Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
válasz ludsimon #9094 üzenetére
Azért autóknál sem olyan egyszerű, mert nem biztos, hogy az eredeti csapágyazás bírja a megnövekedett terhelést. Valamelyik '80-as évekbeli Autó Motorban volt egy Lada, amibe beledobtak egy turbót, töltőlevegő visszahűtés nélkül. A fő probléma a hajtókar csapágyazás volt, ha kihasználták az autó teljesítményét, az eredeti siklócsapágyak nem bírták a terhelést. Meg ott van még a kipufogószelep megnövekedett hőterhelése is
-
ludsimon
veterán
válasz Hauptmann #9102 üzenetére
Amúgy nem kell turbó, túl sok probléma és hibát okozhat.
Supercharger sokkal "humánusabb" ha a technikai oldalát nézzük, csak gecire kell figyelni a szíj állapotára, mert rohadtul meg lehet vele szívni, sokkal nagyobb terhelésnek van kitéve.
Első autóm MX-5 lesz és majd építek bele superchargert. 170-190 Paci 1000kg-ra.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
-
lehella
senior tag
Ez tök izgalmas Ha ötvenes géppel rendelkeznék, már szervezném is az embereket hozzá
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, az azért presztízs lenne neki.
Bogyó: Ha eddig élt, ezután is fog szerintem. Bár egy 45 000-ért vett robogótól nem kell túl sokat várni, de eddig mindenhova elvitt és haza is hozott... Nyilván előtte át kell nézni, fel kell mérni, hogy mi a helyzet.www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Srácok, én amúgy tartom, hogy ha összegyűlik egy értelmes csapat, a költségeket elosztva én is beszállok.
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #9116 üzenetére
Az biztos.
Végeredményben a megtett körök száma a fontos szerintem.
Szóval lehet nem is kell tuning, csak bírja ki. De az biztos hogy nagy buli lesz
Szerelőnek elmegyek, versenyezni nem szeretnék. Fiatal gyerkőcök kellenének, kicsi súllyal,
Nekik a verseny egy igazán nagy élmény lenne.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Tuningnak én sem látom sok értelmét... 1-2mp-et hozhat körönként, de ha egy körrel többet mész... Már megvan... Szóval nem élezném ki a motort. Ennek ellenére át kell nézni, mert azért egy 45k-ért vásárolt akármilyen gépben nem bíznék, hogy 24 órát kibír egy szuszra.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Hát... Igen, benne van a pakliban... Mondjuk akkor is el lehet adni, minimális bukóval... Most ilyen 60-70 körül lehetne maximum, új gumival... (Hátra még kell egy új, mert jelenleg slickre kopott, az előző tulaj ígért egyet, de még mindig nem kaptam meg).
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #9126 üzenetére
Nagy taktika
A kétüteműnek gyenge pontja lesz a hűtés. Ha meleg lesz, nappal nagyon melegedni fog, este meg nem lesz tökéletes üzemi hőfok. Gyertya slussz és társai. Gyújtás és egyebek. A 4T ezt egyenletesebben oldja meg.
Kisebb fordulaton lehet éltetni.
Huszi: 12-es kerekem van itthon
Vagy egy foresight 250 váz
24 óra nem kis kihívás Persze ha zsír új a gép akkor talán.
24 óra bakon való járatás nem ugyan az mint egy állandóan változó terhelés alatt lévő használat
Csak a világítással is lehet köröket nyerni, kialakítástól függően -
Hauptmann
addikt
A vizes kétüteműnél a hűtés szerintem nem lesz gond, a levegősnél sokkal inkább.
Szerintem az lenne a legjobb, ha a maximális sebességet úgy 45-50 km/h körül fixálnák, mert kb. az 50-es arra van tervezve. De egy folyamatos nyeles 70-et 24 órán keresztül egy 50-es sem bírná ki, akármilyen is a motorkonstrukciója.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Den
veterán
Nem sok vizes kétütemű van? Ne viccelj már, van egy csomó. De szerintem levegősökkel sem olyan szélsőséges a helyzet, pláne, hogy komoly tuning tiltott, tehát nem szénné hegyezett motorok lesznek miligrammra belőtt karbival, ahol néhány fok változás is megbolondítja a motort. Gyárilag ezek a robeszek úgy vannak belőve, hogy elég széles hőméséklet tartományban gond, és újrakarburálás nélkül működnek, a kényszerléghűtés is bőven elég a gyári teljesítményhez, nem hiszem, hogy egy nyári estén olyan hideg lesz, amitől túlhülne a motor.
Mondjuk szerintem kb félóra után átmelegszik a blokk amennyire át tud, utána már nem melegszik tovább akár 2, akár 12 órát mész.
A távolság sem vészes, ha optimistán 50kmh átlaggal számolok, és nem veszem figyelembe a kiállásokat, akkor az egész verseny 1200km. Ezt egy jó karban lévő robogónak röhógve bírnia kell.
Szerintem inkább a bukás, vagy a defekt ami veszélyt jelent.
Hozzáteszem, kis, karbis 4t-k sokkal érzékenyebbek a hőmérsékletre, és kb mindenre, A kétütemű kap valamilyen gyulladóképes keveréket, valamilyen szikrát, és van benne valamennyi kompresszió, akkor beindul. 4t-nek ezer nyűge lehet, és nemtetszését rögtón nem indulással fejezi ki.
Kis 4t-t (és itt 50-esek lesznek) nem is tudsz alacsonyabb fordulaton üzemeltetni, mert szerencsétlen a kis 3-4 lóerejét 9k környékén adja le, úgyhogy ha haladni akarsz akkor nyélgáz.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
csongi
Topikgazda
Nem ismerem a ketutemuek jelenlegi hutesi rendjet.
De hogy itt most nem tudnank leakasztani egy olyat, ami rendben tartott es problema mentesen megy es versenyen is indithato lenne, az tuti . Szoporoller topikba. Tudnek kerni egy ktm foxit, csak, pont az eses miatt nem kerem el. Nincs kedvem kolteni ra emiatt. Ami meg nem feltos, azokat tobbet tolnank, mint motorozna vele a versenyzo. Szoval egy igazan jol rendbe tett 2t vel is le lehet radirozni.Szerintem azzal is lehet szopni rendeen. . A lenyeg eddig huszi volt aki felajanlotta a robeszt. Gondolom azt is rendesen at kell nezni, ha palyara tennek. Sajnos nincs, csak 12es gumim. De ha valaki elcserelne egy 10-re akkor lenne gumi is versenyezni. Amugy a defektol ha jo a gumi nem felnek, megis csak egy palya, letakaritott asztfalt. -
kcsa
veterán
Kár hogy senkit nem dob fel annyira az ügy, hogy kicsit beleálljon szervezni. A robogós topik meg óvodások és hobbiból gányolók gyülekezete (tisztelet a kivételnek), ott se lesz semmi.
Nekem nincs sok időm és kapcsolatrendszerem se. De ha kizárólag ezen múlik, önerőként egy 10-es gumival beszállok, nehogy már ezen múljon. (a legolcsóbbal )
Így is, úgy is pénzbe kerül az egész. A benzin is. Az odajutás is, az evés-ivás is.
Nem feltétlen olcsó kör ez, de ha jól sejtem lassan késő lesz
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #9139 üzenetére
Nem véletlenül nem szeretnék versenyző lenni. De bármi egyebet vállalok, hozok viszek benzint, alkatrészt akármit, és fogyasztom a bogrács tartalmát
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #9139 üzenetére
Következő héten kedden vagy szerdán megyek vagy megyünk Kakucsra, időjárás függő, ha megkapom még a következő hetet is szabinak, akkor júli elsején is megyek. Nem jössz? Vagy bárki innen a topikból?
Hétköznap alig vannak, max 8-an, de ugye mindenki kb 20-30 percet van a pályán és általában nem egyszerre.
Hétvégén meg itt rengetegen vannak.
Jah és nem kell a rizsa, hogy robogó nem arra való -
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #9142 üzenetére
Kedd az jó lenne,mind a két héten. Dobj rám egy üzit. Kecsora is el kéne nézni már..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
-
csongi
Topikgazda
válasz Something_ #9142 üzenetére
Hát azért a robogó nem erre való
Mennyi kecsón a pálya díj. lehet tesómat rábeszélem egy kis motorzásra, hagy szokja kicist az rt-t, én meg koptatnám a gumi oldalát is nem csak közepét
-
Grillo
senior tag
Ha lesz csapat, beszállok én is, szóljatok.