- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Samsung LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #80053 üzenetére
ott talán még jobban, egy szívó benzin nem olyan kéynes mint a turbós.
Ott sokkal kisebb a tűréshatár.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 75kokoko75 #80052 üzenetére
Raj, Lindor, Kárászy foglalkozik pl felújítással, ha belefér pár óra szünet a szerelés közben.
-
75kokoko75
aktív tag
válasz molnarpeter #80056 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Úgy látom, hogy ők használt felújítással foglalkoznak.
Én vettem újakat. Ki kell "csak" cserélni.
Remélem nem lesz nehéz...[ Szerkesztve ]
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
veterán
Emlitett 16v twingo 1 1.2, nem hidrotokes motorhoz lenne kerdesem.
Alapjarat lefele ingadozik, gazadasra kesve//nem reagal.
Kulso benzinszuro nincs, a tankban levot erdemes cserelni, vagy pillango szelepnel nezzem elsonek?Everybody lies.
-
Skyhigh
aktív tag
Sziasztok
Megane mk4 tulajdonosok közül valaki meg tudná mérni a start stop gomb átmérőjét a külső gyűrűvel és anélkül is?
Előre is köszönömA világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...
-
Somatom
veterán
Grand Espace IV PE (Party Edition).
I Love This Game![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #80066 üzenetére
Alánéztem aknáról. Megnéztem a hátsó lambdaszondát katalizátor után középső dob felé. Arra vettem észre, hogy a lambdaszonda összekötő csatlakozója hiányzik róla, sem a motorfelől csatlakozója sincs. Szigetelőszalaggal lett össze tekerve és kábelrögzítővel lett felfogatva. Ez most mire utal? Volt előző tulajdonos szerelője miért ezzel a megoldással oldotta meg? Kontaktos lehetett?
-
-
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #80047 üzenetére
Szia
H őszinte legyek nem talaltam meg amit írtál. Egy egysejtű szintjén el tudnád mondani hol a fenebe van ez?
Az elektromos gázpedal csatlakozót találtam meg.
A pollen szűrőt ugye az jobb oldalrol kell kiszedni, ha a kesztyű tartót kiszedem. Ez oke. De hol van ott ellenállás, v csati?Am a közép konzol szét szedtem. Egeszen a kapcsolokig.
Megneztem a fűtés kapcsolot, a csatlakozót, oxidáció nincs sehol vezetekek épek.
1, 3, 4 állás működik is egyedül a 2-es nem megy...
A kapcsoló konzolban az ellenállások jók forrasztasokon s8ncs semmi gebasz..
Ötleted van esetleg még? -
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #80083 üzenetére
A pedálsor felöl van a középboxban ahol a ventillátor is. Annak a csatlakozója rossz, nem a kapcsolótáblának!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #80084 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a képet,
Így meglett.
Megmozgattam a csatlakozót és elindult a motor 2-es állásban.
A következő kérdésem:)H a bubanatba szedem ki ezt a modult, h esetleg át nézzem, kontakt sprével befujjam, iszonyat rossz helyen van am.
A csatlakozot probaltam lehuzni, de hiaba nyomtam a két pöckét, nem jött ki... -
DonThomasino
veterán
Erre senki ? [link]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
gabika1972
tag
Sziasztok!
96-os klímás, 1-es Clióban hol találom a pollenszűrő helyét? A youtube tele van tonnányi 2-3-4 clio tutoriallal, de erről semmit nem találok.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #80087 üzenetére
Bele van égve nagyon valószínű.
Ezért szoktam megvenni a csatit elvágom a kábelt forraszt zsugorcsövez új ellenállásba bedug és használ 7-8 évig hibamentesen.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #80088 üzenetére
A ködlámpa izzója nem nehéz de alá kell feküdni.
A térképzsebben a víz a szigetelés sérülése miatt van, le kéne szigetelni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #80092 üzenetére
Az ajtónál, illetve az elfolyókat az ajtó aljában ki kéne takarítani.
A hangszigetelő gumicsík alatt van, sokan nem is tudják, hogy van.
Renault power
-
gabika1972
tag
válasz rob210 #80093 üzenetére
Ha szembeállsz a kocsinak, bal kéz felől a szélvédő alatti takaró műanyag fedlap alatt van egy fekete műanyag doboz. Ide fut be a klíma cső, és ahogy nyúlkáltan egy hűtő is van itt (éreztem a réz lamellákat). Tehát itt lehet a klíma hűtő is, gondolom én laikusként.
Valószínűleg ebben a dobozban lehet a filter, de, hogy, hogy kell szétszedni rejtély. Egyrészt alig lehet hozzáférni, másrészt fingom sincs, hogy a rafkós francia, hogy illesztette össze -
rob210
Topikgazda
válasz gabika1972 #80095 üzenetére
Jelzem, volt olyan amiben van klíma, de nincs pollenszűrő.
Egyszóval, ha nem találtad meg a tűzfalnál a pollenszűrő fedelét akkor nics benne.Keresztkérdés amivel gyorsan kiszűrhető.
Az apró faleveleket port ha felrakod max. befújársa, nem tolja be az utastérbe?Renault power
-
75kokoko75
aktív tag
Toronycsapágyat zsíroztuk. Hogy kell vissatenni a porvédőt?
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
Nordik
őstag
M2nel gyakori a stabpalca hiba? Erre tippellek mert kopog a bal eleje rossz úton, illetve terhelés váltásnál. Semmilyen más hiba nincs, nem húz semerre nem ráz, nem recseg ropog stb.
Vagy mi lehet még?
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest