- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- SSD kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Pocee
senior tag
válasz vendingo #103345 üzenetére
Kinek mi...azért elég merész volt ez a húzás is a maga idejében,valljuk be,de a nagyközönség hanyatt esett és a tömeg engem is magával rántott,de azért nem mondanám a panigale-t futurisztikusnak,szerintem rohadt kívánatos kecses motor,egy H2R már sokkal futurisztikusabb,nyilván egyéni Ízlésen nem vitatkozunk,de kijelenteni(nem tudom már ki volt,de szégyelje magát) hogy a 916 volt az utolsó szép motor,nem szép dolog
Okostelefont is használ mindenki,pedig mennyivel modernebb mint az Nokia5110Mr.Brightside
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #103331 üzenetére
He'? Hol van még a vége..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Novics #103340 üzenetére
Pirelli Diablo Strada került fel a nyár végén.
Előtte Conti Motion volt fent. Előbbivel néha csúszkáltam hideg és/vagy nedves úton. Esni nem estem, szerencsére elég határozottan figyelmeztet a határokra. Érdekes módon mindig az eleje csúszott először ledöntve - szárazon is.
A Pirelli-t még nem sikerült megcsúsztatni se esőben, se hidegben (bár még van egy centi majré csík rajta, pedig eskü gyorsabban tudom venni vele ugyanazokat a kanyarokat, ahol a Conti már figyelmeztetett, és azon nem volt már csík). Szlovén hegyi utakon rallyztam végig vele szakadó esőben autókat előzgetve. (Most komolyan neki négy kereke van és csak 70-nel mer menni?? Vicc.) De majd a tél után többet tudok mondani róla, mert még nem mentem vele fagyott aszfalton.Havernak ugyanilyen gumit raktam fel és még ő se panaszkodott rá, pedig úgy megy mint a disznó egész évben ő is.
Amúgy szerintem Michelin Road 5 ha van rá pénzed, de a Pirelli épp a felébe került annak és ez nem volt mindegy az utazás előtt. A bő 3500 km ami belement, nem igazán látszik rajta.
Egyelőre ajánlanám, ha olcsó gumi kell.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #103355 üzenetére
Mondjuk ez is igaz.
A lényeg a lényeg, dunlop roadsmartom többet nem lesz.
Viszont egyik jóbarátom vett most Pirelli Diablo Rosso Corsa II-t és nagyon dícséri.Brutál kúpos egy gumi.
lehet ha ez most elfogy olyat fogok venni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
veze
őstag
válasz Teasüti #103354 üzenetére
nekem Metzeler Z6 volt a korábbin, most Pirelli Diablo Strada van ( ezzel vettem, még szinte látszott rajta a festékcsík, annyira keveset mentek vele) Ez utóbbiról irják, ( ha lehet ezeknek hinni) hogy esős nedves körülmények között nagyon jól teljesít. Pont olyan körülmények között amit írtál. Ha ez elkopik, PILOT ROAD 2 vagy 3-ban gondolkodom, persze leginkább azért mert azt (is) mindenki dicséri. vagy lehet hogy Z6 lesz újra. Most is családban van a korábbi ,(értsd: én finanszírozom , de más hajtja ) tavasszal cserés lesz és arra újból Z6ban gondolkodom. Valahogy azt szerettem, bár már nem én hajtom, úgy hogy ez már lényegtelen :-)
Egymás mellett vizsgálva a kettőt az a benyomásom, hogy a pirelli keményebb. A Z6 meg gyorsabban fogyott
( nem vagyok szakértő szval az én véleményem nem igazán mérvadó...)[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz runner 125 #103336 üzenetére
Szia győri vagyok. Délután 1 kor indultunk. Győr-Csorna-Szilsárkány-Pápa -Veszprém-Győr útvonal volt.
Iparkodtam mert jött a hideg. Volt 15-16 fok a Bakonyba, szerencsére aláöltöző+ termo aláöltöző volt rajtam ami nem engedi át a szelet. Perforált bőr alá kell is, különben fagyhalál.
-
duni84
aktív tag
válasz zgospel #103349 üzenetére
a pirelli angel-ről lebeszélném Novics-ot, akkor már inkább michelin PR4 vagy PR5. én pirelli angel-ről váltottam PR4-re. a hűvösebb reggeleken (10-12 fok) az elindulás mindig pár megcsusszanó hátsó (néha első is) kerékkel indult újkora óta. PR4-re váltva ez a reggeli ébresztő eltűnt az életemből és egyáltalán nem bánom nagyon hamar melegszik és nem kockásodik 14e km után sem. nem kell birkózni vele ennyi idő után sem, hogy ívet váltson. cunami idején is motoroztam vele és egész sok vizet elvezetett. nem sikerült vele olyan halálközeli kalandokat összeszedni, amikor egyáltalán felmerült bennem, hogy nem a humán faktor, hanem a gumi miatt kezdtem volna búcsúzni. kezdő(bb) motorosnak tökéletes lehet a gyors bemelegedésével, hogy ne induljanak a napok szívmegállással. sport gumiból a S21-et próbáltam: bemelegedve az sem csusszant meg soha, de jóval hamarabb elkopik, mint egy túra gumi. versys-re túrázni szerintem nem annyira jó választás, mint valamelyik több komponensű túragumi
#metszéspontok
-
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz duni84 #103361 üzenetére
Ezt fejből meg nem mondom, de úgy rémlik hogy az Angelből volt/van több típus is. Sima Angel, meg ST, meg GT, legalábbis amikről tudok, aztán hogy évről évre változtattak-e rajta apróbbakat azt nem tudom. Autó gumiknál szoktak módosítani egy-egy típuson anélkül hogy új modellnek könyvelnék el.
Mindenesetre ha az aktuális GT tényleg ilyen szar, akkor nem értem a Motorrad mi alapján osztogatja a díjakat a tesztjein
Mondjuk ezt a tesztgyőztes dolgot lassan már mindenre odaírják, csak a tesztet nem linkelik sosehttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #103343 üzenetére
Áh reggel azt a hsz-t nem láttam, my bad.
Ilyenkorra? Terepet? Wat? Nem fagyna be a segged ha kimész a pusztába vagy az erdőbe? Csontig hatol ám a levegő tartósan 10 fok körül egy óra másfél után, ilyenkor már futni sem szoktunk eljárni pont ezért.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz zgospel #103363 üzenetére
én is "tesztgyőztes" szuperjógumit vettem pirelli angel gt volt. az előtte fent levő bt016-hoz képest jobb volt (az egy öreg darab volt, azzal vettem a motort), aztán simán hozzászoktam, hogy amíg kiérek otthon a belvárosból, azt a 2-3km-t úgy teszem meg, mintha tök kezdő lennék és szögletesen kanyarodok, a körforgalmakban hagyom, hogy leelőzzenek a temetőbe bicikliző nagymamák, aztán bemelegedve már tök jó volt, csak hát minden reggel megvan az a pofon az önbizalomnak, amikor csúszkálva indulok el otthonról, pedig nem rángatom a gázkart. ezt az indulás utáni gyorskorcsolyát spóroltam meg a PR4 szettel. összehasonlításképp most már lendületesen merek közlekedni kb 150 méterre a garázstól, pedig ott kezdődik a fényes szakasz az aszfalt csíkban. (az antipromótere lettem a pirellinek 2 közös év után).
#metszéspontok
-
Ferdzsoo
addikt
OFF: Srácok most száltam ki egy M5-ös 2018-as BMW-ből. Bajban lennék ellene a VFR-el. Ha papíron nem is, a valóságban biztosan. Kibeb@szottul félelmetes autóval úgy közlekedni mintha motoroznál.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #103357 üzenetére
Ezt mire írod? A majrécsíkra?
Van pár körforgalom munkába menet, azokban unalomig ismételten szoktam lapra tenni a motort. Van egy sztenderd sebességem, amivel be tudom venni. Fölötte már bebukott a Conti Motion elől.
Ezzel a gumival picit gyorsabb vagyok óra szerint és stabil a gép. Hogy miért van még rajta csík? Passz. Hegyesebb gumi profil? Vagy megtanultam motorozni időközben.[ Szerkesztve ]
-
Novics
senior tag
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását, igazán kulturált volt a társaság.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz tboldi #103371 üzenetére
Óóóó.... azonnal kéne! Jobban kéne, mint egy új Africa Twin! Kár,hogy a specbe kihagyták a súlyát, érdekelne. Amúgy nagyon kecses, könnyűnek néz ki. Pakolhatósága nem tudom milyen, de nagyon baba. Mindig vágytam egy ilyenre. Éééééés, most se lesz meg.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #103375 üzenetére
Szó nem volt semmiféle majrécsíkról.
Te azt írtad hogy hú de nagy a tempó, meg hogy a haverod is megy mint a disznó és ez a gumi meg nagyon partner benne. Erre én írom hogy akkor mégsem akkora disznó a tempó, mert ha az lenne akkor már régesrég elértétek volna ennek a guminak a határát. Több mint 12 éves fejlesztésű túragumi. Ha neked ez hegyes profil akkor nagy a képzavar.
Barátomnak ilyen gumija volt SV650-en és kanyarról kanyarra úgy maradt le, hogy néha már unalmas volt vele motorozni. Aztán idén váltott új fejlesztésű sportgumira (direkt nem írok típust) és utána már igencsak élesen kellett menjek hogy tudjam tartani a kanyarsebességét.
Elhiszem hogy nektek bevált és nem csúszkál, de akkor mégsem olyan nagy a tempó mint azt leírtad.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #103384 üzenetére
Értem.
Nyilván te sokat motorozol velünk, tudod miket művelünk a forgalomban, betartjuk a sebességhatárokat, mennyi idő alatt érünk be a melóba, ki mennyire dönti a gépét, vagy áll keresztbe az esőben. És mindezt megszakértetted abból, hogy gyorsabb vagyok ezzel majrécsíkostul az őszi hideg és esős hónapokban, mint az előzővel csík nélkül, amit volt időm lekoptatni a nyáron.
Oké, elhiszem neked. Te vagy a profi.Nem vitatom a gumit, ahhoz nem értek. De akkor mit lehet tudni a Conti Motion-ről? Nekem az a benyomásom még ennél is gyengébb.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #103385 üzenetére
Minden alkalommal megbánom amikor egy kommentedre reagálok, lehet hogy ezután is meg fogom, de most már mindegy
Azt írod lapra teszed de közben majrécsík is van, ez is egy képzavar, de egyébként teljesen mindegy. Tökre leszarom a majrécsíkot, nem is értem miért hoztad fel, senki nem említette, senki nem kérdezte.Hogy az előző gumidnál gyorsabb vagy vele az egy dolog, de ha tényleg olyan lapon és gyorsan mennél mint ahogy előadod akkor már rég elérted volna a határait. Fact. Örülj neki hogy jobb mint az előző volt, én is örülök neki, meg a többi úton lévő is A határokat meg amúgysem a nedves hideg időben kell feszegetni.
Ha már tényleg nagy lesz a tempó akkor érzeni fogod a gumi képességeit. A megcsúszás az már túl van a limiten, ha már csúszik akkor sok volt. Egy száraz tempós menet alatt kanyarokban vagy egy tisztességes féktávon először nem a csúszkálást fogod érezni, inkább sodródást, kúszást, apró mászkálást. Aztán az is lehet hogy tapasztaltad már csak nem tudatosult benned mert nincs mihez viszonyítani.
A Contiról nem tudok mit mondani mert nem ismerem.
Ha következőnek felteszel egy többkomponensű, új fejlesztésű, valamivel sportosabb gumit rögtön érezni fogod a különbséget.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
Elindult az EICMA, van sok-sok újdonság: [link]
Igaz, dajcsul van, de jól összeszedik a modelleket, és van sok kép.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz -Mosquito- #103388 üzenetére
Ez így vicc, terepezni nehéz, túrázni meg kicsi a tankja. Az at kicsivel nehezebb, de sokkal nagyobb tankja van.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Khaosz55
addikt
Gumitémához. A youtubon van egy srác nagyon sok gumit tesztel 1290 Duke-al. Nagyon jó kis videók, igaz nem árt németül tudni hozzá, mert németül mond el mindent.
-
tboldi
nagyúr
Befutott a 790 Adventure is.
-
imibogyo
veterán
válasz tboldi #103396 üzenetére
Ja, ok... Itt nem néztem (melóhelyről nem tudok túl sok mindent) . De ezek szerint csak én vagyok annyira igényes erre, hogy ha lehoz valaki egy megjelenés előtt álló motorról egy cikket, akkor abban is benne kellene lennie ezeknek az infóknak? Vagy csak én nem láttam ezt az első linkeden?
(#103397) geresics:
Köszi! Nagyon nem kerestem utána, de a Google első jó pár találatában ez nem szerepelt. Mondjuk a gyári oldalt tényleg nem néztem, és a tiédet sem (a nagyon egyértelmű nevű oldalakat megpróbálom kerülni a munkahelyi logban )...[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #103388 üzenetére
Menetkész tömeg, erő, nyomaték... alíg 10%-al sem kedvezőbb, mint egy DL-650 esetében. Viszont jóval magasabb a szabad hasmagasság, meg jobban terepre való. Bár gyanítom, hogy legalább egy millával drágább lesz.
Esetleg van valakinek linkje a DL-650-el kapcsolatban, amelyiknél meg lehet nézni, hogy milyen változások voltak a generációk között?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel