Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    válasz giigz #90608 üzenetére

    Markaszervizben lett minden csinaltatva, nem emlekszem minden reszletre, mert 2000-tol volt meg a kocsi az az 14 eve, a trafokat nem csereltek meg extra garba az egy vagy ket eves Renault gar viszont mar lejart.
    20-30k volt darabja, es jottek egyesevel. A motor javitasara talan a Renault Kaposszegcso adta a legjobb ajanlatot, meg nekik volt a legjobb hiruk anno a kornyeken, valami 500k korul volt.
    Volt felso holtponti jelado, lengescsillapto parban, banat tudja mi, semmi olajcsere, vagy gumi vagy ilyesmi, nem volt ebbe benne ez csak a be nem tervezett javitasra ment el.

    A szijszakadas meg szinten megvolt a 2000-es evjaratu dci Clion 90k-nal ott allitolag a gorgo szorult meg aztan ez miatt mi is attertunk a 80k maximum es vezerlescserere.

    Az az igazsag, hogy a Megan sokkal jobb volt mint az 1.4-es Thaliak, azok nem mentek csak ha utotted vagtad oket, be is vertek a 10 litert vegyesbe, billegtek az uton, 90-nel elfogyott az erejuk, szar volt veluk elozni, viszont soha nem szartak be. Abba remenykedtunk ,hogy majd csak szethullanak, es akkor majd lesz masik, de az istennek nem szartak be.

    A Megan szepen ment, eljart 9 literrel vegyesbe, egy hatalmas ugras volt a thaleszhez kepest, csak eppen minden beszart rajta, sokat volt trelerezve.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák