- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi haladó szinten
- 3D nyomtatás
- iPad topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #102500 üzenetére
Istenem! De hát most nézem Bogyóbá oldala is egy győri boltra mutat.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz z123456789 #102501 üzenetére
Telefonszám van, fel kell őket hívni - ha van megfelelő méretben, akkor félre is teszik neked.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #102499 üzenetére
WD40-nel kb még a bicikliláncot se nagyon kéne fújkálni, nemhogy a motorét. Svájci rendőr helyében jól megbüntetnélek titeket, mert egyszer majd elrepültök egy szemmel alig látható kanyarban mert tiszta olaj a gumi.
Nem egy bonyolult művelet bemenni egy motorosboltba és venni egy motoros láncsprayt. Például Motul C2+ jó minden típusra és fehér színű hogy lássad hova fújtad. Tökmindegy hogy hideg vagy meleg a lánc amikor fújod, ez csak egy vallási humbug. Ráfújod, vársz 20-30 percet aztán mehetsz isten hírével és nem dobja le.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zgospel #102503 üzenetére
Teljesen egyetértek kivéve a hsz végével, én úgy fogalmaztam volna: "Ráfújod, vársz 20-30 percet aztán mehetsz isten hírével mert úgyis ledobja."
Nekem legalábbis kivétel nélkül ez volt a tapasztalatom, mindegy milyen láncsprével, mindegy mennyit és mikor fújok.
Mindig tiszta rittyó volt mindenem.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102503 üzenetére
Én rendes láncsprayt használok, ez volt a mondandóm lényege, hogy a másik gyerek wd40-ezik. Weisses Kettenspray, német cuccot fújok rá, de ez sem elég jó. Meleg láncon valóban azonnal viaszos lesz, nem humbuk, de 24 ora elteltével is leveri. Ezért keresek profibb cuccot, a motult meg hagyjuk is...
-
runner 125
nagyúr
Ismét jön a CR500. 89-90kg és 92 LE.
Finom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veze
őstag
válasz z123456789 #102500 üzenetére
Bogyó bá oldalát felhívtam, úgy van ahogy mondod, kifutó széria azt mondjákfelsőből csak XL van alsóból meg 2XL is
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #102511 üzenetére
Hát, én már lassan 1 éve akarok venni valamit
Figyelem folyton a piacot, de egyszerűen nincs épképzláb darab. Nálam fontos szempont h ne legyen üzemórás, de lehetőleg 130kg-nál se nehezeb és rendszámos vagy rendszámozható legyen. Alig van ilyen alternatíva. DRZ-k ára az egekben és azért na, a blokk jó, de a fék, futómű elég fapad.
XR650 meg alig van, vagy ha igen, milla fölött. Az új ára meg 1,280 volt, azért ennyit nem erősödött a FT 10 év alatt, na.CRF450L-et előbb kihozhatta volna a Honda, sajna csak jövőre fogják piacra dobni, Reálmotor szerint úgy 3,5M-os árcédulával. Fáj a fogam érte rohadtul, de annyi pénzt egyszerűen sajnálok kiadni egy terepmotorra. Kimegyek vele és az első csapába tuti elborulok..
Szóval, ebből kéne egy 4-5 éves 1,5-ért.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dellfanboy
senior tag
válasz runner 125 #102513 üzenetére
itt jon elo a hondabuzisag(od) problemaja (is). ott a ktm free ride szeria nem uzemora, kezdo terepeseknek, ha akarod rendszamozod, van belole 2,4 utem elektromos...
de ha komolyabbat szeretnel ott a Sherco gyarilag akra rendszer, kyb allithato futomu ( aszem racing-nal szeria) esetleg gasgas, beta, hasznalt ktm-ekrol nem is beszelve.az a crf450l szerintem 10 mulva talan becsuszik a1,5 milla korulira foleg annak tukreben amennyit el fognak adni belole
raadasul ha arra szamitasz hogy terepen nem fogsz esni kelni. nos. akkor nem huzod neki elegge
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #102509 üzenetére
Ezt az erőt terepen nem lehet kimotorozni.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #102513 üzenetére
ugyan ez a bajom
A CRF450L egyébként most jelent meg, Amerikában már mennek az első tesztek - talán 2 napja került fel az első pár videó. Szerintem rövidesen többet fogunk tudni róluk. Állítólag elírás volt a 25LE, és 40+LE lesz. Viszont a Dual Sport jellegét ott bukja, hogy tényleg nem elírás volt: 1000km-enként (600 mérföld) kell benne olajat cserélni, szelepállítás pedig 1800 mérföldenként. A tankja is csak 7 liter. Jó-jó, de ez még mindig enduro, nem dual sport. 10e$.
Ki tudja, talán majd lesz belőle egy Rally változat, ami kap 15 literes tankot?Viszont a CRF250L a maga 1,6MFt-os árával eléggé vonzó!
Jelenleg nagyon várom a KTM 790 Adventure-t! Amint lehet ki is próbálom, és ha bejön, valamint ha tartja magát a KTM a hagyományaihoz, hogy az Adventre ára a Duke-hoz képest (ami 2,9MFt) +3-10%, akkor egy olyan lesz.
Viszont most őszre várható a KTM 390 Adventure bejelentése is. Ott is bízni lehet abban, hogy a 390 Duke ára 1,6MFt, és 44LE!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #102513 üzenetére
Ah, én csak ábrándozom, jelenleg olyan fázisban vagyok, hogy örülök, ha a Z-t esztétikailag rendbe tudom raknia télen.
Nálam mmég várat magára egyelőre az hogy 2 motorom legyen.
Mondjuk én egy 125-ös akármivel is elcsettegnék terepen, de 200 000-em sincs most ilyen úri huncutságokra. (Meg nyilván amit ugye hoz magával költségere sincs. ) -
Formaster
addikt
válasz julius75 #102512 üzenetére
Ahamm, és ezt mire alapozod? Német tesztek szerint egy közepes helyen végez, szokás szerint ez a Motul féle minőség, mint a motorolajokban is.
-
runner 125
nagyúr
válasz dellfanboy #102514 üzenetére
Figyelj, 187 cm vagyok és 100kg. Még nyár elején beugrottam Győrben az Auner shop-ba, pont volt bent egy 350-es Freeride, már ránézésre is BMX méret, ráültem és hát, a kiscsaj is csak mosolygott.
De azért akkor még nem adtam meg fel, esküszöm. Rákerestem a hahun a Freeride-ra. Találtam is egyet, rendszámos is volt, egy dolog bizonytalanított el végleg, csaj árulta.
EXC450, EXC500 mind üzemórás! A régi LC4-ek max ami jobban bírja de abból meg szinte csak supermotot árulnak, vagy 660 SMC, de az meg berúgós. Rugdalja a tköm egy pocsolya közepében.
Annyira tényleg nem egyszerű a helyzet.Nah, pont az ellenkezőjét írtam... h az első csapában elburkolok. Tudom h kenném neki, és azt is h esnék párszor. Ezért is sajnálnám egy újra a pénzt.
mod.
Baszki, itt az apró.
Hirdetés feladója
Név: Kovács Zsófia
Cím: Fejér megye, Siófok
Mobil: +36 20 259 .... megmutat[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Formaster
addikt
válasz julius75 #102522 üzenetére
Általánosságban, nem egy német tesztben végeznek közepes helyen, más termékekkel is. Gondolom hasonló kaliberű technikai tesztet nem végeztél több láncolajjal, ezért nyilván a német tesztet tartom megbízhatóbbnak, szóval ez alapján fogok választani. Azért köszönöm a véleményeket.
-
Geresics
addikt
Lesznek megint hasznos autós-motoros cuccok a Lidl-ben csütörtöktől. Link.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
senior tag
válasz runner 125 #102521 üzenetére
jolvan, azt hiszem a fonalat elvesztettem. most terepen akarsz motorozni vagy nem? otthon mind a safety, mind a Hringes,
terepes mokanal valami 125os gepet adnak hogy azzal tanulj meg motorozni fuggetlenul attol hogy hany kg vagy. en a fokozatossag hive vagyok
ertem en hogy kozuton az 1.2-esnek csavarod a szarvat, meg jo moka lesz a cr500 ( bar ha 450-re mondtak egy 3.5millas arat sztem a cr500 nem all meg 5 milla alatt,
foleg ha hozza a 100kg koruli 90 loero pluszos teljesitmeny) de nem hinnem hogy egyhamar fogsz magadnak terepmotort talalni...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #102516 üzenetére
Hm, komoly?
Európai Honda oldalon 2019-es dátum szerepel mindenhol mögötte.. kis esélyt látok rá h idén be fog érni, Reálmotor sem túl bizakodó..
Jaja, azt olvastam én is, állítólag véletlenül a 250-es teljesítménye került ki hozzá. Röhögtem is a sok IQ huszáron, amikor ment az anyázás h azt már '81-ben tudta az MZ-je is, szal' szarfoshonda.
Mellesleg ugye számtalan példa van manapság enduro, cross vonalon (német, osztrák piac), ahol a gyári fojtással 6-7 kw-ra csökkentik (papíron) a 125-250-450-es enduro motor telejesítményét h homologizálható legyen.
Az elírás mellett ez volt a másik, amire gondoltam.
De a kb. 40 ló ilyen felépítés mellett a kulcsszám. Megvan a kellő power és ez pont az a határ ekkora ccm mellett, amitől még nem lesz üzemórás.Azért azt te is látod a fotókból h ez 1:1-ben CRF váz és felépítés. Gyakorlatilag az index-ek, műszerfal, önindító, rendszámtartó, lámpák különböztetik meg attóll (meg nyilván a blokk). Dual sport-tól messze van.
Ez ha végre piacra kerül, egy iszonyú óriási lyukat fog betömni, már annak aki hajlandó kifizetni érte az új árát.Amúgy hahun találni olyan endurokat, amit dual sporttá alaktíanak. Fejidom, nagyobb tank, olyan dakarosra kb. De gondolom neked úgyis ez kell. Előbb utóbb meg ehhez is meg fog jelenni ilyen utángyártott kínai kiegészítő. Sőt, ha lehet hinni a pletykáknak h valóban CRF váz, akkor valszeg kompatibilis vele egy most beszerezhető átalkító pakk is.
CRF250L gyenge. Ez max erdésznek való kijárni a határba, vagy agglomerációból bejárni dolgozni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz dellfanboy #102525 üzenetére
Az a Hringes 125cm3 gép picit vicces.. Érdemes 200-250cm3-vel kezdeni szerintem. 400-500cm3 meg többet dolgozol vele.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz dellfanboy #102525 üzenetére
Mert hol írtam h aszfaltra keresek endurot?
Nyilván soft terepre kell. Sőt, korábbi postjaimat ha átfutottad, láthattad h a Kisalföldön lakok, itt legalább 15-20km-t kell mennem h valamiféle hegy képződményt találjak és egyébként is pontosan az a célom, h ne egy pénztemető üzemórás gépet vegyek.
Nincs időm évente szervizre hordani, szerelgetni meg pláne és kiszórni sem szeretnék az ablakon évi 4-500k-t egy egy revízióra, csak azért, h harmadmotorként néha gurulgatok vele az erdőben.Kérlek ne kezd ezt a fajta demagóg, deténylegtartsukbeafokozatosságelvét mantrát. Persu-val annó jól össze is vitáztam ezen.
Azt aláírom h a terepmotorozás tök más (komolyabb) képességeket, rutint, tudást igényel, mint az utcai, de meg ne győzz pls h egy 15 LE-s 125-öst vegyek. Nem gombázni kell.
Nyilvánvaló h nem hardendurozni, ugrálgatni fogok. Sőt, azt is kijelentem, h a ccm-t nagyobb arányban hajtom most a tartósság miatt, mintsem h minél erősebb legyen. Írtam is, negyvenx LE-vel elégedett vagyok már, cimborám DRZ-je annyi, mentem vele párszor, amire nekem kell tökéletes az a teljesítmény (futómű, fék szar, és az egészen érződik - nem akarok megbántani senkit - h azért budget modell. Vázhegesztések, illesztések, stb.)De azt a teljesítményt, mint pl. a 250-es CRF-L tud, tudja a 180-as robogóm is. Terepre annál több kell egyszerűen.
A CR500-at érdekességképp linkeltem, szobornak szívesen vennék egyet, de használni nem. Ahhoz komoly tudás, kemény enduros előélet szükséges. Amatőrként felülni egy olyanra butaság.
Hja, tudom, azért se vettem semmit.
Bár egy XR650 fent van pár hónapja, hasznaltenduro.hu-s csóka árulja, ez az. Megkéri az árát rendesen, 4k euro + honosítás, ráadásul Dall'Ara kiadás, ami öndindító kitet takar. Viszont ahogy ennek is utánaolvastam, állítólag ha jó az önindító, akkor is hamar széthullik. Nah ezen pedig nem jó, úgyhogy kb nincs. Jah és telefonban azt mondta, h hiányzik is valami alkatrésze az önindítónak, amit CNC-vel le kellene gyártatni hozzá, így elengedtem ezt is.
Sajnálom, mert a motor amúgy nagyon patika, látszik h utcán futott, és az utolsó évjáratok egyike.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Chris0321
addikt
válasz runner 125 #102521 üzenetére
Miért gond, hogy nő árulja? Attól félsz, hogy ő jobban kihajtotta mint te tudnád?
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #102523 üzenetére
Mivel nekem nem dobja le, neked meg tiszta olaj a gumi, ezért vagy user error van vagy szar amit használsz. Vedd meg a teszt szerint a legjobbat akkor aztán hajrá.
A héten Bázelben vagyok, az előbb a taxi 70es táblánál jött 75tel. Halálfélelmem volt
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Chris0321 #102529 üzenetére
Jó, lehet itt promózni mindent kőkemény cross bajnokokkal, de a piac 1-1 használati tárgyat mocskosul bekategorizál és ilyen enduro a nőknek való, vagy olyan kamaszoknak, akiket féltenek, vagy nem akarnak üzemórás gépet hajtani.
Mondom, láttam élőben, ültem a Freeride-on, előtte már mentem 250-es 450-es endurokkal, legutóbb 400-as DRZ-vel.
Tök azt éreztem h ez a motor alacsonyabb, filigránabb embereknek készült, a lábtartó ülés távolság is mint vmi Honda Monkey. Eleve, nézd meg:Igen, a 2. kép egy 50-es Derbi Senda.
Nah pont ilyen érzésem volt rajta. Persze, előbbi erősebb, jobb a futómű, de egyszerűen nem éreztem magaménak.
De h ennyire ne ekézzem, a Freeride kategória talán legjobban úgy pozícionálható, h egy iszonyú könnyű, tartós, _triál_ enduro szülemény. Nekem viszont nem az kell."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102530 üzenetére
Ezt félre érted, a kolléga kereke fröcsögött az olajtól, nekem csak egy keveset ver a szélére, illetve nemrég vettem, akinél volt az sem spórolt az olajjal és miatta volt az egész kerék full olajos. Nálam most a bal majrécsíkon látszik egy kevés, de ettől kevesebbet nem hiszem, hogy rá lehetne fújni. Vagy ritkábban kell kenni valami tartósabb cuccal, vagy még ettől is kevesebbet, esetleg valami kevésbé fröcsögős anyagot találni, ezen vagyok jelenleg.
Bázelban őrültek vannak a fele kb francia
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz Formaster #102532 üzenetére
Én már fújtam ipone, liqui moly, meg a topicban agyondicsért mol-lal is. Nekem egyik sem vált be pedig várok vele eleget. Egy-két csepp mindig lesz a felnin, ez elkerülhetetlen szerintem.
Én mindig benzinkutakon veszek mikor eszembe jut, dupla áron. Aztán ugyanott vagyok ahol te, aki német teszteket olvas és nem hisz senkinek magyar fórumon. -
Geresics
addikt
válasz runner 125 #102526 üzenetére
40-50 közötti LE egy ilyen könnyű gépen tökéletes.
Megkockáztatom, még a 250L 25 lova is elég, de ezt nem tudom, amíg ki nem próbálom. Amúgy ki fogom próbálni, mert szerencsére pár napja van ilyen lehetőség bárkinek!A bajom nekem is hasonló, mint Neked: 20km-es körzetem Natura2000 terület. Amíg elmegyek valahova, meg vissza, az min.40km. De egy 7 literes tankkal sem marad már sok mókára nafta, és jellemzően nincs kút arra, amerre mennék
Felmerült bennem a CRF250Rally is, de az onroados, és hasonló videók miatt teljesen lemondtam róla.
Ez a 450-es jó volna, ha pl. dupla ekkora tankja volna. Viszont sokallom a 3,5MFt-ot érte. Annyiért szerintem meg lehet majd venni a KTM 790 Adventure-t! Márpedig az papíron univerzálisabb, mégis jó terepmotor lesz! Papíron. Amíg ki nem próbálom ezt is, addig megint csak a fotelészosztás megy.Viszont enduro-t kizárólag újonnan szeretnék venni, mert félek tőle, hogy hogyan használják őket a bejáratós időszakban - amire én kényesen fogok figyelni...
Nagy reményeim fűződnek még a KTM 390 Adventure-höz! Ha azt lehet majd 2MFt körül venni, 44LE-vel, akkor az világbajnok lesz!
(#102529) Chris0321
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #102532 üzenetére
Ha a gumin van az olaj az már rég rossz...
Én minden aprósággal a szervizbe rohanok, nem bütykölök otthon semmit, de a láncfújás még nekem is megy anélkül hogy összebasznám a gumit. Nem akarlak megsérteni de ezek után előre félek mi lesz ha elkezdesz otthon motort szerelni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Chris0321
addikt
válasz runner 125 #102531 üzenetére
Megmondom őszintén engem nem vonz ez a fajta motorozás, de terepen nem inkább állva szokták hhasználni?
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102536 üzenetére
Nincs mitől félned, nem a te motorodat szerelem és bázel felé sem járok sűrűn. A viccet félretéve, ha a kerékméret és a lánckerék mérete megváltozik, valószínűleg már pont nem ver a gumira semmit, ebben rejlik a profizmusod. Gondolom a felniden sincs egy csepp sem és a vázon sem. Nyilván vannak még őstehetségek, erre születni kell.
Szerk: szerencsére nem vagyok egyedül a problémával, fórumok százaiban keresik a megoldást, a német teszt sem véletlen tér ki erre, így nem érzem magam teljesen loosernek
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #102538 üzenetére
Gúnyolódhatsz, de nem nekem olajos a gumim A váz alatt gondolom a lengővillát érted, különben még furább lenne.
Az hogy nem vagy egyedül a problémával nem jelenti azt hogy jól csinálod vagy jó a termék amit használsz.Nehéz elképzelni hogy a Yamahánál hülyék dolgoznak és minden MT07 a gumira csapja az olajat mert 43 fogas lánckereket tettek a 17es felnire.
Azt hiszem egyértelmű hogy az összeolajozott gumi mennyire balesetveszélyes. Ha típushiba lenne akkor már rég visszahívás keretében javították volna.
Ezért írtam hogy próbálj ki egy másik terméket, máshogy nem fog kiderülni.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #102539 üzenetére
Nem célom, viszont kissé lealacsonyító ahogy a monitor mögül néhány rosszul értelmezett sorból megítélsz. Elsőször is gumiparám nem nekem van első sorban, hanem a havernak, ugyanilyen MT-vel.
Amint látod amióta én kenem a két kerék egyformán néz ki, tehát nem olajos. (felnire még megy valami) Viszont, ha veri akkor full a majrécsíkra veri, a havernál ez úgy néz ki, hogy az én csíkom 3x-os méretében tiszta olaj a gumija. Na az a veszélyes! Borult is nemrég, balra. Viszont, ha ez az áttétel/kerékméret páros a gumira veri és véletlen 2 cseppel többet fújok fel, nem szeretnék balra kanyarodni. A kép olajozás után készült egy oktatónappal befejezve, ezért vannak a gumik bekrétázva, a feladat a majrécsík koptatása volt.
[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz Formaster #102523 üzenetére
Igazad van, valóban nem csináltam tesztet. Én inkább hiszek annak 20 - 25 motoros ismerősnek a városban, akik velem ellentétben sok-sok éve motoroznak, és bőven van már tapasztalatuk, mint a jól megfizetett teszteknek. Kivétel nélkül mind a neked is ajánlott "fehér" motul sprayt használják, mint ahogy én is. Július 20.-án vettem a tracer gt-t, tegnap jöttünk meg Ausztriából. Az elmúlt 2 hónap alatt 6450 km-t raktam bele, és néhány mm-es csepptől a felnin eltekintve sehol sincs a kenőanyagból. Sem a lengővillán, sem a dobozokon, sem pedig a gumin.
Jó szándékkal ajánlottam ezt a terméket, de a stílusod a szokásos nagyképű, lekezelő. Ugyan úgy, mint az autóápolás fórumon. Ott sem voltál képes elviselni más véleményt a tiéden kívül.
Tőlem azt használsz amit akarsz, felőlem tyúkszarral is kenegetheted. A döntés a tiéd. -
Formaster
addikt
válasz julius75 #102542 üzenetére
Pont a motul ne fizetné meg bőségesen az ilyen teszteket? Illedelmesen megköszöntem a véleményedet, de úgy látszik nem tudod elviselni, ha nem fogadom meg, ilyenkor jön az arrogáns fellépésed, ami miatt ki lettél tiltva onnan. Továbbra is küldheted privátban az ultimátumokat, ott már tiltottalak, de úgy látszik kénytelen leszek a kommentjeited is rejteni, mert a stílusod továbbra is alpári.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Formaster #102479 üzenetére
Értem. Azon filóztam száradás alatt arra gondolsz-e, ahogy elpárolog a hordozó anyag ami kb egy perc mindenféle spray esetében. A kérdésed inkább arra irányul, hogy van-e olyan lánc spray, amit nem dob le a lánc.
Próbálj ki esetleg egy zsír spray-t, hátha az beválik! Bicikli láncra anno a Berner zsír spray-jét használtuk, az nagyon frankó cucc. Motorra még nem próbáltam.
Vagy ami amúgy nekem még viszonylag kulturált volt, az az automata láncolajozó, amibe láncfűrész olajat raktam (olcsó volt az olajozó utántöltőjéhez képest). Ezt ha sikerült belőni, akkor nem fröcskölt egyáltalán de mégis volt egy leheletnyi kenés.De ha rám hallgatsz, akkor leszarod és néha takarítasz. Ez már csak ilyen mocskos sport. Nekem is felveri a burkolatra, a rendszámra, néha a felnire is. Na bumm. Következő mosáskor lejön. A gumi futófelületére viszont nem mehet, az elvileg takarásban van. Ha odafolyik, akkor az tuti biztos user error.
-
ath
senior tag
válasz Teasüti #102546 üzenetére
a lánckerékről kifelé csapódó cseppeket elkapja a gumi pereme, a peremről pedig befelé húz egy csíkot, miközben leválik. [link] elég jó szemléltető képet sikerült találni
néha ilyen a motul c2-vel is van, de egyértelműen a túlfújás miatt. nem kell sok, ennyi a lényeg, mert rohadt mindegy mivel fújod: ha sok, leveri. -
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102546 üzenetére
Biztos, hogy az. Nem derült ki melyik WD40-et használja, a simát, vagy a láncra valót, de tocsogott a lánc és a gumi is.
Van az S100-nak egy új (2 éves) terméke a Dry Lube, kemény 2 euróval drágább, mint a Motul. Cserébe most 500ml kiszerelésben kapható. Az S100-ból kipróbáltam a Weisses sprayt, ez után még mindig került pötty a felnire, majd beszámolok a Dry Lube-ról is. Ez viszont garantáltan hosszan tart és véd a korrózió ellen, jelenleg piacvezető, nem csak marketigben.
ath ez ahhoz képest amit én láttam makulátlan
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Metcal SP200 forrasztó állomás , páka nélkül
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W