- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Vettem egy V-strom-ot
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #132651 üzenetére
Fent van még valahol a hirdetés, hogy láthassuk?
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #132653 üzenetére
Köszi!
Engem igazából a DL650-ek piaci helyzete érdekelt volna, hogy milyen áron mennek azok, amik vállalható minőségben vannak, mert bár sógorom jogsija átcsúszik jövő tavaszra, de valamit kell majd ajánlanom neki előbb-utóbb...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #132654 üzenetére
No, ez egy 2004-es darab, 55 ezer km-rel. Olasz import, lejárt külföldi műszakival. Esztétikailag pár karc van az egyik idomon, tükrön. Műszakilag nagyjából rendben van, nem találtam abban kifogást. Lánc új, de a gumik 2023-ban már biztosan nem ezek lesznek rajta. A nyereg csúszik, mint az állat, a biztosan cserés. 850 pénzért adta oda a srác. Magának hozta be, de nem rendezte el végül, valahogy becsúszott neki egy Benelli TRE 1?00
Illetve egy Givi Maxia 45-50 literes dobozt kaptam hozzá. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #132651 üzenetére
Majdnem Transalp
Sok sikert hozzá! -
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #132651 üzenetére
Sok sok balesetmentes kiómétert
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #132657 üzenetére
Majdnem
Erre ráülve éreztem már, hogy a transalpnál ez mennyivel jobb lesz az aszfalton. Egyszerűen muszáj volt nem otthagyni. Terepen meg nem hsizem, hogy a Transalp-ot annyival jobban kihasznánám, mint amennyivel rosszabb aszfalton az. A sárban elveszni nem akarok ezzel sem. Varadero-val sem akartam, csak úgy sikerült
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #132656 üzenetére
"Esztétikailag pár karc van az egyik idomon"
Majd lesz rajta , főleg ha ilyen csupasz marad. Givi bukócső, talán az véd a legjobban, meg pár tartalék index búra (3 db még talán nekem is van régről), haspáncél.
A bal idom alatti csatlakozót vizsgáld meg, kuplung kapcsoló, indító gomb és oldaltámasz kapcsolója a kritikus pontok, a motor szinte elpusztíthatatlan, ha tényleg ennyi km van benne most, akkor még 100e de akár 200e km is van benne csak a kötelező karbantartásokkal.
A hátsó rugót érdemes wilbersre cserélni szinte gondolkodás nélkül és előre is jobb a progresszív rugó. xbike segít.
Használd egészséggel, jó vételnek tűnik egyébként.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
goofy85
kezdő
Lerendeltem egy új CB500X 2022-t, január, március magasságában jön.
Már csak motort vezetni kellene megtanulni... K**va gázkar, mennyivel egyszerűbb pedállal adagolni neki... -
odipapa
senior tag
válasz norbert1998 #132659 üzenetére
A TDM-el mi volt a problémád egyébként?
-
sztanozs
veterán
válasz boost #132612 üzenetére
Rutint már asszem nem, ha jól rémlik idén már csak két vagy három hétig van viszgáztatás rutinra, és csak szombatonként... Kresz-hez is kell legalább két-három nap + időpontot is kell találni vizsgára, ami legalább egy hét vagy kettő.
[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #132662 üzenetére
2.47 a listaár (nem is nagyon engednek - legalábbis nekem -, mert túl sok evileg nem érkezik), kb 100 ezerrel drágult.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz goofy85 #132661 üzenetére
Gondolom jogsi azért van, szóval innen már csak gyakorlás kérdése!
Mindenképp azt javaslom, hogy egy jól felépített tréning-sorozattal kezdj, azzal sokkal stabilabbak lesznek az alapok! Tréningekről utoljára ebben a kommentben írtam, de mivel Te teljesen az elején vagy, én a következő sorrendet javaslom (nem kell egy év alatt megcsinálni mind, én is évente csak 2-3 tréningre járok) a felsorolásból magozva:
1.) Lista 1.c. - Hungaroring Dirt (esetleg Enduro) képzés: ez 4 órás, és adnak motort, felszerelést, mindent, mindezt aprópénzért! Alapoknak piszok jó!
2.) Lista 1.b. - BMW Alap tréning: ez már sajátmotoros, szóval ezzel meg kell várnod a motorod. Nagyon alaposan fektetik le az alapot, és tudásszinttől függően javasolnak további képzéseket.
3.) Lista 2.a. - BMW Intenzív kanyarodástechnikai tréning: ez Kakucson van, de nem versenytréning. Itt csak a kanyarodástechnikára fókuszálnak! Az akaotréningre épül, és mindenképp javaslom bármely más tréning elvégzése előtt!
4.) Lista már nem tartalmazza: BMW Mátra közúti képzés: ez az eddigi legjobb szerintem, de ahhoz, hogy tényleg élvezetes is legyen mindenképp javaslom az intenzívtréninget előtte!Én idén kb. idáig jutnék a helyedben az első szezonban, ezek után már lehet igazán jókat élvezetesen és biztonságosan motorozni! Ezek olyan stabil alapokat fektetnek le, amik egy életen át el fognak kísérni akkor is, ha más tréningre már nem mész - de jellemzően aki volt már, az tudja, hogy szezon elején érdemes azért valamit csinálni, mert a télen bizony durván megkopik a tudás! Erre a szezonkezdőre egyébként tökéletes a következő:
5.) Listán nem szerepel a BMW Középhaladó tréning, ami a nevével ellentétben szerintem inkább egy szezonkezdő tréning haladóknak! Ebben a kommentben írtam róla.
Remélhetőleg a 2022-es szezon alatt sokat mész a CB500X-el, és nem csak közúton, de belekóstolsz picit a terepezésbe is! A Hungaroring Dirt persze nem csak ezért elvégzendő, de mindenképp segít benne! Ha sikerül pici ilyen rutint is magadra szedni, akkor irány a
6.) Lista 2.d. - Honda földpályás tréningje, de ezt már tényleg csak akkor javaslom, ha már voltál földesúton többször is, mert meglepően intenzív a képzés!2. szezonra szerintem ez a 2 tréning elég is, többi meg majd úgyis alakul!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
boost
addikt
válasz Geresics #132667 üzenetére
èn sajnálnám a saját motorral menni tréningre, mert míg közúton maradok a saját magam által biztonságosnak gondolt korlátozott keretek között, egy tréningnek pont az a lényege, hogy elhidd, hogy képes vagy túllépni rajt, és megmutatják, hogy azt hogyan érdemes, kell. De itt biztos elofordul 1-2 eldobás. Tudsz ajánlani olyan tréningeket is, ahol adnak alád motort?
-
Geresics
addikt
válasz boost #132670 üzenetére
Tök rosszul gondolod szerencsére!
A vezetéstechnikai tréningeken nem az a lényeg, hogy feszegesd a határokat! A normálisabb tréningek, mint a BMW és a Honda épp ezért vannak úgy felépítve, hogy minden az alaptréningre épül, és azok nélkül nem lehet menni a felsőbb képzésekre! A Drivex-nél pl. megkérnek, hogy ismételd meg az alapot, ha úgy látják, hogy nem vagy teljesen stabil!
A sajátmotoros képzés azért is jó, mert a közúton is a saját motoroddal fogsz menni! Én másra nem is mennék, kivéve, ha az már célirányos képzés, mint a terep (Honda földpályás, Hungaroring Dirt), vagy versenypályás képzés, mint pl. a salakmotoros, vagy épp Chrobák Jani képzése, de ezek már tényleg másról szólnak!
Még Dodor közúti képzésén sem az a lényeg, hogy versenyezz (csak ez nem mindig sikerül állítólag).*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LógaGéza
addikt
válasz boost #132670 üzenetére
Honda Safety Hungary-nál te választhatsz motort, mikor foglalod a képzést, akkor online ki is kell választanod melyikkel szeretnél menni. Egyszer elfektettem az egyiket, de masszívan fel vannak bukócsöveze, semmi baj nem lett belőle.
Szerintem pályás gyakorlásra jobb, ha ők adnak, de közúti tréninge én is csak sajáttal mennék."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
GalaHU
őstag
válasz LógaGéza #132673 üzenetére
Így van, a Hondánál mindig adnak motort. Sőt, nem is mehetsz hozzájuk sajáttal! Így sokkal bátrabban csinálod meg a feladatokat, jobban “elhiszed” hogy belefér a manőver, ha meg mégsem nem peregnek rögtön a dollárjelek a szemed előtt.
Én már vagy 4 tréningen voltam náluk, csak ajánlani tudom őket..;Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
bacus
őstag
válasz boost #132670 üzenetére
"míg közúton maradok a saját magam által biztonságosnak gondolt korlátozott keretek között"
Sajnos nem egyedül vagy a közúton, no meg, az is teljesen szubjektív ki mit gondol biztonságosnak. Ha mindenki ugyan azt a tempót itélné megfelelőnek, akkor alig lenne előzés, mert nem érnénk egymást utol.
Még nekem sem sikerült eljutnom egy tréningre se, egyszer majdnem, de az időjárás közbeszólt. 50e km motorozás (és 1,5 millió km autózás) után egyre kevésbé érzem a szükségét, de mindenkinek igaza van aki tréninget ajánl, mert Ispán barátomat 500e+ motorozott km után érte idén baleset.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Steven #132676 üzenetére
Lehet. Nála a probléma a balesetkor az volt, hogy az a motor amivel ment (3 motorja van, 2 db v-strom - 2005,2018, bmw 1200 - 2008) az abs-es 2018-as v-strom volt, és annyira benne volt a nem abs-es v-strom fékje, hogy nem merte eléggé húzni a fék kart. Gyakorlatilag az abs nem is dolgozott az ütközés előtt.
Ha előtte mondjuk ezzel a motorral lett volna tréningen, ahol a vészfékezést kigyakorolja ezzel a motorral, akkor nem jár így. Ha oda szintén a régi stromival megy, vagy a bömbivel, akkor az nem segít.
A baleset egy 4 autóval előtte menő autós satu fékezése miatt volt, teljesen egyenes szakaszon, normál követési távolság mellett, bár lehet előtte is valamelyik autós elaludt és ő se volt a toppon, de a lényeg, hogy kb 30-50 cm-en múlt, hogy megálljon. Az ütközés nem volt nagy, viszont a motor balra dőlt, ahol átlógva a szembe jövő autó elkapta és megpördítette.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
goofy85
kezdő
@dellfanboy 2,47, ahogy más is írta. a kereskedővel beszélgetve a több műszaki tartalom mellett nem igazi emelés
@csongi inkább gyakorlok
@JoinR zöld. csak az tetszett az új skáláról, sajnálom, hogy kivezették a fehéret.
@Geresics folyamatban, szerintem idén már nem lesz rutin, még két hétig van vizsgáztatás (legalábbis a Safetynél). Jövő hétvégén megyek az alap1-re, télen meg tervben van pár másik hondás tréning, ha lehet menni tanulójukként jogsi nélkül. Reggel pont a linkekkel megtűzdelt tanfolyamos posztodat néztem. Majd később a HRinges terepes cuccok érdekelnének, szívesen tekeregnék majd földutakon.
-
Steven
addikt
válasz bacus #132677 üzenetére
Abszolút nem kötözködés ,de:
-ha előtte valaki besatuzott és bele ment az nálam azt jelenti , hogy nem tartotta az út viszonyoknak való követési távolságot.
Nem hiszem, hogy ettől a tanfolyam megvéd .
Ez daily issue az autósok körébe is .Bár nem voltunk ott bármi lehet ez csak úgy halkan megjegyeztem.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Micsurin
nagyúr
válasz Steven #132680 üzenetére
Ezt könnyű kijelenteni csak ha meg kényelmes féktávot hagysz rá a reggeli párás útra pl az M0-áson akkor garantáltan 500m-enként fog valaki bevágdosni eléd itthon.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Steven
addikt
válasz Micsurin #132681 üzenetére
senki nem erről beszélt arról volt szó, hogy bárkit megvédett volna a tanfolyam fenti szitutól ... erre én azt írtam hogy ez napi próbléma , hogy benézik az emberek... lehet egyszer én is be fogom és tök mindegy mivel megyek.
Ettől a tanfolyam valszeg nem véd meg.Ellenben voltam idén v-storm találkozon emiatt egy rövid közös túrán .... hát ott láttam dolgokat ... csapat 60% át elküldtem volna tanfolyamra mert egy kanyart nem tudtak be venni.
legltáványosabb olyan volt mint a "hirhedt mémes motoros képeken" csak a fejét döntötte a motort nem 1000 v-stormal.
Végig azon röhögtünk nem gondoltam volna , hogy ilyen van az életbe is.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Geresics
addikt
válasz Steven #132682 üzenetére
Ez a tipikus fogalmatlan hozzáállása azoknak, akik még életükben nem voltak tanfolyamon. Kb. olyan, mint a "nem kötöm be magam, mert XY azért élte túl, mert kirepült az autóból" vagy a "nem kötöm be magam, mert XY is be volt kötve, mégis meghalt"... Ostoba demagóg hozzáállás, ami mindenkinek szíve joga, de csinálja inkább szépen csendben...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
goofy85
kezdő
válasz Steven #132680 üzenetére
Nekem is volt ilyen esetem kocsival. kb 30-50 centi kellett volna még féktávban, de kompenzáltam egy lökös javítással, két lámpacserével, egy hűtőcserével, meg az apró anyag (mindenféle tartók, stb). És az egészben a legszebb, hogy nem volt kisebb a követési távolságom, mint az átlag az úton, csak lassabb volt egy hangyf@sznival a reakcióidőm.
-
Steven
addikt
válasz Geresics #132683 üzenetére
Köszi ,hogy felvilágosítottál szvl azt állítod , hogy ha elmegyek tanfolyamra nem fogok benézni dolgokat?
Hozzászolásodra próbálok válaszolni mert nem igazán értem amúgy mit akarsz ezzel mondani hisz én sem és te sem voltunk ott a szitunnál.
Ha meg azt suggalod , hogy én tanfolyam ellenes vagyok ez is egy vicc honnan veszed.... kicsit baj van a fejekben.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bacus
őstag
válasz dellfanboy #132686 üzenetére
Mi ez a V-stormozás??? V-Strom az még mindig.
Hol voltál? Csak nem Pilismaróton? Az egy teljesen nyilvánosan meghirdetett rendezvény, tulajdonképpen bárki mehet, tele is van külsősökkel. Pont annyi lehetett a béna motoros, mint bárhol máshol az úton!
Sokat elmond, hogy az önköltségi áron csinált becsületkasszás büfébe is lett hiány, pedig általában mindenki többet dobott bele.., de ahol sok a külsős, nem csak az a pár tíz jól összeszokott klub tag, ott ez van. Én még egyszer sem voltam (talán pont ezért) v-strom találkozón, illetve egyszer voltam még Győrújbaráton, de a guruláson már nem voltam.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
Kis érdekesség:
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bacus
őstag
válasz Steven #132688 üzenetére
Elég érdekes, hogy a kategóriát vezető 1. helyen szereplő (bmw 1250 gs) motorból többet adtak el, mint a 2. és 3. helyen lévőből összesen.
Ami számomra még furcsa, hogy a 1050 Suzuki be se került az első húszba?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
válasz bacus #132689 üzenetére
Miért furcsa a ktm 1250 nyáron ua annyi volt árba mint a suzuki és sokkal többet tud. (pl elektromos futómű ) Azért tudom mert egy barátomnak néztünk motort csak épp nem ér le a lába a ktmről.
gs és a 650 meg évek óta népszerű .. 650re szerintem erősen ráférne amúgy egy full ugprade szerintem.
Zgospel , ha sok pénzem és helyem lenne ahol tudom tárolni, nekem is több motorom lenne akár még egy chopper is.
Viszont nincs, így egy motor kell ami mindenre jó vagy semmire sem
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
Van esetleg közöttetek olyan, aki Honda Forza (NSS125) robogóba szereltetett ülésfűtést? Vagy tudja, hogy hol lehetne beleszereltetni?
Üdv
-
Mentolka
senior tag
Nem kötözködésből, de keress rá. Többször volt téma itt a topikba.
Én az üllői Berger Motor műhelyt ajánlottam anno.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó