- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz shifty! #80797 üzenetére
Ahha, csak ha törik a patent, akkor mehet cserélni, vagy hallgathatja, hogy zörög, míg nem rak bele újat.
Plusz nekem így, az utasoldali részen ott van útban az üzemanyagszűrű csövezése.Kimaradt, hogy először koppig a menetirány szerint tekeri ki, akkor kiveszi a kerék mögötti dobbetét patenteket, majd utána koppig a másik irányba, hogy hozzáférjen a maradékhoz, és könnyen le tudja venni a dobbetétet. Vagy bakra rakja, leveszi a kereket,
Csak nekem logikusabb legugolni, a lökös alján lazítani, vagy kikapni a 6 db csavart 10-es crovával, kikapni a zárhíd takarójából a 5-5 másodperc alatt 6-8 db, műanyag csavarhúzóval kiszedhető patentet, majd kikapni a lökös másik 8-10 patentjeit, 7-es crovával a két oldalt dobbetét csavart, leborítani a lököst egy kartanlapra, közben kioldani a ködlámpa vezetékét, ha leveszi a lököst? Kikapni a 3 csavart torxal, ami tartja a lámpát a szemöldökkel együtt, és kint van a lámpa.
Ki lehet cserélni az izzókat, benyúlni egy ronggyal, és kitörölni a lencsén, foncsoron levő port, nem kell a koszban a porban térdelni, nőgyógyászkodni, összekoszolni a ruhát, beakadni valamelyik üzemanyag vezetékbe, rosszabb esetben letörni az üzemanyagszűrő csatlakozóját, arrébb pakolni az ablakmosó tartály beöntőjét stb.
Ha meg végez, mehet minden visszafele.DonThomasino: mert a videóban ph1 van. Nem találtam ph2-es videót, de az is kb ugyan ez, csak nincs tartó rugó a tompított, meg refi izzón.
rob210: Az ugye megvan, hogy nálam, még a dobbetét szerelőnyílását se vetted le, úgy nyúltál be felülről, és fél kézzel csináltad a műveletet?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #80798 üzenetére
Azt is tudom, de a múltkor nagyon felba...sszantott, hogy répa voltam és nem tudtam jó vetítési képre beállítani, úgyhogy negyed óra anyázás után inkább gondolkodtam 3 percet, fejben elszívtam egy százas szöget, és így oldottam meg
@#80802Xantomas: Elismerem, így is lehet, ezért mondtam hogy a patentekkel kifejezetten óvatosan, hidegben nem a legjobb módszer ez, de nekem decemberben sikerült így összehozni, és még mindíg humánusabb módszernek tartom mint a szerelőnyílást. A lökös levétele nekem mindíg kicsit overkill.
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
Bass
addikt
Sziasztok
1.4 16v clio 2 termosztátháznál ereszt és a hűtővízben is jelen van az olaj ,ilyenkor csak a tömítést elég cserélni vagy javasolt a házat is? Mivel érdemes a hűtő rendszert átmosni javítás előtt? Köszönöm"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
-
DonThomasino
veterán
Erre senki ? [link]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
angyalpc2
aktív tag
Fura hibára lettem figyelmes
Most hogy voltak nagyobb hidegek, és munka után este 6-8 körül indultam volna a hideg kocsival....A 2-es fokozatba alig bírom berakni a sebváltót. Próbálom nem erőltetni, de kell neki vagy 50 méter 1-es akkor nagy nehezen bemegy.
Majd még kb 1km mire mondjuk egy 3-asból viszonylag bemegy mondjuk 2-esbe, szóval nem jó de kezelhetőbb.
De ha már üzem meleg a motor kb 15 km vagy egy helyben álltam és gondolom átmelegszik valami (motortér váltó?) akkor kb 1-2 ujjas olyan lazán megy a fokozatba.
Clio 2 D7F 2006
olajat 60e kmerrel ezelőtt cseréltettem a váltóban, amolyan "használt kocsi ki tudja hogy használták" Tranself került akkor bele 120e km van most benne.
Lehet cserélni kéne megint? vagy valami mechanikus..kopás gond? -
guftabi96
addikt
Sziasztok!
Bár abszolút nem néztem Renault-kat, de megakadt a szemem egy közelben lévő Thalia-n.
1.4 16V, 2007-es. 800k.
Azt tudom, hogy a Renault-nak ebben az időben már nagyon jó volt a korrózióvédelme.
Mennyire vállalható autó? Motor és elektronika mennyire nyűgös? Milyen buktatói vannak, mire kell nagyon figyelni?
Szinte csak egyedül használnám, nem érdekel, hogy ronda. Csak a lakóhelyem és a szomszéd város közötti ingázásra (napi 30km) kell az autó. Klíma, abs legyen benne, még az se érdekelne, ha kurblis lenne az ablak.
Szóval az elvárás kb csak annyi, hogy megbízható legyen. Sajnos a mostani 206-osomról ez nem igazán mondható el (főleg nem az elektronikájáról). Bármennyire is nem hiszek a francia,olasz stb=szar és hasonló dolgokban, azért a kis oroszlán igen rendesen megtépázta a francia autókba vetett hitemet (tudom, hogy nem egy konszern).
Választ előre is köszönöm.#KeepFightingMichael
-
rob210
Topikgazda
válasz guftabi96 #80815 üzenetére
Pedig a pözsihez is csak egy jó szerelő kell. Aki tudja mit keell rajta csinálni.
A thalia egy igazi igásló!
Ami hibája fixen van az összesnek. Váltó szimering ereszt. (ez csak extrém esetben vállik foglalkozóssá, olyan minimális a szivárgás, hogy 2 évente egy edcit elég rátölteni.
Fűtőradiátor csere, ha egyszer is olyan cserélte aki nem tudta milyen minősítésű kell bele.
Sajnos ez magyarországon a thaliak 90 % val megesett.
Havi egyet cserélek. Ez nem olcsó mivel műszerfal ki be a menete.
De ha megvagy vele utána hibátlan kocsi.
Az olyan elektromos hibák, hogy a bal hátsó lámpa csatiját meg kell csiszolni 2 évente kicsit, szerintem elhanyagolható jelenségek.Nagyon sok van amelyik 300ezer felett van bontatlan motorral.
A vezérlés cserére oda kell figyelni, azt szakszerűen elvégezni, a gyertyákat 40e ként cserélni.
Olaj elf evolution sxr 5w30 legyen.
Ha ezek megvannak kimegy a világból.
Valamint az 1000kg kaszni a 98 lovas motorral egésszen jól autózhatóvá is teszi.
A kaszni nem csak ezeknél, már az én 2000es évjáratú meganeom is galvanizált, azaz ha nem töröd sose megy tönkre.Renault power
-
Plero
tag
Scenic 1.5 dCi 110Le 2010-es évjárat 7 személyes 200ekm. Mire kell figyelni megvétel előtt? Elvileg teljesen le van szervizelve.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
angyalpc2
aktív tag
-
prandris
tag
Ma a jó időt kihasználva szétszedtek az M2 középkonzolját, hogy kicseréljem a kiégett izzókat. Ezzel minden rendben is ment, majd volt még egy hiba, hogy 4-es fokozatban nem ment a ventilátor. Megbontottam az oldalát is, hogy hozzáférjek a venti csatlakozójához. A jól ismert probléma van itt is, meg volt olvadva a csatlakozó és kicsúszott belőle a 4-es fokozat vezetéke sarustól. Rendes kontaktsprayjel megtisztítottam és szorítottam a sarun, majd beragasztottam a sarut a helyére, működik szépen.
De nem vagyok nyugodt. Ez most bármikor olvadozhat tovább? Nem hinném, hogy sokat használom amúgy, eddig is simán elvoltan a 3-as fokozattal. -
LamerGyuri
senior tag
válasz guftabi96 #80815 üzenetére
Miii? Rondaaaa??
Kérem, tekintse meg az összefoglalóban a képet; és a jelenlegi állapotról még nem is készült.
Sőt, van Fehérváron egy full gyári hófehér, színre fújt dísztárcsákkal, szerintem kifejezetten jól néz ki.gabor9991: én fogtam a gumigyűrűt, és bementem a tömítéses boltba, hogy ekkora kell 2, csak jó és olajálló
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #80827 üzenetére
Ha kevésbé olajálló, akkor meg bedagad és még jobban tömít!
-
LamerGyuri
senior tag
válasz molnarpeter #80829 üzenetére
Sajnos nem ha nem olajálló, kikeményedik az olajtól, és eltörik. HA biogumi, akkor meg elmállik
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
-
Benir8
senior tag
Megane 2 1.6 16V (K4M812)
Menet közben amikor váltok bármelyik sebességben akkor mindig billeng előre-hátra a váltókart.Nem látni, csak érzem amikor rajta van a tenyerem. Meg amikor felengedem a gázt, motorfékezik, ilyenkor is mintha bileng valami előlről.
Kézzel erősen megrángatva a motort a felső bal oldali motortartó bak előre-hátra mozog könnyen. Keménynek kell lennie?
Az alsó kutyacsont cserélve volt pár hónapja. Érdemes a váltó oldalit is cserélni? -
Benir8
senior tag
válasz Pttypang #80834 üzenetére
Igen a kutyacsont lenne.
Lengőkarnak nincsen baja, Volt cserélve tavaly, műszaki nem rég volt.
Én a felső motortartóra gyanakszom, csak nem tudom mennyire szabadna mozognia. Ugye hidrós a bak, semmilyen szivárgást nem látható rajta, csak egy kisebb repedések vannak rajta a gumin. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DonThomasino #80838 üzenetére
[link] (vagy esetleg 24V-os izzó )
-
rob210
Topikgazda
-
DonThomasino
veterán
válasz molnarpeter #80839 üzenetére
Köszi.
Valaki próbálta már ezt a long life dolgot ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz DonThomasino #80844 üzenetére
Amikor megvettem az autót, körbeégőztem az egészet az Osram zöld bliszteres égőivel; a H1-H7 pedig az Allseason fantázianevű lett. Ennek lassan 4 éve már...2017 március.
1db égett ki belőlük, az is a szokásos bal hátsó kontakthiba miatt.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
75kokoko75
tag
válasz rob210 #80772 üzenetére
Nagyon köszi! Megnyugtató...
Akkor lehet a gyújtás miatt csinálja.Volt egy gyertya cserém, és akkor ugye ki lettek szedve a gyújtótrafók. Lehet, hogy akkor valamelyik megmakkant.
Meg volt egy akku cserém is. Előtte be lett bikázva. Az esetleg okozhatott valami traumát?Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DonThomasino #80844 üzenetére
Golfban Osram Ultra Life H7 van tompítottban, kb 3.5 évet bírt az előző évi ~20k km mellett, mostanira már 4 év garancia van. Helyzetjelzőben nem próbáltam
[ Szerkesztve ]
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Cserélt e már valaki Megane 2 2004 sedan autóban padló karpitot?
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Óvodások homokozója
- Jövedelem
- Xbox Series X|S
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...