- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
GTVili
tag
válasz GTVili #132135 üzenetére
Én sem hiszek a mesékben... A futásteljesítményre figyelek, az időre nem...
A Moriniban szezon elején cseréltem, mert akkor lett összerakva, alig mentem vele kb 2000km-t.... biztosan nem cserélek.
A Ducatiban meg most cseréltem, mikor megvettük.... amennyit az asszony használja,benne lesz vagy 2-3 évig az az olaj is..... -
tboldi
nagyúr
válasz csongi #132150 üzenetére
Jut eszembe, még mindig nem válaszoltam az üzenetedre, bocsánat, mindig elfelejtem.
Mondjuk már aktualitását vesztette, lassan 2 hete sikerült pontot tenni a keresés végére, egy Lancia Ypsilont (= Fiat Punto 2 szebb köntösben) választottunk anyumnak.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132148 üzenetére
Nem. Nem lesz trutymo a motorkerekpar motorjaban.
ez egy auto motorja... nemelyiknel 10 ezres intervallumnal is lesz sar a hengerfejben, ez nagyon konstrukcio fuggo.
Egy motorkerekpar motornak mas a karterszelozesi rendszere, es a csereintervalluma is, okoskerek sem nagyon van, csak a premiumoknal, pl dvt desmo. Semmilyen olajsar nincs a hengerfejben gyari eloirt olajcsere alapjan.
a 30 ezres intervallum autoknal sem gyakori eloiras, legtobbeknel akár 30K is lehet. (München-Budapest autopalyan egyseggel) egy-ket gyarto vallalta be, es ahol problema lett belole, visszakoztak kesobb. autokhoz nem ertek, de ne keverjuk a kettot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #132153 üzenetére
Komolyan kérdezem ... és mi van azzal pl nálam 1050 xt Anglia 6000km et ír elő HUN meg 12000 km.
Szerviz szerint a 6 ezer a valós csak a környezet terhelési előírás miatt raktál távolabb a cserét ugye .
Nah most mi az igaz ?Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #132147 üzenetére
Ne már.. Most őszintén, nehogy azt mondd, h nincs különbség csak városi használatú olaj és autópályás olaj között. Egy csomó hidegenjárás, rövid szakaszok, jóval kisebb arányú üzemmelegség ami nagyobb kopást eredményez - több kopadék az olajban, folyamatos kondenzvízlecsapódás ami kémiailag rontja az olajat, stb.
Emellett egy csomó gyártó ugyanazon típusnál korábban még 6.000-es csereperiódust adott meg (autónál 12), majd a következő évben már kétszerezték, nyilván nem azért mert annyit fejlődtek az olajak egyik évről a másikra, hanem pusztán a fáradt olaj "környezetterhelése" miatt dupláztak, ami az adott motor élettartamára biztosan nincs túl jó hatással.
Úgyhogy, én biztosan nem lobbizok az "idő előtti olajcsere butaság" mellett."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132150 üzenetére
De ez auto, ezt tenyleg ne keverjuk ide.
olajtol hogy ter vissza az ereje? A butyok le van kopva. Arra anyag nem megy vissza, hogy nagyobbat nyisson. Keregedzett, ha ott lekopik valami, onnantol egyre lagyabb lesz. Az okoskerekre ha kesik, azonnal hibakodot kene dobnia. De vegulis mindegy, csak nem ertek par dolgot.Vegig gyari eloirt olajcserevel, vegyes hasznalatban, az egyik 100k, a masik 80K semmi butyokkopas, vagy olajsar.
Motoroknal nem kell bennehagynod addig eloiras alapjan, amig olajsar lesz belole. Meg az eloirasban benne van az is, hogy vagy 1x K km, vagy evente. Semmi ertelme a felezesnek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #132153 üzenetére
Pegaso 650. iE.
Eloiras szerinti olajcsere. Utolso ciklus varosi hasznalat 3 ev vegere lett meg. Km Ciklus vegen cserelve.
Olajmassza a karterbe, mint egy dizel olaj, olyan volt ami lejott.
Sajnalom, hogy nem fotoztam le.
Mas a szellozetetes, de az olajfurdos kuplung eleg nagy terhelest ad az olajnak sztem.
A varosi hasznalat sztem a legnagyobb gyilkosa a belso egesu motoroknak.
Ez csak sajat velemyem, de kb fele az elettartam, es dupla szennyezest okoz, mint egy orszaguti kozlekedes.Ami pontositasra szorul.
Varos es varos kozott is elteres.
A kis varosias kozlekedes a gyilkosabb.
Par km-es tavok.
Ahol a 15 perces uzemido, mar soknak szamit. -
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #132157 üzenetére
Elozo hszben a valaszom.
Ha te varosban maszkalsz vele, elobb fogod az eves szervizt elerni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #132157 üzenetére
Tudom autó... De az összes flottás akkor cserél olajat kocsiban, ha elő van írva. És ezek a magyar top állapotú autók.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #132158 üzenetére
Az okoskerek nem esett ki. Csak csokken a vezerles erteke. A ket jeladohoz es
, lambda ertekhez igazit. Megy, de lassu a terhelten a fordulat felvetel.Olaj jarat takaritas, es olaj csere eredmenye, hogy az okos kerek intezivebben tud mozogni.
Ha nem menne az okoskerek akkor is menne a motor, csak tetu gyenge lenne.A kopas jelenleg + 5 szazad harom szelephezagnal.
Sztem motorkerekpar es auto kozott a kemiai es fizikai folyamatok azonosak. Regebbi robogoknal elegendo volt az auto motor olaj.
Nagyon szepen tud fekete lerakodott, cucc lenni a motorba. Ezek a tipikus hideg oldali hasznalati jarmuvek.
Motorkerekparoknal inkabb a hasznalati mod, ami miatt ezek a jelensegek joval ritkabban vannak jelen. De a robogoknal ez eleg surun jelen van. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132162 üzenetére
En ezt ertem, csak okoskerek problemanal a legkisebb elteresre hibakodot dob azonnal. A hezagot a szelepnel nem csak a butyok meretvaltozasa okozza, szoval most ezt nem ertem hogy jott ki, hogy a butyok kopott. Szoval csak a butyoknek tulajdonitod azt az 5 szazadot... De ez sztm nem ide tartozik, csak nekem ez nem konzisztens, es sztm nem jo kovetkezteteseket vontal le. Bocs ha kotekedesnek tunik, de ez teljesen mindegy, ez egy auto.
Az, hogy 3 evig nem csereltel olajat egy varosi hasznalatu motornal, az nem a gyari eloiras, mert ugye a gyari eloiras az az evente / km.
(Ezert nem kellene ilyeneket ide leirnom, hogy en 3 eves olajjal vettem motort, amibe bennehagytam)
Nezd, ott beszeltunk el egymas mellett, hogy en annyit olvastam a velemenyedbol, hogy felezni kell (a gyari intervallumot), de ha betartod a gyari eloirast akkor abbol nem felezes lesz, ha 3 ev alatt erted el a km mennyiseget, hanem harmadolas.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #132163 üzenetére
Köszi! Ezt kipróbálom. Bírom azt a boltot. Sztem tök jól van kitalálva. Legalábbis a többihez képest. Hátha ez a szeles teszt elveszi a kedvem a Roof Boxxer Carbon -tól.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #132134 üzenetére
Mindenkeppen felezem a cseret h, mert uvegelem eleget hozza es varosban is kap rovid tavokat, hogy megerdemelje, bar jelenleg van kemeny 5-6 honap es 4500km korul az olajban. A kedvezmenyt meg nyilvan kivarom hiszen nem akarom mar hasznalni, igy miert ne varnam ki, vagy ledobom en. Nalam azert realisan nezve valoszinubb, hogy evente cserelem, mint a 12.000 km.
A penzkidobas/szennyezes reszevel nem tudok vitaba szallni teljesen igazat adok Neked. Egyszeruen feltem a technikat es az en felhasznalasi modom mellett a 12e-t soknak talalom.
Gondolkozom, hogy magamnak csinaljam, hiszen minden van hozza, csak valami edenyt kell fabrikalni, meg gyari szurot keriteni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #132164 üzenetére
Ha a lapka, (jelen estbe közvetlen a bütyükkel van érintkezésbe), a rá írt mérettel megegyező, gondlom, akkor a bütyök lehet a kopott.
Nem veszem kötegedésnekEnnél a megoldásánál a vez tengely adja az értéket. Az okoskerék olajnyomás függvényébe fordul el. Szerelő is azt mondta, hogy elméletileg be kellene írnia hibakódba ha nem jó.
De még nem csinált ilyen rendszerű kerekest. Lehet azért oldotta meg így az olasz, hogy mennyen, és ne legyen szerviz igénye. nem tudom.
De az biztos, hogy ezek a javítások elvégzése után érkezett plusz erő.
Takarítás és lapkázás után majd írok fejleményt. Csak mint érdekesség.
Igen, a felezést arra értettem, gondoltam, ha valaki csak a km-t veszi figyelembe.
ha betartja az előírtakat, és ami hamarabb következik aszerint cseréli, akkor minden rendben.
Illetve úgy gondolom a motor állapotától függően, lehet még működési időt nyerni az előrébb hozott olajcserével. Ha nem is felezve, de 3/4 távon cserélve.3 éves olajjal mentél, a te döntésed . Nem mondtad senkinek, hogy ezt tegye, vagy ez követendő.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #132168 üzenetére
Felre ertheto voltam lehet.
A lapka vastagsaga akkora, mint a rairt meret.
A butyok a lapkaval erintkezik. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132169 üzenetére
Igen.
De amikor mered a hezagot, a butyok nem nyom. Tehat nem tudhatod, hogy kopott a butyok a lapka meret alapjan, mert mit mersz mihez? Max azt mered, hogy a siklocsapagyazasban mennyit ment fel a tengely, vagy a szelepulek es a szeleptanyer koze valami rakodott, de a butyokkopast a hezagbol nem tudod megsaccolni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Valahol láttatok akciósan oxford fűthető markolatot?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #132170 üzenetére
Tenyleg. Jo hulye vagyok.
A tengelyt kell merni.
Hol jart agyam?
Kiveszem a veztengelyt, es alaposan szemugyre veszem.
Legszivesebben kivennem a motort, es ugy takaritanam ki az egesz motort. -
JóGéza
aktív tag
válasz norbert1998 #132014 üzenetére
Köszi a tippet.
Jó volt. -
norbert1998
veterán
válasz JóGéza #132173 üzenetére
No, nem gondoltam, hogy jön még valaki. Melyik csoportban voltál?
Én kettes, azon belül is BMW i3, Nissan 350z, régi szürke Swift és a többi között.
Mesélj, hoy élted meg?Én vettem vatta új Hankook téliket, de kár volt. Egyszerűen nem jelentett kihívást a pálya. Sem a rántópad, sem az emelkedő (jobban gyorsultam felfelé, mint egy átlag autós egy átlagos temposabb városi lámpás elindulás során), sem a szlalom. 65 volt a dombteteji gyantás tempóm, ahol sokan feljönni sem tudtak.
[ Szerkesztve ]
-
boost
addikt
Sziasztok, első motor előtt állok. Korábban 80ccm-ek sokat mentem, most A-s jogsiszerzés közben 125ccm, 500ccm és 600ccm-en kezdtem a rutint, és a 4 hengeres, 95 lovas Fazeren veszem az órákat.
Azt érzem még, hogy a 220 kilós, 95 lovas Fazer nehéz, és feleslegesen erős számomra. Én 187 centi vagyok, tehát méretben pedig inkább ez áll jól, az 500-as GS Suzukin a fiam szerint úgy néztem ki mint a kerékpáros medve a cirkuszban. Cserébe azt úgy éreztem, hogy kézreáll, akár ki is motoroznám elég hamar.
Fiatal koromban a naked motorok tetszettek, Suzuki GS 500, Hornet, Fazer, mostanában inkább az adventure kategória. Azért egy Monster is nagy álom.
Elso motor tippjeim:
KTM Duke 390: 4-5 éveset, méretben elég kicsi. Félek, hogy hamar kimotoroznám. Àrban másfél millió körül.
KTM 390 Adventure: használt nincs, ideiglenes megoldás lenne, ahhoz meg egy új motor drága.
BMW F750 GS, 1-2 éveset: Ez már megint csak 220+ kg, elég alacsony, és jó eros moci. Hosszú távon ilyet szeretnék. Vagy ebbol a 850eset. 75 paci. Lehet fojtani 47 pacira. Àrban közel 4 millió.
Ducati Monster 797: másfél éves, 180+kg, egy dög, emiatt akarok folyton motorozni, szintén 75 paci, de ezen megint bicajosmedvének néznék ki. àtirással egyutt közel 3 misi.
Amint látszik a japán technika nem annyira vonz, számomra kicsit olyan semmilyenek. Ha már hobbi, akkor legyen olyan, ami tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Üdv
Szeretnék fújni az első telóba. Ezt csak telópumpával tudom megtenni, vagy sima pumpával is?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
LógaGéza
addikt
-
dellfanboy
senior tag
válasz boost #132175 üzenetére
úgy néztem ki mint a kerékpáros medve a cirkuszban
es akkor miwan? marmint sajat magad miatt szeretnel motorozni, vagy masvalaki(k)nek akarsz megfelelni?
mert akkor vegyel elektromos harley-t! es ne felejtsd el a kukasmellenyt se![ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
A Zéé
addikt
válasz boost #132175 üzenetére
Ugyanebben a dilemmában vagyok én is. 186 cm, nagyonmax 70Le körüli, ne sor2, vagy sor4 blokkal, de igazából egy A2 teteje is lehet, hogy elég lenne még 1-2 szezonra...
Duke-om van most, csak 125-ös. 2-3 óráig jó, utána kezd kényelmetlen lenni. Viszont kicsi, könnyű, nagyon jól lehet vele kanyarogni. Hasonlót tud a BMW G310R, amikor átültem rá a Duke-ról ugyanaz az érzés volt, csak az meg az A2-t sem használja ki teljesen.
Hozzá képest az ER-6N, amivel én megyek egy tohonya kelletlen dög, úgy kell bebírkózni a kanyarba.
Monster nekem is szívem csücske, mondjuk nekem a büdzsé és a szimpátia a 696-ot engedné meg, attól viszont kicsit tartok, mert kevés helyen tudják jól karbantartani, és esélyesebb, hogy valami lelakott, nem megfelelően karbantartott példányt fogok ki, mint jót....
Ott van még a KTM 690 Duke, ami kicsit otromba az 1 henger miatt, de állítólag sokkal játékosabb, jobban kezelhető, mint a többi hasonló méretű motor.
Japánból pedig a Suzuki SV650, vagy az SFV, amelyik tetszik. V2, 75 lóerő körüli gépek, de felszereltségben talán azok a legalapabbak mind közül.Nekem valószínű ebből a négyesből lesz tavasszal a választás.
390 Duke vagy SV650 lenne a legracionálisabb, de nem biztos, hogy azt kellene választaniJust a simple Lineman...
-
Somatom
veterán
válasz dellfanboy #132179 üzenetére
Hmmm... Szted kinek szeretne megfelelni az, aki villanyhádén, kukásmellényben nyomul? Kinél menő ez az összeállítás?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
JóGéza
aktív tag
válasz norbert1998 #132174 üzenetére
A kettes csoportban voltunk szintén. A csoportunkban egy Mercedes volt elöl, amit a forgatócsoport filmezett végig. Mi kezdtünk a rántópados pályán. A gyári nyári gumi volt a kocsin (három éves), a gyantás részen a vészfék gyakorlatnál nem tudott megállni, kicsúszott az aszfaltig (nem sokat segített az ABS). Így azért nagyobb kihívás volt a feladatok teljesítése. Az emelkedőn 20 km/h körüli sebességgel értem fel minden alkalommal, a kipörgésgátló a végén már néha beavatkozott.
-
norbert1998
veterán
válasz JóGéza #132182 üzenetére
Akkor haverral voltál, szürke G Astra-ban ült ő. 10 éves téli gumikon ment, az eredményére gondolom emlékszel, 46 km/h azt hiszem. Viszont neki is, nekem is ABS volt a vezetstamogatas csúcsa sajnos 😁
Nálunk az i3 az összes alkalommal megpördült, a 350z mindössze egyszer tudott felmenni a dombon, ahogy az i3 is csak másodszor tudott. Virsli gumik gondolom nem segítették.
-
martonx
veterán
válasz boost #132175 üzenetére
Tavaly pont ugyanebben a cipőben voltam.
Honda CB650-et is nagyon merném javasolni, nekem (és itt a topikban még másoknak is) végül az lett a befutó.
Erősebb sor4-ektől (CB650, Fazer) nem kell félni, mert nagyon barátiak, maximum nem pörgeted 6000 fölé őket, ha zavar az erejük.
1-2 év és nemhogy zavarni nem fog az erejük, hanem azon fogsz gondolkodni, hogy de jó, hogy ezt vettem, nem egy kis 4-500-as 1-2 hengerest, netán azon fogsz gondolkodni, hogy egy 750-900-as még jobb lenneÉn kérek elnézést!
-
GalaHU
őstag
válasz martonx #132185 üzenetére
+1 a CB650R-re! Nekem is csak a harmadik szezonom volt egyáltalán 2 keréken, ezt tavalytól nyúzom, de nagyon szeretem. 190/98 vagyok, teljesen kényelmesen elférek rajta, nyilván nem egy túragép, de kezdő, nagytestű ridernek szerintem tökéletes!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Methionyl
senior tag
válasz tboy93 #132177 üzenetére
Mondjuk a Honda 35 kW (47,6 LE), MT-07 Adv (Alias Tracer 700) pedig 54 kW (72 LE).
Ha fél, hogy egy 35 kw-ra hamar ráun, akkor tracer jobb választásnak tűnik.They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
martonx
veterán
válasz GalaHU #132187 üzenetére
Jaja. Bármikor elismerem, hogy nem olyan vérpezsdító, mint egy Ducati vagy Ktm, csak épp zokszó nélkül teszi a dolgát (Persu ekkora általánosításnál ekkor a szívéhez kap), még talán az áruk is egészen elfogadható. Ha jól rémlik anno a használt piacon a 390-es KTM-ek mentek hasonló árban, mint a végül megvett CB650-es.
Bármelyik szervízben bárki ért hozzá, és nekem mint újrakezdő motorosnak (meg hiszem, hogy a motorosok jó részének) sokáig elég egy 650-es sor4-es.
Az meg, hogy kezdőként esetleg túl erős, sem gond, mert lineárisan adja le az erejét a sor4, ha nem pörgeted, nem fogsz félni tőle. Mégis, ha kellene az erő, akkor meg ott van.Én kérek elnézést!
-
A Zéé
addikt
válasz dellfanboy #132184 üzenetére
saját hülyeség, de nem kell, hogy sima járású, kifinomult legyen. Azt szeretném, hogy rázkódjon, zörögjön, érezzem, hogy jár alattam a gép. Sima járású járműnek ott van otthon a dízel, meg a benzines Focus.
A szezonban átlagosan 2 hetente egy délutánt van időm motorozni, és nem úgy néz ki, hogy jelentősen javulna e téren a helyzet. 90%, hogy nem a következő 2-3 évben fogok Balkán túrákra járni, vagy végigcsapatni az A8-on Dubrovnik-ig. Ha nem tudok 200-al menni, nem zavar, stabil 120-130 utazó bőven elég, és az az igazság, hogy a kanyarokban sem a motor jelenti a szűk keresztmetszetet még most sem. Mindig egyedül megyek (párom kategorikusan kijelentette, hogy nincs olyan isten egy vallásban sem, aki rá tudná venni, hogy felüljön bárki mögé motorra), tehát egyáltalán nem kell az, hogy 2 embert kényelmesen vigyen, és pihentető legyen, épp ellenkezőleg. Fárasszon el, rázza ki a vért az ujjaimból, de érezzem, hogy él a gép.
Ezzel nem azt mondom, hogy sorkettes, sornégyes motorral nem lehet baromi jókat motorozni! De én kicsit máshogy akarom jól érezni magam, és van erre kéthetente 5-6 órám. Az élet minden területén próbálok racionális lenni, néha még túlságosan is, de a motorozást én nem így akarom kezelni Lehet, hogy 5 év múlva mást mondok, és mást keresek, de most még nemAz első generációs 690 Duke, tudom, hogy túl nyers, valószínű sok lenne már az is nekem is. 2012 utániakat nézegetek, azokon sokat javítottak állítólag. Később, asszem 2016-ban megint új blokkot raktak bele, az még simább.
Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
"stabil 120-130 utazó bőven elég"
Az nem kevés, ez már autóút vagy autópálya, ahol ha csak nem az a cél, hogy nagyon gyorsan oda érj, nem fogsz menni.
Nálam sokkal tapasztaltabb motorosok (pl Ispán, sokan ismerhetitek a nevét, több mint 600e km motoron !) 100-110 utazót mennek, ez az a sebesség, ahol néha meg kell állni pihenni, de lemész a térképről. Többször mentünk 600 km felett, ez a tempó nekem is bevált.Azért nem árt, ha a max sebesség 150-t is eléri
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
boost
addikt
-
Methionyl
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
A sárgán nagyon hülyén mutatott ódzkodtam a plexitől de végül csak került a CB-re is.
Ezt meglepően feldobja, pont elkezdett szemerkélni az eső nem tudom mennyire fogja hülye helyre szórni mondjuk a levegőt.S22 most, hogy napi szinten van bejárás gyakorlatilag egyetemre tisztességesen elkezdett fogyni. Nem tudom megéri-e párban cserélni kapásból valami keményebb keverékre vagy a félidős első kapjon majd egy új hátsó párt aztán ahogy van párban csere legyen-e majd.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
A Zéé
addikt
válasz bacus #132193 üzenetére
akkor úgy mondom, hogy ha beragadok egy 80-al szüttyögő jármű mögé, akkor azt biztosan, és gyorsan meg tudjam előzni. Ehhez valóban kellene az, hogy tudjon 150 körüli véget, és stabil 120-at, kb. bármikor. Ez a legnagyobb bajom most is a kis Duke-al, hogy ezt már lakott területen kívül nem tudom bármikor megejteni.
Methionyl
hát én imádnám, ha mennénk együtt, volt kollégámék annyi ilyen spontán kirándulást tolták együtt, mindig is irigyeltem őket érte. De sajnos ő nem ilyen. Bátyja 20 éve motorozik, mögé sem ült fel sosem.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
pakfong
tag
válasz Micsurin #132197 üzenetére
Ha sokat rohangálsz/ingázol, miért nem sport-túrát raksz fel? Vagy mennyi km alatt koptatod el az S22-t?
A mostani hátsó, ha lekopott én azt rakatnék hátulra, mondjuk nem tudom otthon mennyire szőröznek, ha 2féle gumi van a motoron.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító