- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz focvis #159349 üzenetére
Teljesen igazad van: alaptalan és légből kapott. Ilyenkor szokott megfogalmazódni bennem a kérdés, hogy vajon csak én nem ismerek olyan embert aki a valós üzemanyag megtakarítását perselyben tartja otthon, vagy az is csak egy szép mese?
Hogy is van az a vicc? "Hol a Ferrarid?"https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #159351 üzenetére
Érdekes módon Magyarország egy tipikus "dízel ország", mert "keveset fogyaszt", de tőlünk nyugatabbra van is ennek értelme, mivel ott vannak ilyen perselyes emberek, de nálunk semmi értelmét nem látom ennek. Legalábbis én nem ismerek olyan, dízelre mellet veregető embert, aki félrerakná a különbözetet, és aztán vígan cserélgetné a drágábbnál drágább alkatrészeket.
Olyat viszont ismerek, aki a kis fordulaton nagy nyomatékra esküszik, és őket meg is értem, mert valóban kihasználja és élvezi ezt a dízelekre jellemző, kellemes tulajdonságot.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz vzsryl #159355 üzenetére
Engem sem ismersz pedig én is költök a dízlire. Igaz néha nem őszinte a mosolyom, de legalább nem verem itt magam a földhöz ha valami kell bele, mert ennek tudatában vettem és használom. Éppen most gondolkodom egy turbón
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Komi28
senior tag
válasz MunezXBK #159337 üzenetére
Szerinted akkor inkább a benzines verzió jobb? 1,5-2 milla között milyet ha nem a Grandtourt, ami kényelmes (hozzászoktunk a Pic-hez ) napi 140km, 80% pálya, 20% város. Én is jobban hajlanék a benzinesre, de nem ismerem a motorfajtákat, hogy milyet érdemes. Bár sokan azt mondják inkább dízelest kellene. Ha dízel akkor melyiket-milyet?
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #159355 üzenetére
Meg a cégautók országa. Ahol a kibocsájtási normák és az elkönyvelhető gázolaj költség számít.
Csak hogy kicsit érezzük mennyire ki van fordítva a cégautós flotta dolog.
Haverom pont most rendelt egy GLC350e-t valahol 20M fölött, lévén belefér a kibocsájtási normába. Persze a napi 2x50km parkettán pályázásnál, biztos marhasok értelme lesz szegény kis erdők lelkivilágát tekintve a 2L-es feltöltött benzinesnek a plusz ballaszt aksikkal. De belefér a normába... -
veterán
válasz Kickass #159354 üzenetére
Ez természetes, turbóst a turbóshoz hasonlítok, 4 hengerest a 4 hengereshez; a benzines odab@sz a dizelnek, és nálam 1 literrel többet kér. A szendvicsben a 2 fehér benzines, a fekete dízel és nagyobb a csomagtartója. Mivel 10 liter/100 km a pszichés fájdalomküszöböm, így 6 hengeres csak egy dízelben érdekel.
-
i-sti
senior tag
Citroen Jumpy-ról mit kell tudni? Vannak típus hibái?
Melyik motorral jobb megvásárolni?Az L2H1 model jöhet szóba csak.
Igás lónak kell.
Sok rövid út, még több hideg indítás, jól pakolható legyen, rugók bírják a túlsúlyt mert végig úgy lesz nyúzva.Hasonló lenne a cél:
https://youtu.be/1qALTgZo7Hw[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
MasterMark
titán
Porsche 924?
Switch Tax
-
Richard!
addikt
válasz MasterMark #159367 üzenetére
Szia!
Ki vagy és mit szeretnél?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Lacy6
senior tag
válasz Komi28 #159357 üzenetére
Napi 140 km?
Arra csak dízelt vennék.
1.5 dci megfelelő választás, de az erősebb 110 lovas változatot venném.
Renault topikba kérdezz amúgy rá, mert itt alapvetően kevesen ismerik ezt a típust.
Leginkább előítéletből lebeszélik az embert róla.Családba egyébként van pár renault szóval nekem van tapasztalatom is.
Bátyámnak Laguna 3, öcsémnek Megane 2, mint nekem is, apámnak Fluence, nagybátyámnak Clio 2,
Anyám testvérének szintén Megane 2. Ebből az enyém és a Laguna 2.0 dízel a Clio benzines, a többi 1.5 dízel.
Ezen kívül is több olyan embert ismerek akiknek renault van és a környezetemben.
Lehetséges hogy csodával határos, de amióta használjuk ezeket semmi baja nem volt egyiknek sem.
Voltak féktárcsa, fékbetét, olaj és szűrő cserék, de ezeket minden autónál kell ami használatban van.
Semmi váratlan hiba, vagy valami probléma.
Olajcsere évente, vagy 10 ezer km-ként, és shellnél a jobb minőségű gázolajat használjuk.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Gombinyó
őstag
válasz MasterMark #159369 üzenetére
Szép
-
diegho
nagyúr
válasz Lacy6 #159370 üzenetére
A Renault a régi idők előítéletei miatt van ennyire lenézve sajnos, pedig az 1.6-os szívó motoruk és az 1.5 dCi kifejezetten jók, a többit nem ismerem, de ezt a két motort simán vállalnám bármikor. Nézem is a Scenic-eket 2010 környékéről, mint potenciális következő autó.
-
válasz MasterMark #159369 üzenetére
Nehéz lesz törődés menteset találni belőle.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz MasterMark #159369 üzenetére
A porsche szégyene az az autó.
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #159375 üzenetére
Szerintem az újabbak már mind 1.6 vagy 2.0 HDI motoros. Itt van néhányL2H1, de ilyen célra talán jobb lenne a Jumper, vagy egy Tranzit.
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #159375 üzenetére
Minél újabb eddig a terv, mert:
* A régiben több az esetleges rozsda/rohadás.
* Romániában azt hozták be, hogy 12 évnél idősebb autóra csak 1 évre adják meg a műszakit. Szóval ha lehet egy ideig elkerülnék az éves herce-hurcát.
* Tervezik egy bizonyos "szennyezési adó" bevezetését. Nagyából arról lesz szó, hogy az aktuális legjobb norma ingyenes lesz és úgy fog drágulni. Pl: mikor bevezetek (az idénre tervezték) akkor az E6 ingyenes lesz, E5 már adózik, E4 még többet és így tovább. Célnak mi az E5 néztük, de félek a DPF-től, hogy édesapámmal nem fognak kijönni. Nagy gáz, nagy fék, így vezet sajnos.
* Fontos, hogy elől 3 ülese legyen. Ha jól láttam ezt a Jumpy tudja, a Caddy nem.Novum Forum Siculorum
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Első autó vásárlasra készülök venni fél év múlva. Tudom korán írom ide, de szeretnék előre felkészülni, hogy milyen autót érdemes megvenni. Olyan 500 ezer ft keretem lesz rá, külön megy rá az átírás is. Amiket nézegetem Audi A3-as 1-2. generációkat, mennyire jók ezek? Nyitva vagyok más márkájú autókra is, nem feltétlen kell audi. Előre is köszönöm a segítséget.Szerk.: Ja és városban használnám, heti 1-2x mennék autópályára kb 150km-t.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Szajo #159379 üzenetére
persze hogy szar
dacia logannél bonyolultabbat nem lenne szabad gyártaniuk
mióta rátették a kezüket a nissanra az is borzasztó lett
1.6 benzinest tudnak csinálni, de amikor kezdődik a bonyolultabb motor/elektronika akkor jönnek a bajok is
1.2 turbó quashquai (f@szom tudja hogy kell leírni , ismerős vett egyet, 2 hónapja ott áll a szalon udvarán (kapott csereautót a szalontól), mert hol indul hol nem és nem tudják mi baja -a zsír új autónak[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Yushchenko
őstag
Sikerült megnéznem a Vitarát és az S-cross-t. Alapvetően nagyobbak, mint a Stonic, itt a hátam mögött is el lehet valahogy férni (teljesen hátratolt üléssel), a Stonicnál ez esélytelen volt.
Az S-cross hatalmas, abban jól elférnénk. Egy dolog viszont elkezdett foglalkoztatni, mégpedig, hogy beférek-e vele a garázsba. Lemértem és 230cm-en tudok bemenni (bent van még hely). Valaki nem tudja megmondani, hogy a Vitara vagy az s-cross milyen széles visszapillantóval? Tesztvezetésnél mennyit lehet vele menni, garázsba be lehet vajon próbálni?
Azt mondták a suzukiban, hogy a facelift vitara is jön nemsokára, és augusztusra már lesz a legnépszerűbb feleszereltség/szín kombinációban. Viszont a szívó motor oda lesz. Az 1.0-ás turbós szerintetek mennyire élhető? Kb 1/3-1/3 város-főút-autópályára lenne használva. Gondolom pályán már bőg, és fogyaszt rendesen. Ráadásul a 3 hengeres motortól már feláll a szőr a hátamon.
Egyszóval így állok most, teljesen elbizonytalanodva. Egy biztos, először el kell adnom a Fabiámat...
-
pècsimunkás
addikt
válasz Yushchenko #159386 üzenetére
A Fordnál pl élhetőbb az ezres turbó , mint az 1,6 szívó .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
HKorn
addikt
válasz Yushchenko #159386 üzenetére
Én pont ez miatt vettem még most a Vitarát, ezres turbó nem kell, 1.4-est már elfogadnám, de az meg elég drága jelenleg.
Honlapon amúgy fent vannak a pontos méretek.
Run&Ride
-
#49155328
törölt tag
válasz Yushchenko #159390 üzenetére
210 cm tükörtől tükörig.
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #159385 üzenetére
A Nissant sem kell felteni, nem a Renaulttol lett szar, a mernokok maradtak a seggukon a Nissannal, szoval ha valami elb@szott, akkor abban benne van a japanok keze IS.
Erdekes, a csaladban nalunk is van ketto Megane, Laguna, Clio egyikkel sincs baj, ilyen nem indul, meg beszarik dolgokat mindig csak hallani, valahogy a tapasztalatol nagy atlagban nem ezek.
Nem veletlenul a Renault - Nissan lett a legnagyobb autogyarto a foldon.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Benir8
senior tag
válasz Luck Dragon #159393 üzenetére
Szétnéztem, nem rosszak. Elfelejtettem hozzá írni, hogy klímára is lenne szükség. Ahogy láttom G Astrában van. Ezek milyenek? Ha lehet, tudna több autó fajtát felsorolni, azért hogy jobban szét tudjak válogatni tetszés szerint?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Viperator
őstag
válasz Luck Dragon #159393 üzenetére
1.6-16V olajat eszi. - nem lehet általánosítani, az enyém (VW Golf IV) nem eszi meg az olajat.
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #159399 üzenetére
De. Csak ő szeret kötözködni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák