- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
"ráadásul V2-re".
Ültem SV650-en és harmatgyenge. Ne sértődj meg, véletlenül sem akarom a motorodat fikázni, de nagyon gyenge még egy FZ6-hoz képest is. Mindenhol az, hiába V2.
8 ezernél meg amikor már végre történni kezdene valami, akkor hirtelen mintha elzárnák a csapot aztán szevasz.Egy 116 lóerős motorra ne mondjad már hogy alig megy Fordulattól függetlenül bárhol legalább 2x jobban megy mint amin most ülsz.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #102650 üzenetére
Persze, egyértelmű, a félszintetikus Motul 5100-am is MA2 volt.
(#102651) zgospel: Sorry, én nem ezt tapasztaltam. Igaz, én 600-as Horneten ültem, de az kis fordulaton kb nem csinált semmit. Az SV viszont 3000-től elég rendesen tol. Tény, felül elfogy 9000 körül, ezt aláírom, a legtöbb sport-rokon blokkos sor4 600 meg ott kezd csak igazán ficánkolni. Ott kijön teljesen, hogy 72 lóval szembe azok közül az erősebbek inkább 100 körül vannak. De ugye ehhez azért rendesen meg kell forgatni, hogy ez előjöjjön belőlük.
"Egy 116 lóerős motorra ne mondjad már hogy alig megy"
Nem ezt mondtam. Azt mondtam, hogy ha nem forgatja, akkor alig megy. De ezt ki is próbálhatod, berakod jó nagy sebességfokozatba az FZ6-ot, ne forogjon túl sokat, aztán sok sikert a nyelezéses "kilövésekhez".Milyen évjáratú SV650-en ültél amúgy és melyik változaton? S vagy N?
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #102640 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat!
yoda neked külön, azért offoltam be a robisba is (bocsi érte) mivel ott többet látlak aktívnak és rémlett, hogy neked tutira volt, igaz az évjáratot benéztem, csak a hegyesebb lámpa és usd villa maradt meg barátom gixxeréből, meg az élmény.
geresics az lesz, most előhozakodtam az ötlettel a teljes családnak a hétvégén, úgy néz ki ha "kibányászom" magamnak a motor árat akkor szülőktől A, nagy családtól safety lesz virágok és egyéb szarság ajándékok helyett erre a ballagásos marhaságra...
Barátommeg megtartja így jövő nyárig a gépet (már lebeszéltük), ő is szívesebben adja így tovább mint valakinek akit nem ismer hiába pénz pénz sajnálná ha lepusztításra kerülne, első komolyabb motorja volt.
Mekkora változatos sorsa lesz a gixxernek.zgospel a nem meggyel én se értenék egyet nincs viszonyításom de a 250-es után a próba kör alatt is azt éreztem mint mikor a fiat (1.2 szívó) átülők az 1,7-es CDTI-be. Ha finomkodsz is megy. Ezért tartok tőle de valami 40-50 lóerősnek nem látnám értelmét, Mike-nak lenne megint igaza, nyernék vele egy max két évet megint. És nem költenék sokkal kevesebbet mint most...
@HSM:
5100 is MA2, sőt szerintem az összes motorba való Motul az már.De szintén +1 a 7100 és fullszintnek, mióta azt teszek a kis légolajosba a csere közeledtével is ég és föld a váltó. Az viszont egészen biztos, hogy urban legend, hogy leengedve is vöröses rózsaszínes, nekem olyan fekete 4000km után mint a szomszédmacska.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Formaster
addikt
válasz runner 125 #102647 üzenetére
Köszi neked is, meg HMS-nek is + Fedzsoo. Castrol Power 1 Racing olajjal szemezgetek, ismét német tesztgyőztes téma. Amit nem értek, az hogy az egyik helyen 4L kb 70 euró, a másiknál 30 körül. Itt csak nem megy az olajhamisítás. BlackSoul -nál még rákérdezek, csak nem küld el az árokba
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #102654 üzenetére
Nekem még a gsxr1000 is érzésre olyan nyögvenyelős "nem megy" volt 4-5000rpm alatt. Az sv valahogy sokkal vehemensebbben, meggyőzőbben reagál a hirtelen erős gázra.
Persze, 4-5000 felett a gsxr letépte a fejed, az sv meg sehol semmi, de az egy másik történet.Nekem 4000km körül még narancs színű a kémlelőn, de 6000-re már tényleg fekete lesz.
(#102656) Formaster: Nem feltétlen a "racing" a jó döntés. Motulnál én olyat olvastam, hogy a 300v pl. versenyzésre ajánlott, gyakoribb cserére optimalizált, utcára ezért inkább a 7100-ast ajánlják.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
-
Formaster
addikt
Nos ez volna a német teszt, persze lehet jönni azzal, hogy fizetett reklám, nyilván a PH-n is az, ha az AMD procival szemben az Intel hoz jobb pontot
Viszont addig bújtam a témát, míg találtam ezt a figurát és az amatőr tesztjét, ami teljesen egyszerű alapokon nyugszik. Lehet fikázni ezt is, de a lényeg, hogy több, mint 400 olajat tesztelt már így több fázisban, ahol fémek ugyanazok, a motor, fordulatszám, terhelés és hőmérséklet szintén, szóval egyesenen arra van kihegyezve a teszt, hogy mekkora súrlódási erőt képest csökkenteni az adott olaj.
A dolog pikantériája, hogy a videókban ugyan csak a szobahőmérsékleti verziót veszi fel, de a tesztet elvégzi 100 fokos hőmérséklet mellett is és ezeket egy táblázatban folyamatosan frissíti. Érdekes módon, a fizetett tesztnek megfelelően a melegített verzióban a Castrol Racing olaj olyan értéket tud, amilyet a kategóriájában más nem, talán csak megközelítve. Itt elnézést, a tévedés jogát fenntartom, nem nyálaztam át egyesével a 400+ olajat, csak futólag szaladtam át rajta, de mindenki nekiszaladhat, akinek ideje van, sok közeli találat nem lesz, főleg ami nekünk kell.
-
Micsurin
nagyúr
Nem tudom nekem 4000-re fekete lesz, de már 1000 után sem árnyalata a vörösnek az tuti. Pedig 3 csere alatt csak kiürült volna az 5100-as maradék mindenhonnan.
Én nem tudom te mit éltél meg azt tudom én mit éltem meg és nekem bizony az a "alul lusta" 600-zas szedte a virgácsait nem is kicsit a magamé után.
Nehéz lesz ez a bő félév picit több... Ha ez nem jön össze akkor is lehet nézek egy ilyet esetleg GSR-t azt hiszem abban gixxer származék a blokk de lehet tévedek.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #102649 üzenetére
Nem akarok nagyon bele vau-vau, de gondolkodtál már azon, hogy tuti biztos jó ötlet-e refivel közlekedni? Ráadásul dupla lámpával?
Egyes érvek szerint egyrészt a dupla lámpa motoron nem fasza, mert az agyunk a két fényszóró közti távolság progresszív növekedéséből érzékeli a leginkább, hogy közelít felénk egy jármű és mekkora sebességgel.
Motoron ez a tanult képesség nem működik, mivel teljesen eltérő méretarányai vannak, mint egy autónak.
Itt a két fényszóró közel van egymáshoz és egyszerűen nem fogják érzékelni az eléd kifordulók, hogy te nem autó vagy és közelebb vagy, mint az látszik.
Főleg ha még el is vakítod és esélye sincs meglátni a fényudvarban, hogy egy motor közeledik.
Motorosoknak szingli fényszóróval kell(ene) közlekedni, azt nem téveszti össze senki semmi mással.
Ami meg a refit illeti: az imént említett elvakítás miatt egyrészt a fényszóró fényudvara ki fogja takarni a motorodat a szembejövő szemében, esélye sem lesz felmérni a távolságot és sebességet mivel a 3D-s mozgó tárgyat (téged és a motorod) optikailag leredukálja egy 1D-s fényes pontra. Ugyanezen vélemények szerint még a nappali tompított fényszóró előírása is tévedés.Személy szerint én nem értem mi a francért kell refivel közlekedni (meg azt se, mi a frászért kell ködlámpával autós vonalon, de ez egy másik történet). Ez is vmi olyan kammer duma lesz, mint a "loud pipes save lives".
Ha elvakítom a szembejövőt azzal csak azt érem el, hogy jól elbizonytalanítom és nem mer kikanyarodni elém, vagy éppen ellenkezőleg. Főleg ha olyan habitusa van, mint mondjuk nekem: egy pillanat alatt döntök, ahogy megérkezek a kereszteződésbe, benézek jó-e onnan ahol elsőbbséget kell adnom és már húzom is a gázt. Ha én autóval vagyok és te refivel jössz, akkor én kb 0,5 másodperc alatt fogom felmérni, hogy beférek eléd, vagy nem. Ha csak egy éles fényt látok ami úgy tűnik lassan jön (ugye nem tudom felmérni a sebességét), vagy az optikai illúzió miatt úgy ítélem meg, hogy még messze vagy, akkor simán kimegyek eléd. Csak mondom. -
Micsurin
nagyúr
geresics itt tényleg laza a gyeplő, na de viták sincsenek... látod ezért jó, hogy nem IT topik vagyunk. Pedig ez csak egy hír volt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #102666 üzenetére
Nem refizem, sima tompított megy, csak nem gyári izzó, hanem emeltfényű.
Nincs a motoron semmi szabálytalan.
Egyébként ma pont előttem húzták rá egy motorosra az autót, hiába volt 200 decibeles herélt fos a motorján.
Hétvége veszélyes... Kipufogó meg nem véd meg."önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz etnies #102669 üzenetére
Kéne szólnod a rendőröknek, mentőknek, stb, hogy tiszta hülyék amiért szirénát használnak. Kukásmellény meg díszkivilágítás kell nekik, ahogy neked is. Ha téged megvédett 200 ezer km-en át akkor őket pláne megvédi majd. Amúgy meg lassan menjenek és akkor nem lesz baj.
(#102666) Teasüti "Ugyanezen vélemények szerint még a nappali tompított fényszóró előírása is tévedés."
Skandináv országokban még lakott területen is kötelező a folyamatos tompított vagy menetfény használat. Ha mentél már naplementében, vagy télen amikor alacsonyan van a nap akkor egyértelmű lenne neked is, hogy ez marhára nem tévedés.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #102670 üzenetére
Látom nagyon megmondó emberesre veszed ma a figurát.
2006 óta van jogsim, néhány százezret levezettem már azért én is. Tudom miről beszélsz. És nem értek vele egyet.
Ha fénylik az út vagy a szélvédő, azon nem segít ha még az arcomba is világítanak. Azon a polárszűrő segít csak valamelyest. Amúgy ha nem ragadnád ki a kontextusból a neked tetsző fél mondatokat, mint a többieknek adott válaszaidban, akkor neked is egyértelmű lenne, hogy ez nem az én megállapításom.(#102669) etnies
Jah, akkor mea culpa. Emelt fényűnél azt hittem refire gondolsz. A dupla fényszórónál viszont még mindig fennáll az optikai illúzió veszélye. Nem véletlenül felemás fényszórók vannak gyárilag a legtöbb fejidomos gépen.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Formaster #102663 üzenetére
Köszönöm szépen! Hasznos anyag. Ahogy nézem, a 7100-as Motul is egész korrekt eredményeket ért el.
(#102664) ath: Ha jól emlékszem, durván 50-ről néztem meg, kb. 3000-es fordulatról hogy indul meg, ha adok neki egy kövér gázt.
Az egyértelmű volt, hogy ha sietősen használom, akkor kérdés nélkül letépi a fejem, de arra is kiváncsi voltam, hogy egy szolid "krúzolós" felhasználásnál hogy indul meg, ha visszagangolgatás nélkül csak odahúzok neki egy kövér gázt.(#102665) Micsurin: Holnap lefotózom, nálam milyen ~3000km után.
Lehet akkor a mostanid is lusta? Én amúgy egyből SV650-re ültem robogó után, mert a 30LE-s Aprilia RS125-öt nem éreztem elég erősnek, így egyből a 600-as kategóriára léptem. Szóval én már ahhoz hasonlítottam a többi gépet, amit utána/azóta próbáltam.
(#102668) Teasüti: Nem tudom. Én a gázreakcióra gondoltam még. Az SV-n az nagyon közvetlen, ha odahúzod neki nem gondolkozik, egyből elkezd húzni. A gsxr meg jóval nagyobb fordulatokra van kihegyezve.
Nem hiszitek el látom, de tényleg meglepően gyengusnak érződött alul.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Mentem RS-sel azt
de jó, hogy Persu nincs itt belém állítaná a bökőtnem mérném az elmúlt 8-10 év 4T 250-300CC vasaihoz, hiába elvileg pont a dupla akkora 4T-kel lehetne hasonlítani. Lustának még nem lusta mentem "kor társ" burkolttal, elvileg 48 ezer volt benne enyémben 54, ahhoz képest az érezhetően lustábban vette a lapot mint a sajátom. Ezt a tulaja is beismerte, és kicsit el is kente a kedvét.Ellenben az biztos, hogy haverom gixere után az enyém nagyon lusta
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #102674 üzenetére
Én se mérném a 2T RS125-t a mai agyig olcsósított 4T 250-300-as kategóriához. Az RS vagy 50kg-al könnyebb ezeknél (!!!!!!!!), miközben ha jól karbantartott, nem kilógó belű példányról beszélünk, akkor az erejüket is hozza (~30LE), ami így a gigantikus súlyelőnnyel összességében lényegesen fürgébb lesz.
És akkor nem beszéltünk a klasszisokkal jobb váz, futómű, fék kombinációról.
Szóval igen, szuper kis élménymotor az RS125, de az erejét keveselltem volna túrázni, plusz autópályán se szerette volna a folyamatos nyélen húzást.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nem az én szakterületem az emberi agy működése, de nekem elég logikus érvelésnek tűnik. Illetve magam is így tapasztalom. Talán autónál nem a fényszóróból látni a legjobban a távolságot és sebességet? Talán nem létezik a pontszerű fényforrások körüli fényudvarnak nevezett optikai hatás? Nyugodtan rácáfolhatsz és kifejtheted pontosan mi nem igaz ezekből és miért.
Vagy nincs értelmes hozzáfűzni valód?
Ha olyan kibaszott okos itt mindenki, akkor semmi szükség erre a leereszkedő stílusra, ugye? -
zgospel
őstag
válasz etnies #102672 üzenetére
Látod, mondtam én, szólj a szerveknek hogy te tudod a megoldást és hogy kitörölhetik a szirénával. Elvégre 100-ból 100-an üvöltetik a zenét a kocsiban.
Ha saját magadnak nyomod el az egyik érzékszervedet a forgalomban, akkor nem is értem min csodálkozol. Az a bamba sofőr aki ráhúzta szerencsétlenre a kormányt rád is ugyanúgy rádhúzta volna, bármilyen gyönyörűen is öltözöl fel. Van olyan aki nem lát, nem hall, csak megy, de nem ez az átlagos. A sportdob hasonlóan működik mint egy megkülönböztető jelzés. Ha nem lát akkoris van rá esély hogy meghall, és a hang alapján kezdi el nézegetni a tükreit. Utána már látni is fog.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
Srácok, a vitával nincs baj, csak a stílus kezd egy kicsit... kocsmai lenni. Próbáljuk meg ezt felnőtt emberekhez mérten folytatni - már ha folytatni akarja egyáltalán valaki. Kérlek. Köszi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
Volt már? 0:27-nél van a lényeg.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ath
senior tag
válasz zgospel #102682 üzenetére
érdekes, mert nehéz eldönteni egy elrontott driftes balra kikanyarodás, vagy rossz időpillanatban elindulás után a drifttel korrigálás, hogy a motoros elől kitérjen. látszik a tükörből, hogy hátranéz, kérdés tényleg nem látta, vagy túl gyorsan jött.
mázli, az tuti, de az korrekt, hogy megvárta és megbeszélték, és nem volt lökdösődés/bunyó. -
dellfanboy
senior tag
nem indexelt(de a video vegere megtanulta ). lehet hogy hatra nezett de ugy latszik latni nem lat... f*sz volt, a csaj el is kuldi a picsaba a csavo meg pacsizik vele
mindketto csavo balfasz de en a csajt stipistoppolom a husqi buko alapjan biztos mukedvelo[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Formaster
addikt
Azt hittem ma felrobbanok Kimérem megint a lassító folyosómat (1 hónap múlva vizsga) de feszt 14 secnél lassabban nem tudok menni. Már majdnem felborítottam a motort, mire mondom csak lemérem nem szúrtam-e el valami. Szóval a 3 méteres mérőszalaggal kimértem 3+3 métert +1-et, mondván 3x3 az 9, +1 az 10 Szóval 7 méteres gyakorlások után kimértem végre 10-re és láss csodát 18-20 seces időket hozok. Na így kell gyakorolni, lehet a matekot kéne elővenni
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Más is nézte ma a ShowderKlubot?
"[...]A dugati azóta dugati mióta felvásárolta a BMW [...] előtte azok is éheztek." Nem Volkswagen csoport, nem... BMW.
A Shiver 750 / 900 nem láttam a valagát... pedig Suzuki SV copy, eleve az olaszok a pizzahoz értenek.
Komolyan aláírom, lehet amit odavisznek korrekten megcsinálja
egy szelephézag + karbicsonk cserével nem igazán van komolyabb tapasztalatom**de az a stílus amit ez az ember levág...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Formaster
addikt
válasz Micsurin #102687 üzenetére
Nagy mesemondó az Öreg, de szerintem érti a dolgát és lelkiismerettel dolgozik, ami nagy kincs. Ezt tükrözi is, hogy tele van munkával. Egy ismerősnek volt ott a motorja, amin a márkaszervíz bő hónapot ült és nem tudták megállapítani a baja, miért nem indul. Persze a márkaszervizben enni lehet a földről, de ezt a hajadra kenheted, ha motorozni akarsz.
-
runner 125
nagyúr
Hat, lehet az idei uccso gurulas a mai. Meg ma kihasználtuk a 18 fokot.
Ui.
Eljöttünk Bp-re meglesni a CRF 450X-et, hat sajna elég gatya volt, úgyhogy továbbra sem lesz endurom. : -([ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #102689 üzenetére
Én is gurultam valszeg egy utolsót. Telenyomtam 100-as benyával, hátha már nem veszem elő többet.
Elég hűvös volt. Mellkasom fázott, minden másol dőlt rólam a víz.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #102689 üzenetére
Nem jossz 14-en?
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #102690 üzenetére
Ne is mond, fél órája értem haza, kb. 18:40 után már minden megtett km a kínok kínja volt, úgy fáztunk.
Cimborám írja most, h 150 nél amennyire tudott bekuporodtt a plexi mögé, mint ha 250-nel menne.. és amikor autókat előztünk visszaült normál helyzetbe, nehogy hülyének nézzék.
KrenAtesz
VFR szezonzáró? Passzolom egyelőre. Nem is néztem h hol lesz. De ha messze tőlem, szerintem idén kihagyom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #102693 üzenetére
Nekem elég jól terel a plexim, de most eléggé fáztam.
Szerintem idén már nem nagyon fogom elővenni, max kisebb utakra, aztán megtankolnom, kijáratom a benzint a pumpából, aztán ennyi.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Novics
senior tag
válasz vlevi #102691 üzenetére
Egyelőre jövő szombatra a mostaninál is jobb időt mondanak. Persze addig még bármi is lehet.
A hétvégén toltam ~450 km-t, hazamentem szüleimhez, és barátaimmal elmentünk motorozni. Balatonfenyves - Tapolca - Badacsony. Aztán ma jöttem haza Paksra.
Jövő héten meg megyek Kaposvárra osztálytalálkozóra. Én még nem fáztam a motoron, napközben elég jó idő volt.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
gabor128
aktív tag
Sziasztok,
Szeretnék megkérdezni valamit újoncként! A motor téliesítésénél én anno azt olvastam, hogy az üzemanyagtartályt full tele kell tölteni, hogy télen ne csapódjon ki a belső fém felületen pára és ne rozsdásodjon. Viszont most egyik barátom mesélte, hogy neki rozsdás felület lett a tankon belül vélhetően az üzemanyag alacsony minősége miatt. Azt mondja, hogy kb. ha fél évet áll a motorban az üzemanyag akkor valami kicsapódik belőle és a mai üzemanyagok minősége már nem a 10-15 évvel ezelőtti. Azt mondta, hogy olyan festéklemosó szaga lesz. Neki sajnos fullra ki kellett tisztíttatni az üzemanyagtartályt. Most azon gondolkodik, hogy hogy szedje ki az üzemanyagot és full üres tartályjal rakná el télire.
Nektek mit a tapasztalatotok? Hogy érdemes a tartályt téliesíteni? Vagy tankoljak bele 95-ös helyett V-powert télire?
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz gabor128 #102696 üzenetére
Hello.
A benzinben lévő etanol miatt rozsdásodhat be a tank annak ellenére, hogy tele tankolva lett eltéve ősszel. Nekem egy öreg Trophy-m van, jelenleg felújítás előtt. A tankja elég rozsdás mert benne maradt a benzin, én elküldöm egy céghez ami gyantával vonja be a belsejét így a tank rozsdásodásától nem kell majd tartanom. Érdemes kijáratni teljesen a rendszerből a benzint ősszel. Ebben a cikkben írnak valamilyen üzemanyag stabilizálóról, egy próbát megér.
-
HoaryFox
őstag
válasz gabor128 #102696 üzenetére
Prémium benzin és stabilizátor, ezzel elkerülve, hogy "megromoljon" a benzin.
Én is épp tudást gyűjtök, első motor teleltetésre készülök
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Geresics
addikt
válasz gabor128 #102696 üzenetére
OMV az egyetlen kúthálózat idehaza, akiknek nem a MOL a beszállítójuk. Mindenki más a MOL-os etanolos naftát tartja, a kis kutak pedig még pancsolják is a benzint, hogy több maradjon. Pont pénteken beszéltem erről a bajai Suzuki Marine márkaszervizesével, és mutatott egy két szétbontott karbit, meg befőttesüveg benzint. Azt mondta, ő akár örülhetne is ennek, de igazából már rogyásig van melóval...
Az OMV-t ő is megerősítette, mindezt úgy, hogy neki is van saját kútja, tehát mondhatni képben van!
Mutatott valami stabilizálót is, de mivel nekem eddig az OMV bevált, így nem nagyon figyeltem oda...
Mondjuk most augusztus vége óta áll a motorom, kezdek aggódni, mert a fene sem emlékszik már, hogy hol tankoltam utoljára...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz gabor128 #102696 üzenetére
Prémium üzemanyaggal teletankolni. Soha nem rozsdásodott egyik tankom sem.
Geresics: nekem is az OMW jön be, igaz a vfr-en már nem érzem, de a cbfm az omw-s benzinnel határozottan kevésbé vibrált annó mint bármelyik másikkal...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Metcal SP200 forrasztó állomás , páka nélkül
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W