Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz alázógyík #195636 üzenetére

    Igen, az elején, ami már kb 5 éve javítva lett.
    Hugom 208asában EB0 van, meg fos olajat is kapott a márkaszerviztől, most 6 évesen (115k)bcserélték (teknő le, meg takarítás pluszba), nem volt semmi dráma. Ja, meglepő módon márkaszervíz ezt nem ajánlotta, mint aki erről sose hallott. Ellenben papíron kicserélték a tárcsát, betétet, csak gyakorlatban nem.

    |AP|: Én még egy értékesítővel se beszéltem aki ne beszélt volna le a kisebb motorokról (vagy értett volna az autókhoz).
    Ugyanolyankomoly szakértelem és megfontolás van mögötte mint például az Euronicsnál. Nagyobb profit, meg mit kell pörgetni/kiszórni; kb ennyi a motivációjuk, nem a te igényeid eltalálása.
    Próbakör alá ne add (meglepő módon az erősebb motoros változat mindig ami vezethető :U ).
    Én meguntam hogy pl hetedik Suzuki szalonban is csak az 1.4T volt, és senki nem tervezett ezres bemutató autót beszerezni.

    Kb kizárt 7-8 litert megetetni sztem vele, ahhoz pályanapozni kell. Ellenben vw meg ford régi (10x LE) 1.6osával, na azok bármikor benyakalták, cserébe nem is mentek. Meg a Tipo szívó 1.4-el se eszik keveset sajna.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák