- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- 3D nyomtatás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Vezetékes FEJhallgatók
- Androidos tablet topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
LustaDick123
tag
válasz LustaDick123 #131550 üzenetére
Közben találtam pár képet az e-mailkben, hogy a többiek is értsék miről beszélek.
A műszerfalat egy a nagyon vékony szilikon tömíti. Ha ez elszakad, vagy rosszul rakod be, akkor beázik a műszerfal.
A műszerfalat pár apró csavar fogja össze és egy tucat kis bepattintós fül. Ha a rideg műanyag és/vagy a tömítés deformálódik, a fülek letörnek, élük lekopik a műszerfalba víz/pára jut, a műszerfal beázik.
Jobb esetben csak pár szegmens nem megy, rosszabb esetben az immobiliser sem megy, egy sima kerti mosástól is beázott a fenti darab. Innen kezdve, ha van pár felhő az égen már nem mersz elindulni, mert ha a pizza közben jön egy zápor nem biztos, hogy hazamész.
Ha nincs állványod (pl. egy túrán), akkor a láncot pedig a hátsó lánckerék előtti részen tudod fújni. Az oldalsztender elég gyengének tűnik, hogy arra húzd fel vagy neadjisten azon forgasd a motort.
Az oldaldoboz szép, jól áll a motornak, de nehezen pakolható.
És tele van ilyesmi megoldásokkal a motor, ami miatt _számomra_ inkább tűnt egy szép (igen, nekem tetszett!), mint a mindennapokban is jól használható motornak.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #131551 üzenetére
Ami nekem feltunt, hogy altalaban az emberek osszemossak az osszes, markan beluli motortipust. A multi es monster kijott tobb fele eroforrassal, mindegyiknek mas-mas hibaja tud lenni, de hogy a fejekbe beragadt sztereotipiat hozzak elo, az egesz hondara sem mondhatja az ember, hogy preciz megbizhato, mert vannak motorjai, amik nem azok.
Itt hatalmas tipusismeretre van szukseg, ami az elterjedt japan motoroknal sincs meg az atlagembernek, nemhogy a ducatinal, igy en sok dolgot nem ertek, illetve szerintem eleg sok dolog felre megy.muszerfal azassal hozzank nem nagyon jonnek, parasodas annal inkabb jellemzo, tobb tipusnal is elojon, de ez a nem elegseges muszerfalszellozestol fordul elo, mert tul suru a femszuro a szelloztetofuratnal, igy a levego paratartalma bennmarad a muszerfalnal, es ki tud csapodni. Valahol visszahivaskent ezt a szurot kell atfurni, hogy jarjon a levego a muszerfalban. De konkretan az 1000DS es 1100DS itt mar annyira ritka, hogy annal a 620 a ritkabb. ilyen regi motorokat nemigen vesznek. Az ujak, tehat 2012tol es a dvt multik jol birjak, tobbet lattam 100e km-el az orajukban, de mint mondtam, horror egy dvt-t idoszakos szervizeltetni. Csak ha nagyon tele lennek, akkor vallalnam be. De akkor sem, mert a turaenduro nem az en vilagom.
Es amit nem ertek.
Altalaban a muszerfal ket felbol all, mas markaknal is. csavarral, szigetelessel, ebben a megoldasban hol kell nezni a furcsasagot? meg olyan sokszor szedik szet, hogy becsipik az amugy minden muszerfalnal megtalalhato szigetelest? Ez ugyanolyan hiba, hogy minden a tank alatt van. Mikor kell azt szetszedni, hogy zavarjon az barkit? Vagy otthon csinalja a desmot mindenki, hogy ennyire zavaro? Japan sornegynel meg le kell venned a hutot, vagy nemely banditnal a hutofolyadekot kell leereszteni. Most ez is kit erint?
hangoknal sem ertem a felelmeket, a regi multi egy szarazkuplungos leg-olajos motor vizkopeny nelkul. A lancfujasnal en ertetlenkedve allok, hogy ez hogy kerul a hibalistahoz, de ez az en perspektivam.
A tobbi idegesito hiba, ezeket ertem. a zsebek beazasa, az immo ha megkotlik, meg ilyesmi, de en tenyleg nem ertem a hetkoznapi embert nem erinto problemakat. Amugy en sem vennek multit, foleg ha olyan befecskendezese van, amirol beszeltem, szoval en teljesen egyetertek, de ezeket a kozszajon forgo dolgokat nem ertem. Mint amikor egy autora azt mondjak, hogy jo auto, de nehezen szerelheto. Miert? Te szereled otthon?Nalam mondjuk a muszerfal dolog most epp forditva van. az r1-esnel lett egy repedes a plexiben rezgestol, 200€ csak az egyik fele a muszerfalnak, ugyhogy megallapitottam, hogy az a repedes engem tulajdonkepp nem zavar. A ducatin meg kobalta muszerfal van, az nem tud tonkremenni, mert nincs benne mi tonkremenjen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
Beszarok tűszelepek zárnak mégis befolyik...
Tűk szépek, tűszelepek szépek a karbi az halál tiszta, membránok szépek.Úszószintek jók, manual 17 +/- 2mm-ert ír nekunk 16,59 és 16,7mm-ek.
Egyedül a bal(befolyt? oldal) tűjén volt egy enyhe sárga lerakodás de már csak érintésre lejött mikor megnézte volna az ember mi az.
Bármi ötlet?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
LustaDick123
tag
válasz Topiccsendőr #131552 üzenetére
Kérdés volt, hogy kinek van multis tapasztalata, nekem volt, leírtam. Nem mosok összes egész márkákat, konkrétan erről a típusról, erről s példányról beszélek.
Hidd el, k. nem érdekelne senkit, hogy mi van a műszerfalon belül, nem hobbyból lett szétszedve egy youtube videó alapján, mindaddig, amíg működik. Ellenben ennek kétszer ázott be műszerfala, ment el a pixelek fele, villogott, mint a karácsonyfa stb. lett benne LED cserélve, alaplap cserélve stb. Ducatira specializálódott szervizben. Sima slagos mosástól történt ez, semmi sterimó. Az 1100-at nevezhetjük ráncfelvarrásnak az 1000-hez képest. Ha ismert a hiba, ezen pl. miért nem javították ki már, hogy ne jöjjön elő, miért gyártották a szériát végig hibás alkatrésszel?
Ha megnézed a youtube-ot, fórumokat, sajnos nem egyedi dolog sem ezen típuson sem ezen korszakon belül. Amíg a motor áll, mert nincs műszerfala menni sem tudsz vele, vadászod hozzá a bontott cuccot itthon és az ebayről, míg a többiek az unalmas DL650-nel vagy Transalppal mennek. Annak is valószínűleg pont így van összerakva a műszerfala, de soha nem látod párásnak, nem ázik be és működik, tehát mégis van valami különbség. Pedig azokból még többet is adtak el.A láncfújás egy példa volt arra, hogy nem feltétlenül praktikus a motor. Nem hibalista, írd a beázó tárolókhoz.
Én nem szerelek otthon, elviszem szervizbe a motort, inkább megkeresem a saját munkámmal addig rá a pénzt. De ha pl. egy kortárs motorral, egy légolajos bandittal hasonlítod össze még ahhoz képest is tudnak kijönni a blokkból érdekes hangok, de elfogadjuk ez ilyen. Viszont a Banditon kb. 4 csavar és két cső lehúzása után lent van a tank, másik két csavar a légszűrő, további 8 és már lent van a szelepfedél, ahol csavaros állítású szelephézagot rutinból állítja bármelyik szerelő (akár Ő is ). A vezérműlánccal és a feszítővel többnyire nincs gond 100-ig. Ennek az időnormáját a bonyolultabb kialakítás miatt és magasabb ducatis óradíjakat hasonlítsd össze és megkapod amit te is mondasz, hogy az éves, kilométer arányos futása drágább pl. egy ilyen Multinak mint egy átlagjapánnak ebből a korszakból. Nyilván van rá ellenpélda, hogy másik japán meg még bonyolultabb szerelni.
Ekkor add hozzá, hogy az átlagos szerelő nem vállalja, a specializálódott szerviz meg mond pl. 4 hetet, mert tele van munkával.... te magadnak megcsinálod, de más nem.Ez kb. olyan, hogy van a hisztis topmodel akivel mindig történi valami és a kedves, aranyos szomszédlány. Te döntöd el, melyikkel jobb az élet.
Még egyszer: nekem az említett Multi tetszik, de _számomra_ nem praktikus, nem éri meg a nyűgjeit, magasabb költségeit egy tucatmotorhoz képest.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #131554 üzenetére
Nem markakat mosnak ossze, (egyebkent azt is: ugye olaszok) en arra ertettem, hogy a multi nem egy motortipussal jott ki, van kozte szaraz van kozte nedves kuplungos, ennek ellenere a sztereotipia:
"kuplung egy ponton fogott (állítólag egy Ducati ilyen)"
Stb.
Kinai radiohoz hasonlotod a muszerfalat, ez a kepzettarsitas elarulja, hogy nem voltal vele boldog :DEzeken akadtam fenn, mert nem ertettem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
Miutan minden kategoriaba bevonnam a jogsit, es elkoboznam a motorokat, lehetne kiabalni ugy mint 3.30 tol.
Es a kozuton kozlekedik...
[link] -
bajnokpityu
félisten
pár hét múlva kb 150km-t kell mennem szlovákiában. Mennyire harapósok a helyi rendőrök?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#56573440
törölt tag
válasz csongi #131557 üzenetére
Az a baj hogy nem igazán értem azt se mire gondolt a költő... Mondjuk ha a kocsi vezetője nem veszi észre hogy megérkezett a squid squad, és nem húzódik le hogy mennyé, lehet hogy ki is adta volna a manőver, de ennél a tempónál igazából esélyt nem hagyott magának a csávó semmilyen hibára. Evvan... Bár hasonló meg még meredekebb is rendszeresen akad dan dan the firaman csatiján, néha kiadja valahogy, néha meg nagyon nem... Aki tintahalnak áll az ne lepődjön meg
Mondjuk az az eggyívű megfordulás is -
Topiccsendőr
addikt
válasz martonx #131566 üzenetére
Szerencsere az internetet en mar par eve felfedeztem, igy az ilyen tartalmakat meg sem nyitom, mert minek. Amikor viszont a haver a mobiljan probalja a facebookos szart mutatni az arcomba, azt sajnos nem tudom blokkolni, ilyenkor azt szoktam mondani, hogy szuper video, de nekem is be van kotve mar egy ideje a net.
Szoval nem ertem a reakciot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
martonx
veterán
válasz dellfanboy #131567 üzenetére
és @persu
Nem szoktam elmebetegek videóit nézni, és mindig ledöbbenek, amikor szembe jön egy ilyen Darwin-díjas videó.
Akik csak magukat hozzák életveszélyes helyzetbe az még hagyján (mindenkinek joga van hülyének lenni), de ez az ember közúton játszik nem csak a saját életével.
Minél gyorsabban eltűnik a közútról, annál jobb az emberiségnek. Nyilván tevékenyen nem segítenék neki eltűnni, szemlátomást 1-2 videón belül ő maga meg fogja oldani a saját problémáját. Csak reménykedni tudok, hogy nem visz magával mást.Én kérek elnézést!
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Ma valami egész érthetetlen történt velem.
Jöttem be a VFR-rel dolgozni, hónapok után elővettem végre pár km-re, eddig nem volt alkalom gurulni vele. Éreztem, hogy nehezebb kitolni a garázsból, de mondom el vagyok szokva tőle, meg fájt is a vállam, nem vetettem nagy ügyet rá. Majd nemsokára tankolni kell, betérek a kútra, aztán megnézem a nyomást. Indulás után "szlalomoztam vele", gyorsítottam, fékeztem, nem éreztem rajta, hogy csúszna. Persze, mindezt óvatosan, mert mégis ezer éve ültem motoron, és hideg is van.
El is gurultam be Pestre, mivel hideg volt az aszfalt, elég óvatosan, de volt minden - kanyar, körforgó, M0, gyors, lassú araszolás - de nem éreztem, hogy lényegesen másabb lenne. talán nem volt olyan komfortos, de azt is a seggemben lévő motoros km-ek számlájára írtam, rég ültem motoron, idén sajna nem sikerült a tavalyi tank benzint se kimotorozni.
Megállok a kúton, első kerékben 2,5 helyett 2,1, mondom az nem vészes, azonban a hátsóban a 2,9 helyett ~0,7 (!!!) bar volt.Ezt hogy nem éreztem, ennyit számít, hogy óvatosan közlekedtem, vagy mi? Elég nehéz a motor, meg azért bevallom, a tudásának negyedét se használom ki, de nem kellett volna bármit éreznem?
Értem, hogy kis nyomásnál nagyobb lesz a felület, ami elvileg jobban tapad, de ha gyógyegér módjára közlekedek, akkor nem kéne éreznem valamit? Vagy szimplán b@lfasz voltam, hogy nem vettem észre, vagy ez a csóró szezon is hozzátett, hogy szinte nem is ültem rajta?
Bevallom, beszartam, mert ha mondjuk nyáron egy óvatos indulás után kicsit nagyobb tempóval kanyargok, akkor ott valszeg perec a vége.. :/
-
#56573440
törölt tag
válasz martonx #131570 üzenetére
"Nem szoktam elmebetegek videóit nézni"
Ez azért elég képlékeny
"amikor szembe jön egy ilyen Darwin-díjas videó."
Nem egy esetben sokkal kisebb tempónál sokkal nagyobb baj is tud lenni sajnos, és ott is ő kereste a bajt. Én rengeteg balesetes videót nézegetek, pusztán azért, mert érdekel hogy hol ment félre, abból kvasokat lehet tanulni... Sokszor mentette meg a seggem autóval és motorral is...
"Akik csak magukat hozzák életveszélyes helyzetbe az még hagyján (mindenkinek joga van hülyének lenni), de ez az ember közúton játszik nem csak a saját életével."
Aki nem közúton hülye az maximum versenypályán lehet az, és ott a halálozás marginálisnak se nagyon mondható... Elve egy kakucs/ser vonalon baromira nehéz olyat csinálni amivel ráfekszel a saját kikapcsoló gombodra, a tempósabb pályákra meg kevés alulképzett pózer squid megy ki telibe nyomni a kretént. Persze egy szlovákián célegyenesből minden gond nélkül lehet Kapócs Zsókázni az első kanyart, csak ott a végsebességgel érkező ív jellemzően még az edzettebb motorosok ánuszrózsája körüli erős, szorító érzéssel kényszeríti a ridert a féktáv újraértékelésére... Általában sikerrel
Közúton egyébként folyamatosan mások életével játszik mindenki, vasárnap csak a gyógyszertár-bolt-köröket futva kb 10 km alatt lézengő forgalom mellett is 4 embernek ingattam a fejem, hogy ha nem figyelek nagyon rábsztál volna... Egyiknél se volt tempó, vagy olyan végzetes baromság.
Nálam pl a yt hajnalán a pizzafutink tolta intravénásan az ilyen balesetes videókat, azóta is rendszeresen adagolom... Konkrétan én a kresz részévé tenném egy legalább 60 perces kisfilm megtekintését, ahol több helyzetet elemeznek ki, ki miért és hol hibázott, hogy lett volna elkerülhető... A reggel mögöttem közlekedő gixeres gyerek sem azon agyalna valszeg hogy hogyan moshatja ki a híg szart a csizmájából... Én láttam elég anyagot ahol a balra kanyarodó dobozos mögötti kis résen átsurranó motorost a szintén kanyarodó, szemből érkező autó úgy gyalulta be a földbe mint a szél, úgyhogy elvettem a gázt és fékeztem. Ő meg azt hitte hogy elfogyott a benyám, úgyhog megelőzött és nem kellett sok hogy szétterüljön 50-nél az aszfalton. Ő is rájött arra hogy ez nem volt jó ötlet, onnantól 40-es tempóval csorgott...
Ezeken pont annyira kár rugózni mint a hülye autóssal üvöltözni meg a tükrét bántani amikor a reggeli kávé előtt beül a kocsiba és csavargatja a kormányt mert az egy megszokott rutinos cselekedet, és ha a buszsávon közlekedek m5 bevezetőn akkor se vesz észre ha ki vagyok húzódva. Mert ő buszt vár, én meg egy kis szar vagyok, és az agya egyszerűen nem tudja ezt feldogozni. Ez van, mindenki magára vigyázzon, azzal a világ jobb hely lesz, ha nem is sokkal, egy kicsivel, aztán jóccakát
[ Szerkesztve ]
-
Methionyl
senior tag
válasz Vityaa #131574 üzenetére
És a legjobb, hogy legutóbb szervezett adomány gyűjtést a kövi motorra. És igen, adnak neki pénzt..
#131571KrenAtesz én ma 1.2-vel (első gumi) mentem át fél pesten Ahonnan indultam legközelebbi kúton 1.5-ről leszívta, ahelyett hogy pumpálta volna. De mivel siettem, ezért útvonalba eső kúton álltam meg csak. Valahogy én se nagyon éreztem meg. De lehet velem van a bajThey can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
HoaryFox
őstag
Én Pásztóról jöttem haza Dunaújvárosba 2 bar elől, 0,8 bar hátul nyomással sz*rrá kopott gumikon Nem is értem, miért kígyózott 50-nél a hátulja...
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
vlevi
nagyúr
válasz zgospel #131579 üzenetére
Az első alacsony nyomást én nagyon hamar észre vettem.
Lassú manőverezés közben szinte maga alá fordul a kormány.
2.2 helyett 1.7 volt az első gumiban. Szerencsére nem volt semmi baja, csak a kínai nyomás mérő volt rosszul betekerve, és azon szokott egy nagyon kicsit a levegő. -
Methionyl
senior tag
válasz zgospel #131579 üzenetére
Szerintem a gond ott volt, hogy már jó pár hete valószínűleg ennyivel járkáltam. Miután felfújtam (1.9 hidegen gyártói), rögtön kezesebb lett. De ezt a 1.5-> 1.2 nem éreztem. Vagy csak lehet nem mentem olyan gyorsan fele dugóba araszolás volt.
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Methionyl
senior tag
válasz zgospel #130896 üzenetére
Bár nem nekem válaszoltál, asszem a többesszámba én is benne voltam.
Egyedül nem mertem elmenni ilyen helyekre, pláne a "kis" motorommal. Meg önbizalmam se volt. Viszont ma kinéztem a Ser-ring, noha traning keretein belül. Persze nem lefoglalt pálya nap volt, szóval volt kint mindenki.
Iszonyat megtetszett. Én balga fogtam a fejem mikor kiértem, hogy szinte mindenki gixer, fazer, sv, nagy motorokkal jön, de ahhoz képest ez a "kis" motor tényleg oda való. Jó persze az oktató megmutatta az ezressel is, hogy lehet menni nagyon jól, aztán fel jött valami póniló méretű 1 hengeres motor majd mindenkit körbe motorozott.
Baleset nem volt, de sokan megnézték a füvet..
Szóval tény, hogy többet ért egy ilyen nap, mint egy citadella vagy más krúzolás.They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
zgospel
őstag
válasz Methionyl #131582 üzenetére
Észnél kell lenni, mert nagyon könnyű ráfüggni a pályamotorozásra, csak itt már az első alkalom sincs ingyen.
Szombaton voltam Hungaroringen, és az egyik srác a boxunkban most volt először pályán. CB650R-rel volt, szinte esőgumikon, szóval gondolhatod. Ha jól emlékszem azt mondta még pályán se nagyon járt korábban, de belecsapott a közepébe és egyből Hungaroring. Nagyon bejött neki, egész nap fel volt dobva, ebédszünetben már a használt R6-okat nézegette, hogy akkor ő venne is rögtön egy pályamotort És teljesen átérzem amit ő aznap megélt.
Ha ráfüggtél, akkor kelleni fog majd nagyon sok pénz és idő, nyíltnapokra, gumira, tuningra, benzinre, stb. És amikor már pár napja vagy hete nem tudtad jól kimotorozni magad, akkor megjelenhetnek a pszichés tünetek is. Ebben a stádiumban a mátrai vagy héregi szerpentinek már semmiféle vonzerővel nem bírnak, végiggurulsz rajtuk nagy ritkán haverok unszolására, de legfeljebb egy-két algopyrin hatásával érnek fel, miközben te már a nehéz drogokat tolod.
Egy pont után pedig bekerülnek a látóteredbe a különféle külföldi szervezők is, akik 3 napos programokat szerveznek Európa legjobb GP pályáira, motorszállítással, mindennel mindössze egy 2 hetes családi vakáció áráért.Lebeszélni mondjuk nem akarlak róla, sőt, ha kell örömmel tartom a tálcát
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #131583 üzenetére
En ezt anno unokatesomnal vegigasszisztaltam. Kezdodott GSX-R 600-al meg 2000-es evek elejen, aztan lett 1000 majd ujabb 1000 majd melle regebbi ezres teljesen palyara epitve. A vilag penzet el lehet ra kolteni. Anno csak ezert vett kulon egy furgont bele motor allvanyt, hogy hurcolhassa palyara a vasat.
Kicsit en is fosok, hogy belecsavarodok, de majd kimagyarazom itthon, hogy ez igy biztonsagosabb (ami spec igaz is).
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ja én is így kezdtem 2000es évek elején. Kb. 1,5 hónapja motoroztam amikor indultam hringen a gsxr klub kupa pártolói futamán egy karbis fazerrel, 2:30-as köridővel Utolsó lettem persze aztán még 1,5 hónap és meglett az első gixxer. Pár év múlva már az első sorból tudtam indulni
Akkoriban arany élet volt itthon pályamotorzás szempontból. Rengeteg pályanap volt, pörögtek a klubversenyek, amik ár/teljesítményben nagyon kedvezőek voltak. 2007ben volt olyan hét hogy 3 pályanapon mentem a hungaroringen. Elképesztő sokat lehetett motorozni egész jó áron.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
-
Geresics
addikt
-
duni84
aktív tag
válasz bajnokpityu #131586 üzenetére
ha nem nyitott dobbal mész és nélkül, akkor semennyire. pont, mint itthon vagy bárhol máshol azt hittem, hogy ez tök egyértelmű
#metszéspontok
-
#14787072
törölt tag
válasz bajnokpityu #131586 üzenetére
Amikor a '80-as években gyerek voltam és sokat jártunk át Szlovákiába (fiatalabbaknak: akkor még Csehszlovákia), volt olyan szóbeszéd, hogy a rendőrök "utaznak" a magyar rendszámos autókra és előszeretettel büntetik őket mindenféle mondvacsinált indokkal. Tény, hogy Brno környékén egyszer minket is kiszedtek közúti ellenőrzésnél és meg is büntettek emlékeim szerint. De arra már nem emlékszem, hogy ez a magyar rendszám miatt volt vagy tényleg gyorsabban ment édesapám.
De azt kell mondanom, hogy az elmúlt 15-20 évben, akárhányszor voltam Szlovákiában vagy Csehországban (autóval, motorral), soha semmiféle attrocitást, szívózást nem tapasztaltam a rendőrök részéről. Nyilván közöttük is vannak bunkóbbak, de azokat itthon is találni (meg máshol).
Nekem az a tapasztalatom, ha egy közúti ellenőrzésnél normálisan kommunikálok a rendőrrel, akkor ő is így fog viszonyulni hozzám.
-
bajnokpityu
félisten
válasz duni84 #131588 üzenetére
E betű nincs a titán rendszeremben, de db killer meg igen, szóval gyáritól hangosabb, de nem az üvöltő kategória. Gondolkodtam, h elviszem a helyi muszakiztató állomásra, jó fej a csóka, el is ajánlotta, hogy megméri.
Meg led izzó, de azt mondjuk 5 perc visszarakni gyárira. Itthon senkit nem érdekelt egyik se eddig...eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#56573440
törölt tag
válasz bajnokpityu #131586 üzenetére
amennyire láttam semmi extra nyilván ha nem hallatszik/látszik messziről hogy telibe tolod a kretént...
Egyébként legyen elsősegély csomag és láthatósági mellény, azokba legalább nem fognak belekötni ha akarnak akkor se -
#56573440
törölt tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #131591 üzenetére
Delke még sose érdekelte őket, nem kell üvöltetni és nem lesz gond. Nem osztrák szigort tolnak ha erre gondolsz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz bajnokpityu #131591 üzenetére
nagyjából, amit a többiek is írtak ne üvöltsön, te pedig ne donor üzemmódban közlekedj és nem is foglalkoznak veled. a led izzóval is max akkor foglalkoznak, ha messziről elvakít mindenkit, de gondolom nappal mész.
#metszéspontok
-
beholder00
tag
Sziasztok!
Téli ruházathoz, hűvösebb időben való öltözékekhez lenne pár kérdésem, kérésem.
Ti mit használtok? Bőr vagy valami szövet kabát/kesztyű? Kicsit kezd kényelmetlen lenni a reggeli hűvös egy régi BMW szövetkabáttal és nyárias kesztyűvel. Akár konkrét márka és típus is jöhet vagy épp amit kerülni kell!
Valahogy akárhány videót megnézek meg kicsit "fizetett hirdetés" szagú mind.
Pl.: [Onroad]videó, bár itt a cipő épp tetszik.
Alapvetően kesztyű-kabát-nadrág-cipő érdekelne és örülnék ha 200K-ba beleférne, de ha nem akkor nem. Azt tudom, hogy ezek mind lehetnek jók, de az aláöltözés is fontos.
Esetleg ha osztrák boltot is tudtok, az is jöhet.
Köszi -
dellfanboy
senior tag
válasz beholder00 #131598 üzenetére
markolatfutessel kezdenem
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Somatom
veterán
válasz beholder00 #131598 üzenetére
Részemről Bering, de a Kagraner platzon is lehet találni ezt-azt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Tőzsde és gazdaság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Yettel topik
- PlayStation 5
- Xbox tulajok OFF topicja
- Wise (ex-TransferWise)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...