- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz #56573440 #126487 üzenetére
Sosem volt még a lábam között NC, így nem tudok róla ítéletet mondani, csak mindíg az jut eszembe, hogy furcsa állatfaj az az NC.
Igen, papíron alig van benne erő, de éppen azért, mert csak 6.5-et forog.
Ha ez a blokk 10 ezret forogna, akkor sokkal erősebb lehetne, annak ellenére, hogy a nyomatéka maradna ugyanannyi.
De talán éppen ez volt a célja a Hondának vele, hogy egy olcsón fenntartható ingázós motort csináljon. Randalírozni ott van a Hornet. -
JDMKid
tag
válasz #56573440 #126487 üzenetére
Az NC-t arra találták ki, amire te szeretnéd használni. Kiemelném még a tank helyén lévő csomagtartóját, ami még egy plusz praktikus dolog.
Illetve amit tudok még mondani, hogy a Versys 650 kisebb motor méretileg, mint az NC./Régebben olvasgattam az NC-s fb csoportot. Ott nagyon sokan használták ilyen hétvégi laza kirándulásokra. 3,5 liter körül jártak vele.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Shin Chen
tag
válasz #56573440 #126487 üzenetére
Az xt660 club fb oldalán érdemes várni egy-egy eladó példányra, de többen keresik, mint akik megválnának tőle
Anno én is néztem az NC700X-et, mert teljesítményre kb partyban vannak a minarelli blokkal, de végül a tereptúrák miatt (ill. szerelembe estem ) inkább egy kis ténéré lett.
Magamból kiindulva azt mondanám ne engedd el az NC vonalat, áss a mélyére és próbálj ki párat (szigorúan az asszonnyal karöltve) aztán álló helyben másszátok meg. Szavam járása, ha valami mégsem olyan, nem kell feleségül venni"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz #56573440 #126487 üzenetére
Én inkább a 750X-et nézném és DCT-vel, ugyanis ehhez a motorhoz az automata váltó nagyon passzol. Igaz nekem 750S-em volt és manuál, de inkább vettem volna DCT-t.
Az igényeidnek tökéletesen megfelel, a leírásod alapján. Eszik kb 3-3.5 litert, van egy 18-19 literes belső rekesz, relatíve kényelmes és krúzolni vele tökéletes, de még több napra felpakolva elmenni is elég vele.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Horvi
őstag
válasz #56573440 #126492 üzenetére
Ha a stromi a szíved vágya akkor vedd meg azt Rosszul járni azzal sem fogsz és igazából arra amire neked kell az a motor is tökéletes. Mentem már olyannal egy keveset és teljesen korrekt. Nem egy űrtechnika de simán vállalható két személlyel is. Meg kell kérdezni a főnököt. Ha azt mondja, hogy neki mindegy akkor tied a pálya mert azt veszed amelyiket akarod
Amúgy osztom Shin Chen véleményét. Menjetek el kettesben kipróbálni többet is(NC-t is DL-t is). Lehet az asszonynak is jobban bejön majd a DL.Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
válasz #56573440 #126492 üzenetére
Azért az NC nem ellenfele a DL-nek.
Az NC tökéletes kezdőmotor, de leginkább 1 személyre, és A-ból B-be járkálásra! 2 személyes túrázásra kevés lesz - már ha dombokra is mentek majd, nem csak az alföldre, és ha messzebb mennétek, akkor autópályás napokra sem igazán ideális. Az utasülés is szerintem kényelmesebb a DL-en, de ezt mindenképp próbáljátok ki!
Amúgy biztos láttad már: Honda NC750X és Onroad.hu48h: teszt és túrabeszámolóMunkába járáshoz az NC sokkal kulturáltabb, kezesebb, talán a hengerelrendezés miatt. De azt az urban legendet nyugodtan felejtsétek el, hogy a Jazz blokkjának fele van benne, ez valami analógia volt anno, és mindenki mantraként el is hitte - legalábbis nekem ezt mondta a Honda importőr, én pedig hittem neki, és nem jártam alaposabban utána. Lehet jobban tudja nálam.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz #56573440 #126500 üzenetére
Én nem a motor erő miatt venném vagy nem venném az adott motort, hanem a 2 személyes használat miatt, olyat vennék, aminek jobb a futóműve és a fékje. A kis DL is elég gyenge fékileg
"Az ismerősi körben is komoly feszültség hogy az r 1250 gs adventure alatt van e értelme elmenni bárhova vagy sem"
Nem kérdés, hogy nemKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz #56573440 #126504 üzenetére
Az NC-re elkezdték anno aggatni azt a jelzőt, hogy válságmotor. Mivel relatíve olcsó, fenntartási költsége viszonylagosan kicsi és a fogyasztása is egy nagyobb robogóéval ér fel.
Ennyiért nyilván az ember kompromisszumokat köt és kell is, hogy kössön. Átlag felhasználásra elegendő, sok ismerősöm van, ak ilyet vett és használja két fővel is elégedetten. Én is munkába járásra használtam nagyrészt napi 80 km-ert aggglomerációban. Nyilván nem ezzel (X kiadás) mész el kanyarvadászatra és pályázni, de arra, hogy barátnővel, szeretővel, asszonnyal, csajjal, gyerekkel, bárkivel elmész egyet kirándulni és tartsd még autópályán is a 140-et átlagban tökéletes. Az árért amennyiért adják cserébe adja a Japán megbízhatóságot, az alacsony fogyasztást ehhez a sor2 blokkhoz és a jó használhatóságot és pakolási lehetőséget. Technikailag tudja, amit egy modern nem premium motor nyújtani tud, kiemelkedő hibák nélkül.
Hosszabb kirádulásra már azért nem árt hozzá egy zselés pl. Shad ülés. Ha van lehetőség tesztre menjetek velük egy kört hogy lássátok ő kell-e neked.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
duni84
aktív tag
válasz #56573440 #126504 üzenetére
észérv lehet még, hogy ha mégis valamit eltörtök rajta, mert feldöntik a parkolóban, felborít valaki az úton vagy csak elcsúsztok, akkor a dl650-re minden cserealkatrészből dunát lehet rekeszteni.
másik észérv: ha mégis kiderülne, hogy nem csak nagypapisan szeretnél közlekedni, akkor a vstrom egy lépcsővel jobb választás, mint az nc700 személyes történet, hogy én felnőttként azzal győztem meg az asszonyt és saját magamat is, hogy dolgozóba járni a motort a legideálisabb, hogy időt fogok spórolni és viccen kívül így is terveztem. 2 éven belül a pannónia ringen találtam magam. veled is előfodrulhat, hogy nem csak munkahelyi ingázásra fogod használni pár hónap múlva. vstrom amúgy sem a pályázós, cserébe bármikor úgy dönthetsz vele, hogy akkor másnap reggel 2-3-4 napra elmentek az asszonnyal kirándulni egyet az alpokba/horvát tengerpartra/tátrába/erdélybe és tuti, hogy a közeledben lesz olyan, aki komplett doboz szettet konzollal kölcsön tud adni a vstromhoz, ha neked addigra nem lenne saját. ez az előnye az igazi népmotornak
nem észérv a vstrom mellett és az nc700 ellen: ha nem akarod, hogy unalomig ugrassanak a munkahelyeden szintén motorral ingázó kollégáid#metszéspontok
-
bacus
őstag
válasz #56573440 #126979 üzenetére
ha ez egy boxer lenne, azt hinném, hogy egy testre szabott bmw 1200 , a tank, az ülések, a váz, stb elég sok a hasonlóság
Rákerestem, azért szemből már nagyon nem. , de jó kiállású moci, tetszik.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
GTVili
tag
válasz #56573440 #127305 üzenetére
Igen...abban a korban az olaszok jól bevásároltak. Azt az 50-es Marzochhit rakták a felsőpolcos cuccaikba...TNT 1130....Brutale 910.... 1200-es Morinik...
Még most sem rossz, de 15 éve nagyon komoly volt... abban a csupasz/roadster kategóriában a dupla 320-as tárcsák sem voltak annyira elterjedve... -
GTVili
tag
válasz #56573440 #127451 üzenetére
Én tisztelem a hülyéket... ezért igyekszem a lehető legmesszebb elkerülni őket.
Pedig ha nem akarom,akkor az autók legalább 80-90%-a nem tud sem lehagyni, legyorsulni meg aztán végképp nem....De inkább elengedem a parasztot... autóval is, motorral is... Én szeretek épen,egézségesen hazaérni. Ha ilyen szituáció adódik, jobb kimaradni belőle... ha meg végképp belkeveredik az ember, jobb okosabbnak lenni....és inkább engedni.
-
etnies
senior tag
-
#56573440
törölt tag
válasz #56573440 #127660 üzenetére
szerk időnek vége lett amire megtaláltam a kav oldalán a hivatalos dokumentációt a rutinpályára, és az van hogy simán lehet kuplungolni ebben a helyzetben is.
Sikertelenséget okozó hibát vét a vizsgázó, ha
a pálya területét elhagyja;
a motorkerékpárral felborul;
útvonalat téveszt (kúpot kihagy);
kúpnak ütközik;
menet közben leteszi a lábát;
a meghatározott helyen nem áll meg,
megszegi a baleset- és munkavédelmi rendelkezéseket;
nem megfelelő irányjelzést ad;
balesetveszélyes helyzetet teremt.tehát nem buktatható meg az a tanuló, aki kuplunghasználattal köröz. Nyilván ez az egyik körözést is tartalmazó feladatorbol kiemelt részlet
[ Szerkesztve ]
-
Methionyl
senior tag
válasz #56573440 #127661 üzenetére
Teljesen jogos.
Egyik oktatóm az aki az új pályához is hozzá adta a szaktudását/nevét. Mindig azt hajtogatta, hogy ne hogy kuplungoljunk, még vizsgán se.Vélhetően akkor rosszul szűrtem le, mert valóban én sem találom, hogy bukást okozna feketén fehéren.
Bár az egész újításnak pont ez lenne a lényege, hogy megtanuljuk ezeket.
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Xero
nagyúr
válasz #56573440 #127680 üzenetére
- Sorok kozott elmenni majd a kormanyt radhuzo paraszt kikerulese.
- Gaz ratepese ha valaki lelep a pirosnal a zebrara es ugy visszaengedni a kuplungot, hogy ne kapd egybol egykerekre. Ha pedig megis kikapod, akkor mint mission statement kitartani egy kereken harmadikig.
- Borruha le es felvetele miutan mar az alaoltozobol is facsarod a vizet. -
Geresics
addikt
válasz #56573440 #127695 üzenetére
A "full gear"-től azért ez messze van!
De én anno ennek nagyon nem örültem volna. A jogsira is épp csak össze tudtam kaparni tiniként a pénzt, nemhogy még motoros cuccokra is futotta volna. Emlékszem, egy occó kínai bakancsban, meg valami fenetudja milyen kabátban voltam, és kesztyűt is úgy kértem a vizsgára. Sisakom az volt egyedül, de annak is törött volt a plexi alján egy kis helyen, de mivel anno dohányoztam, azt mondtam, hogy az a ciginek van úgy kihagyva!
Motorom is előbb volt mint felszerelésem (meg jogsim ), és utólag vettem valami Tesco-s "motoros" kesztyűt, amiről ma már tudom, hogy pontosan semmit sem ér, de hát anno még mit számított ez...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz #56573440 #127698 üzenetére
csak
a legtöbbennagyon sokan nem Gixeren kezdtünk, hanem szedettvedett MZ-n, amihez még az indexet is bontóban kerestük.
Értem én hogy mi a cél, és öröm, meg bódottá, de attól még anno tökre nem engedhettem volna meg magamnak, és biztos ma is sokan vannak így vele - csupán erre bátorkodtam célozni*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Lomha 8V
addikt
válasz #56573440 #127789 üzenetére
Réges rég volt egy Honda VT500C-m. Az okmányirodában elszabták a dolgot és az új forgalmiba Honda VF500 F2 került be. Csak napokkal később vettem észre és úgy döntöttem, hogy le**arom. Így is adtam el, azóta is forgalomban van. Meg is van. Szerintem jól döntöttem, megkíméltem magam egy szopócunamitól.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz #56573440 #127795 üzenetére
Nálam rendszergazdát hívtak az okmányirodában az átíráshoz, mert lakcím nélküli volt a hivatalos státuszom, és annál csak kerület van megjelölve a lakcímkártyán. A rendszer viszont nem engedte továbblépni irányítószám nélkül. Végül az okmányiroda irányítószámát írták be.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Biqci
aktív tag
válasz #56573440 #128271 üzenetére
Kedvenc yt csatornán is láttam olyan videót, hogy a német rendőrök túl hangosnak ítélték a kiput és mivel nem volt náluk mérő műszer, szépen leszerelték és elvitték bevizsgálni. Majd visszakapja, ha megvan az eredmény. Mutatták is, hogy aznap nem az volt az első, már vagy három ott volt a rendőr Transporterben. Addig a delikvens ki lett tiltva a forgalomból, vihette tréleren a motort tovább. De itt a lényeg, hogy leszerelték, nem leszaggatták
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz #56573440 #128277 üzenetére
Ennyire már nem emlékszem a részletekre, de az szerintem biztos, hogy kérni kérhetsz kártérítést, de nem kapsz. Legalábbis több olyan esetre emlékszem, amikor a komplett motort nem engedték tovább, csak trélerrel, mert kétséges volt a helyzet. Kaptak talán 15 napot, hogy egy Tüv állomáson átvizsgáltassák a gépet és ha rendben, a kapott papírokkal bemenni a rendőrségre...
De ez csak az egyik csapat, aztán van olyan egység is, akik kompletten kivonulnak, mérnek, néznek mindent is, aztán ha valami nem okés ott már nincs kecmec. Ez a társaság nem szerel le semmit, ott helyben mérnek...
[link] Erről van szó, úgy érdemes rákeresni, hogy "achtung kontrolle motorrad" mert van kismillió témakörük..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz #56573440 #128304 üzenetére
Szerintem várjunk még 1-2 napot. Lehet kiderül még ez-az. Úgy kezdődött,hogy nem volt EÜ csomag,majd kiderült,hogy a rendszámtartóval (is) volt probléma.
Rendőr megkérte szerelje le. Gondolom elkezdett hisztizni,ami nem jó ómen. Szerencse,hogy nem Angliában készült ez a videó,mert lehet már a földön feküdne bilincsbe,ha okoskodna a rendőrrel szemben.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz #56573440 #128328 üzenetére
Egyik,másik hsz,nem tudom mennyire hiteles.
Ez beszédes. "Szlovákiában olyan tartóban kell lenni a rendszámnak, amiből ki lehet venni. Nem szabad átfúrni, a rendőrnek pedig joga van az eltávolításához, ha ja jármű vezetője nem hajlandó. A kárt, amit a rendőr okozott a jármű vezetőjének vagy tulajdonosának kell állnia."
"Egyébként azt magyarázza az elmeroggyant a motorosnak hogy fél órát adott neki hogy leszedje a rendszámot, de ő ezt nem tette meg. (gondolom le akarta szedetni vele, mivel nem volt szabályos a tartó, meg nem volt EÜ csomag náluk, vagy ki tudja még miért) Nyilván csavarhúzó senkinél nem volt, ezért nem szedte le."
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz #56573440 #128338 üzenetére
30 percen át kérte,hogy szedje le a tartót. Elég türelmes volt a rendőr vele. Nem én és nem is te fogod megmondani,hogy így ebben a helyzetben jogos volt-e a rendőr tette. Van megfelelő szerv,majd ő kivizsgálja az ügyet.
Engem megállítana és azt mondja szedjem le,akkor leszedem. Nem kezdek el hisztizni. Pont.De én is visszakérdezek. Mi ez az új módi,ha egy rendőr intézkedik/kér valamit,akkor visítás van?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz #56573440 #128371 üzenetére
"Engem megállítana és azt mondja szedjem le,akkor leszedem."
Nézd meg a videót. Szegecselve van. Előhúzol egy akkus fúrót, és leszeded. AhaaaaaaNem ismersz.
"De én is visszakérdezek. Mi ez az új módi,ha egy rendőr intézkedik/kér valamit,akkor visítás van?"
Jé,kulturáltan meg tudtad oldani,és nem hőbörögtél.
"Kár erre több szót fecsérelni úgy érzem "
Végre.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
duni84
aktív tag
válasz #56573440 #128371 üzenetére
az eü csomag csak egy része a dolognak. a felhajtható rendszámtábla tartó szerintem jobban kivágta a biztosítékot. az tény, hogy nettó túlkapás van a videón, de én pl ha valami illegális átalakítást végzek a motoron, akkor azt mindig úgy teszem, hogy adott esetben az ülés alatt levő szerszámkészlettel vissza tudjam állítani "gyári állapottal megegyezőbe". gondolok itt még az olyan tényleg apróságokra, hogy pl van csere halogén helyzetjelző izzó is a forgalmi mellett a zsebben nyilván nem az izzóba fognak belekötni, de ha már a többit megtalálják, akkor ezt is meg fogják és ha megkérnek, hogy állítsam vissza vagy ugrik a rendszám, akkor leizzadok és mondom nekik, hogy amíg kitöltik a büntihez a papírokat, addig "street legal" lesz az egész és nekifuthatunk egy ismételt szemlének. ha már a tilosban járok, akkor az a minimum, hogy ne rajtam múljon a pozitív kimenet. mondjuk tény, hogy a kommunikációm is általában olyan, hogy a beszélgetés végén kellemes napot kívánunk egymásnak szerszámkészletezés nélkül.
#metszéspontok
-
Tamás9x
őstag
válasz #56573440 #128485 üzenetére
Igazából az "olcsósága" fogott meg. Kb abban az árban van amint használtan nézegettem +/- 500K Melette szól a frissebb, jobb motor, kókánymentes, és ezzel egyhangban szóló dolgok. Lehet bérlek egyet egy nagyobb kör erejéig az majd mindent elárul.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz #56573440 #128712 üzenetére
A jogsi egy szerzett jog, nem lehet csak úgy újra vizsgáztatni.
Az orvosi egy marhaság, pillanatnyi állapot, a szemészet átverhető, így csak pénz lehúzás. Miközben több embert ismerek aki pl félig béna, agyvérzés után van és vezet!
Szerintem meg nem nehezíteni kell, hanem
1. Minden lépcsőn végig vinni, nem kell azonnal korlátlan A
2. Ezzel párhuzamosan gyorsitani, egy új kategória megszerzése nem tarthat tovább 1 hónapnál
3. Olcsó utánképzések. Nem, a 40e nem az! Ezt is autós iskolák szervezhetnék.Ritkán halnak meg, okoznak balesetet full kezdő vezetők, ez inkább a már kicsit vezettem, jó vagyok nagyon vezetőkre jellemző. Lehet motoros kategóriában ez nem teljesen igaz, de a fokozatosság segítene. Nyilván lehetne autónál is teljesítmény korlát, pl első 2 évben csak 100LE ig vezethet, utána 2 évig 200LE, stb
Egyéb kategóriák pl B+E könnyítése, olcsóbbá, elérhetővé tétele. 30 éve utánfutózom, lakó kocsit vontathatok 3500 kg jármű szerelvényig, ami egy 2t autó és egy 1,5t bódénál elő is fordult, vontattam motor szállítót azzal is beleférek még 2 -motorral is a B kategóriába, de ha autó trélert húznék, azt nem lehet, menjek kresz vizsgára meg 250e tanfolyam..
Nem akarom majmolni a német példát, de a jogsinak nincs eü lejárata, de baleset esetén vizsgálják, hogy eü alkalmasság rendben volt e, ha nem, akkor ülhetsz is. Itt meg, volt érvényes jogsija akkor meg se nézik, hogy csak log a bal karja.. Ott ha jól tudom 7 tonnáig vontathatsz, ebbe minden magáncélú vontatás belefér.
A1 -t sok országban vezethetsz B jogsival, legalább rendszámos a jármű, itt meg megy a 50ccm re papírozott -motorral, vagy még 2 ütemű fojtás nélküli robesz, amivel 90 el száguldozik.
A rendszámokat is most rendbe tehették volna, rögtön látszik ha vas megyéből átmegy Miskolcra, akkor nincs helyi ismerete, jobban lehetne figyelni rá. Mindenhol működik, de itt erre sincs akarat.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Év végén jön a The Smurfs: Dreams
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC