- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Steam Deck
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #81498 üzenetére
ez már nem az a technika.
Itt egy választó gomb van alapból első kerekes, de ha átváltod akkor 4 kerekes lesz.
A kardánt kapcsolja le a hátsó kerék így nem hajt.
Viszont van benne egy elektronika, ami szabályozza, hogy ha 40km megtettél automatán leveszi a kardánt, tehát ha úgyfelejtenéd akkor sem fogja leenni a hajad.
Viszont ha kell újra kapcsolhatod és megy tovább.
Nem egy hülye dolog, és kényelmesebb is mint tekergetni az agyváltótRenault power
-
Somatom
veterán
válasz rob210 #81501 üzenetére
Fura, hogy nem érted. Belül ugyanúgy volt 2WD/4WD kapcsoló, ami leválasztotta a kardánt az osztóműről. Akkor mechanikus volt, most meg elektronikus, de a lényeg ugyanaz. Ehhez nyilván nem kellett akkoriban sem kiszállni. (Sőt, felező is volt). De, ennek semmi köze a kerekeknél levő lock -hoz. Az a kerék és a féltengely kapcsolatát oldotta, hogy amikor 2WD -ben van az autó, akkor a nem hajtott kerekek ne forgassák fölöslegesen a diffit. A kérdés az, hogy a Qashqaion automatikusan leoldja az elektronika a nem hajtott kerekeket a féltengelyeikről?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #81502 üzenetére
Biztos h nem oldja le.. a féltengelyek visszahajtanak 2WD módban is, de szerintem az ellenállásuk tuti meg van oldva már, h a töredéke legyen, mint annó. Lehet játszani a diffiben lévő plusz fogaskerekekkel, olajfürdővel, valamint az is 100% h az ilyen SUV-knál a 4Runner-hez képest a féltengelyek átmérője kb ujjnyi csak..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #81503 üzenetére
No, igen. Ahhoz az erőhöz kellett anyag. Egyszer egy kerekek nélküli autóroncsot kellett kihúznom egy udvarból. Húztam neki egy felezőt, leléptem a fékről, de nem kellett a gázra lépnem. Az automata váltó kúszása elég volt ahhoz, hogy kihúzza a hasán csúszó roncsot. Pokoli erő volt benne. A két tonnás tréler meg se kottyant neki.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
válasz runner 125 #81503 üzenetére
március elején cseréltem féltengelyt egy ilyenben hát mindennek nevezném, csak ujjnyi vastagnak nem.
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #81481 üzenetére
Akartam már linkelni, egy összefoglaló videó a 2.0 dCi hibáiról [link]
-
szaja11
újonc
Nem próbáltad, amit írtam, hogy melegítsd meg egy kicsit hőlégfúvóval, vagy hajszárítóval (nem olvadásig!!!) és kesztyűben húzd le? Nálam bevált ez a módszer.
-
zaskar
senior tag
válasz molnarpeter #81507 üzenetére
Jó kis videó, még nem láttam ennyire szétszedve a Lagunám motorját. Remélem, még egy ideig nem is fogom, mivel most van benne 115 ezer (valós) km😊
-
jdaniel1993
újonc
Sziasztok!
Örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra. Szeretnék segítséget kérni, van egy 1.4-es II-es Renault Megánom.
A következő a gondom: időnként lekapcsol a klíma, hibaüzenetet ír és nem indul el a klímakompresszor. Ha kiütik belőle a hibát szépen dolgozik, jól hűt, de egy rövid idő után ismét leáll a klíma és jön a hibaüzenet (sajnos nem tudom mi a pontos hibaüzenet)
Volt nyomáspróba, nem szivárog. Cseréltek nyomáskapcsolót, behúzótekercset. A klímakompresszort jónak mondták.Van valakinek ötlete, találkozott már valaki hasonlóval? Mit nézzünk még meg?
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz jdaniel1993 #81514 üzenetére
Ha manuális klíma akkor jó lenne tudni a hibakódot.
Nagyon valószínű, hogy a hűtőközeg nyomásra panaszkodik.
Ez két dolog miatt lehet, hibás a nyomásszenzor. (hiába cserélték, sok és egyre több a gagyi alkatrész)
Vagy túlnyomás keletkezik a rendszerben.
Diaggal rá kéne nézni hogy üzemi értéken mekkora a nyomásjel.
Ha 5 bar fölé megy akkor vagy sok a gáz, láttam már olyat, hogy túltöltötték, vagy rossz a nyomásjeladó.
Illeve lehet még kompresszor hiba is, de az akkor ha nem a megfelelő pag150 es olajat keverték a gázhoz, hanem valamelyik univerzalis pagot.Renault power
-
zaskar
senior tag
válasz jdaniel1993 #81511 üzenetére
Csak egy tipp: anno nekem is volt hasonló hiba az 1.5 dci manuális klímával. Megvolt a nyomáskapcsoló csere, de újra és újra jöttek a hibakódok és nem kapcsolt be. Végül meglepő módon egy márkaszerviz jött rá a hibára, pedig többször nézte elismert Renault szaki is ezt a problémát. A nyomáskapcsoló csatlakozója belül eléggé szét volt rohadva, az érintkezés néha megvolt, néha nem. Vettem egy bontóban egy csatit, persze külön nem volt, le kellett vágni egy kábelkötegről, majd ráforrasztani a régi helyére. Azóta is hibátlan, pedig ennek már több mint 5 éve.
-
rob210
Topikgazda
-
Jimmy8
senior tag
Most meg a Megane 2 rakoncátlankodik: A jobb oldalindex "kifittyent" a sárvédőből. A hátsó rögzítő pöcök eltört. Megfelelő minőség a kapható utángyártott, vagy csak a gyári a jó?
-
Jimmy8
senior tag
válasz molnarpeter #81525 üzenetére
Igen, de előtte izzócsere kötelező, mert utána már nehézkesebb
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Sziasztok, kis segitseg kellene!
Clio 1.2 2006 bc cb motorkodhoz kellene szervoolaj es fagyallo tipusok, hogy mit kell beletolteni! Koszi! -
rob210
Topikgazda
válasz BUZZLGHTYR #81528 üzenetére
G12 a fagyálló.
a szervóba meg automata olaj kell, jó az elf g3Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz DonThomasino #81527 üzenetére
Nah, erre megvárom Rob válaszát, de szerintem teljesen triviális.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Xantomas #81448 üzenetére
hasonló történt velem is a napokban...csak nem be, hanem felakadt
Kanyarban egy alma elgurult a vezető ülés köré...nem gáz gondoltam...2. kanyar előtt fékezés közben meg a gázpedál alá.
nem bírtam kigyorsítani.
De azért szerencse, hogy nem a fék pedál alá..kanyarban vagy előtte.
A szőnyeg nekem gumi a gázpedál koppanó műanyagja alá be szoktam tolni a sarkát, az megfogja. -
Salex1
senior tag
Most viszem 1. éves szervízre a Lodgy-t, és 70eFt-ot mondtak olajcserével. Nem sok egy kicsit?
-
Superkee
csendes tag
Sziasztok,
Megane II automon kijelzett a legzsak figyelmezteto lampa. Ismerosom megnezte hatha az ules alatt a csatlakozok elmozdultak e, de sajnos nem javitotta meg a problemat. Emiatt legzsak atvezeto kormanyszalag elszakadasara gyanakszik. Raadasul amiota vilagit a lampa a kormany tekereskor neha kattogo hangot ad ki, valoszinu emiatt.
Ennek a megvizsgalasara, esetleges megjavitasara keresnek egy szakembert, szervizt Budapesten belul.
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #81539 üzenetére
Igen, de szerintem a tiédben sincs benzinszűrő.
Ha van akkor meg tökmindegy mind a kettő 8mmes azaz berakható, max ki kell támasztani egy darab gumival.
De ha a kisházas van és a nagyobbat veszed akkor cumi van.Renault power
-
Jaded
senior tag
Egy mezei olajcsere 50ezer, meg sem lepődök. Előre félek mi lesz a 3 évesen májusban, olyan 150körülre saccolom (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékolaj, gyertyák, hűtőfolyadék, azt hiszem ennyi).
Dacia olcsóbb szokott lenni, nem? Mármint a Renaultnál.
Renault Megane IV Limited
-