- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
Spurit a Megane-ban(régi 1.5) használtam sokáig, rosszabb biztos nem lett tőle.
Itt van nyári: [link] Énis innen rendeltem anno. Reggel rendeltem, másnapra megjött a csomag. Azon gondolkodtam, hogy szerintem már ez is megkezdte a tisztítást a MaxxMotion előtt. Még nekem van egy nyári, de azt még a téli gázolajhoz nem akarom hozzáönteni, majd áprilistól elhsználom, úgyis túl drága a MaxxMotion...
Viszont a sima xar gázolaj mellé időnként valami kell, különben lerakódik minden, mindenfele.
A MM előnye még, hogy nincs benne biolófax![ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
prandris
tag
válasz prandris #80949 üzenetére
Kiegészíteném: külföldi fórumokon szörfözgettem és olvastam egy két érdekes dolgot. Lehet mégis a nyomás szenzor a hiba oka, ami elvileg hibakódot ment el? Ez resetelődhetett a kb 1 óra akkucsere alatt (akku biztosítékokat is szétszedtem, hogy letisztítsam)? Majd második indításra ismét előjöhetett a kód a rossz nyomáskapcsoló miatt. De lehet teljesen tévút, csak gyanús, ha kevés lenne a gáz nem hiszem hogy jött volna érezhetően jó hideg.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #80950 üzenetére
Ha csak kis mennyiség kell: [link]
Amúgy meg Daniella, Mouser, Farnell."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
DonThomasino
veterán
M2 bal oldali bajusz kapcsoló végén van egy auto nyomógomb.
Az mire való ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
rob210
Topikgazda
-
dugo_
veterán
válasz DonThomasino #80960 üzenetére
Hosszan kell nyomni.
-
dugo_
veterán
válasz DonThomasino #80962 üzenetére
Igen, ennyi. Kikapcsolásnál meg deactivated-et ír.
-
Coccolino_O
őstag
válasz rob210 #80959 üzenetére
Van olyan publikus forrásról tudomásod, ahol tudok találni javítási kézikönyvet 2-es Twingo-hoz (2008)? Találtam egyet a múltkor valahol, és letörölték valami oknál fogva.
Nem értem, hogy mi a baja ennek az autónak. Teszteltek sűrítést még a múltkor, meg hogy szelel-e bárhol, és nem volt semmi. A diagnosztika nem mondott semmit. Az autó még rosszabbul viselkedik, mint korábban. A szokásos kipufogónál lévő puffogáson és traktorhangon kívül most már 1200-at pörög hidegen alapjáraton és amikor belemelegszik a motor, akkor pedig 600-nál feljebb nem megy. Hülye kérdés, de ha van egy égett szelepem, nem kellene a sűrítésnek drasztikusan leesni abban a hengerben? Az ékszíj volt papíron cserélve 3 éve kb 45 ezer mérföldnél, most vagyok 71-nél. Okozhatná az elhasználódott ékszíj is ezeket a problémákat? Köszi.
Szerk: Tételezzük fel, égett szelep a probléma. Mennyi időt jósolnál, mielőtt teljesen kakukk a motor? Eljutottam oda, hogy vagy eladom ebay-en jóval piaci ár alatt, és belepótolok és veszek valami mást, v. megpróbálom kihúzni októberig (akkor kell biztosítást újítanom).
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Mózes
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 2011 decemberi Renault Megane III Grandtour 1.9 dci, amiben megdöglött az ABS kocka elektronikája. Sajnos olyan jó helyre szerelték a szerencsétlen kockát, hogy lehetetlen leolvasni megbontás nélkül az elektronika gyártási számát, csak a kockáét tudtam. A szervízben azt mondták, hogy hiába van meg a kocka gyártási száma kell az elektronikáé is, mert így nem tudják pontosan hogy milyet kell küldeniük.Kérdezném, hogy alvázszám alapján vagy bárhogy máshogy nem lehetne lekérdezni hogy pontosan mi a bele való? Kértem időpontot már a megbontásra, viszont ha utána derül ki, hogy jaaaaa, olyan pont nincs, akkor ott állok majd egy menetképtelen autóval ki tudja meddig, mire sikerül találnom egy jó darabot.
Köszönöm!Névváltozás, korábban mustang08
-
Bacusuz
addikt
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy honnan lehet kideríteni a kocsi gyártási évét és hónapját?
A márkaszervízt felhívtam és csak a forgalombahelyezést tudják megmondani, viszont a biztosítónál ki kell választanom a pontos típust, de pont abban az évben volt váltás.[ Szerkesztve ]
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Xantomas
őstag
válasz Bacusuz #80967 üzenetére
Márka, típus?
M2-nek, a könyöklőben van egy kis cimke, amit a QC-kor tesznek bele, azon megvan a gyártási idő is.VIN alapján márkaszervíz megmondja. Régebben a myr.renault.hu is kiadta ha regelted, nekem
most nem adja ki telefonról, viszont, mutatja a rádió kódot.MOD:
Rosszabb esetben, ha a szerződések, és garanciák fülre mész, akkor a garanciákból vissza tudod számolni a forgalomba hozás idejét.
Ez nálam, 2006.04.10[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80965 üzenetére
Ez nem hiszem, hogy szelep hiba.
Csattogás, van?
Illetve check engine van?
Minden esetre a durrogás az gyújtás hiba az biztos.
Nem tudom milyen diagon volt, de annak látszania kellene.
Ha nem megy 600 fölé a fordulat az lehet akár gázpedál jeladó hiba is, diaggal ezt is lehetne nézni, élő adataban.
Látatlanban nem tudok mit mondani...Renault power
-
Coccolino_O
őstag
válasz rob210 #80970 üzenetére
Check engine nincsen, de volt tavaly, amikor megvettem, azóta az eltünt (volt párszor szerelőnél). Milyen csattogásra gondolsz pontosan?
Gyújtás terén mindent cseréltem, a gyújtógyerta be van hézagolva 8.5mm-re, ahogy ajánlottad. Koszos v. hibás befekcsendezés is okozhatja esetleg a problémákat? Hogy milyen diagon volt, az én nem tudom, de láthatólag ők sem tudják, hogy mit olvassanak ki belőle. 4321 a gyújtási sorrend balról jobbra, ugye? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80971 üzenetére
A 1,3 és 2,4 dolgozik párban.
180°al elforgatva tehát igen lehet 4,3,2,1, nek nevezni, de inkább 1,2,3,4 nek hívnám a gyújtási sorrendet.Renault power
-
Coccolino_O
őstag
válasz rob210 #80972 üzenetére
Balról jobbra úgy értem, hogyha szembeállsz az autóval, akkor 4-3 a generátor felőli első kettő balról és 2-1 a lendkerék felőli másik kettő jobbról (?). Ugyanúgy raktam vissza, miután kicseréltem mindent, ahogyan korábban volt, és az alapjárat jó volt egy darabig, az utóbbi időben van megbolondulva az alapjárat is. A durrogás hátul soha nem tünt el.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
Bacusuz
addikt
válasz Xantomas #80968 üzenetére
Köszönöm, holnap megnézem a könyöklőben.
A forgalomba helyezést adta csak ki a renault szervíz, de abból nem derült ki pontosan mikori.
példa: a megane amit most vettünk át februárban már m.o.-n volt tavaly nyáron, akkor foglaltuk le.ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
rob210
Topikgazda
Itt ugye nem ellenállásról beszélünk, hanem mért értékről, azaz üzemi teljesítményről, mert a trafó ellenállása nagyon megtévesztő tud lenni!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80980 üzenetére
Renault power
-
zeon.hu
nagyúr
válasz molnarpeter #80986 üzenetére
Minden egyéb van, csak idő nincs...
Asszony egész nap megy vele, sok idő nem lesz rá, mert most nincs másik, mióta eladtuk a Clío-t.
A céges Vivarot meg ne vigye el...#?*@&!
-
LamerGyuri
senior tag
válasz molnarpeter #80989 üzenetére
Ez jó cucc. Olyan szép íves röppályája volt, mikor elhajítottam a kert végébe, hogy csak rajzolni lehet szebbet
Ablaktörlőt leszedni nem jó, az biztos.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #80991 üzenetére
Szerszám kell oda ha be van rohadva.
ez a minimum
Ezzel pedig minden is lejön
Renault power
-
t.imi
addikt
Ez de jó szerszám, eddig rá sem mertem nézni a karra.
Beruházok egyre úgy érzem.Ez sokoldalúnak tűnik, konyhába is használható.
[link][ Szerkesztve ]
-
Robi81
tag
Sziasztok.megane 2 kacsa 1.6 16v k4m760 motor
Ma állok a pirosnál sárga motor piktogram villog.elindulásnal erezhetően gyenge.leállitottam boltba menet miatt.utána már jo volt.trafó uj gyertya (denso k20pru)kb 30.000 van benne.obd vel kiolvasva 2es henger gyujtaskimaradás.gyertyán kívűl mi lehet még?Amit én is meg tudok nézni,mint laikus.
Előre is köszönöm[ Szerkesztve ]
-
dudimaki98
újonc
Sziasztok!
Adott egy Clio 1.4 amiben sajnos kezde a végéhez érni az UCH.
Hogy érdemes cserélni? Milyen teendőim lesznek? Ujraprogramozás? Mennyibe fog kb kerülni és hol érdemes csinálni?
Köszi a válaszokat előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest