- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
A legjobb ez: Igazából rutinos, nem friss jogsis motoros motoros baleset egy évben 25 történik.
És ezek is legtöbbször utas nélkül.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
duni84
aktív tag
válasz Bogyó bá' #103502 üzenetére
nincs lehajtva a plexi, nincs plexi, cross szemüveg sincs fent, még egy nyamvadt napszemüveg sem, stb ... talán épp california az, ahol sisak nélkül bármikor motorozhatsz, de a szemedet védened kell (tehát ha meglátja a rendőr, hogy felhajtod a plexit, akkor már kapod is a 10$ csekket, miközben melletted elrobog az asszonyverő + napszemüveg kombóban bízó őslakos teljesen szabályosan). szerintem erre gondoltak, csak félrement a fordítás (ebből a mondatból kiindulva tuti, hogy a cikknek legalább ez a része angolról volt fordtíva)
#metszéspontok
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mike- #103498 üzenetére
Mi a magyar kifejezés arra, h target fixation?
Szerintem safety-n nem azt tanítják, h az autó seggéből kell elstartolni (nekem úgy tűnik húzott egy kövéret és épp belekezdett az előzésbe az üres utat figyelve elől -> nem reakciónak tűnik, szerintem nem is látta mi jön balról). Ha menni akar, akkor álljon előre és ha tényleg elstartol, akkor lehet megelőzhette volna. Ha meg nem akar menni, akkor nem tolja az autóst hátulról és talán figyelt volna a kereszteződésre...
Szerintem.
Én mindig előre állok, legalább nem takarja semmi a kilátást.
Szerk: És minden egyes zöldre váltásnál megnézem megáll-e mindenki a keresztező irányból. Ez magától értetődő szerintem.[ Szerkesztve ]
-
-
vlevi
nagyúr
-
duni84
aktív tag
válasz Bogyó bá' #103504 üzenetére
pl én is. a plexi pont elvezeti a bogarakat a szemem magasságától. 90-es tempóig simán "élhető" a felhajtott plexi bármelyik sisakomon. felmart úton/földúton más után/tóparton 40+ fokban is lehajtom, de városi tötymörgéshez, meg erdei nézelődéshez tökéletes. van nyitható állú sisakom is (nolan n104), de "jet üzemmódban" viszont nincs az az isten, hogy használjam (van barátom, aki városon belül a nyári hónapokban fel szokta nyitni).
#metszéspontok
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz duni84 #103511 üzenetére
Nekem felnyitható állrészű sisakom van, de menet közben természetesen mindig teljesen csukva. Városi tötymörgéskor - hogy kapjak levegőt - a plexit 1 kattanásnyira (1 cm rés alul) felnyitom. Csak azért vettem meg a Caberg Duke-ot, mert egyrészt - megfizethető áron - annak 5*-os a töréstesztje, másrészt meg szemüvegességem miatt az előző (zárt) sisakkal nagyon szenvedtem fel-/levételkor minden megállásnál. Ja, meg 53 ezer forintért van benne alapból pinlock. (Amúgy meg egy hitvány sz*r, tízszer hangosabb mint a zárt Kappa Jade volt - rá is szoktam a füldugóra.)
szerk: annyi kavicsot / bogarat (nem a szúnyogokra gondolok) kaptam már a sisakplexire, hogy bele sem merek gondolni, milyen lehet plexi nélkül (felhajtott plexivel) ugyanez.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Chris0321
addikt
válasz julius75 #103515 üzenetére
Én nem sokat motoroztam 98 óta mikor megszereztem a jogsit, 2 éve vezettem egy robogót míg a kocsim műszakiztatták. Nem mentem 100 km-ert sem egy nyitott bukóban amin volt plexi, kölcsönbe kaptam. Ekkora távolságon is előfordult, hogy berepült a plexi alá egy bogár és meg kellett állnom kiszedni. Elég síetősen álltam meg, szerencsére nem volt mögöttem senki. Plusz ha az állrészt felhajtod az a rész szabadon van az arcodból és akár egy darázs vagy más csípős rovar akár kavics eltalálhat azon a részen. Én jövőre mikor elkezdek motorozni zárt bukót veszek mindenféleképp biztos ami biztos. Soha nem voltam szerencsés, inkább biztosra megyek amennyire lehet.
-
Grillo
senior tag
Mentem múltkor blinkee robogóval, és ott a dobozban valami noname jet sisak van. Hát komolyan végig bennem volt, hogyha esek, akkor a fejem nem lesz szép. Pedig max 46-ot tudott óra szerint, és a reggeli csúcsban amúgy sem lehetett volna száguldozni.
-
duni84
aktív tag
válasz julius75 #103513 üzenetére
meseszép állam van, a szemeim meg csúnyák. egyikért kár lenne, a másikért nem viccet félretéve: egyszerűen nem bízok annyira az univerzumban, hogy áll nélküli sisakban motorozzak. a plexit sokkal gyorsabban és biztonságosabban tudom fel-le nyitogatni, mint egy állrészt, amikor le szeretném hűteni magam vagy épp látom előre, hogy valakit utólérek/szennyezett útszakaszra érek/stb. a sok bogarat meg nem kell bemutatni, mert nyaranta van, hogy naponta áztatom le őket a plexiről, de általánosságban egész sok előrejelző van a bogaras szakaszokról: pl picit magasabb páratartalom, az út szélén felbukkanó nádasok, a gps képén látni, hogy tavak vannak a környéken, szimpla helyismeret, megy le a nap, alacsonyan röpködnek a madarak, skóciában vagy és reggel óta már 5000 kis vörös vérszívő megharapott, simán szezonja van, stb szoktam kikönnyezni jó sokat még így is, mert a nagy számok törvénye alapján be kell, hogy pislogjak párat, de rovar miatt még csak egyszer kellett megállnom és az is a valahogy a dzseki alá ment be, nem a szemembe végezte (darázs, természetesen nyakon is csípett)
#metszéspontok
-
Teasüti
nagyúr
válasz vlevi #103510 üzenetére
Nem kell kilőni ész nélkül. Nem a rajtrácson van.
Aki nem képes körbefordítani a fejét elindulás előtt, az meg is érdemli. Ez a legelső szabály amit jobb helyeken már pár éves korban megtanítanak a szülők.
És az első sorból ezt mind látni, h megállnak-e.Ha meg beállok a sorba, akkor nem előzöm ki ész nélkül. Pl a kereszteződésben előzés éppen ez a kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Ezt most osztotta meg Biker-R "a másik" fórumon. Nem szoktam "továbbosztani", de ez valami zseniális videó lett!
MOTORCYCLE ADVENTURE: Solo Across Central Asia via Pamir Highway. 24 Year Old UK Rider*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #103489 üzenetére
"Az OMV kutak híresek arról, hogy ők nem a MOL-tól veszik a benzint, ezért jobbak az üzemanyagjaik, mint a többi kúton."
Bár nem motorral, de autóval elég hosszasan teszteltem az efféle felvetéseket. 0 változást érzékeltem táltos, nem táltos, molos, omv-s, shell-es, agip-os benzinek között. Azóta csak MOL-on tankolok 95-öst. Hosszútávon fogom majd tapasztalni a rossz, jó összetételt? OK. Mennyi az a hosszútáv, hogy változást érezzek a silányabb üzemanyag miatt?
Szóval egyelőre az én tekintetemben ez egy baromság.
Annyit hozzá tennék ehhez, hogy keleti autóm van, és benzines, 95-ösre tervezve. Ergo lehetséges, hogy más gyártmánynál, más üzemanyaggal valóban vannak különbségek. Mindenesetre én nem hiszek benne.Motorral már csak röviden teszteltem ezt a dolgot a 3 kútnál (Mol, shell, omv). Szintén MOL 95-nél maradtam.
(#103520) geresics
Szintén a tiéd a következő hsz, amit érdeklődéssel figyelek, szóval sorry, nem kekeckedés, de erre is reagálnék, pusztán kiváncsiságból.Tényleg jó lett, tetszik, pedig nem vagyok egy túra fan. A távoli felvételek, vajon hogy készültek? Látott egy szép tájat, előre ment, letámasztotta az állványos kamerát, visszament, és újra járta az útvonalat? A drónos felvétel, milyen drónnal készült, és ki irányította? Régebben volt egy nyomkövetős drón projekt, ez manapság már létezik, és elérhető halandók számára is?
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz z123456789 #103521 üzenetére
Én motorral folytattam le egy kb 40.000 km-es tesztett Magyarországon, mindig hibahatáron belüli lett a fogyasztáskülönbség azonos felhasználás mellett.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #103521 üzenetére
Van ilyen "nyomkövetős" drón dolog. Ebben a vidiben a srác asszem olyat vett és be is mutatja.
Hello darkness, my old friend...
-
z123456789
addikt
válasz etnies #103522 üzenetére
Őőőő, üüüü....
Szóval akkor te is azt mondod amit én, ugye? A km az nekem is stimmel. Kb annyi kellett, hogy mindent végig tudjak zongorázni! Bocsánat! Azt elfelejtettem hozzátenni az imént, hogy 4 kutat teszteltem MO-n, és 3 kutat ausztriában. (omv, shell, jet)
Igen, így pontosabb a meghatározás, és én is a határ mellett lakom, mint Boldi.(#103523) Horvi
Ah, nem gondoltam volna, hogy ez már ennyire előrehaladott állapotban van. Nice. -
Geresics
addikt
válasz z123456789 #103521 üzenetére
A távoli felvételeknél állványt használt, erről van is egy snitt a videóban. A drónok ma már simán tudják követni a távirányító pozícióját - ergo, ha a hátizsákodba rakod, akkor Téged -, de a modernebbek már embert is tudnak követni (nem kell Nálad legyen a távirányító)!
Üzemanyag:
Motornál a fogyasztásom a használat befolyásolja mindig, így annál szerintem alapból mindegy volna, hogy hol tankolok. Viszont mégsem mindegy! A kis privát kutak többször hígítják a naftát a nagyobb bevétel érdekében - persze nem hivatalosan (kutas mondta). Illetve én kerülni szoktam a kisebb forgalmú kutakat is, mert ott öregebb benzint is lehet akár kapni - ez téli tárolásnál különösen fontos nekem!Autónál már más a helyzet! Ott először is nem mindegy, hogy milyen az autó (tboldi, vagy akárki más, majd javítsatok ki), mert van bennük kopogás-szenzor (tényleg nem tudom a hivatalos nevét, és nem fogok most googlizni), ezért a motor "után-állítja" magát az üzemanyag égésének megfelelően. Direkt csináltam olyan tesztet, hogy több tankolást az egyik kúton (sőt, törekedtem ugyan azon oszlopra is!), utána több tankolást a másik kúton végeztem! Igenis jött ki különbség! Minden tankolásnál megvártam a szegénységjelző világítását tankolás előtt, és minden alakalommal első kattanásig tankoltam, pontos km-óra állással vezetve, hogy a mérés a lehető legpontosabb legyen!
Érdekesség, hogy minden benzinkút beálló helye más-más szögben dől! Erre akkor jöttem rá, amikor egy kis magánkutat próbálgattam! Mivel ferdébben áll az autó, ezért több nafta megy bele! Ha tehát tankoltam mondjuk MOL kúton, és átmegyek következőre tankolni ide, akkor adott távra többet tankolok, ergo azt hiszem, hogy a MOL benzin többletfogyasztást eredményez! Ráadásul, ha utána megint a MOL-on tankolok, akkor még kevesebb nafta fog belemenni, ergo azt hiszem, hogy a magánkutas benzintől kevesebbet fog fogyasztani, pedig NEM!
Figyelembe vettem továbbá a téli-nyári gumihasználatot, mert más a gördülési együttható!
A hőmérséklet is befolyásolja a fogyasztást, mert a motornak nem mindegy, hogy meddig megy "bemelegítő üzemmódban".
Nos, én ezek után mondom azt, hogy szerintem nem mindegy, hogy hol tankolsz!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #103525 üzenetére
Király, jó lehet egy ilyen kütyü.
Igen, azért is kérdeztem az állványt, mert láttam a videóban, hogy letette valahova.Benya:
természetesen motornál addig tűrtőztettem magamat, amíg a teszt ment. Kíváncsi voltam van-e különbség a fogyasztásban.Azért is írtam hogy nagyobb kutakat néztem, a kis magánkutakra nem járok. A nagyobb cégeknél meg nálam ugyanaz jön ki.
Hasonló körültekintéssel végeztem a tesztet én is, csak nem akartam leírni. Ca. 40 000 km alatt van erre idő.
Minden fajta üzemanyagból 3x tankoltam tele az autót, hogy releváns mérés legyen, adott anyagból, és teljesen kiürüljön az előző fajta benzin.A knock sensor mondjuk pont betalált, mert nálam egy ideje ennek a jelzésével van gondom, szóval le is húzhatjátok a véleményemet, mondhatni most köptem szemen magamat. Bár ez maximum az üzemanyag minőségre fogható, mert a fogyasztási méréseim ennek tekintetében is ugyanazok maradtak. És egyébként én szinte biztos vagyok abban is, hogy ez a kopogás érzékelős bajom sem az üzemanyag minőség miatt van, de le nem írom, pláne hogy autós dolog.
-
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #103521 üzenetére
A mai drónok már tudnak kamera alapú követést. Kijelölsz a képen egy célpontot és megy utána. Kb ugyanaz a technológia, mint a telefonoknál és fényképezőknél a követő fókusz.
Youtube-on ha rákeresel a DJI Spark vagy Mavic Air drónokra és az "active tracking" kulcsszóra, akkor láthatod is működés közben.
Néztem motoros tesztelést is - a Spark-ról -, olyan 40 km/h-ig jött szépen a motoros mögött. -
Maxell014
senior tag
Sziasztok
Szeretnék egy túra-enduro motort vásárolni és volna egy típus ami tetszik ez konkrétan a Yamaha XTZ750 volna. Olvastam egy két cikket amit találtam és elvileg egy jó motor talán egy kicsit a súlypontja a baja amit találtam, ezek valós információk? Ti mit mondotok róla ? Illetve milyen hasonló motorok volnának 800.000 magyar forint környékén ?
-
Geresics
addikt
válasz Maxell014 #103528 üzenetére
Nem ismerem a használt Tenere-piacot, de egy 1989-1996 között gyártott motornál kb. mindegy milyen cikkeket írtak róla. Az adott példányt kell alaposan átnézetni hozzá értővel, mert itt már határozottan igaz, hogy állapotot kell venni, és nem márkát, típust, vagy kilométerállást!
Ennyi pénzért én tuti fiatalabbat néznék! Pl. a 2006 utáni Aprilia Pegaso Trail nekem nagyon bejött! Ugyan az a blokk van benne, mint a Yamaha XT660 szériában (pl. a Tenere-ben!)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Maxell014 #103528 üzenetére
Korabeli hasonló motorok közül ennek van a legnagyobb étvágya, de cserébe nagyon jól megy, van benne erő.
Van pár nyűgje, de együtt lehet élni velük, most hirtelen nem ugrik be, hogy mik voltak azok.
Ajánlom, hogy kérdezz rá facen a nagyendúrók-túraendúrók csoportban, ott rengeteg tulaj van.geresics: Fiatalabbat? Nekem is ezt mondtátok, azóta se bánom, hogy nem hallgattam rátok.
Életem legjobb motorját vettem, jobbat nem is kívánhattam volna. Jövőre lesz 30 éves és odamerem állítani akármelyik vadi új gép mellé, hogy melyik megy el tovább meghibásodás nélkül.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
laccczka
tag
válasz Bogyó bá' #103512 üzenetére
kb. 1 hónapja, hogy egy falun való áthaladáskor (60-65 km/h) valami bogár nagy zümmögéssel a sisakplexinek csapódott. A fejem konkrétan egy pillanatra hátrabillent.
Még ott a motoron átvillant az agyamon ha a plexi nyitva lett volna szerintem lebucskázok a vasról."...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
Micsurin
nagyúr
Plexi nélkül? Sehova ezt ősszel megtanultam. Szemészeten a csaj csak kicsit csodálkozott el mikor is két hét kínlódás után elmentem, hogy ízá valami szúr mintha lenne benne valami.
Flexxelt? Nem. Forgácsoló gép? Neem...
Kifordítja a szemhéjam mintha nem jól látna... kiszedi a cuccot második nekifutásra.
"Maga tud róla, hogy egy bogárszárny darabka szerűség volt betokolódva a szemhéj és a szemgolyó közé?"
"..most már igen."The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Maxell014
senior tag
-
Geresics
addikt
válasz Horvi #103537 üzenetére
Az a baj, hogy amíg nem tudok árat, addig nem tudom, hogy megveszem-e. Ha az elképzelésemnek megfelelő lesz, akkor meghirdetem majd a Pegasot, és megveszem a KTM-et (vagy a Yamahát? ). Viszont azt nem szeretném, hogy eladom a motorom, aztán kiderül, hogy nem tudok venni másikat!
...és ez még csak egy tényező, még van sok másik is, ami jellemzően mind ellenem dolgozik (pl. ha költözünk, stb.)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
odipapa
senior tag
Sziasztok!
Honosításnál mi a hivatalok látogatási sorrendje? (Pl. Bizosító, okmány Iroda, NAV, műszaki, eredetvizsgálat, stb.)
-
NorDezs
senior tag
válasz odipapa #103539 üzenetére
Én a nyáron csináltam, így néz ki a dolog:
1, Biztosítás az adásvétel napján, vagy előtte is már előre dátumozva
2, Honosítási vizsgálat, csak NKH-nál csinálható, illetve itt kérhetsz műszaki vizsgát is
3, Eredetiség vizsga
4, NAV (vámudvar)
5, OkmányirodaOkmányirodából valami nagyobba menj, ahol találkozhattak külföldi papírral. Nálam megrémültek az angol forgalmitól, és nem merték kiadni a rendszámot. Csak harmadik próbálkozásra sikerült a második okmányirodában
-
vlevi
nagyúr
válasz Horvi #103537 üzenetére
Van ez így, megértem, hogy geresics ráizgult.
Amikor sok-sok év után megjelenik egy olyan jármű, ami offroad-ra is jónak néz ki.
Mert a mostani túraendurok már nem azok. Van egy-két gyári pilóta, aki a promó videókban tud velük randalírozni úgy, ahogy a neve sugallja, van pár elvetemült, aki hajlandó 6-7-8milliós, 280kilós döggel lemenni a földútra, de ezek inkább aszfaltra valók.
És akkor megjelenik ez, ami az AT, GS, ... mellett úgy néz ki, mint egy 250-es krosszgép, hát, nem csoda, ha érdekli az embert... -
Horvi
őstag
válasz vlevi #103543 üzenetére
Én is teljes mértékig megértem. Nekem is bejönnek ezek a gépek. Ahogy a promo videókban csapatják velük úgy meg pláne. De az még odébb van sajna mire rá is tehetem a kezem egyre. Pedig az a 700-s Teneré bejön Najó a KTM is
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
vendingo
veterán
válasz Maxell014 #103542 üzenetére
A freewind eléggé semmilyen motor, külsőre se nagy eresztés, de nagyon tartós és strapabíró. Sokan lenézik, pedig több, mint első ránézésre tűnik. Igazi igásló.
DR650 meglepően simán jár annak ellenére, hogy 1 hengeres. Ha sokat pályázol, akkor mondjuk annyira nem erőltetném, ahogyan egyik egyhengerest se.
A transalpok jók nagyon, viszonylag nagy választék is szokott belőlük lenni.
Nekem Africa twin van, ez is jó választás lenne, de eléggé megszaladt az áruk. Talán külföldről lehetne vadászni értelmesebb példányt normális áron.
A pegaso is jó, de ahogy nézem, meg ahogy írták is ezeknek is megy el az áruk. Régen "filléres" motor volt. 400-tól már használható darabok voltak.
Az a baj, hogy az egyik legkeresettebb kategória a túraendúró vonal lett, részben emiatt lettek ilyen drágák.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #103546 üzenetére
Egyhengeres nem való pályára. Pont.
400-ért meg a régi Pegaso volt, 1999 előtti! Utána jött a Cube, 500+, aztán a Strada 700+, majd a Trail 800+ árakon. A lerúgott példányokról most nem beszélünk. Ehhez képes mentek kb. 10%-kal feljebb az árak. De mivel az emberek még emlékeznek arra, hogy mennyiért vették, így simábban lehet alkudni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
Nha kíváncsi vagyok mit mond az esésről.
Hello darkness, my old friend...
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #103547 üzenetére
Anna még az SV előtt pegasokat is néztem, mert fika áron dobálták őket, konkrétan 300-nál kezdődött az alja. Ez nagyon megragadt bennem, meg az is, hogy egy foskupacvolt mind. Az újak már jobbak, tetszettek nekem is, nézegettem őket futólag az At előtt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Autós kamerák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Yettel topik
- Gaming notebook topik
- Automata kávégépek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000