Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Akarkia

    újonc

    Sziasztok!

    Segítséget kérnék egy problémában: 1 hónapja szerettünk volna fiamnak erősebb gépet összerakatni. Kihívtuk egy cég alkalmazottját aki már volt többször nálunk, kisebb apró hiba, vagy beállítás szerelése miatt. Sajnos a kezébe adtuk megbízván benne és a cégben 200.000 ft-ot mondta, hogy elmegy a nagykerbe , megveszi az alkatrészeket és be is szereli. el is ment, visszajött, alaplap, videókártya, proci, táp,memória csere lett. Ahogy elment 1 óra múlva kék halálozott a gép. Másnap kijött cserélt benne vinyot + 23.000. Estére újabb kék halál. Innen indult a kálvária, mindennap telefon, használhataltan összeomló gép, sokszor sokszori újraínditás után is folyamatosan kék halál. 2 hét múlva hajlandó volt kijönni a főnök naponta többszöri telefonálás után, amiben jó párszor már elég arrogánsan viselkedett.A történethez hozzátartozik, hogy számlát és a garancia levelet sem akkor sem addig többszőri kérés után sem kaptunk, a szerelő a főnökre hivatkozott, a főnök először meg csodálkozott az összegen mert erről nem tudott állítólag. Amikor kijöttek közölték túl melegszik a gép, plusz ventilátorok kellenek bele, leszerelték a gép két oldalát, hogy majd másnap hoznak még 2 ventilátort. Majd miután kértem a számlát és a garancia levelet amit aznapra ígértek és persze ilyesmit nem akartak és tudtak adni ,kértem a honlapjukon szereplő vendégkönyvhöz a kódot miszerint szeretném leírni a történteket tűrhetetlen arrogáns hangot vett fel. Hogy ő ezt megtagadja,kérdésemre miért a válasz az volt, hogy csak, mert nem járul hozzá, mert én rosszindulatú vagyok, és ő azt amit beírnék, hozzáteszem csak az igazságot szépítés nélkül akartam leírni, közölte, hogy 30 nap a javítás, indokolt esetben 90 nap, tehát 90 nap múlva találkozunk, és nem hajlandó velem többet beszélni csak az ügyvédjén keresztül, akinek persze sem a nevét sem elérhetőségét nem adta meg. Közölte még, hogy ő sokkal több kellemetlenséget tud okozni nekem mint én neki, és ezt be is bizonyítja. Kérdésemre mikor kapok számlát és garancia levelet a válasza 1 hét múlva küldi az ügyvédje. Természetesen azóta nem veszi fel a telefont, az első 1-2 napban állandóan "tárgyalni" volt a szerelő szerint aki akkor már érdekes módom magázódva mintha nem is ismerne beszélt. Sem emailra, sem hivatalos postán küldött felszólító levélre nem válaszol. A levélben a szóbeli szerződést felmondtam, ennek lassan 1 hónapja, válasz természetesen nincs. A gép az első pillanattól kezdve használhatatlan naponta többször összeomlik,mindig kék halál jelenséget produkálva, rendszer újrarakás után is. A kisfiam és én is teljesen kikészültünk, a fogyasztóvédelem is széttárja kezeit, mindenki bíróságot mond. De mint tudjuk a magyar bíróságok ügyintézése hónapok, évek, és se számla, se garancia levél, se normálisan működő gép nincs. Egy papírt tudtam vele aláíratni , hogy valóban átvette ezt a pénz tőlünk, ennyi, sima aláírással, bélyegző nélkül.Természetesen utánanéztem a cég szerepel a feketelista.hu-n ,a vendégkönyvet ellenőrző állítólagos cég nem is létezik legalábbis sem a céginfó, sem a tudakozó, sem az internet nem ismeri. Mit lehet ilyenkor tenni? T :W Természetesen szívesen leírom a cég nevét, szeretném minél több helyen ismertetni a történéseket, nehogy valaki hasonlóan járjon velük.Ebben az országban valóban mindent meg lehet tenni következmények nélkül???:(( Jah és fiamnak nemsokára vizsga ,a tanulásához is nélkülözhetetlen a gép.

Új hozzászólás Aktív témák