- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Canon MILC: EOS R és M topik
- 3D nyomtatás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
Markaszervizben lett minden csinaltatva, nem emlekszem minden reszletre, mert 2000-tol volt meg a kocsi az az 14 eve, a trafokat nem csereltek meg extra garba az egy vagy ket eves Renault gar viszont mar lejart.
20-30k volt darabja, es jottek egyesevel. A motor javitasara talan a Renault Kaposszegcso adta a legjobb ajanlatot, meg nekik volt a legjobb hiruk anno a kornyeken, valami 500k korul volt.
Volt felso holtponti jelado, lengescsillapto parban, banat tudja mi, semmi olajcsere, vagy gumi vagy ilyesmi, nem volt ebbe benne ez csak a be nem tervezett javitasra ment el.A szijszakadas meg szinten megvolt a 2000-es evjaratu dci Clion 90k-nal ott allitolag a gorgo szorult meg aztan ez miatt mi is attertunk a 80k maximum es vezerlescserere.
Az az igazsag, hogy a Megan sokkal jobb volt mint az 1.4-es Thaliak, azok nem mentek csak ha utotted vagtad oket, be is vertek a 10 litert vegyesbe, billegtek az uton, 90-nel elfogyott az erejuk, szar volt veluk elozni, viszont soha nem szartak be. Abba remenykedtunk ,hogy majd csak szethullanak, es akkor majd lesz masik, de az istennek nem szartak be.
A Megan szepen ment, eljart 9 literrel vegyesbe, egy hatalmas ugras volt a thaleszhez kepest, csak eppen minden beszart rajta, sokat volt trelerezve.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elden Ring
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Renault, Dacia topik
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Marvel Snap
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...