- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Magnum_ #160351 üzenetére
Igen, az jó lenne, ki is próbáltam, tetszett is (1,6 16v)
3,9M az alap GL, de egy sokkal jobban felszerelt GL+ 4,15M, ebbe annyi mindent adnak+ ban, hogy a sima GL-t nem érdemes megvenni, de az ugye már 4,15M, forgalomba helyezve, névre írva ~ 4,3M
Na én mindennel együtt tudok 3,5-3,6M adni érte. Hiteltől nagyon fázok, mert nem fix a jövedelmem és pici gyerek is van, meg meg is égettem már magam (2,7M autó 4M lett)
Használtban meg nincsen 2015 utáni vitara, ha van kb új áron[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz diegho #160353 üzenetére
Tapasztalatom alapján, aki 2-3 évesen elad egy autót, az vagy flotta, vagy taxi, vagy belsős használatú (hyundai, kia.... vezetők, partnerek...) kölcsönzős.... autók, mind 50-60ekm+ 2 évesen. Amiben nincsen annyi, az "valamiért" mind kintről behozott autók, amik "valamilyen" okból kifolyólag az első évben 20-30e km futottak, a másodikban mér csak 3-4-5e km-et, vagy első 2 évben 40-60e km a 3.-ban 3-4-5e km vajon miért?
Nem elegem van a használtakból.
volt 2 új autóm, egy skoda fabia kombi fapad 1,2 HTP és egy kia ceed 1,4 100 ló összesen 11 évet volt nálam ez a 2 autó és szerettem őket a maguk hiányosságaival együtt, vigyáztam rájuk, hibátlanok voltak. Használtban meg hiába veszek 2-3 éveset már ezekkel is van bosszúság, i30 össze vissza volt barmolva belülről egy csomó helyen, csapágyas lett a bal eleje, a gumi alapból gatya volt rajta, vehettem kapásból újat és mindig idegesített a tudat, hogy visszapörgettek benne 10-20e km-et így nem is biztos, hogy akkor kell szervizelni, mint ami a könyvben van, nem is biztos, hogy akkor cserélték a dolgokat, vagy akkor kell ami a könyvben van..., első szerviznél kapásból fékpofa csere, ablaktörlő csere, csapágy csere+ ami mindig, aztán már vihetem is műszakira...
Új autónál nincsenek váratlan kiadások, mert ott a garancia, 4 évig nem kell vinni műszakira, nem kell rá 4-5 évig új gumi...
egy használtban meg mindig ott a bizonytalanság, na ebből van elegem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Viperator #160356 üzenetére
kia ceedből 2011-es pro ceed-em volt 1,4 MPI 105 ló, i30-ból volt kombim, de az 1,4 crdi-volt
gondolom az lenne a kérdés, hogy az 1,4 mpi mennyire elég a kombihoz?
Az 1,4 crdi szódával volt elég az i30-hoz, benzinesből 1,6 MPI (120 ló)/GDI (135 ló)-t vennék hozzá, lehet inkább MPI-t,de mind a kettő elég ritka, anno én is azt akartam, de nem találtam csak egy pirosat (kia ceed kombi), de az nem tetszett[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz diegho #160358 üzenetére
Fabia 1.0 mpi 3,5M és 4m az 1.0 tsi és kicsi hátul, clio kicsi hátul és 3,9 M a 0,9 tce, duster 3,8M
i20 első 2 nél nagyobb hátul csak csomiba kisebb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz htomi85 #160360 üzenetére
tudod az a nem mindegy, hogy 2M hitere fizettem vissza 3,3M 5 év alatt és akkor is azt mondták, hogy most vegyél fel hitelt, mert ilyen kedvező még nem volt (2006-ban svájci frank 140 forint volt akkor az árfolyam, 209 mikor visszafizettem)
Amúgy kint dolgoztam 10 évet Ausztriába, ott jött össze a házra is ,meg az autó is, itt Somogyban csak vegetálni lehet, félre rakni nehezen, és munkámból adódóan be tud csúszni pár kemény hónap. Tavaly pl. volt 4 hónap mikor csak költségem volt bevételem nem. Utána volt 1 hónapban 4 eladás, de attól még az elötte lévő 4 hónap fájt kicsit hitel nélkül isEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #160363 üzenetére
Most a fix törlesztésű 0% THM-es hiteltől miért félsz? Mert van ilyen. Az, hogy mi volt akkor, amikor a banki alkalmazottak is akarva/akaratlanul átvágtak mindenki a svájci frank alapú szarokkal az egy dolog. Most forint alapon 0%-al adja több szalon is, de 5% körül van a legtöbb. Ettől nem igazán félnék, hiszen semmilyen buktató nincsen benne. Na meg 700k-t vissza lehet fizetni 1 év alatt és kész.
Mellesleg somogyi vagyok és lesz eladó ingatlanom, bár má van rá baráti körben több érdeklődő is, de ha nem vinnék el, akkor megkereslek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz diegho #160364 üzenetére
amíg nem muszáj addig nem akarok hitelt, de ott tartok majd akkor számoltatok egyet
keress meg nyugodtan, bár Somogy elég nagy, de más nem szólok egy kollégának, van 1500+ kolléga az országbanEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Acheron
őstag
Jövő héten komolyabban is megnéznék néhány autót. Régen volt, hogy magamnak kellett intéznem a papírmunkát, de most lehet, erre lesz szükség. Milyen standard adásvételit javasoltok, illetve ha magánszemélytől vennék autót, milyen sorrend a legcélravezetőbb (biztosítás, okmányiroda, stb). Csak azért kérdés, mert ha felutazok Budapestre, lehetőleg egy (de inkább fél) nap alatt szeretnék mindent elintézni.
Köszönöm, előre is.[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #160366 üzenetére
De neked legalább van finanszírozás. Én még Széchenyi kártyát sem kaphatok mert nincs rendszeres havi mozgásom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz kisza25 #160359 üzenetére
Ha mcw stepwayt szeretnél akkor én az 1.5 DCI motorral javaslom ebből is az erősebbiket. Benzines motorral én szerintem nem élhető. Főleg nyáron több személlyel, megpakolva, klímával .
Teszt vezetésénél majd te is észleled majd. Érdemes kérni idő pontot az oldalán és kipróbálni.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
pècsimunkás
addikt
-
jUUh
addikt
Qru , dantre , sky11, köszönöm szépen nektek is!
Samsung Galaxy S23+
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Előre is elnézést, hosszú
Segítségeteket szeretném kérni egy vitában, mert egyszerűen elfogytak az érveim. Vagy legalább csak annyit írjatok, hogy én élek a fellegek között, vagy a vitapartnerem tájékozódik rossz helyről
Előzmény:
Autó vásárlását tervezgetem egy ideje. A több hónapos kutatásom eredményeként engem a Lexus IS, Honda Accord, Toyota Avensis és Mazda 6 érdekel leginkább (mind benzinesben), ebben a sorrendben. Több fórumot olvasva is tisztában vagyok a típusok szervizigényével és bajaival (mármint ahol van egyáltalán). Legalábbis úgy érzem. A kocsit városon belül és egy-két havonta 1000+ km-es autópályázásra használnám (évi max. 12 000 km).Adott egy idősebb rokonom, aki nagyon szívügyének érzi az én jövőbeli autóvásárlásomat és mindenképp úgy érzi, hogy segít az érveivel, amiket "ismerőstől hallottam" tud csak alátámasztani. Így mondja, hogy a Mazda 6 G-generációja ugyanúgy rohad, mint a H, a Lexus-ra pedig 1000000%, hogy vásárlás után azonnal rá kell még költeni 1 millió forintot a kuplungcsere, kettőstömegű, és a váltójavítás miatt, mert az Aisin automata szar. (Neki volt céges 2.2 D-CAT automata Avensis-e, ami köztudottan rossz konstrukció, ennek ellenére azzal nincs baja.)
A végszó, hogy vegyek inkább egy 18d 1-es vagy 3-as BMW-t a Bangle-érából, annak ellenére, hogy én napi 5-10 km-t autózom városon belül. Hogy majd hétvégén kikormolom az autópályán, meg a BMW javítása olcsóbb a Lexusnál (ebben igazat is adtam neki) és hogy valójában nem is szokott semmi tönkremenni rajta. (Korábban E46 20d-vel járt, kettőstömegű csere után tényleg hibamentes volt másfél évig, amíg eladta.)
Szóval szerintetek próbáljak még ágálni az érvei ellen, vagy hagyjam rá, aztán fogadjam el, hogy évekig hallgatni fogom a "demegmondtam"-ot?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Acheron
őstag
válasz Johnny_vT #160372 üzenetére
Az IS250 automatájáról eddig csak jót hallottam, az Aisin váltók általában véve sem rossz konstrukciók, megfelelő karbantartás mellet. Tudomásom szerint kettőstömegű és kuplung nincs az automata verzióban. A dízel teljesen felejtős belőle (kézivel és automatával egyaránt), de nem is ezeket nézed, ha jól értettem.
-
-
lsc
nagyúr
válasz Johnny_vT #160372 üzenetére
Lexus honda toyota trióval túl sok gond nincs, lexusnál annyi hogyha gyári alkatrész akkor bizony az prémium árban van, de benzineshez nem nagyon kell nyúlni. Mazda rohadhat, de mechanikailag azzal sincs gond.
A 18d az egyik legszarabb bmw motor, viszont így új ismeretségeket kötsz majd szervizes körökben, a pénzed tárolgatásával se lesz gond.Az élet kegyetlen .
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #160372 üzenetére
Hagyd rá, sz@rt inkább ne vegyél.
IS250 jó de drága a fenntartása (alkatrész), az Accord jó és nem olyan drága a fenntartása, a Mazda 6 problémásabb a gyenge korrózióvédelme illetve a 2,3-as motornál az alultervezett olajkör miatt, a Toyota odatehető az Accord mellé mert megbízható és moderált alkatrészárak jellemzik akár csak a Hondát.
Szóval első körben én Accorda vagy Avensis-re lőnék.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Johnny_vT #160372 üzenetére
Mennyiért keresel autót, hibrid nem fér bele?
Nem jársz fellegekben, vitapartnered mintavételi bázisa igen csekély, és nem is túlzottan releváns (=egy típus adott kivitele alapján ítél meg márkát). A régi 20d jó volt, az új drágán fenntartható; a 2.2 D-CAT híres hibái miatt, míg az általad nézett nagyobb benzinmotorok általánosságban jól sikerültek.[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz molnarpeter #160378 üzenetére
8000-10000 euróra lőttem be a keresőt, és ezen felül maradna a vételi nagyszervizre és további javításokra.
A hibridektől nem ráz ki a hideg, de az autópályás dinamizmust szeretném megőrizni, amiben tudtommal ezek nem bővelkednek. Mi jár a fejedben?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz i-sti #160380 üzenetére
Haha, köszi! Sajnos a hosszú, egy seggel végigvezetendő autópályázás miatt van szükségem a nagyobb vasakra.
Ha meglenne rá a pénzem, hogy két autót tartsak fenn, akkor tök triviális, hogy vennék egy kisebb benzinest vagy hibridet és mellé egy nagy dízelt autópálya cirkálónak. Sajnos nem ez a helyzet
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #160379 üzenetére
A hibrid akksijában mindig van töltés, így gyorsításkor besegít a villanymotor autópályán is.
Ugyan nehéz az akksipakk meg maga a kiegészítő villanyhajtás de ez gyorsításkor/lassításkor hátrány csak. Ha már mozgásban vagy nem okoz érdemben nagyobb fogyasztást.Integrale: Én is Accorda mennék rá. G7-ből egy 2,4i vagy a G8-ból a 2.0i.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
Új autó mellet milyen érveket/ellenérveket tudtok felhozni nekem?
Jazz mivel nagyon túlárazott és hosszú távra tervezek megnézném, hogy egy kis plusz pénzzel mit lehet találni újan.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Johnny_vT
senior tag
válasz i-sti #160386 üzenetére
Pro:
- nem kell félni az előéletével kapcsolatban
- garanciális javítások, szerviz
- kialkudható kedvezmények és extrák
- egyéni extralista, szín, felszereltség
- újszag
- életkirálya érzésContra:
- korai értékvesztés
- azon jár az agyad, hogy mennyivel nagyobb/fullosabb kocsit vehettél volna használtan
- mindentől óvod és félted majd, amit túlzásba is vihetsz
- ha meghúzzák, akkor rémálmaid lesznek egy darabig
- bejáratási időszakra figyelni kell (ha van)
- baj esetén valószínűleg még nincs bontott alkatrész, így drágább[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #160386 üzenetére
Johnny_vT leírta elég jól. Újként vettem a Jazz-t 0 km-rel soha nem merült fel bennem hogy bárhol ott hagyhat (plusz ha mégis ott a gyári assitance szolgáltatás). A másik verdát használtan vettem, és igen be van készítve a tréleres száma... Elég durva felár de nagy megnyugvás. Arról nem is beszélve, hogy kopókon kívül semmit nem kellett ráköltenem a Jazz-re...
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz i-sti #160386 üzenetére
Feleségem nagy valószínűséggel ezért kap új jazzt. Japánban gyártják, szívóbenzines. Ha el kellene valamiért adni ezen lesz a legkisebb bukta. A piacnak mindig igaza van, de szerintem aránytalanul drágák a szívóbenzines vasak. Mindegy, most ez jó lesz nekem amikor eladom a 10 éves 1.4es benzines i30-ast.
-
i-sti
senior tag
Erről az X-Road kiegészítőről valaki halott már/látta?
[link]Ha egy kicsit is védi a sárvédő íveket a kavics/só párostól elég jó ötlet felrakni.
Novum Forum Siculorum
-
Integrale
veterán
8. Gen nagyon bejon, parszor megtettem egy olyannal (2.2 dizellel) Bolognat oda-vissza. A motor hangja kicsit fura, kavedaralo szeru, de a fogyasztasa, teljesitmenye, uttartasa nagyszeru, belul vannak konnyen karcolodo anyagok (kardanbox, ajtok alja) illetve a csomagos extrak miatt sok eleg felemasan felszerelt.
Jol nez ki, igenyes, tartos auto, asszem csak a 2.4-es benzines nem jo bizonyos evjaratig, csereltek azokat gariban, meg fekre es a valtora volt visszahivas."Bad reklám is reklám too"
-
kelly416
veterán
Egy 2.0 TDCI Focusba (2006) kellene nekem légtömegmérő, de nem biztos, hogy az a rossz. Van bárkinek bármi ötlete, hogyan lehetne kideríteni, hogy tényleg megéri beleugrani egy min. 25000Ft-os vásárlásba, vagy keressük máshol a hibát? Gondoltam már rá, hogy elviszem Ford szervizbe, de már csak a kiolvasást, tesztelést sem úszom meg ott sem olcsón.
Jelenség, minden flottul ment, aztán vezérléscsere és teljes nagyszerviz után 120-140 km-rel (és másfél nappal) elkezdett rángatni, a turbót nem dolgozik. A rángatás 1500-2000 fordulat környékén jelenik meg teljesen véletlenszerűen, mintha pillanatra le-le venném a gyújtást. Kitisztítottam a légtömegmérőt megfelelő spray-el (nem, nem féktisztítóval), ráküldték a regeneráló programot a DPF-re, 725mp 3000 fordulat, minden jól ment, mégsem jött vissza az ereje, mégis rángat néha, de a spray-es akcióm óta már tényleg csak néha. Most sima szívó dízelként hajlandó működni legtöbbször, de van amikor lekorlátozza még azt a teljesítményt is és 2000-2200 fölé nem engedi pörögni a motort sem. A gyári hibakód kiolvasás azt az eredményt hozta, hogy légtömegmérő és DPF nyomásérzékelő szenzor hiba van. A légtömegmérő utángyártottban is min. 25000 (ha nem akarok hulladékot bele tenni, és nem akarok) vagy veszek egy bontottat legalább próba erejéig. A DPF szenzor meg állítólag csak és kizárólag gyáriban van, úgyhogy azt megtippelni sem szeretném, mennyi, biztosan a légtömegmérő ára fölött lesz.
Ezen kívül még javasolták páran az egyik ügyes szerelőt, aki kivágja a DPF-et a helyéről (merthogy hegesztve van gyárilag állítólag, én nem láttam, mert a védőlemez még teljesen épen a helyén van és takarja), szétszedi, kiáztatja valami nem igazán olcsó folyadékban, és vissza varrja a helyére. Ez a móka meg 40-ben tuti megállna, de van-e értelme, miután a gyári DPF regeneráló program minden gond nélkül lefutott? Elméletileg lehet értelme, mert a kormot semmi nem takarítja a részecskeszűrőből, így viszont kijönne belőle. Ha az a gond. De mind olyan móka, ami zsebbenyúlós. -
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #160390 üzenetére
Nem, angliában csak az új Civic és a CRV készül ([link])
Ez még az első generációs, nem hiszem, hogy mérvadó lenne az újkori ára... Amúgy a Fabia/Polo volt még versenyben de azok kiestek a 3 hengeres mivoltuk miatt (fix keretből gazdálkodva).
Részben VAG-os flotta van a cégnél én egy fillért sem adnék értük ha hosszútávra tervezel.
mod:
X-Road:
...hiszen az alsó díszlécek, az oldalelemek, a kerékjáratiív-borítások és a küszöbszoknyák megvédik a karosszériát a horpadásoktól, illetve karcolásoktól, az X-Road szőnyegek pedig segítenek megőrizni a beltér tisztaságát. - [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #160398 üzenetére
Akkor a belépőmodell 3,1M volt (2006) alkuval úgy, hogy adtak mellé egy szett téli gumit (Firestone) felni nélkül meg egy ilyen műanyagcsomagot ami véd a parkolási karcoktól.
mod:
A belépőmodell nem fapadot jelent, abban még klíma sem volt ugyanis.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel