- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASUS ROG Ally
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
Hülye kérdés, és lehet, hogy ebben a topicban soha nem fogok rá választ kapni, de miután tudtommal a MacOS egy BSD leszármazott, mennyire nehéz MacOS-re fejlesztett programokat BSD-re portolni? Egyáltalán szükség van portolásra?
Előre is köszönöm, ha valaki válaszol.
MOD: Látom volt már róla szó ez előtt is.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Én csak azon gondolkozom, hogy a többi, Mac OS-t preferáló fejlesztő stúdió melyik rendszerre portolná könnyebben a cuccait. BSD, Linux, vagy mind kettőre ugyan olyan megerőltető/könnyű?
Szóval mondjuk az Adobe, vagy az Autodesk melyik re portolná a cuccait könnyebben, ha csak azon múlna, hogy ne legyen sok plusz munka a MacOS változathoz képest?
MOD: Vagy mondjuk a Blizzard, vagy a EA melyikre tudná könnyebben portolni a játékait a MacOS változatból?
[ Szerkesztve ]