- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- 3D nyomtatás
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyon nagyon optimista elkepzeles :D
20 kilot ettol nem fog ledobni sajnos.
A kipufogonal nagyon optimalis esetben ~5 kilotol szabadulsz meg, legyen mondjuk plusz 1 kilo a tobbi.
De ha mar showat akarsz, akkor inkabb a 749-999 ducati titan-nitrides showajat ajannlanam, ahhoz a ravalo brembo is eleg jo.
20-30 loero egy commandertol?
180-200 lovas motoroknal csinal ennyit egy egesz rendszer mappal, nem egy sima cso commanderrel egy gyengebb motor eseteben. :D
Oda mar veztengelyeket kellene venned.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Topiccsendőr #131153 üzenetére
Hát, az XX-en 4-1-2 rendszer van gyárilag, az akra meg 4-2-1. Azaz ledobsz fél méter csövet, meg egy dobot. Akra saját anyaga
Commandernél a vfr-es tapasztalatomból indulok ki, ott hozott kb tíz lovat (eu-s prosik 95-98 lovat írtak anno)
[link] [kép]
CBS kompletten nyom van 6-7 kilót a sok vezeték meg fékfolyadék miatt.
Szerintem 20 kiló lejön a motorról.
ha szereted a gépészpornót [link][ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
Jo, de ez meg mindig csak 10 kilo, es 10 lo :D
Egy komplett abs rendszer az 1000 rr-en nagyon kezdetekben nyomott 10 kilot.
6-7 kilo? Ez nem abs, hogy pumpa is kell, ez egy teljesen egyszeru szerkezet. Nem kell hozza annyi fekfolyadek es vezetek se.
750 es karbis 98 lo. A JDM vfr rc46, az a 80 lo. Az eu piacra 110 loval jott. ha nezem a dynot ami hatso kereken 106 lo, akkor mondjuk jott 6 loero, ha 10% nak vesszuk a hajtasi veszteseget...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Topiccsendőr #131156 üzenetére
Nem tudom, régen még foglalkoztatott a gondolat, hogy vfr-ből kiszedem, de aztán maradt ahogy volt... majd kiderül
Annyi rémlik, hogy van benne pár méter cső, két szabályzószelep, és a plusz dugattyúk amik hozzák magukkal a nyereg növekedését is.
Ha majd eljutok oda, akkor kiderül, hogy mennyi az annyi, annyira emlékszem. Max rosszul
Az viszont tuti, hogy Ago anno 0.23-al számolta vissza főtengelyre a kraftot.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #131158 üzenetére
Ezen ne vesszünk össze, akkor legyen cirka 15 kiló, meg 20 ló, na.
Én ezzel is ki leszek békülve, aztán ha mégsem, akkor felfújom a pofám akkor teszek rá egy HX35-ötどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
senior tag
Ööö, a pad a hátsó keréken mért értéket adja - hiszen azon is történik a mérés - és kvázi fejszámolással adják meg a főtengelyre mért értéket. Amúgy nem is igazán a lóerő lesz több, hanem a plusz üzemanyag adagolás a gázkar állásának függvényében és ezáltal a kigyorsítás lesz dinamikusabb és az ezzel járó 'érzet' együttese ad olyan élményt, mintha megerősödött volna a paripa. Egyszerűen több üzemanyag adagolódik, ennyi történik a power commander révén, semmi más. A lóerő a kipufogó fojtottságának eltávolítása, (+ a kisebb fojtással rendelkező légszűrő nagyobb légtömeg beáramlásának) és a mindehhez hozzá igazított többletüzemanyag adagolásának együtteséből adódik, de nem tizen - huszon lóerők ezek...
Amúgy épp a mai videójában tér ki erre a kipufogó szemszögéből Tasi bácsi aranykalász okleveles influenszer szerelő is!!!
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Helyesbitenek, a pad szamolja vissza.
A loero tobb lesz. A nyomatek, ami a fotengelyen ebred, nagyobb lesz.
A PC- vel csupan atugrod a kornyezetvedelmi eloirasokat, amiket teljesitenie kell a motornak. Tehat ebbol tul sok nem fog jonni egy regi motornal, ami euro 2. Mivel ott alig van valami, amibol tobbet kihozhatnal. Ez a 10 loero egyebkent eleg derekas, de ez is azert van, mert ez egy teljesen illegal racing line rendszer, nagyon sok penzert, ami nagyon ritka is. Ebbol kovetkeztetheto, hogy Igorek nem gyari befecs terkeppel hoztak elo a 10 lovat, mivel azzal valoszinuleg nem lehetne. Ok is utanaallitottak a befecst, tehat ez sajnos nem ugy mukodik, mint a need for speedben, hogy veszel egy kipufogot, az +10 lo, veszek melle PC-t, az megint +10 loero.
A modern euro5-os nagyteljesitmenyu motoroknal rengeteg elmegy az euro normara, ott nagyon sokat hoz egy ilyen. Csupan egy db eater a panigale v4 verseny akra rendszerenel verseny mappal 20 loero minuszt okoz a db eater nelkuli allapothoz! Ezt lemertuk. De igy tudja csak a 105 dB-t.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #131162 üzenetére
105? Nekem miert 95 papiron?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #131163 üzenetére
A legtobb versenypalyan static 105 dB a hatar. Persze a keleteuropai palyakon pont leszarjak.
Nem tudom te milyen papirra gondolsz, a kipufogod papirjara, vagy a motorodera?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Nekem anno a vfr-ből szűk litert lefaragott a pc. 6.5-7 lement 5.5-6-ra, és ahol az előtt 4-ben stabil fordulaton mentem fel nyélen, utána már gyorsult. Nem csinál az semmiféle környezetvédelmi mahinációt, pusztán a befecskendezést hozzálövi az adott motor karakterisztikájához (lásd lejebb).
Anno hozzáértő emberek azt mondták, hogy a hatás nem garantált a pc-vel, de elég valószínű. Épp ezért nincs értelme letöltögetni térképeket, meg szórakozni laptopról, hanem el kell vinni padra, ahol normálisan hozzá van hangolva a térkép a pad alapján.
Alapjáraton úgy jönnek ki a motorok (autók, etc), hogy a gyári ecu kb 80%-ban fedi le az adott típust. Ezzel biztosítva van, hogy a gyártásbeni két véglet, és szenzorok kalibrációs tűréshatárai miegymás mellett is menjen a motor. PC-vel ez fel lehet tornászni 90% fölé, 95% környékére.
Gyártásbeli szabályok... minden motor különbözik, nincs két egyforma. Kicsit más az öntvény itt, kicsit más a szelep ott, nem úgy sikerült az injektor amott, viszont a program ugyan az marad a gyártás elejétől a végéig (kissé túlzok, de a lényeg ez)
Tízből két motor ezért keveselős (azaz pc után többet fog enni) egy-kettő nem változik érezhetően, hat-hét viszont kevesebbet fog enni.
Elég csak megnézni a 800Fi 98-99, és 00-01 közötti ráncfelvarrását. Előbbiben nincs HECS, utóbbiban van, valamit mókoltak a hengerfejben, és asszem egy millivel szűkebb lett a leömlő, eredménye egy liter százon mínuszba.
Jóbarátomnak ilyen volt, ők Ago-val fúrtak négy lukat a leömlőkbe, mindegyikbe raktak széles lambdát, azzal lőtték össze a pc-t, és azt mondja, hogy olyan lett a vfr mint a selyem...
5 liter mellett...
Persze tisztában kell lenni azzal, hogy a V volta miatt a hátsó hengersor alapból 15%-al többet kap, mivel nincs hűtése, szóval azért a motor sajátosságait illik szem előtt tartani.
Röviden ez a pc lényege.
Nekem anno kurvajó lett tőle a vfr, remélem az xx is hasonlót fog dobni.Őszintén szólva az sem fog érdekelni, ha nem hoz lovat, viszont olyan gázreakció-beli különbség lesz mint a viffernél volt. Mert az azért húzta a szám a fülem felé.
De szerintem egy akra rendszerrel, és belőtt pc-vel lesz benne valamennyi plusz.Arra viszont tisztán emlékszem, hogy Ago számológéppel számolta a mért adatból a főtengelyest, és 1.23-al szorozta (vagy 21-el, lényegtelen).
Viszont az biztos, hogy (nekem legalábbis) megérte anno azt a 120ezret, mert baromi jó lett tőle a gép.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
-
zgospel
őstag
válasz bajnokpityu #131163 üzenetére
Nem értem hogy jön ide a tied? Persu egy V4 Panigalet írt, a te motorod meg egy Speed Triple.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #131164 üzenetére
Na most a Hungaroringen nem 102?
Erdekes ez az Euro5 dolog. CB650-nel pont azt olvasgattam, hogy sokkal kevesebb dologba lehet belenyulni mint a 4-nel hiaba ugyan az 99%-ban a vas. Igy talan kevesbe is lehet utanamenni egy kevesbe resztriktiv rendszernek. Persze ez engem nem fog erinteni az utcan is hasznalhato rendeszerrel, de mint erdekesseg meg ott van.
-
-
senior tag
Persu a 'szokott igényességgel' pontosabban, illetve szakszerűbben fogalmazott - (jutott eszembe a válaszáról hogy mi is határozza meg a lóerőt egy motorblokknál? milyen összetevők? stb..)
Jól mondta, hogy minél nagyobb a fojtás a környezetvédelmi előírások miatt annál többet tud hozni a Power Commander, ez logikus is.. tehát fontos hogy melyik euro szabvány szerinti motortípusról van szó. Akármelyik típus is, a tapasztalat az hogy jobb lesz tőle a motorblokk üzem, az okokat le is írod szépen. (a gyár nem fog minden egyes blokkra külön saját map-et írni, és ahogy használják a motort, a különböző kopási mértékek, blokkállapot, módosítások a légszűrőn, kipufogón, használt gyújtógyertya, üzemanyag, stb. miatt még jobban szétválik azonos típus, évjáraton belül is egy egy motor saját optimális befecskendezési értéke)
Annyi hozadék információt tennék bele, hogy Végh Jana komplexebben vizsgálja egy ilyen power commander beállítását mint Ago - és a végeredmény (és a kasszánál fizetett számla is persze) 'komplexebb' tapasztalat szerint.... -
senior tag
Apropó, összeáll idén is a Prohardver TotalBike 24 robogó endurance verseny csapata?
-
Topiccsendőr
addikt
Karakterisztika, mi? :D ahhoz kell hozzaloni. :D
Mimdenre rahuzod ezt a regi hozzaertok okossagat.
Befecskendezes van lambda szabalyzassal es anelkul is. Lambda nelkul megallja a helyet, amit irsz. az euro4 es motoroktol mar valoszinuleg mind ride by wire, tehat ezeknel ecu flash van, vagy racing map, mivel latja az afr-t. Es ezzel meg a gazkar-fojtoszelep nyitasanak viszonyaba is beleszolsz/hatsz.
Normalisan hozza van hangolva, az azt jelenti, hogy bedugnak egy afr szondat a kipufogoba es nezik, hogy hol szegeny, hol dus. Ez alapjan utanamennek egy karosanyag alapjan nem idealis, de teljesitmeny szempontjabol idealis kevereknek. Semmilyen karakterisztika nincs itt. A katalizatornak altalaban dusabb keverek kell, hogy az NOx alacsony maradjon, ami a szegenyebb kevereknel nagyon megnovekszik. Katalizator nelkuli befecsnel pedig eleve szegeny a hondanal. Innen jon a szegenykeverekes motor legendaja, amit teljesen felreertenek az emberek.Hogy a gyari ecu mit kovet le, az nagyon euro emisszio, azaz evjaratfuggo. Van olyan motor, ami open loop, lambda nelkuli befecs. Itt ez igaz, hogy a gyari egyseges statikus mapot kijavitod. Ez kb 1990 evek kornyeke, talan 2005 tol mar teljesen eltunt ez a fajta befecs. Szoval valamikor regen igy jottek ki, de pc utana is volt. Roviden nagyon motor fajtaja valogatja, es ezt nem huzhatod ra ugy altalaban mindenre.
23% os hajtasi veszteseg azert az eleg meleg.
Nem elrontani akarom az oromodet, de ilyen szamokat olvasva en biztos leirom a velemenyemet, mert ezek a szamok nagyon boyracer korszakot ideznek :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #131168 üzenetére
Akrapovic racing line -rol beszeltunk, ennek milyen utcan kellene megfelelnie?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
Összeáll? Soha szét sem esett!
Amúgy nem lesz idén verseny, mert a szervezők inkompetens f@szok. Tavasz óta húzzák a mézesmadzagot, hogy majd lesz valami, de persze nem lett. Teljesen felfoghatatlan számomra, hogy hogy gondlták, hogy majd bejelentik, hogy "akkor jövő hétvégén verseny, ki jön?", és ennek a hozzáállásnak többen hangot is adtunk, és valami csoda folytán belátták, hogy nem mindenki indexes újságíró, hogy bármikor ráérjen...
Aztán már egy ideje csak "tréningekkel" próbálkoznak, de mikor utoljára még hittem benne, akkor is olyan jött, hogy júli 27-én felvetették, hogy aug.11-én SER ring, és hozzátették, hogy HA összejön 20-25 robogó, akkor zártkörű lesz. Érted, egy sima nyíltnapra akartak rászervezni... Nem tudom mi lett belőle végül, de az eseményre 8(!) ember jelezte, hogy ott lesz, és a 07.29-ei "Melyik csapat mennyi robogóval jön?" kérdésre konkrétan 0 reakció érkezett. A feltöltött fotókban kb. 4-5 robogó látszik, meg pár rendes motor (és egy pálya mellett füvet nyíró kistraktor), így nyilván nem lett zártkörű a rendezvény...
Volt olyan felvetés is a szervezők részéről, hogy legyen hétköznap a verseny (mondom, újságírók... ), amire a fanatikusak azonnal mondták, hogy legyen, de én bunkó módon ott is jeleztem, hogy "A baj csak az, hogy a csapat nem csak a 4 pilótából áll, hanem kell még több segítő is! Márpedig elég necces, hogy valaki azért vegyen ki szabadságot nyáron, hogy egy táblát tartson a pálya mellett. Arról nem is beszélve, hogy július van, és még mindig közelítő dátum sincs. Így eléggé nehéz bármit is betervezni. Mondom, nem feltétlenül a pilótákra gondolok (mi vagyunk elég elvetemültek ahhoz, hogy megoldjuk), hanem a többiekre... "
Mielőtt feltételeznétek rólam, nem csak én találom ki, hogy milyen ráérősek a TB újságírói, mert utálom őket. Aki látta a TC parkolóparádés videóját, és végig is nézte, az végén láthatta, hallhatta, hogy ez hangzik el:
- Mikor jöttünk ide?
- 10 órakkor?
- 10 órakkor! Atya úr isten! És most háromnedegy hat!
Aztán meg akarnak halni, olyan fáradtak, meg el akarnak aludni ott a helyszínen! Nem hiszed? 37:42 utántól bárki megnézheti, mindössze 1:15 hosszú rész, de kb. mindent elmond róluk...Értem én, hogy közben dolgoztak végig. De az ő munkájuk, hogy sétáljanak, és beszéljenek emberekkel! Erre ezek b@szdmeg felborulnak egy 7 óra, és 45 perces munkanapon! Hát a jó #@!%* anyjukat! Hát csoda, hogy egy szaros TB24-et nem tudnak megszervezni?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
válasz Geresics #131177 üzenetére
sajnos onnan elment nagyon sok jó ember, akik nem csak anyagokat gyártottak de szerveztek meg koordináltak. Ezt meg nagyon nehéz helyettesíteni... Ez rányomja a bélyegét úgy alapvetően mindenre is, az égésteret nem is tudom hányszor röhögtem végig első résztől, de amióta a törzsgárda jelentős része már nincs ott, azóta a minőség meg úgy alapvetően a hangulat zuhanása messze átlépte a fénysebességet számomra.
Csongi: oké, ez tény, de azért a bulvárnak is van elég sok szintje... A sons of anarchy-t sem azért szerette aki szerette mert szanaszét csapatták a kanyonokat, meg alacsony sebességnél stabil gázzal és hátsó fék kontrollal mozogtak határozottan, ahogy nem fájt valószínűleg senkinek se hogy a feláldozhatóakban Statham bácsi a desmo rr kipuffjával ropogósra süti a csajának a fenekét, majd a pályára begurulva gyökkettőnél olyan tárogatózást rendez lábbal hogy majd elesik. Mert az nem arról szól. Csak nekem olyan fura pl a legutóbbi pan america tesztnél, hogy panaszkodnak hogy hát ezt nehéz középtámaszra tenni, majd be is mutatja.. Ja hát nyilván nem 160 kiló tehát könnyű nem lesz, de ha szarul állsz neki eleve, akkor az meg nem segít sokat. -
#14787072
törölt tag
válasz #56573440 #131179 üzenetére
Ugye?
Az autós Égésteret konkétan nem hallgatom, amióta Karotta vezeti. Elkezd egy mondatot, 15 perc múlva fejezi be, Papp Tibi motyog, Asszúr szuszog, a téma érdektelen.
A motoros Égéstér detto: Iván passzív-agresszív stílusban elbeszélget a két haverjával (Bistei, Szabó Henrik) számomra szintén érdektelen témákról. Legutóbb ott kapcsoltam ki, mikor arról volt szó, hogy Henrik szerint a GTR 1400-et lehet még kapni USA-ban, viszont EU-ban már évek óta nem. Erre visszakérdez Iván, hogy oké, de mindegyik államban? Hát nem k...vára mindegy neked, hogy mondjuk Texasban igen, Arizonában nem???
Oké, Winkler belepofázott mindig a másik mondanivalójába, de ott azért voltak érdekes témák.
-
#56573440
törölt tag
válasz #14787072 #131180 üzenetére
Régen egyébként cuki volt Karotta is, amikor néha néha beténfergett, aztán mesélt hangyászt hasonló stílusban mert kigyulladt, megszivatták és társai, azokat simán adtam. Vagy tolt egy kis elektromos autót, de bakker most az is fullba van tolva, és bár az a világ is érdekel, de na... De akkor csak egy spot volt, most meg az egész adás, nincs íve, nincs az a személyes kötődéses belsős feelingje ami régen volt. Hiányoznak a személyes sztorik, és a vendékeg is inkább ilyen pr jellegű biztonsági játékosok, semmi szaftos móka mint pl amikor mamisok voltak bent aztán osztották a népet rendesen, vagy megosztó mint az Oszi uras rész -ami a top 10-ben nálam vastagon benne...-
Mostanában a szpíkzone-t hallgatgattam, az se annyira olyan mint a régi égéstér, de mondjuk csak pár részt sikerült letolni eddig, de eddig jelentősen hallgathatóbb nekem legalábbis. -
#14787072
törölt tag
válasz #56573440 #131181 üzenetére
Persze, én pl. követtem a Gréta-sztorit Karottánál, mert szerintem baromi jó ötlet volt, de azon kívül nem nagyon hoz lázba, amiről mostanában beszél.
A MAMI-s rész tényleg jó volt vagy Fuvaros András, aki MZ-vel járja a világot.
Amúgy leírtad a lényeget: nincs íve az egésznek, szétfolyik és hiányoznak a személyes sztorik.
Majd belehallgatok a szpikzone-ba, csak félek, hogy ott meg Vályi a ceremóniamester.
-
csongi
veterán
válasz #56573440 #131179 üzenetére
Persze van. Csak ez az a szint ami nem elegiti ki az enyemet.
A masik csoda a Magyar James Bond.
Ha az osszeomlas szelen allnek, es Fasy Zsulike zenei alafestesel menne egy egy auto bemutato , megadna a vegso lokest. :D.Vaji stilusa a proszto oszintenek vallott valami.
De azert van ertelmes musor is amit ossze tudott tenni. Pl a Nimitz bemutatasa.
Neha egesz viselheto. Csak sajnos o is ebbe a TC dologhoz szocializalodott.
Ebbol kellene kimozdulni.Ha nincs ido egy normalis bemutatot megcsinalni, akkor el kell engedni. Felcelt musorokkal a felcelt szinten fog maradni.
Mondjuk az irasos sajto legnagyobb hibajanak a lektoralasi hianyossagot tartom.
-
#56573440
törölt tag
válasz csongi #131184 üzenetére
ja nyilván, nekem is illúzióromboló ha egy tesztelő pl szar test, láb, kéztartással motorozik, ha még én is észreveszem ott már pl gondok vannak... Onnantól meg pont annyira hiteles a történet, mindegy mi okosat mond egyébként. Egy Jay Leno-tól nem várok sokat, de őt nem is azért érdemes nézni.
Vályi megosztó személyiség, nekem a tc-ből mindig is kilógott kicsit, valszeg ezért dobbantott az elején, de ez már részletkérdés. Nekem pont bejön, mert szórakoztató, az ilyen tartalmaktól meg pont ennyit várok általában. De nyilván ki mit keres.
"Ha nincs ido egy normalis bemutatot megcsinalni, akkor el kell engedni. "
Ez viszont egy nagyon érdekes kérdés... Az a baj, hogy nem azért mozdult el a média úgy egyébként globálisan kb a könnyen emészthető gyorsan kész irányba, mert nem tud rendeset csinálni, hanem mert nincs igény olvasói, nézői oldalról. Bukó tesztelésből lehet olyat csinálni mint a champion helmets meg még egy két másik csatorna, ahol aztán hőmérsékletet, zajt, meg mindent is mérnek, tesztelnek, de ők is azért "engedhetik meg maguknak" a szakmaibb kontentet pl yt-n mert úgy egyébként egy bazinagy bolt és ez csak a reklám divíziójuk kb. Egyébként meg nem hozza a kattintást, ami nem hoz bevételt a yt oldalán vagy a hirdetőktől vagy akárhonnan ahonnan kéne. Tök jól látszik a trendeken is, hogy még a nyomorult yt is a shortokat tolja a tiktok mintájára egy ideje, mert a nézők egy jelentős részének ennyi kell. Nem fog 10 percig nézni egy videót se, hogy elolvasni egy részletesebb bemutatót... Hazai viszonylatban meg pláne hogy nehéz, mert kicsi a piac, nagyobb a harc a klikkekért és a hirdetésekért, innentől meg vagy azt tolod ami megy, vagy magasra teszed a lécet és valszeg becsukod a boltot. Egyébként valahol szomorú, de én ezért nézek/olvasok nagyon minimális hazai terméket.
Egyébként egy mobilarena statot tökre megnéznék, hogy a telefon teszteken mekkora százalékkal vannak jelen a megnyitom, első oldalról utolsó előttire ugrok, végszó max elolvas és bezár olvasók. Szerintem rengetegen... Amikor már elérik azt a kritikus tömeget, akkor ott is el fognak gondolkozni valszeg, hogy kell e az a belső 2-3 oldal, amikor 1% se nyitja meg... Ez van, sajnos ez egy ilyen sport.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz #56573440 #131185 üzenetére
Sztem pont jo, ha fejezetre van osztva.
Egy video tesztet is szet lehet kapni.
Azt a reszt nezi, olvassa el az ember ami szamara fontos.Ph- s tesztek jelentos reszenek en is kb a vegere ugrok.
De a koztes tartalmak is fontosak, mert ha reszletekre vagyok kivancsi, akkor belemerulok.Szegeny Valyi urnak helytelenul irtam le a nevet.
Elnezest kerek!Az teny, mindenki kedvere tenni lehetetlen.
-
Geresics
addikt
válasz #56573440 #131185 üzenetére
"Ha nincs ido egy normalis bemutatot megcsinalni, akkor el kell engedni."
Na erre pl. nagyon jó példa Dodor nemrég kikerült werkfilme, az Így készültek a használtmotor tesztek. Ebben ő is elmondja, hogy komplett stábbal dolgozni rohadtul nem olcsó móka! Az olyan hobbista önjelölt youtuberek, mint én is, aki az egészet tök ingyen csinálja hol engedhet már meg magának egy stábot? Ráadásul Dodor még ilyen stábbal is leginkább megreked a telefonnal rögzített videók szintjén! Akkor mit mondjanak a többiek, akik egy sima akciókamerával próbálnak gyártani némi hasznos, vagy épp haszontalan kontentet?
Sokszor megkaptam én is, hogy amíg nem csinálok Chris Birtch szintű videókat, addig minek erőlködöm? Na, vajon ott egy ilyen 3 perces videót, mint a KTM1190 Adventure R Red Bull Athlete Chris Birch cuts loose vajon milyen költségvetésből raknak össze?
Persze, aki a profi ligában akar játszani, mint a TC/TB, az más tészta, de most nem is erre akartam célozni ezzel a mellékszállal*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #131189 üzenetére
Nem is Veled van a baj, hanem ezzel a sleppel, akik "szervezik"...
Ráadásul még egy olyan kis létszámú csapatot, mint ahogy anno voltunk én nem szeretnék, mert azt nem biztos, hogy bírtuk volna végig, vagy ha igen, utána akkor is megdöglöttünk volna...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
válasz csongi #131187 üzenetére
ja csak te is aláhúztad, és azt hittem hogy utalni akartál valamire
Az a baj hogy amíg hobbi szinten ez belefér, addig a videónál és a cikknél is a klikk számít és a nézési idő. Abból van a pénz, attól izgul be a yt algoritmus, etc. Így igazából a tömegeket kell kiszolgálni annak, aki pénzt akar keresni. Nekem se tetszik de ez ilyen. -
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #131192 üzenetére
Minek olvasni egy fórumon? Oda nem csak írogatni kell?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Amúgy korábban még cikk is jelent meg, hogy majd idén milyen jó lesz: https://totalbike.hu/info/2021/06/23/tb24_2021_info/
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
DJGABI
addikt
válasz Geresics #131177 üzenetére
azon én is röhögtem, Struccbandi meg akar halni 8 óra munka után... értem én bohóckodni kellett a kamerának, de egyrészt baromira nem áll jól nekik, másrészt így is lett belőle egy fél órás anyag? annak fele kb a szlalom. vicc
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Micsurin
nagyúr
Ha autóból való trafiba szemből 40-es zónában óra szerint 60-al belement majd 5 perccel rá halál szabályos 35-el elseggeltem előtte ugye nem kaphatok?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Madwe
nagyúr
válasz Micsurin #131198 üzenetére
Ezzel amúgy nem nagyon vagyok tisztában: milyen trafiktól kell tartani motoron? Legtöbb kihelyezett csak szemből néz ha jól sejtem? Véda is? Út szélén álló rendőrautó szemből lekap hacsak nem fordul ki utánam szintén nyugis? Hátrafele nincs bennük kamera ?
tehát gyakorlatilag a mögöttem haladó rendőr/civil rendőr mérésektől kell csak tulképp tartani?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Politika
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Windows 10
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Automata kávégépek
- Crypto Trade
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- További aktív témák...