- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
Féléves futómű rendbetétel, meg az extra letudva.
Kormányösszekötők, stabpálcák, talpas gömbfejek cseréje, bölcső szegecsanyái, féltengely támcsapágy, támcsapágy tartó , féltengely pucolás átnézés zsírozás, új csavarok, futóműállítás. 85E JMF pápá"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Kornelius07
csendes tag
Sziasztok!
Rob: 1.6 dci 160-at edc-vel szabad venni? Pedigrés autó, napi 2x50 km pályára lenne használva, városi használat szinte 0. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Kornelius07 #80257 üzenetére
vállalható utazó autónak nem erőgép egy optimális szerkezet.
Viszont a fentartásában előállhatnak jelentősebb összegek.
NEm motorikusan hanem néhány kopó alkatrész.
Pl. vízpumpa csere , generátor javítás, ezek elég húzós összegek, 100e mozognak.
Igaz ezeket nem minden nap kell cserélni.Kényelemre ideális, a forgalmat nem tartod fel vele az biztos.
A németeknél jelentősen olcsóbb és fenntarthatóságra is az, tapasztalatom szerint.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Kornelius07 #80259 üzenetére
jó az az edc csak az olaj legyen benne cserélve.
Pontosnak pontos kényelmesnek kényelmes, de a vezetés élvezetét tőlem elveszi.
Én nem vagyok automata párti, tehát elfogult a véleményemRenault power
-
lsebestyen
addikt
válasz Somatom #80266 üzenetére
Azért egy Megane RS Trophy(-R)-t kipróbálnék.
-
polonic
félisten
Ez a 160 lóerős 1.6 dci csak annyival több, hogy rátettek mégegy turbót?
-
polonic
félisten
Azért kipróbálnám mennyivel mehet jobban, mint a 130-as
-
MC Pite
veterán
Sziasztok, a M3 igen üzemanyag betöltő az így működik jól? [link]
Ma tankolásnál 2-4 deci (szokásosanál gyorsabban jön itt, de 360Ft-ért egye kukac) kijött, pedig benne volt a pisztoly. Tippem hogy kicsit kicsúszott és a lemezről verődött vissza. 30km-el később azért leöblítettem az autót, a garázsban mégis benzinszag van . Nyomát nem látom sehol szivárgásnak, meg a többi is rendesen belement látszólag.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 75kokoko75 #80279 üzenetére
Nem lényeg szerintem, Toyota vonalon ezt megelőző jelleggel szokták eltávolítani
[ Szerkesztve ]
-
75kokoko75
aktív tag
válasz molnarpeter #80280 üzenetére
Köszi!
Ezek szerint nem fontos.
Amúgy azt tudod, hogy mi az?
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
egy kicsit a segítségeteket kérném.
Adott egy Laguna 1 PH2 1,9dci, 107LE
Tegnap bemondta a computer, hogy túlmelegedett a motor, álljak meg.
Indítás után pár perccel már bekapcsol a ventillátor, amikor még a mutató sehol sincs.
Egyébként a víz hőfok mutató jól mutat érzésre, de ahogy bemelegszik, dobja a hibát megint, és 1500-ra leszabályozza a fordulatot, persze a termosztát még nem is nyitott, és a motort is kézzel tudom érinteni, annyira meleg csak.
Ha lehúzom a hőfok jeladót, hiba eltűnik, a mutató nem mutat, tudom pörgetni a motort, de a ventillátor akkor is elindul.Méregettem a szenzort hideg motornál, az 1-4 láb között 3,2 k ohm, a 2-3 láb között viszont csak 225ohmot mértem. Sejtésem szerint az egyik a mutatónak adja a jelet, a másik a számítógépnek.
Gondolom a hőmérséklet szenzor lesz a ludas, de erősítsetek meg.Milyen értékeknek kellene lennie egyébként a szenzoron? Sejtésem szerint a 3,2k ohm a rossz érték, de ugye, ezek az értékek változnak a hőmérséklettel..
Lehúzott jeladóval közlekedhetek 1-2 napot szerintetek?
Amíg valami szaki elvállalja, vagy kicserélem én, bár elég rossz helyen van, és gondolom le kéne engedni a fagyállót is hozzá. Elég kis távokat megyek, 5-10km két település között, jellemzően 10perces utak, kizárrt , hogy felforrjon.Jól sejtem, hogy a termosztát és a ventillátor teljesen külön rendszer ettől a szenzortól?
A termosztát mechanikus nyit-zár, vagy kell neki a hőmérséklet adat valahonnan?Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
passat77
tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni.
Renolink 1.87 szoftver használatában jártas valaki? Hollandiából származó 2007-es Lagunám nyelvét szeretném vele át állítani angolra. -
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #80279 üzenetére
Örülj neki ha nincs rajta.
Egyébként rezonancia kiegyenlítő, de lófütty az egész.
Arra jó, hogy a tövébe beül a sár és körberohad a tengely aminek köszönhetőn nagyobb terhelésváltásra törik.Renault power
-
-
Cyborg
őstag
válasz rob210 #80286 üzenetére
Szia,
köszi szépen a segítséget!Az az igazság, hogy volt ilyen jeladó a helyi bárdiban 4000 Ft ért, nem volt drága, és nem bírtam ki, úgyhogy megvettem
Mindkét ellenállásnak 2,5k ohmot mértem kapásból, uh már beszerelés előtt sejtettem, hogy jó lesz, és jó is lett🙂 Abban viszont tévedtem, hogy a kohm-os ellenállás a rossz, pont az a fele volt jó
Egy kötegelővel elszorítottam a kiegyenlítő tartály csövét, így kb. 1-1,5 dl folyadékot veszítettem, rá se kellett tölteni....Azért ki van ez találva, hogy a termosztát tök önálló cucc, és, ha rossznak érzékeli a szenzort, automatikusan indítja a hűtő ventilátort, nehogy nagyobb kár keletkezzen. És nem is olyan hülyeség ez a beszélő computer
...azt megjegyezném, hogy a sasszeg szerű műanyag, amit adtak hozzá, nem volt jó, uh a régivel raktam össze , de, gondolom a 10ezer forintos tuti jó lett volna, szerencsére ez volt helyben, és sikerült összerakni.
Köszi a választ mégegyszer!
[ Szerkesztve ]
-
Robi81
tag
Sziasztok
Megane 2 1.6 16v 2003
Ma mentem vele egy 50km egyhuzamban ebbe a latyakos idoben mikor megálltam.nem.állitottam le mert csak beszaladtam.5perc utan beűltem és halványan vilagitott a sárga motor lámpa.elindultam 30m mulva el is tűnt.Ötlet?már jártam igy máskor is(2 hete)latyakos időben[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #80291 üzenetére
Köszi, akkor megnyugodtam. Azt meg franc tudja órák és egy mosás után honna jött még benzinszag, másnap azzal mentem melóba (meg ma is), most szerencsére nincs már.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ez egy egyes Megane lenne? -
dugo_
veterán
válasz forceberg #80298 üzenetére
https://baleset-info.hu/?p=8430
Elölről képek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- Bluetooth hangszórók
- Apple iPhone 11 - népalma
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest