Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #73820095

    törölt tag

    válasz pdr755 #133060 üzenetére

    Én meg ezt... Csak nekem gyanús, h el sem olvasták a kérdést rendesen, h a dominóról van szó?... Eddig még alig fordult elő, h írásban arra válaszoltak volna, amit kérdeztem, hanem csak benyomtak vmi sablonszöveget, ami hasonlított kissé a kérdésre... Aztán ha visszakérdezek, megismétlik a sablont... Na, ezért telefonálok a végén mindig...

    Köszönjük, hogy levelével Társaságunkhoz fordult!
    A 2023. március 1-jétől hatályos inflációkövető díjkorrekcióhoz kapcsolódóan az előfizetőket felmondási jog nem illeti meg. Ügyfeleink a 2022. július hónap folyamán küldött számlamellékletükből már értesültek az Általános Szerződési Feltételek árkorrekciós klauzulával történő kiegészítéséről, ezzel összefüggésben a határozott idejű szerződéssel rendelkező ügyfeleink (hűségben lévők) számára a számla kézhezvételét követően 45 napon belüli felmondási lehetőség nyílt meg. Mivel ez az időszak már letelt, ügyfeleink az inflációkövető árkiigazításra hivatkozva most már nem tudják anélkül felmondani a szerződésüket, hogy ne kelljen megfizetniük a szolgáltatásuk díjából kapott kedvezményeket.
    2023. március 1-jétől 14,5%-os inflációkövető díjkorrekciót hajt végre a Telekom, a Központi Statisztikai Hivatal által 2022. évre vonatkozóan megállapított és közzétett éves fogyasztói árindex változással megegyezően.
    Az inflációs nyomás, energiaárak és beszállítói költségek erőteljes növekedése miatt hajt végre a Telekom inflációkövető díjkorrekciót 2023. március 1-től, amelynek mértéke 14,5 %.
    A Telekom ügyfelei a 2022. júliusában kiküldött számlamellékletükből értesültek a várható díjkorrekcióról, amely rendelkezés 2022. szeptember 1-jei hatálybalépéssel került be az Általános Szerződési Feltételek közé, amely alapján a havi előfizetési díjak a Központi Statisztikai Hivatal által közzétett, megelőző üzleti év éves átlagos fogyasztói árindex mértékével egyezően változnak.
    A Magyar Telekom a KSH éves átlagos fogyasztói árindex mértékét tartalmazó közleményének hivatalos közzétételét követő 90 napon belül hajtja végre az Általános Szerződési Feltételekben és az előfizetői szerződésekben szereplő szolgáltatások és díjcsomagok havidíjainak díjkorrekcióját, ugyanakkor a forgalmi típusú díjak változatlanok maradnak. Az inflációkövető díjkorrekció mértékéről a Magyar Telekom a 2023. februárjában kiküldésre kerülő számlamellékletben tájékoztatja az ügyfeleket. Az első emelt összegű számlát az üzleti vezetékes szolgáltatással rendelkező ügyfelek márciusban, a lakossági vezetékes, lakossági mobil- és üzleti mobil-előfizetők pedig áprilisban kapják meg.
    A díjkorrekció pontos összege ügyfelenként eltérő és a kapott kedvezményektől is függ. Így teljes pontossággal március 1. után a weboldalunkon vagy a Telekom alkalmazásba belépve látható majd a Telekom fiókodban.
    Azok az új ügyfeleink, akik 2023. február 1. és 2023. március 1. között kötnek hűségszerződést, az értékesítés során előálló ajánlati lapon feltüntetett tájékoztatóból, illetve a honlapunkon juthatnak információhoz az inflációkövető díjkorrekcióról.
    Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségére lehettünk és a jövőben is bizalommal fordul hozzánk!

  • #73820095

    törölt tag

    válasz pdr755 #133060 üzenetére

    Ha mar be kell menni (de miert is???), akkor legalabb odaadjak azonnal a penzt is???

Új hozzászólás Aktív témák