- Kódolás Qwen3-mal saját gépen, Cline AI-alapú autonóm kódolási ágenssel
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Pokoli lövölde pörgetné meg a GeForce-ok eladását
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- E-book olvasók
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dunkel
őstag
-
dunkel
őstag
válasz
tDr1v3r #35938 üzenetére
Kéne tudni a szoba méreteket és a vászon méretét. Abból (nagy meglepetésre) ki lehetne számolni.
A CL610LT 1,87-2,47 vetítési aránnyal tud vetíteni. (képszélesség * vetítési arány = vászon/lencse távolság)
Pl. 2m széles képhez közel 4m távolság kell.
Ez a kalkulátor kell, a hirdetésben nem az LT van linkelve. -
-
mettek
addikt
válasz