üzenetére
Nem nem szeretem, de tenyleg rossz vegen vagyok rendesen
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #9780 üzenetére
Na, kellett neki örülni, hogy olcsó? Máris 250-re emelték, és az akciós ár 500.
500Ft egy sorért
Hát, ha Heineken... Szerk: egyébként ezt a linket megoszthatod FB-n is.ON: GLS futár ma bekamuzta, hogy édesanyám "átvette" a szíjat -> behajította a
postaládába. Szerencsére bírnia kell, nem is lett baja, és el sem lopták, de fura...
(És akkor egy 100EUR tételről beszélünk, ha valaki pont kiveszi, akkor mit szól?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Próbáljuk meg megszakérteni, hogy az mire utal, hogy a motor normálisan
bemelegszik, még a hűtőventi is beindul álló helyzetben, viszont a műszer
csak álló helyzetben kúszik középállásba, a menetszél "lefújja" nullába.Tfh. hogy a műszer jó: akkor egy nyitvamaradt termosztátról van lehet szó,
és a menetszél annyira jól hűt, hogy tényleg visszahűl hidegnek jelzett, de
ki tudja, hogy pontosan hány fokos állapotba? Gondolom szét kéne szedni.
De legalábbis verifikálni kéne a vízhőfok változásait egy pontos mércével. -
-
lehella
senior tag
Levizsgáztattam a gépet a Mozaik utcában, még sosem voltam ott ilyenen. A tájékoztatás teljes körű hiánya és a sok csókos bepofátlankodó nepperhez képest jó kedvvel távoztam, meglett a vizsga. A hátsó fékmérés csak harmadikra sikerült, a vizsgáztató jóindulatával ment át, mert ovális a tárcsa. Az elsőt majd cseréltetem jövő héten, a hátsó meg majd következő vizsga előtt. A fékkaron itt sem éreztem semmit se
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
csongi
Topikgazda
Nalam, varosban felment a fel ertek fole. Ekkor a huto meleg, varoson kivul tartos tempo melett a hofokmero visszament a nulla es fel koze. A huto langyos volt(Aprilia)
Honda szinten zenesz, de itt a huto a tank mogott a blokk elott van, igy nem tudom megnezni milyen meleg.
Viszont most szetszedtem , egyben megnezem melyik thermosztat a jobb es azt teszem vissza.Gyertya kep 500km utan. Velemeny?
-
dugynok
senior tag
válasz DigitXT #10590 üzenetére
Mérni kéne a vízhőfokot digitális hőmérővel sztenderen nyitott tartálynál. Van szondás hőmérőm, ha kell. Szerintem akkor is a hőgomba szar, ami a mutatót vezérli, ilyen melegbe nem lehet levinni nullára a mutatót... Sem autópályán nem sikerült 110-es tempónál, sem egérúton 60-80 között megállás nélkül ma hajnalban sem...
Budafokon van egy autós bolt, régen egy peugeot robiba kellett hőgomba, gyári 7-8ezer lett volna, autós boltba katalógusból méret és hőfok szerint kikerestek egyet, asszem zsiguli hőgomba, 1500ért. Azóta is jó[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz dugynok #10591 üzenetére
Érdekes módon nálam is van valami furcsaság a hőfok mérővel, mert szinte csak akkor megy közép állásba, ha állok a motorral, illetve középen is kapcsol a hűtőventi. Ha elindulok, akkor lemegy kb 1/3ig. Kézrátétellel mérve meleg a hűtő, valamint a szívató is elég hamar lekapcsol, stabil az alapjáratom..
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
dugynok
senior tag
válasz lehella #10592 üzenetére
Lehet nálad az a normális, hogy középen kapcsol a venti. nekem közép alatt kicsivel nyit a termosztát, ott van egy kis vonal is, a venti meg kicsivel a piros tartomány elött kapcsol. Lehet a te hőfokkijelződnek más a beosztása és a venti hőgomba is más tartományba dolgozik, ez motorspecifikus, hogy adott motornak mi a min-max üzemi hőfoka.
-
lehella
senior tag
válasz dugynok #10593 üzenetére
Szerintem is ez lehet, csak olyan gagyi így. Ugyan minden tökéletes, a motor futásteljesítményének 3/4-ét nálam töltötte, nem új eredetű a dolog. Másnál nem láttam a működését, de egy infrás hőmérő segíthetne a pontosításon. Úgy képzelem ezt el, hogy a skála alja 80 fok, teteje 100 és akkor pont középen, 90 körül kapcsol a venti.
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
Műszer alatt csak a mutatóra gondoltam, a hőgomba esetleges hibájára nem,
de amúgy tfh. volt a kiindulás - még semmit nem szedtem szét+mértem meg.Ui: mikor Gábornál vacakolt, a "végső megoldást" az átmosás adta: már akkor
is lehetett gond a termosztáttal, de arról nem volt hír, hogy kicserélték volna...Tavaly amúgy még felment középállásba, és ott is maradt. Nem tudom, mióta
csinálja, hogy nem megy fel, ill. most megfigyeltem, hogy felmenne, csak ha a
műszer jó (), akkor valószínűleg a menetszél nem engedi annyira melegedni.
Ennek viszont ellentmond, hogy a hűtőventi (másik hőkapcsolóval) bekapcsol,
ha meleg a víz. Szóval többesélyes a dolog. Bár ha elvinnék, nem érdekelne.
Amúgy az alkudozó is kérdezte, hogy "működik egyáltalán a hőmérő"? Persze,
azt nem mondta, vagy nem látta, hogy lámpánál állva elindult felfelé a mutató.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby rádiós topik
- PlayStation 5
- iPhone topik
- Stellar Blade
- Mazda topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- EA Sports WRC '23
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal