- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
beci
őstag
Sziasztok.
Érdemes Sjcam Sj7 Starrol váltani Yi 4k+-ra?
Motoron,es víz alatt lenne használva.Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #102751 üzenetére
Szerintem anno ezt mondták a kocsiknál is. Aztán mi van ma egy csomó sportkocsiban? Szerinted jó egy Nissan GTR-el menni? Én élveztem - igaz, csak utasként, de akkor is!
(#102748) HSM
Anno eretnekségnek hívták a lovaskocsisok az autókat, a lovasok a motorokat, stb. Te is járhatnál lóháton még, mert ott ha összeszoktál a lóval, akkor a hű társad kitalálta, hogy Te mit akarsz.
Nem tudja az automata, hogy előzni akarsz? Akkor nem tudod, hogy hogyan kell előzni! Ha határozott gázt húzol, simán visszagangol még sport módban is egyet, vagy kettőt! D-ben meg teligázra azonnal visszavált úgy, mintha sport módban lennél. Autóknál ez az úgynevezett "kickdown"!
Megint olyan dolgokról osztod az észt, amit nem próbáltál.Azt pedig senki ne nevezze próbának - már bocsánat -, hogy egy parkolóban ment vele egy-két kört! Az olyan, mintha meg akarnád állapítani az SV, a GS, és a GSXR között az összes különbséget! Lehet én vagyok a béna, de én sem tudnék egy csoppertől véleményt alkotni pár km megtétele után. Azaz tudnék, csak valószínűleg tévesen...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Formaster #102754 üzenetére
Ebben a topikban
kéthárom veszélyes téma van,. ABS,Olaj,Vasutasmester Utóbbi erős vélemény nyilvánításba torkolhat ha Persu jelen van.Eme 6 hónapos csodaelmélet viszont hamar tesztelve lesz, tavasszal írok. Ha ennek a szezonnak a vége, én legközelebb nyáron ülők fel értsd június után, addig érettségi, felvételi emelt info. Na bőven letelik az a 6 hónap majd megírom mi van a kis sárgával.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Formaster #102754 üzenetére
hát sosem gondoltam az öreget egy szuper mérnöknek, de most úgy érzem magam, mint irodalom órán, amikor megkérdezték, hogy mire gondolt a költő?
Ez tipikusan az az eset, amit csak a saját szakmámból tudnék példázni:
Amikor elkezdtem napelemekkel foglalkozni, kaptam 2 hónapot, hogy nincs az irodában más dolgom, mint tudást magamba szívni. A neten kívül kaptam szakirodalmat, és ami ennél fontosabb, konzultálhattam inverter és napelem gyártók mérnökeivel. Azt hiszem ez adott a tudásomhoz a legtöbbet. Aztán az országban akkor létező összes napelemes tanfolyamára elmentem, mindet végigcsináltam, és bizony hallottam ezt-azt, de túl sok új dolgot már nem tudtak mondani. Persze termékismeretben mindig van új, de alapszabályok, működési elvek már mind tiszták voltak. És amikor már határozottan kezdtem unatkozni a legtöbb oktatást végző csapat előadásán, akkor megütötte a fülem egy mondat:
"A napelemes rendszert a holdról visszaverődő napsugarak is működtetik." - állította egy oktatást végző ember! És ezt a sok ember szépen megtanulta! Én meg sokkot kaptam! Először nem kaptam szikrát, aztán amikor rebootoltam, akkor hozzá akartam vágni egy széket! Hát szakmai ember ilyen hülyeséget nem mond, pláne nem oktat!
Totális baromság, ugye? Az! Van alapja? Nincs. Akkor mire gondolt a költő? Hát ezt is megfejtettem pár pálinka után: szerencsétlen gépészünk (mert hogy az volt a lelkem) valamikor valahol részt vett egy képzésen, ahol bedobhatták szegényemet a mélyvízbe, és ott talán utalhattak rá, hogy bizony PNP átmenet, meg ilyesmik, és hogy fény hatására feszültség indukálódik benne. Bizony, még a holdfény hatására is! Igaz, hogy olyan alacsony, hogy azt 0-nak vesszük, de attól még indukálódik. Emberünkben meg megragadt, hogy akkor a napelemes rendszer (még csak nem is a napelem, hanem az egész rendszer!) holdfényben működik. Kettőspont+duplavéSzóval a motorszereléshez ugyan tök hülye vagyok, és az öreg bármilyen kérdésben jobb nálam, de szerintem itt is valami hasonló dolog történhetett...
...vagy csak részeg volt, az megmagyarázná a helyesírását is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz Geresics #102756 üzenetére
Fordítva ülsz a lovon ( )... Nem kell senkinek kitalálni, mikor hányas fokozatba akarok váltani, megoldom én magamnak a kézi váltóval.
"Ha határozott gázt húzol, simán visszagangol még sport módban is egyet, vagy kettőt!"
Pontosan ez a baj! Mire ez a szerencsétlen megtalálta a fokozatot, a manuális váltóval meg is előztem, akit szerettem volna. Nem mindig van lehetőség nekifutásból előzni ám, alaposan rákészülve, hogy legyen idő még váltogatni is.Ezt a parkolós dolgot nem egészen értem, mire érted, a GSXR-el mentem egy kb. félórás, 27km-es kört, ahol elég alaposan volt lehetőségem kb. minden tekintetben kipróbálni. Oké, a parkolóban tologatás, utaskényelem, fogyasztás, és a dugóban araszolás így kimaradt, de nem is ezekre voltam kíváncsi.
Ennyi pont elég, hogy a lényeges dolgokról legyen egy alapos benyomásod. -
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #102758 üzenetére
...vagy csak részeg volt, az megmagyarázná a helyesírását is!
Most itt kérdeznék valamit de inkább visszasüppedek a papír kötegbe ami tornyosul előttem. És hagyom, hogy mindenki elképzelje a kérdést amit eme sorodhoz intéznék.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz Micsurin #102757 üzenetére
Egész évben motorozni kell és akkor nem kell elmélkedni az elrakáson (Itt Angliában nem rakom le, max egy-két hétre, otthon is 2 hónap volt a leghosszabb idő) Ennyi idő alatt csak az aksit kell töltögetni, megkenni a kenési pontokat és teletankolni. Minden ősszel-télen-tavasszal van egy pár nap, amikor jó az idő, nincs már só az utakon, akkor meg kell hajtani egy kicsit (50km) óvatosan és kész.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #102762 üzenetére
Ebben egyetértünk. Olvasd újra a hsz.-em. Nem az idő miatt fogom most eltenni masszív időre.
Egy büdös nagy gond lesz azzal ha tavasszal azonnal felhoznám, az első jobb időben szarnék bele büdös nagy ívben az egész tanuljunk vaze mert felvételi lesz etc és mennék el csapatni valamelyik hülye haverommal, akiknek az a probléma már vagy tíz éve nem létező fogalom.Ha a garázsban van, "téliesítve", bakkolva, takarva, úszóházak leengedve akkor nincs ott a kísértés.
Utána meg ha minden igaz sárga hírdet, kis plussz mellé tesz és veszem át barátomtól a gixxert.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #102758 üzenetére
Gondolkodtam rajta, hogy kitakarom a nevét, de a helyesírása akkor is elárulta volna. Tény, hogy megosztó ember, de ennek az eszmefuttatásnak talán lehet alapja, ezért ragadt meg bennem. Viszont azt alátámasztja, hogy a feszítő rugók minimálisat mozognak, így elvileg ártani nem árthat, akkor miért ne lehetne így elrakni. Más kérdés, hogy az én esetemben 80€ a komplett kuplung szett, mit is ver a víz, viszont semeddig sem tart lekötni. Minden esetre senki ne kövesse más eszmefuttatását, tegyen a saját belátása szerint. A motort meg nyilván nem szabad mínusz fokokban ok nélkül indítani, de valahogy elfelejtettem, hogy csak felénk ilyen enyhe a tél. Kb februárban lehet erre mínusz fokokkal találkozni, azon túl 2 éve januárban 18 fokok repkedtek. Ez esetben akár gurulni is lehet, de ha 10-15 secre beindul a motor, hogy körbejárja az olaj, szerintem semmi baja nem lesz.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #102764 üzenetére
"...de ha 10-15 secre beindul a motor, hogy körbejárja az olaj, szerintem semmi baja nem lesz."
De lesz, csak kérdés mikor, és kizárólag csak ártani fogsz vele a motornak használni semennyit, de teljesen egyetértek, tegyél belátásod szerint...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Formaster
addikt
válasz Ferdzsoo #102765 üzenetére
Tisztelem a véleményed, de a miértjét leírnád? Azt aláírom, hogy a hideg indítás nem jó, szerintem mindenki tudja, hogy miért, sőt minél hidegebb van, annál rosszabb, mert a kenés lassan jön létre.
Viszont, ha tegyük fel annyira van hideg, ami az olajnak még elviselhető, akkor vajon mi a jobb/rosszabb. Ha az összes csapágy szárazon áll mondjuk 4-5 hónapig, esetleg elindul egy korrózió, vagy ha szigorúan + fokban kap egy gyors kenést a teljes blokk, mondjuk havonta 1x. Ez 4-5 hideg indítást jelent téli szezon alatt, míg egész év alatt hacsak a tavaszt/őszt nézzük kap ehhez hasonlót mondjuk 100-at. Hideg indítás az is, ha 20 fokról indul, esetemben a garázsban télen sem sűrűn megy 10 fok alá, sőt nyáron sem 20 fölé.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #102767 üzenetére
A motor kopásának döntő többsége indítás után keletkezik, amíg nem lesz üzemmeleg a motor. (mindegy hány fok van hogy 5 vagy 25 ekkor hidegindításról beszélünk.) nah ha te most akár 1-2 percre is csak beindítod, pont a létező legroszabb körülmények között járatod, mert sosem fog így bemelegedni. Az pedig hogy egy zárt blokkban korrózió induljon el, nem valós feltevés. Szóval te egyszerűen koptatod a motorod egy nemlétező problémának az elkerülésén aggódva.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tboldi
nagyúr
válasz Formaster #102767 üzenetére
Nem fog elindulni a korrózió, mert egy nagyon vékony olajfilm marad minden alkatrészen, mivel nem tökéletesen sima a felületük.
Ferdzsoo leírta zanzásítva a lényeget, én még annyival egészíteném ki, hogy:
- Hidegebb időben az a 10-15 mp, amit korábban említettél, az arra (sem) elég, hogy "feltörd" a megdermedt olajat. Ilyenkor a legtöbb alkatrész gyakorlatilag kenetlenül dolgozik.
- Ha tovább járatod, az sem feltétlenül jobb, mert már ugyan körbe fog érni az olaj, de mivel még nem érte el az üzemi hőmérsékletét és ezzel együtt a megfelelő folyékonyságát, a siklócsapágyaknál nem alakul ki a megfelelő kenés, valamint az olajlehúzó gyűrűk sem tudják elvégezni rendesen a feladatukat. Ezért felhígul benzinnel az olaj, szétesnek a kémiai láncok, nem fog rendesen kenni - ez még a kisebbik baj, mert könnyen orvosolható egy hamarabb elvégzett olajcserével, viszont az elkopott fémet nem tudod visszapótolni. Minél többször eljátszod ezt ugyanazzal az olajjal, annál rosszabb lesz csak.
- Egy helyben állva nagyon sokáig kellene járatni ahhoz, hogy bemelegedjen, addig meg csak kopik, kopik, kopik... Közben meg egy métert nem tett meg a motor, ergo teljesen felesleges ez az egész.szerk.: Ja, és a hideg kipufogórendszer ha találkozik a meleg gázzal, akkor páralecsapódás lesz belőle, amit ilyen formában "ki sem tud dolgozni", és szépen lassan, hosszútávon elrohad belülről a kipufogó.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz tboldi #102769 üzenetére
Hidegebb időben az a 10-15 mp, amit korábban említettél, az arra (sem) elég, hogy "feltörd" a megdermedt olajat. Ilyenkor a legtöbb alkatrész gyakorlatilag kenetlenül dolgozik.
Régebben Persu írta, hogy a kenés ennél jóval hamarabb ki kell alakuljon. A frissen összerakott átmosott motorban is úgy fél-egy másodpercig sikítottak csak a csapágyak első indításnál - az ő tapasztalata alapján.
Egyébként mennyire valós probléma, hogy megdermed az olaj? 10W-40 pl -30°C-ig szivattyúzható. Nekem -25°C-os volt a legkeményebb telem és az is csak pár napig volt ilyen hideg. -
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #102770 üzenetére
Kicsit pongyolán fogalmaztam. Úgy értettem, hogy addig jár gyakorlatilag kenetlenül, amíg a vezérműtengely(ek)hez nem ér el az olaj. Egy 10W-s olajnak általában tizenvalahány mp kell ehhez, egy 5W-nek úgy ~8, egy 0W-nek pedig nagyjából ~5*. Nyilván a motor alsóbb részeiben (forgattyúsházban) található dolgok hamarabb részesülnek az éltető nedűből.
A megdermedést meg úgy értsd, hogy egyszerűen csak nehezebben fog folyni (nagyobb lesz a sűrűsége), mint mondjuk +20 fokon. Ezért is írtam idézőjelben a feltörés szót.
Ilyenkor nehezebb szivattyúzni, megnő a motor belső ellenállása, lassabban fog elérni a hengerfejbe.
Amúgy olajfüggő is, 10W40 és 10W40 között is lehetnek nagy különbségek.*A Jazz-ben 0W30-at használok, olykor hallani is, hogy indítás után 3-5 mp-ig ciccegnek a szelepek, amíg el nem ér odáig az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Ferdzsoo #102768 üzenetére
Tudtam, hogy valahol találkoztam ezzel már a témával, mégha megosztó is a kérdés, ez egy motorszerelő véleménye. Eszerint valóban a rövid indítás károsabb, mint ha be sem indítod, viszont ha lehetőség van felmelegíteni a gépet, talán mégsem akkora hülyeség.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #102772 üzenetére
Nem tudok egyetérteni ezzel az emberrel bárki is írta ezt. Ha egy motor egy olyan garázsban áll ahol nincsen óriási ingadozó hőmérséklet akkor csak ártasz vele. Továbbra is tartom hogy egy blokkon belüli rozsdásodás nem valós veszély, míg az alapjáraton való felmelegítés nagyon lassú, ergó több kopást eredményez.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ath
senior tag
válasz Formaster #102772 üzenetére
Egy picit olyan erzesem van, hogy csakazertis szeretnel ervet talalni a teli inditgatas mellett a legtobben nem fogjuk beiinditani, de ha arrafele enyhebbek a telek es te ugy erzed/gondolod jonak, akkor be fogod inditani. Az a lenyeg, hogy ha a jaratas tenye/bekenhagyas nyugtat meg, ugy csinald
-
etnies
senior tag
Formatervezett, tényleg ne indítsd be, azzal csak rosszabb lesz. Ha beindított és mész vele egy fél órát az oké.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #102772 üzenetére
Amit linkeltél az is azt írja hogy üzemmeleg állapotig járassuk, ami egyébként még mindig pontatlan. Üzemmeleg állapotot alapjáraton pötyögtetve éred el a leghosszabb idő alatt, tehát úgy a leghosszabb a motor hidegüzeme ami a kopások nagyrészéért felelős. Tehát ha beindítod, akkor kb fél perc járatás után az a legjobb ha elindulsz és egyenletesen, részterhelésen, kerülve a nyélgázokat és a nagyon magas fordulatot, de ugyanakkor a nagyon alacsony fordulatot is, haladsz a motorral.
Értem én hogy nagyon akarsz rá vigyázni de egyelőre nagyon távolra estél a ló túloldalán. Van egy fiatal, relatíve egyszerű motorod, tök felesleges akár a kuplungon akár a motorkopáson gondolkoznod. Semmi olyan szokatlan vagy extra vagy forradalmi megoldás nincs az MT-07-ben ami miatt ilyeneken kéne agyalnod. Pláne hogy feltételezem nem üvegeled megállás nélkül hiszen még csak most tanulod a motorozást. Ha lenne egy 10 éves R6-od aminek heti szinten kinyelezed a lelkét akkor azt mondanám hogy izgulhatsz ilyeneken.
Tasit meg hagyjuk is... Nagyon határozottan állítja a szemellenzős véleményét és ezzel sok laikust meg tud győzni. Olyan mint aki újra kitalálta a lapos Földet, aztán hirtelen mennyi követője lett. Ha így kellene tenni, akkor az le lenne írva a user manualban. Ha megnézed van egy külön arra vonatkozó rész a könyvben hogy hosszú időre (az enyémnél fél év feletti intervallumot ad meg) hogyan kell szakszerűen elrakni a motort.
Hozzá nem értőként a legjobbat akkor teheted a motoroddal ha márkaszervizbe hordod ahol a szerelők évente kapják a gyári képzéseket, csak gyári alkatrészt használsz, és ha kérdésed van akkor szintén a márkaszervizhez fordulsz. Ahogy a linkelt Égéstér adásban is elhangzott, a modern motorok legnagyobb ellensége a kókány szerelő.
(#102770) Teasüti 10W40 -20 celciusig jó. De mondjuk a többségnek ez lényegtelen egy motornál, -20 vagy -30 ígyse úgyse megyek
(#102756) geresics "Az olyan, mintha meg akarnád állapítani az SV, a GS, és a GSXR között az összes különbséget"
De hiszen már megtette. Az SV a tökéletes motor, egy vehemens vadállat pedig csak 650-es, a GSXR meg egy lomha szar ami alig akar elindulni annak ellenére hogy ezres és 200 lóerő.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
HSM
félisten
válasz zgospel #102778 üzenetére
Papíron igen, mínusz nagyonsok fokig jó a 10w40, de a gyakorlatban már 5-10 fokos időben is érezni a hidegindításnál, mennyivel hamarabb magára talál a vékonyabb 10w30.
A GSXR-es dolgot azért elég csúnyán elvitted szalmabáb érvelésbe. Épp az ellenkezőjét írtam, mégpedig hogy rendesen forgatva a gsxr vadállat módjára tépi le a fejed, míg az sv még kerékpárnak se érződik mellette.
Csupán annak a fura tapasztalatomnak adtam hangot, hogy viszont fordulat nélkül sokkal kedvetlenebbül indul el, mint az sv.Amúgy 2013-as évjáratot próbáltam, az még nem volt 200 csak 180LE, és abban még nem voltak benne a 2017-es kis fordulaton javító okosságai.
Valamint ha jól láttam, még mindig nem válaszoltál a kérdésemre, pontosan milyen sv650-t próbáltál, melyik kiadás, milyen évjárat, esetleg milyen "tuningokkal". Nálam rendesen karbantartott, keveset futott, gyári állapotú k8-as S van.
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
KTM 790 Adventure R - hanganyag
-
tboldi
nagyúr
Egész jól sikerült az új Suzuki Katana.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz tboldi #102784 üzenetére
Lóf@szt, semmilyen egy gép lett szerintem. Semmi bátor húzás.
Én viszont megtaláltam a következő motoromat. Papírformára tökéletesnek tűnik. 1000 alatti ccm, kardán meghajtás... Moto Guzzi V85TT
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz tboldi #102786 üzenetére
Nem gondolnám. Inkább, hogy nem nagyon lehet már újjat kitalálni. A kawa és a yamaha is nagyon futurisztikus irányba van már, mert klasszikba nincs már új. Bármit csinálsz, azt már valaki megcsinálta. Amúgy gondolom a Triumph Tiger lámpákra gondolsz főként.
dellfanboy: Akkor az bmw nyúlás lenne.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
gergo5991
őstag
sziasztok, érdekelne aki panelban vagy nem családi házban lakik hogy oldja meg a motor elzárását? panel előtt nem merném kint hagyni éjszakára, télen meg van falun családiháznál garázs oda simán el lehet tenni. Ami még opció az garázsbérlés de az is 50e-nél kezdődik havonta nálunk
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz gergo5991 #102791 üzenetére
Én mélygarázsban a motornak való helyet 4000-ért béreltem még tavaly. Nem kell kibérelni egy egész autós placcot. Vagy ha igen, akkor többen össze kell állni.
vlevi: Kinek a pap.... Nekem nincs bajom vele, mert van karaktere még ha megosztó is. Másrészt műszakilag hozza a számomra tökéletest.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
duni84
aktív tag
válasz gergo5991 #102791 üzenetére
XXL ponyva + abus 8077 az ablakod alatt, akkor meghallod még hűvösebb időben csukott ablaknál is, ha valaki birizgálná. esetleg ponyva + valami 10-12mm hajólánccal odakötni valami tereptárgyhoz (fa/lépcsőkorlát/villanyoszlop).
amúgy mázlim van, mert én pont találtam garázst a közelben (500m séta), de nálunk sajnos még nem is a garázs ára a gond, hanem az, hogy egyszerűen nincs se eladó, se kiadó (szóval befogadtam egy közelben lakó ismerősömet, mielőtt valami vicces figura pl beleszór egy kis földet az blokkba az olajbetöltőn keresztül. mert az ilyen vicces fazonok sajnos nem csak a fantázia szüleményei)
#metszéspontok
-
Micsurin
nagyúr
válasz duni84 #102796 üzenetére
közelben lakó ismerősömet, mielőtt valami vicces figura pl beleszór egy kis földet az blokkba az olajbetöltőn keresztül.
Ablakba valami SJcam és odatámasztott fa, fém ütő* is vicces dolog.
Ízlés kérdése, meglepő de a fa jobban lendíthető cserébe a fém erősebb eredményt tud végbe vinni.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Metcal SP200 forrasztó állomás , páka nélkül
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W