- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autóhifi
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topiccsendőr
addikt
Sracok, mielott elkezdunk otletelni, valaki megnyitna az AT manualjat, hogy vegulis mi van abban? Karbison is lehet TPS, es masodik torok nemigen szokott lenni.
Szoval mielott otletelunk, nezzuk mar meg, hogy mirol otletelunk, mert ez igy meg annyira sem segit. Az sem fog, ha itt kitalaljuk, hogy mi lehet a baja, teljesen felesleges idotoltes. Ezt a motor mellett lehet megtenni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #131805 üzenetére
Ebbe a korba a karbi harang is tipikus már. Elég sokan cserélnek az NT650 ben is.
Én is onnan indulnék. Pumpa szűrő, harang. -
static00
csendes tag
Sziasztok!
Hova érdemes vinni a motorkerékpárt mosatni Budapesten?
Nem sterimóra, hanem olyan helyre gondoltam, ahova begurulok, és egy óra mulva átadják csillogva-villogva.
Köszönöm
-
csongi
veterán
válasz Tamás9x #131812 üzenetére
Nekem mindegy.
De ha a képen látható kis motorra veszel 100.000ért teleszkópot nem fogja megváltani sztem a kínszenvedést.
Ezekre a motorokra nem igazán fogsz találni érdemben teleszkópot.
Talán 6-8cm teleszkóp út ha van ezeknek, és az is minimálba.
konfort zóna meg ilyenek ezeknél nem akkora tervezési szempont, sajnos. -
vendingo
veterán
Köszi a tippeket. Kezdetnek megnézem a légszűrőt, és amennyire tudom a benzin útját a hengerekig. Karbis tippet kaptam melóban is, de ahhoz én nem nyúlok. Van itthon egy gyári elektromos benzinpumpám, azt lehet visszarakom, most vákuumos van benne, de az is lehet, hogy próbának ejtőtartályosra csinálom, az nem tart semeddig. Illetve veszek valami üa. adalékot. Ha ezekkel nem járok sikerrel, akkor szerviz. Meglátom hogyan lesz időm szöszölni ezekkel a dolgokkal.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #131819 üzenetére
Adalekot ne vegyel. Legszurot ne nezd meg. Soha nincs ekkora baj amit legszuro okozhat, esetleg, ha egy tobbgeneracios feketerigo csalad belekoltozik, talan akkor. Ilyen problemak sosem ilyen bagatel dolgoktol vannak.
Elektromos benzimpumpat rakd ra, mast ne csinalj, nincs ertelme.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz vendingo #131822 üzenetére
Tulajdonképen ugyan ez a helyzet a NT-nél is.
Ha van benzin pumpa és nem szállít eleget, akkor mindegy mennyi benzin lesz a tankba.
Akár teli is lehet, nem lesz elég az üzemanyag.
Ha meg nincs benzinpumpa, folyamatosan csökken a teljesítmény. Csak kb fele tanknál fogod érzékelni. De már korábban jelen van.
Az a fordulatszám felső2/3 nál lesz jelen.
Közepes fordulaton még a gravitáció juttat eleget a karbiba, itt lent az alföldön.
Magasabb helyeken még hamarabb következik be a teljesítmény csökkenés. -
FeniX-
aktív tag
Dudor új videóját (rendőrkanyar 2) láttátok? Engem totálisan megvett. Logikus amiket mond és az érvelések is jók.
-
vicces
addikt
válasz hugi0 #131825 üzenetére
nálam is. nem mintha valami nagy szakértő lennék, de nem tökmindegy, hogy ki hogy töri össze magát. lehet így is meg úgyis kanyarodni. mennek az oktatások. a dodor valamilyen technikát preferál a másik banda meg másmilyet. nem értem miért kell ebből ilyen felhajtást csinálni.
:)
-
vicces
addikt
válasz bajnokpityu #131827 üzenetére
épp ez az hogy ő is azt mondta, hogy ha kell, mert szűkül a kanyar - mégiscsak lenyomod a motort és nem csak te billegsz rajta.
lehet van ebben egy kis youtube-os hírverő balhézás is, hátha nő még a végén a nézettség:)
-
FeniX-
aktív tag
válasz vicces #131828 üzenetére
Nem teljesen ezt mondta.
Hanem azt, hogyha te dőlsz be, és még szűkíteni kell az íven (pl. Bajna-Héreg), akkor tudsz még szűkíteni az íven, a kormány plusz letolásával. Ezzel szemben, ha már "határon" van alattad a motor, mert ledöntötted csutkára magad alatt egyenes testtel, akkor nem tudsz hova szűkíteni tovább.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Na, megjartuk a Tatrat ocsemmel
Tegnap reggel 9-kor indultunk, verofenyes napsutesben. Tankolas, fel az M0-ra, aztan 1 ora nyugis motorozas, amikor is ...
Besz.ptam egy trafit Nograd megyeben. 90-es erdős szakasz, kanyar utan falu tabla es tabla utan rendorauto. Lekapott szembol, 500m-el kesobb meg a masik kiintett. Igy lett 50 helyett 87 Még a rendőr is mondta, hogy tudja hogy köcsög helyen vannak, de ide rendeltek oket. Aszongya mondok maganak 4 betűt, WAZE! Egy órája fent vagyunk! Hat mondom fasza 45.000Ft, fél óra kiesés, mentünk tovább.
Rozsahegynel kiálltunk kajalni es ugy dontottunk kerulovel megyunk fel Zakopaneba, volt meg bennunk szufla. Nagyon szép helyeken jartunk, az 537-es utat tudom ajánlani. Ugyanakkor, ha arra jarna valaki szedje mar ossze a power bankomat, ugyanis kinyilt menet kozben a taskam egyik zsebe es kirepult belole
A vege fele sajnos kisse lehult az ido, a tura végét mar kemenyen athulve tettuk meg kb. 7C fokban. Esot hal istennek megusztuk. 8 orat voltunk uton, a kis kerulovel du. 5-re erkeztunk Zakopaneba.
Ma reggel mar csak 6 fok volt, mindent magunkra vettunk ami volt, még az eső ruhat is. Neztek is szerintem a kuton, hogy minek veszunk esoruhat, amikor esonek hire se volt. Nem bantuk meg amugy, baromi jol szigetel a nejlon.
Ma is 5 korul ertem haza, a hazautat egy tank benzinbol meg tudtam tenni, 3.2L-es fogyival. A teljes 840 km atlaga 3,47L lett Marha jo szerpentinek voltak a Tatraban, szerintem megyunk majd meg vissza, de az fix hogy csak nyaron, jo idoben.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Kukucs!
Október első hetében 4 napra tervezünk egy Montenegro kirándulást egy kis Albán SH20 betekintővel. Csináltunk már ilyet, csak akkor 3 naposra, sőt még készült mindhárom napról videó anno (1. nap Irány Montenegro, 2. nap Montenegro, BMW, Kotor, Albánia, 3. nap Esős Montenegró, Mostar szépségei, végül haza), de most újratervezzük az egészet, és ehhez várnék ötleteket, hogy mit érdemes megnézni, merre érdemes menni, egészen a mindenki álltal ismert helyektől, a kevésbé ismert, akár eldugott ötletekig!
Tényleg minden tippet szívesen vennék, még akkor is, ha más már mondta (ilyenkor egy "voltunk ott, tényleg jó" megerősítés mindig jó jel)! Szóval köszi előre az ötletelést mindekinek! Reményeim szerint jövő héten összerakok belőle valami jó (és kacskaringós) útvonalat!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pfiucska
aktív tag
-
zgospel
őstag
[link] Ezt melyik képzésen tanítják, és mivel lehet gyakorolni?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Egy ismerősöm most teszi le az A jogosítványt (40 éves), de kezdésnek nem szeretne túl nagy motort vásárolni. Az alábbi motorokat nézegeti újonnan, szerintetek melyiket érdemesebb megvenni ezek közül? Alkatra kb 186 magas ~130kg. Esetleg ilyesmi árban ami mondjuk 2 személynek is kényelmes tud lenni ha pl. el akarnának menni kirándulni egyet? Ahogy nézegettem nagyon már nincsenek azok a régi megszokott egyenes ülésű motorok, inkább már csak olyanok amin a második utas fent ül a tyúkülőn, ami nem tudom mennyire kényelmes.
-BMW G310R
-Honda CB500F
-Honda CB500X
-KTM 390 Adventure
- -
runner 125
nagyúr
válasz SPeti1984 #131844 üzenetére
Nézzen min. 600-ast, 2 személlyel 200kg fölött vannak már, azt még a 600-as is erősen megérzi, nem egy 1 hengeres, vagy 2 hengeres kisebb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SPeti1984
senior tag
válasz runner 125 #131845 üzenetére
Nekem mondjuk csak autóból van jogsim, max robogóztam mindig, ami nem ugyan az, illetve apumnak volt régen ETZ 125 amivel mindig vitt suliba, kimentünk horgászni stb. Ha úgymond messzi túrázni nem akar menni hanem csak így lakóhely + 50km-es kör, akkor azért ezek a 390-500-asok is elegek lehetnek?
-
nagyúr
válasz SPeti1984 #131848 üzenetére
Figyelj, en vittem mar azert utast az 500-ason nem egyszer. Nem arrol van szo, hogy ez fizikai képtelenség, hanem arrol, hogy veszit annyit a dinamikabol a motor, hogy mar kevesbe lesz elvezetes a motorozas. Ja es en csak 84kg vagyok, nem 130 Ettol függetlenul ha a haverod full nyugis tipus, nem akar folyton mindenkit megelozni, akkor akar eleg is lehet. Fateromnak is eleg a nagy A jogsi melle a 250-es intruder 22 loerovel es meg anyamat is szokta vinni utaskent... De o olyan tipus, hogy beall 80-90-re es elporoszkal 40-50km-t, aztan annyi volt a motorozas a hetre. Azert az autos forgalom tempojat minden esetben fogja tudni tartani egy 500-assal, akarhogy pakolja is meg, tehat letolni nem fogjak sehol.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz SPeti1984 #131844 üzenetére
Kb pont egyik sem. :).
TDM 850
Dl650-1000
Versys
Tiger 900
BMW RT sorozat
Xj900 kompromisszum az ules pozicio
Paneuropa
VaraderoMivel a motoros merete tomege eleg hatarozott, lehet nehezebb motor valasztani hozza. A Togertol lefele azok.
40 evesen mar gondolom annyira nem vadhajtos.Ugyen ezeknek van ujabb kiadasuk.
Pont a 2010 ev kornyeketol kezdenek megjellenni a turasabb ulespozicios motorok.
Elotte sportosabb kialakitas volt.
Mara a Naked motorokon is majdnem egyenes hattal ulsz.Az egyhengeres vasaknal a nyomatek tartomanyba nem lesz gond, de utana elfogy.
Es ez nagyon hamar megtortenik.Ujabb infot adtal kozben.
Kisebb utakra(1-200Km) elegendo egy 500 naked barmelyike. A gond inkabb a motoros merete.
Lelog rola, kicsi a motor test. Alacsony az ules pozicio.
Itt lehet az egyhengers vasak lesznek a befutok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- OTP Bank topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Horgász topik
- További aktív témák...