- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Házimozi belépő szinten
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
sztanozs
veterán
Köszi mindenkinek - azt elfelejtettem, hogy sisakos is sikerült "örökölni", szóval az legalább megvan Úgy látom rendesen el kellene kezdenem utánaolvasni a dolognak, de legalább lefoglal majd ez egy darabig...
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
nagyúr
válasz sztanozs #131502 üzenetére
Azt azért vedd figyelembe, hogy ha az egyén akitől örökölted a sisakot nem pontosan olyan fejformájú mint amilyen te vagy, akkor:
- vagy nyomni fog valahol a sisak és fájni fog a fejed
- vagy lötyögni fog és egy esésnél az út adja majd az egyik pofont, a sisak meg a másikatA sisaknál nem csak a méret számít, hanem a formája is, van amelyik hosszúkás fejformára jó és van ami kerekebb fejűekre.
Illetve ~5 év után kuka egy sisak, elöregszik és már nem véd igazán.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
Egy másik ötlet, ami az egész napos keresgélést követően felmerült:
Triumph Tiger 900 (2000-es évek környéki, nem az új). Erről egy betűt nem találtam itt a keresővel. Tudtok róla valamit?
Állítólag alkatrész van hozzá, motoroikusan egész jók, de talán túl lágy a futómű. Nameg, ebből konkrétan egy darab sincs eladó itthon.A régi Multistrada meg kb annyira terepképes, mint a 125-ös Varadero, igaz?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131506 üzenetére
Multistradat ne vegyel, a regi 1000 es sztm egy szar. Az ujat egy vagyon idoszakos szervizre vinni. A blokkja jo, sokat megy, de a ds1000 esen mar fojtoszelep leptetomotor van, ami viszont sokszor beszarik.
A 620 multi ugyanazzal a blokkal van, mint a monster, annak a befecs rendszere is jo, a blokkja is, viszont viszonylagosan gyenge.
Ami pozitivum, hogy a terblanche multi tankjat ha megnezed benyulik az ules ala, mar a benzintankkal is a tomegkozpontositast vettek figyelembe. Ez nagyon keves motoron fordul elo. Meg a normalis fek-futomu.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #131507 üzenetére
Nem olyan szar az a Multipla, már ha megkapja ami jár neki - és azt megfelelő szakértelemmel csinálják. Gáboréban is van már vagy 70ekm szerintem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #131498 üzenetére
De hat 4e km után már nem működik az üres visszajelzo.
eladó topping dac
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #131507 üzenetére
És a Tiger milyen lehet?
-
CortezX
aktív tag
Üdv! Csak a napokban fedeztem fel a mocis topicot, és örömmel látom hogy van itt "élet". Én tavaly március óta egy 2010-es SuperTenerevel gyűjtöm a kilómétereket, előtte pedig 2 évig egy FZ6S-em volt.
-
Geresics
addikt
válasz CortezX #131513 üzenetére
Ez esetben üdv itt!
Olvasgass vissza picit, vagy keress rá témákra amik érdekelnek. Ha pedig szeretnél Te is bekerülni az összefoglalóba, akkor semmi akadálya, linkelj egy képet, és írd meg amit a többiek is, a többit pedig intézzük - már ha szeretnéd, mert természetesen nem kötelező semmi ilyesmi.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #131500 üzenetére
Ha németben magánszemélytől vásárolsz nincs gari. Egyébként Gewährleistung a pontos megnevezése. Kereskedő köteles viszont adni, ha nincs kikötve, hogy bontásra illetve barkácsolásra, azaz Bastlerfahrzeug. Ezt feltüntetik az adásvételiben is. Sok kereskedő hirdet úgy is, hogy bevorzugt export. Ott sem kapsz garit
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131511 üzenetére
Azt nem tudom, nekem a ducatikra van ralatasom, meg jopar japant ismerek.
Geresicsnek is
elnezest, nagyon rosszul fogalmaztam.
A ds1000 gyenge pontja ez a leptetomotor, ami nekem nem osszeegyeztetheto egy turamotorral. Maga a blokkja egyszeru, elronthatatlan, nem ezzel van a baj. Kmt bele tudsz rakni, de ez a leptetomotor egy vagyon, es gyakori baja a szerianak.
Ez tobb uj motornal is problema, altalaban mikuni motorral van szerelve tobb kulonbozo marka is, es ezek ha tonkremennek keszitheted az 1500-2000€ ot csak a leptetomotorra.Nem tudom mennyit szeretnel motorra kolteni, de egy motor nem csak a motorbol all, azaz hengerek-dugattyu-valto. Premium motorok, amik tele vannak rakva vezerloegysegekkel, kulon a fenyszoronak, kulon az abs nek, a befecsnek, a kijelzonek. Itt ha vmi megkotlik- es biztos lehetsz benne, hogy meg fog- akkor nem az a baj, hogy a motor megall-otthagy. Nem ettol kell felni. Az a legkevesebbszer fordul elo. Hanem ezt a valamit megjavitani egy vagyon lesz.
bajnokpityu
Egy uresvisszajelzobol nagy kovetkezteteseket levonni azert nem lehet. Egyszer vkinek ez tortent a motorjaval, az nem azt jelenti, hogy az osszes ilyen. Illetve egy 20€ os kapcsolotol meg nem szaroznek valamit.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #131515 üzenetére
Nem pontosan.
Rückgaberecht attol meg van. Tehat ha te vmi szart adsz el, azt visszaadjak neked, te pedig a penzt. Ez alol probalnak kibujni, a privatverkauf szoveggel. Holott ezt igy nem lehet.Egal ob Sie ein kaputtes Auto von einem Händler oder von privat gekauft haben, der Verkäufer muss nach den gesetzlichen Regeln dafür einstehen, dass die verkaufte Sache u. a. frei von Sachmängeln ist, vgl. § 433 Abs. 1 BGB.
Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
Er5:
Le leesik az alapjárat darabosan majd észhez tér. Ha jár a motor kicsit kehes de jár, nehezebben veszi a lapot a hengerfejnél könnyezi a benzint járó motorral.
Mindkét henger érintett, olajszint nem nőtt meg tankból nem hiányzik.
El lehet egyáltalán vinni lábon?
Kezd a bré kilenni, a motor nem megy 1 hetet úgy, hogy ne rohadna le...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #131521 üzenetére
Benzin pedig, leömlőből jön ill mögüle. Mintha kitolná a benzint a kipufogó oldalon.
Tegnap még lenyomtunk egy 400-as etápot 2x játszotta el, hogy 8-900-ra ejtette az alapjáratot és nehezen ejtette a fordulatot akkor szívócsonkra gyanakodtam mert ahogy jött elmúlt.
Ma reggel bement vele dolgozni ezt megismételte még egyszer de beért vele. Este beakart állni vele a zárt udvarba de Indítás után a bal leömlőből láthatóan csordogált a jobb alol éppen csak megjelent.
Megnyaltam nem olaj nem hűtőviz.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
LustaDick123
tag
válasz norbert1998 #131506 üzenetére
Az 1000/1100 Multistrada egy vidám kis motor, de szeretned kell ha meg akarod tartani. Van neki rajongótábora, így vagy kifogod azt aki pont ilyet keres vagy melléd temetik ha el akarod adni. Ha kifogsz egy szép piros példányt akkor azt mindenhol megnézik, feltűnő motor.
Nem hibátlan és nem egy praktikus motor, de szerethető, van rajongótábora.
Könnyű, jól fordul, jó sportos futóműve és féke van, a blokk inkább pörgős, mint nyomatékos. Jó vele motorozni, de nekem nagyon fárasztó volt egy japán motor után. Mindene nyers, kemény egy finom óraműszerű japán motorhoz képest. Kb. annyira terepképes, mint egy átlagos motor, hiszen 17-es kereke van. Inkább egy kényelmesebb sport-túra, mint túraenduró (kb. sportos motor azoknak, akik pl. a hasuk miatt már nem érik el a csutkakormányt).A japán motorokhoz szokott fülemnek mindig furcsa volt, ahogy beindult. Egyszer megnyomod egy pillanatra az indítógombot és komótosan elkezd tekerni az önindító, majd egyszer csak beröffen. Mindig beindult, téli állás után is gond nélkül, de soha nem tudtam eldönteni, hogy az akksi gyenge vagy a blokknak van-e baja. Ha beindul olyan hangok jönnek ki a blokkból, hogy azt hittem néha valami baja van.
Nem praktikus (túra)motor. Pl. szélvédelem nem sok van rajta, nem is tudsz nagyon csinálni. Ha láncot akarsz kenni, akkor állvány kell. Ha túra közben csinálnád, akkor olyan pilincka az oldalsztender, hogy nem mered ráhúzni a motort. Kennéd a láncot, de nem tudod, mert a villa alján van egy láncterelő, hátulról pedig egy olajszórás elleni burkolat van, így nem nagyon férsz a lánchoz (kb. 10-10cm szabad felület van). Dobozolni kb. a gyári rendszer az egyetlen opció, mivel nem nagyon voltak utángyártók hozzá. A gyári dobozok inkább szépek, mint praktikusak a formájuk miatt.Pakolni tudsz a jobb oldalán a fejidomban lévő lenyitható kis rekeszbe, de az beázik. Tudsz pakolni a hátsó ülés alá, de az is beázik, meg is tud állni a víz benne. De el tud dugulni a tanksapka melletti lefolyó is, ott is megáll a víz. Ha bármit szerelni kell, le kell bontani a tankot, ami ez esetben végighúzódik az egész motoron, hiszen a jobb súlyelosztás miatt a tankon ülsz.
Az akksi a jobb oldali fejidomban van, de annak a burkolatát meg könnyű rosszul visszarakni és eltörnek a fülei, így sokan elhagyják menet közben, eleve mindenféle utólagos csavarokkal, gyorskötözőkkel rögzítik.
Szintén komoly típushiba a műszerfal beázása. A műszerfal két kemény műanyagfélből áll, kb. mint egy kínai rádió. Ez a két fél között van egy vékony szilikoncsík, és ha ez elmozdul, letörik egy-két pöcök a műszerfal házából stb. akkor hajlamos beázni a műszerfal. Jó esetben csak a kijelző megy el, villog, nem látszik minden szegmens, de rossz esetben az immo is megpukkan. Ekkor indítani sem tudod a motort. A szervizek a bontott órákból szokták legózni össze a műszerfalakat. A beázás már egy sima motormosástól is megtörténhet.
Nézd meg, hogy a specifikus szervizeket el tudod-e végezni vagy van-e a környékeden olyan szerviz, ahol elvégzik. A desmo, a vezérműszíj stb. miatt nem minden szerviz vállalja.
-
JoinR
őstag
válasz tboy93 #131523 üzenetére
Hát igen ez sajna benne van a pakliban, én ugyan nem ismerősnek adtam el anno az NX650-et, de nagyon gáz volt, hogy a patika állapotú, addig hibátlan motorral az 1. útján lerobbant Ráadásul valami elektronikai gond volt...egy 30 éves NX650-nél Égett a fejem, de végül megcsinálta és azóta is látom a motort, még a Telex címlapot ismegjárta
-
Micsurin
nagyúr
válasz HoaryFox #131527 üzenetére
Nem is téged gyanúsítunk félre ne érts, csak kezd beállni a gyík kivan effektus.
A Hondanak a szemét kinyomom immár 2 éve aztán köszöni de elketyeg fater meg tojáshegyen jár vele és minden második hétre tudott produkálni most valamit.
Holnap jön haza sikerült megoldani a szállítást.
persu + csongi ez pedig biztosan benya, olaj friss a 7100-ast érzed ha szivárog mert büdös édeskés, hűtőfolyadék nem lehet mert túl gyorsan és nyom nélkül párolog. 5-10 perc alatt eltűnik max.
Ha a tűszelep kikopik, megöltheti a karbi a hengert? Nehezen indul és nagyon darabos az alapjárat ugye, szivárgás csak járó motornál van.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #131516 üzenetére
Forgalmazó szerint mind ilyen, nem egy darab.
eladó topping dac
-
Topiccsendőr
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #131530 üzenetére
Az a jobb volt de akkor nem volt egyáltalán szikra.
Most a baloldali henger adja a műsort éppenséggel, a másik oldalt nem eldönthető, hogy onnan is folyik vagy csak odafolyt.
Telefonban első kérdésem volt apumtól, hogy azonos oldal-e megint de nem.Ahonnan biztosan jön/könnyezik a benzin az a baloldali henger.
Csapot azért zárnám ki mert alatta egy csepp sincs, motoron minden száraz egyébként és csak járó motorral ereszt.Kiszedtem a légszűrőt a szűrő házban nem találtam benzint vagy olajat, utóbbiból csak a "természetes" mennyiséget amit eddig minden motoromon.
Ezért kérdeztem a tűszelepet, hogy ha megkopik vagy esetleg dzsuva miatt fennakad az tud-e hasonlót.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #131517 üzenetére
Na ezt mentem, mert nekem teljesen más információim voltak ezzel kapcsolatban. De azért megnézem majd a BGB-ben, nem azért mert nem hiszek neked, csak jó tisztában lenni az ilyen dolgokkal.
Bár a "kaputtes Auto" elég sarkos megfogalmazás, mert pl. egy erős olajfogyasztás csak később, a használat közben jön elő, de ez még nem feltétlenül kaputt-totálkár kategória. Ez után nem tudom érvényes-e a Rückgaberecht, mert lehet használni, csak..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
norbert1998
nagyúr
válasz LustaDick123 #131525 üzenetére
Hű, köszönöm e méretes írást. Megmondom őszintén, ezzel masszívan meggyőztél, hogy nem kell ez nekem
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #131500 üzenetére
"Erted. 97 es motorhoz, osszes szamlaval. Ilyet szabad venni) "
Ebből is csak amit bevall.
Egy laikus sosem mondja meg mit cserélhettek számla nélkül.
Ha nem mondja meg, kb mire kiderül,már mindegy lesz.
Ha egy motort kivisznek Ausztriából, mindegy lesz az eladónak. Nem lesz garancia meg semmilyen vállalása. Azonnal lejelenti a külföldre eladást. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #131537 üzenetére
De mit mond meg?
Ott vannak a datumok es a km allas plusz tuv papir. Szted elkezdi hamisitani a szalon, hogy az 500ert bevett motort ne 1000 ert hanem 1500 ert adja el? Mellette meg meg kockaztasson ezert az apropenzert?
Mi ebben a buktato? Nem ertem. Ha nincs semmi info, amivel lekovetheted, az az orosz rulett.Nezd ebbe a jogi dologba sztm ne bonyolodjunk bele, nem nezett utana egyikunk sem. Az hogy neked ez a velemenyed, az nem egyenlo az eu-joggal. En a ruckgabe recht-et azert hoztam fel, mert emiatt adjak el aprohirderesben a motorokat itt. Ok-okozatkent hoztam fel. Semmi ertelme ezen porogni, meg amugy is ezert szeretik a keleteuropaiakat, mert ugysem nez utana semminek, nem beszel rendesen nyelvet, es ha szart vesz, akkor ezek miatt benyeli. Ausztriban nem tudom hogy megy, de valoszinusotem, hogy a sema ugyanaz. Ha nem akkor meg tevedtem.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #131538 üzenetére
Mit nem mond meg?
Egy regi vasnal amit eladasra szan, de mondjuk a karbi sort rendbe kellene hozni, hogy eladhato legyen. Benne van az olcso javitas, kinai alkatreszekkel. Ilyesmire gondolok.
Szamla nelkul. Majd akkor tudja meg az uj tulaj mikor tonkre megy, mondjuk 2 ev.
Nem ellentmondok , csak kiegeszitem a hsz-d.
Egy teljes szamlaval igazolt motornal is lehetnek buktatok sajnos. Az egy tulajdonos motor sokat javit a helyzeten.Az osztrak resze nem tippeles.
Egyebkent biztos vannak EU jogorvoslatok, de nyelvtudas, es helyi rendszer ismeret nelkul egy par ezer euros motornal a veteli arat meg egyszer felemeszti az ugyintezes az biztos. -
LustaDick123
tag
válasz norbert1998 #131534 üzenetére
Ha a eljutsz vele egy szerpentinig egy sport(os) gumival, akkor ott baromi jót lehet vele motorozni, csak amíg eljutsz odáig. Ha Dolomitokban laknál ez nem lenne gond, de itthon bár nehezebb.
A kuplung egy ponton fogott (állítólag egy Ducati ilyen), mint egy szinterkuplung, keményebb volt, mint egy sima bovdenes megoldás (a Ducati hidraulikus volt). A váltó pontos, de nem elég megpöckölni, mint egy japánon stb. Összefoglalva a sok kis hasonló dolog miatt írom azt, hogy egy finom japán motorhoz képest nyers, emiatt nekem fárasztóbb volt vele menni hosszabb távon. Biztos van aki ezt szereti és keresi, nekem volt szokatlan ez csak pl. egy Bandithoz képest. De, hogy jót is írjak pl. a Suzuki Tokicoit már két kézzel húzod és nem fog úgy, mint egy ujjal a Ducati Bremboja.Ha esetleg még nem rettentél el, nézd meg a szervizköltségeket. A manual pl. vezérműszíjra 2év/20000km intervallumot ír, a szíjra 25000ft/db körül mondtak árat (2db kell). Állítólag a mostani szíjak már bírnak 5 évet is és biztosra veszem, hogy valami Fiat Puntó szíj csereszabatos vele, de akkor is pl. ez is egy extra költség egy japán motorhoz képest egy ilyen Ducatinál. Ha csak ezt a tételt nézed, akkor 2 évente egy japán láncos vezérlésű motorhoz képest jelentkezik kb. 70000ft extra szervizköltség (2x25000ft a szíj és kb. 20000ft óradíj volt az ajánlat egy Ducatira specializálódott budapesti szervizben).
Szóval vidám kis motor, de szeretni kell, rajongónak kell vele lenni, hogy együtt élj vele.
A hosszútávú tapasztalatokról majd referál Persu és Geresics, akiknek nagyobb rálátásuk van a típus(család)ra.
-
norbert1998
nagyúr
válasz LustaDick123 #131540 üzenetére
Marad az eddigi lista akkor, kiegészülve a Tiger és a GS-el.
Tehát
régi szupertehén
Régi Africa
600-650 Transalp
R850-1100GS
Tiger 900, a régi (T400)Fillér b@szo motornak maradhat a listán KLE500 és Funduro.
-
zgospel
őstag
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #131541 üzenetére
Tiger
Felig Angol, meg a tobbi.
Motor, es vezerles. A tobbi Japan es barmi ami piacon fellelheto.
Sor3. A legjobb otvozete a sor4 es V2 nek.
Jo magas motor.Fillerbaszasnak inkabb Freewind.
A masik egyhengeresek sem rosszak.
Viszont a Suzuki kisebb szervizelessel elmegy.
Nem kell lapkazni, vizhutovel foglalkozni.
Kevesbe hajlamos a hatso kerek blokkolasra.
Utazo tempoban simabb mint a masik ketto.
Ugyan abban az arban, hamarabb van fiatalabb. -
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #131540 üzenetére
a szarazkuplung tokeletesen mukodik, szoval ne higgy a szobeszednek. nalam az R1-es nedves kuplungjanal peldaul sokkal jobban. Mondjuk az egy ritka szar kuplung, ami a yamahanak van ugy altalaban az R1 szerian evtizedek ota.
Neked mar gatya volt, vagy vmi utangyartott szar kopolamella szett volt benne.
A 620 multi es monster kuplungja vajpuha, mivel az nem szarazkuplungos, a tobbihez kell alkar. Illetve az, hogy bovdenes, nem feltetlen puhabb. Csak ha zaro mechanizmus is van a kosarban, kulonben az is kemeny szokott lenni.
aki japanon szocializalodott, annak nagyon mas elmeny lesz. Altalaban ekkor jon a szarozas, hogy ez milyen motor. De nem mondanam szarabbnak, mert tenyleg nagyon jo elmeny. sztm. Ezt ugy mondom, hogy en a 2 hengert annyira nem szeretem, de a screamer sornegyet se, nekem a crossplane sornegy "a motor". Vagy a v4.
Hosszutavon nekem spec bajom egyaltalan nem volt a v2 vel, eddigi leghosszabb egysegges turamat toltam le vele, annyit egyhuzamban, amit a dagadt mikrofonos kukasmellenyesek sem szoktak.4000-7000 ig ugyanolyan rezgesmentes, mint egy sornegy. 6. ban leforog tiltasig. Sok km van benne, olcso volt, sokat megyek vele. nekem tetszik. A futomu, a fek emerhez melto, kanyarodni lehet vele, en vettem hozza egy gyari dobozkeszletet megintcsak olcson, amibe oldalankent egy sisak fer bele, es meg par dolog.
En speciel nagyon olcson uzemeltetem, de ha nem lennek motorszerelo, biztos nem vettem volna ducatit. Es ezt nem kene elmondanom, mert majd jonnek a megjegyzesek, de ez egy nagyon olcso motor volt, amit ridegtartok, es van meg 4 motorom, amit nem tartok rideg. Azert vettem ilyen regit es egyszerut, mert tudom, hogy annyira nem kell ra odafigyelni, a szobeszed ellenere. Ennel 10e km a szervizintervallum (ertsd olajcsere) es szelephezag ellenorzes (!) 20e km ota nem kellett allitani egyebkent, legutobb 3e km el ezelott ellenoriztem. es ez a 10 ezres olajcsere vegig be volt tartva, sosem volt problema vele, hogy ennyi, mielott szivszelhudest kapna valaki. Ennek is vegig vezetett szervizkonyve volt, asszem ez 98 as. Most tartok ~73e km nel.
Van hogy sokat allt, 500 km-es, 2 eves, vmilyen motorbol leeresztett olajat rakok bele, vagy a yamahabol, ha azzal alig mentem egy evben. A szij az 3 eves, van benne ~15e km. Talan jovore cserelem, ha ilyen sok megy bele evente. Iden mar tobb mint 6 000 et mentem vele. Ez nalam sok, ennyi motor mellett.
Egy szo, mint szaz, nem ajanlom.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131541 üzenetére
Ha normalis koltsegek mellett akarsz motorozni, akkor az egzotikumokat, amikbol keves van, felejtsd el.
En inkabb fiatalabb transalpokat nezegetnek az africa twin helyett. azzal valami kis baj mindig lesz, meg ezekben van rendesen km, ami a tevhitek ellenere ezeknek sem epp vitamin.
Szoval ezekbol a transalp a legeletkepesebb.Explosión de dos tiempos
-
hugi0
őstag
persuader !
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
-
LustaDick123
tag
válasz Topiccsendőr #131546 üzenetére
Távol álljon tőlem, hogy bármelyik motort vagy gyártót szarozzam, így igyekszem most sem tenni. Vannak objektív és szubjektív pontok egy motort megítélésében. Számomra a baráti társaságban és az általam is használt „átlagjapánok” (GSF-CBF-DL stb.) az összehasonlítási alapok egy ilyen motorral szemben. Lehet, ha valaki sportmotoros oldalról közelít akkor az számára egy ilyen motor túl „puha” és nem érti. Nem jobb vagy rosszabb, hanem más elvek szerint épült. Van aki ilyet keres és van aki nem.
Az említett Multi egy 1100-as volt, baráti társaságban, hazai, ellenőrzött, végig Ducati márka vagy arra specializálódott szervizben volt karbantartva. Van nem egy Multi, amit már akár 1-2 éve hirdetnek, ezt 3 nap alatt vitték el alku nélkül (aki megvette ilyet keresett és sokat megnézett majd végül örült, hogy rendben van a többihez képest).
A szervizintervalluma nem jobb-rosszabb egy átlagjapánhoz, csak más. Vannak olyan dolgok, amik tök ugyanazok, vannak, amik hasonlóak, és van, ami új tétel. Ez az másság miatt sok átlagos szervizben nem vállalják, a típusra specializálódott szervizekben kilométeres sorok vannak és az átlagszervizhez képest drágán is dolgoznak. Emiatt, ahogy te is írtad, ha nem magad csinálod a fajlagos fenntartása magasabb egy átlagjapánhoz képest.
A példány amihez szerencsém volt már 1100-as volt, nem szárazkuplungos. Gyári kuplung, 30000 körüli futás, lecserélt hidraulika folyadék, motorolaj és ennek ellenére nagyobb erővel járt, egy ponton fogott, mint bármelyik átlagjapán. Ez is csak elinduláskor, városi forgalomban volt gond meg a nap végén, mikor bedurrant az alkar (tudom, edzés). Nem bug, feature.
Maga a motor üléshelyzete _számomra_ és maga az egész motor azt sugalta, hogy egy gólyalábakra rakott Monster (technikailag majd megerősíted vagy cáfolod). Emiatt egy szerpentinen jó volt, normál használatban fárasztóbb volt vele menni. Nem kell szuperhősnek lenni hozzá, sportmotor felől érkezve pedig ki is röhöghetsz, de pl. egy sótlan CBF600-hoz képest több visszajelzést adott és emiatt nagyobb figyelmet is igényelt ha csak közlekedni akartál. A hangok, kis rezgések (nem rázott!), a kemény, idegesebb futómű, üléshelyzet stb. miatt _számomra_ fárasztóbb volt használni. Kb. olyan volt, mikor viszel magaddal egy kisgyereket és minden percben megkérdezi "miért?".
Az, hogy a fülek törnek az idomokon, beáznak a tárolók lehet valakinek nem fontos, nekem az lenne, mert közlekedem is motorral. Szintén zavarna, ha egy túrán kisebb program lenne a lánc fújása mert nem férsz hozzá vagy a szép formatervezett dobozba nem tudnék egy szabvány hátizsákot betenni (amit simán elnyel egy hasáb alakú ronda doboz).
A műszerfal kialakítása, szigetelése pedig kritikán aluli, láttam szétszedve. De mesélt mindenféle egyéb, elrepedt üvegű Monsterekről, beázó lámpákról stb. is a szervizből, mert a többi sem hibátlan.Összefoglalva, ha a szerpentin a ház végében kezdődne és örömmotorozásra kellene elgondolkodnék egyen ilyenen, de itthonra, egyetlen motornak nem. Van közönsége, bármivel parkoltunk le mellé azt nézték meg, állták körbe, de valahogy mindig jó érzés volt visszaülni a kicsit tompa átlagjapánra a mindennapokban.
Mindig nézegetem az új Multikat, szépek, állítólag jók, de ezek a korábbi típussal szerzett felületes tapasztalatok mindig eltántorítanak. És mikor meglátom, hogy a ledes indexet berakták a kézvédőbe (értsd: az törik el először ha eldől a motor), akkor végképp meggyőzöm magamat arról, hogy ismét egy inkább szép, mint praktikus motort csináltak és nem nekem való.
Olaszok, így szeretjük őket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- Óvodások homokozója
- Milyen routert?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Építő/felújító topik
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest