- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- TCL LCD és LED TV-k
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Blu-ray lejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
just
aktív tag
Tegnap voltam chiptuningon. [link]
Brutális lett.Two things what i hate. People that can't count...
-
diablo1984
veterán
válasz #42667776 #41000 üzenetére
ne aggódj nekem is pont ebben a színben van, pont a dti blokkal, hangra csalódás a benzineshez képest, iszonyatosan hangos a motor, durván behallik az utastérbe! sajnos ez normális......
képről majdnem azt mondtam, hogy ez jobb állapotú, mint az enyém, de akkor mégsem.....
-
#32577792
törölt tag
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41008 üzenetére
Szerintem nem normális, legalább is amit én hallottam. Több ismerősöm ilyen autójában utaztam, vezettem, de azok csak egy kicsit voltak hangosabbak, javarészt gyorsításkor erősebb búgó hang. Egy dologra jó volt ez a próba, ismét megerősített abban, hogy nincs is olyan rossz járgányom és, hogy a fiatalabb nem mindig jobb....
-
just
aktív tag
válasz Doki16 #41012 üzenetére
http://www.atc.hu/chiptuning-arak 104.000+áfa lett volna nekem, de ha magánszemély vagy, és nem kérsz számlát akkor az áfát elnézik. Ebbe az árba benne volt 2 teljesítménymérés (előtte-utána), és a programozás. Tiédre 84k-t ír. Profi banda.
dhgm: Fogyasztásom nem változott, pedig tegnap rendesen megkínáltam nulláztam chip után, 80km-t mentem és így lett 6.7l, ebbe 40% város, többi országút, és sok sok padló. Lentebb vihető, nekem jó így.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
moriak
tag
Sziasztok. Clio gyári felnit (6*15"4*100) ha felrakunk Megane II PH1-re abból lehet probléma? Köszönöm.
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Mèg mindig az autóvásárlási dilemma ...
Mondjuk , vettem volna már egy Lagunát , de nem akarták beszámolni a kisteherautómat ...
Halnapra viszont eldől , h beszámolják- e Megane III 1.5 dci - be .
Van kettő egymás mellet . Az egyik 4 èves 110 le , 2.300.000.- huf ,130-140 k km- el . Ezt mèg èrinthette a hajtókar csapágy problèma ?
Láncos v szìjas a motor ? Ha szìjas , mikor kell cserèlni ?
Meg amúgy milyen problèmák lehetnek ?A másik 86 le egy èvvel öregebb , 100- al olcsóbb .
A magyar - nèmet ingázás miatt inkább az erősebb felè hajlok azèrt ...4-5 èvesen azèrt ennyi pènzt megèrnek gondolom ...
Meg , kiváncsi lennèk , szerintetek ennyi pènzből , mennyit lehet alkudni ? A mostani Meganom ,először 900k- ra volt kirakva , majd 800k , utánna 725k volt . Na , akkor kezdtem alkudozni . 680k èrt elhoztam , de gondolom ìgy is maradt a kereskedőnek haszna rajta !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #41017 üzenetére
Vedd meg az enyém Gondolom te is grandtourt keresel. Én olcsóbbért oda adom. Az enyém pont most 5 éves és 2 millióért vettem, másfél éve. Van benne extra minden a Tomtomon kivül.
A 110 lovas motort már elvileg nem érinti a csapágy probléma. Szijas a vezérlés és 130-nál már cserélni kellett nekik. Egyébként 5 év vagy 120000 Km az ajánlott. Én 110-nél cseréltettem az enyémbe. Inkább az erősebbet vedd, ha teheted.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Szia, brutál lett a gép.
Futóműről írjál már lécci pár gondolatot. Laguna2 futómű fosch, a hármasé elvileg húde jó meg sportosabb.
Illetve az ülések mennyire kényelmesek és mennyire tartanak, mert képeken valahogy picinek és semmitmondónak tűnnek.Látom a chip után kövérek lettek a számok, de a valóság is ezt tükrözi?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
17-es felnikkel nagyon jó, a 18-assal már érez az ember sok úthibát, ugye /45. 4kerék kormányzás miatt nagyon stabil a manőverekbe és kanyarokban. Egyik nap az esős időben a vizes aszfalton nem bírtam megcsúszni vele tuning után, annyira betapad. Hát a 220ló valszeg megvan, de elég nehéz a kocsi,meg a dpf is visszafog és így talán nem érezni annyinak. Az ülésnek jó az oldaltartása, nekem kényelmes.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
Igen, bocs rosszul fogalmaztam. Arra értettem, hogy kicsit málós-nyúlós-hajós a futóműve (tipik francia puha futómű). Viszont L3-nál mindenhol azt írják, hogy keményebbre, sportosabbra van hangolva. Na nekem ez kellene.
(#41022) just: köszi az infókat
(merre fele laksz te? egyszer szívesen összefutnék veledközben látom)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#32577792
törölt tag
Nem tudom mit jelent ez a hajós, nyúlós dolog az értelmezésedben
Nekem 2-es van igaz csak kis turbós 1.9, örök rejtély mekkora lóerővel - 100-110 között mindent olvastam - de nem is lényeg, mert kicsit kevés előzéskor.
Sokszor pont kanyargós részeken maradnak le tőlem a hasonló kaliberű, kemény futóműves németek.
Nem mondom, hogy nem lehetne feszesebb, de egyszer csúszott meg eddig a hátsó rész, bár az egy erős kanyarban volt, ahol villamos sín is van, az dobott rajta pár centit.
Viszont a kényelem nekem fontosabb egy feszesebb futóműnél -
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #40447 üzenetére
Ha jól tudom a dízelek alaptermészetüknél fogva nehezebben melegszenek.
Pedig ennek még az első hűtőrácsok el vannak takarva/lezárva. 2003-as Thalia 1.5 dci 65Le
Az is igaz, hogy mikor hideg, nincs keményen hajtva, csak 2000-es fordulat 80km/h, amíg el nem kezd melegedni. Ne legyen gátrepedéses (remélem helyesen írtam)."viszont van olyan cucc, ami a vizedet melegíti és azzal azonnal lehet fűteni"
Ez micsoda pontosan? Hogyan működik? Thaliába is lehet rakni? Mennyibe kerül?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
Kellemes Ünnepeket
Renault power
-
tigerscorpio
aktív tag
Kellemes ünnepeket Topikosok
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #41001 üzenetére
Helló, hogy tudom a legkevesebb barmolással elvezetni, egy leendő tolató kamera vezetékeit, renault scenic 99-03 ban ?
Hol érdemes elvinni a kanócokat, mivel tudom szépen leszedni, amit le kell, és aztán visszatenni ?
A Rádió lenne a videókábel vége, ahová becsatlakozik majdan,
Illetve rendeltem egy Rádió antenna erősítőt, annak a 12 voltos tápot, honnan adjam neki, ahonnan a legjobb ?Előre is köszönöm a válaszokat
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
szőröscica
addikt
Hello!
Megane II 1.9 dci-n lévő hatos váltóval kapcsolatosan kérdeznék. Ez nem a PK6, mint ami a Lageszokon van, hanem valami más. Nem tudom tették-e más motorokra/modellekbe is, vagy sem. Jobb hátul, a hatos mellett van a rüki.
A kérdés az, hogy találkozott-e már valaki azzal, hogy a hatodik fokozatot kidobálja nagyobb gázadásra? Ha igen, milyen költségekkel járt ennek javítása? Elég volt a kulisszát cserélni, netalán csapágyazni kellett a váltót?
A Nissanomban ilyen váltó van, és tegnap ezt adta nekem karácsonyi ajándékként.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #41033 üzenetére
Ha minden huzal a helyén, akkor váltóhiba. Szétszedni, felújítani, és menni fog.
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
válasz tigerscorpio #41032 üzenetére
Megvetted már? Ha nem vannak wifi-sek is, ott nem nagyon kell kábelezni...,
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
FerNandor
őstag
Boldog karácsonyt kedves Renault-s társak
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Annál is a központi egységig be kell kábelezni a szenzorokat és az a szopósabb.
Utána a központi - visszajelző között már könnyű, vagy belül a küszöbborítás mögött vagy a tetőkárpit alatt (gumi szegő), utána a műszerfalnál megint egyszerű.Viszont a szenzoroktól be az autóba az macerásabb.
Én felrakott lökhárítóval raktam be, a díszlécbe mentek a fejek. És a hátsó lámpa alatt tudtam bevezetni. Jó nagy szopás volt.
Ha a kollégának van helye/türelme (esetleg akna) és leszedi a hátsó lököst, akkor utána egyszerűbb a beszerelés is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #41028 üzenetére
vissza kellett olvasnom, hogy miről is van szó, de megvan.
nem tudom, hogy mire lehet rakni ezt a gumót, elvileg nem mindegyik lagunán van ilyen, de szemre be lehet rakni bármilyen kocsiba, max kapcsolhatóvá kell kötni, mert itt gyárilag az izzító reléből jön hozzá a kábel, elméletileg 5 fok alatt fűti a vizet pár percig, még nem tudom, hogy milyen hatékonysággal dolgozik, mert nekem mind3 gyertya halott volt, azóta még a motor nem került vissza a kasztniba, de ha ez megtörténik, akkor tájékoztatom a topicot haladéktalanul! nálam viszonylag hamar melegedett a dti, fűtés is pár perc alatt volt(igaz először langyos, majd egyre melegedő, tehát nem azonnal 90fok a szemem közé! nem tudom az 1,5 dci milyen, még nem birtokoltam olyat.
van olyan cucc is ami a blokkra tehető és a motort fűti közvetlen és 220-as, valaki rakatott is már ilyet a kocsijába(asszem megane 2-es volt), ő tud erről bővebbet írni! nekem csak ez a gyári van, elvileg érezni lehet majd a diffit, mert mind fűtésben, mind motor üzemi hőfok elérésben, nem tudom, hogy ez mindegyikben benne van-e, vagy külön kérhető, az én autóm első gazdája az osztrák hegyek között lakott, lehet azért rakatta bele, ha nem szedjük darabokra a motort, sosem találtunk volna rá, mert a blokk mögött volt a kis box, a fűtőradi befelé menő csövére rakva a blokkhoz csavarozva!
-
diablo1984
veterán
minden kedves fórumtagnak kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #41028 üzenetére
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Vízmelegítő kis kézügyességgel otthon is megoldható. Én kombináltam egy olajteknő melegítővel, így nem csak a víz meleg, hanem a motorolaj is. jó nekem is meg a motornak is.
Van egy norvég cég aki szebbet, de nem jobbat csinál, annak az ára tavaly 40000+20000 beszerelés volt. Hát az enyém nem volt 5.000 Ft.
60 fokról indul a vízem,
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Pecc
őstag
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
-
Predator2
addikt
Apumnak arra kellene, hogy amikor elindul a városból hazafelé munka után, akkor ne párásodjon be olyan gyorsan a kocsi. Illetve ne fagyjon rá a víz az szélvédőre. Amikor meg már elkezd melegedni a kocsi, addigra már kiért a városból.
Most ilyen förmedvényt akar venni:[link] mindent olvastam róla csak jót nem. Jobb megoldás híján. Klímában nincs gáz sajna, töltve volt de valahol "elengedi".
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Josi
aktív tag
válasz Predator2 #41044 üzenetére
Filléres megoldás:
Első szélvédőre takarófólia. (Aldi, Lidl szokott ilyent árilni 1000 ft környékén.
Szilikagél macskaalom zokniban.
Nagyon jó páraszívó, és nem párásodik az ablak. (Otthon kiszárítani és megint használható)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Vicces képek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Gyúrósok ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Háztartási gépek
- További aktív témák...