Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Androidos tablet topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
nyogo83 #79824 üzenetére
"Szemely szerint ha valtanek 125cc-rol felfele, akkor minimum 400cc korul nezelodnek, de legalabb 35-40Le korul."
Ha nagyrobogó kéne, akkor dettó.
(#79828) Runner_fxr Nem 180 2T-ről beszélek hanem 4T-ről. A 2T az megint más világ. Amúgy közel 40 lovat is ki lehet ott hozni abból a motorból.
-
nod1
csendes tag
válasz
nyogo83 #79824 üzenetére
Kezdésnek szerintem sok egy 390-es Duke.
Én egy kicsi, könnyű, és jól motorozható 250-est javasolnék, pl. Honda VTR 250.
Az árban is beleférne a keretedbe, amit 800.000-ben határoztál meg.
Teljesen felesleges új motort venned, mivel ha ügyes vagy, és megfog a motorozás, akkor maximum két szezon után (vagy az első alkalommal amikor felülsz utasként egy nagyobb köbcentisre) vágyni fogsz arra, hogy tovább lépj. Akkor minek fizetnéd ki legalább egy fél jogsi árát az amortizációra. Tiszteletben tartom azokat, akik új motort vesznek, de ők általában konkrét céllal, és legalább öt éves időtartamra terveznek, és nagyon fontos nekik az üzemszerű működés öröme bármikor.
A CBF és YBR 250-et egyáltalán nem javaslom, mivel azok eleve olcsónak szánt inkább "melós" motorok, szinte nulla élvezetei értékkel. Akkor inkább egy jó 125-öst.
És végül a 125-ös kategóriáról. Itt elég jó merítéssel rendelkezem Marauder, YBR, CBR, Varadero, és most Duke 125. Ebből értékelhető élményt a KTM nyújt, (igaz, meg is kérik az árát). Viszont azzal a vázzal, és futóművel, és fékekkel nagyon szépen meg tudsz ágyazni annak, ha pár év múlva váltasz róla nagyobb köbcentire, és már megvan a kezedben a megfelelő kanyartechnika, és minden más, ami a biztonságos motorozáshoz kell.
Annyira kicsi a különbség egy alap 250, és egy jó 125 között, hogy egy penge 250-est javasolnék neked, főleg úgy, hogy előre tudod, hogy utassal is tervezel menni. Egy 125-ös vázgeometriájába annyira beleszól egy utas, hogy a menetdinamika már szinte fel sem tűnik.De nagyobb motorokon is szokni kell az utast. És itt vissza is kanyarodok a 390-es Duke-ra. Több mint tíz év (A1) motorozása után is nagyon félelmetes volt utasként egy 390-es Duke a hegyi szerpentinen. Főleg ha tudod magadról, hogy elgurulhat a gyógyszer.
Ui.: Megnézem magamnak ezt a Suzukit, mert még soha nem találkoztam olyan 15Le-s motorral, ami utazóban kényelmesen tudná a 110-120-at. Nem pörögne közben 9.000 körül, hogy meghasad érte a szívem, és lenne hozzá ütős futóműve is.
Vagyis van ilyen, csak azt NSR-nek és RS-nek vagy Mito-nak hívták. De azok már egy letűnt kor hősei.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo II: Classic és Resurrected
- BGA-zók, ReWork-ösök szakmai topic-ja
- Autós topik
- Xbox Series X|S
- Alig lesz vastagabb gombjainál az iPhone 17 Air
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- One mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Xiaomi Redmi 13C 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Apple iPad 10.9 2022 64GB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest