- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós kamerák
- SSD kibeszélő
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Richard!
addikt
válasz gyenesmartin #159548 üzenetére
Ismerősömnek pont van egy eladó 323F-je (BJ), 1.8 automata. Német papíros, 1000€
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
lacos001
senior tag
Hi
Kb. 2 hete rendeltük meg a Leont. Lehet hoznék másikat, de azt viszont már csak lízingre.
Van ez az inspekciós havi dijas 30€ vagy az éves dijas...Wartung Plus stb...mittudomén mi...
Kell ez nekem? Miért is kellene nekem valamiért fizetni havonta vagy előre egy évet, ha igy is ugy is elviszem a kötelezőekre?
Ha ezt fizetném és eljön a szűrök, meg minden lófa@z cseréje akkor is fizetek a szervizben ezért az elvégzett munkáért.
Nekem olyan, mintha fizetnék a semmiért. Talán ez a lizing miatt lenne mivel "még" nem az enyém? WTF?...Totális köd van
Van aki a sokadik seatot nyuzza sose volt neki inspekciós akármi, van aki fizeti, mert kellett neki...most akkor hogyan is tovább ha eljön az ideje annak, hogy berendelek még egy autót lizingre? szerintem a lizing a ludas lehet menesztem ezt a dolgot...
Egyszerűen nem értem a lényegét.....vagy még nem tudom a lényegét....OMG....
thx
-
lacos001
senior tag
válasz LuckyL #159553 üzenetére
Inspekciós csomagot fognak ajánlani mikor megyünk átvenni az autót.
Ez nem tartalmaz semmit tudtommal csak fizeted...
Minden egyes szervizelési dijat ugyan úgy kell fizeti.
Legyen az olajcsere és a vele járó szűrők vagy éppen fékcsere, tök mindegy.
Tehát felajánlanak majd vmit, amiről nem tudok semmit.Olvastam vki fizeti ezt az éves inspekcios dijat, vmi 250€ és olajccserénél letett még 170€-t.
Ki szeretném deriteni mi is ez...vagy csak lehuzás.Itt az autó átvizsgálása 40€-ba kerül. Tehát kizárt, hogy ilyesmi célokat szolgálna...
Seat-al még nem tudok beszélni, csak ha már legyártották az autónkat.
Nem baj, addig keresgélek.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz lacos001 #159555 üzenetére
ja, értem már! de sajnos segíteni meg nem tudok itthon nem hallottam még ilyenről
esetleg az nem lehet hogy a garancia miatt van ez a díj? mert a szervizelést nem csak márkaszervizben lehet végezni (a németek hajlamosak betartani a szabályokat-pl. azt hogy nem vagy köteles márkaszervizbe hordani az autódat hogy a garancia megmaradjon) ? csak egy tipp..cryptot minden termékemért elfogadom
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #159558 üzenetére
Őszintén én is sajnálnák egy ilyen autót így lejárni.
Régebbiből miből érdemes válogatni?Novum Forum Siculorum
-
jUUh
addikt
Üdv!
Szerintetek ez nem gyansan olcsó?
Samsung Galaxy S23+
-
i-sti
senior tag
-
azért ennyi, mert már van 3 újabb modell és már gari is lejárt, lassan 7 éves, elmondom, hogy a 2013-as i30 kombimat 3 hónapig árultam a végén 2,5M tudtam eladni, ezért 2M-nél többet nem adnék
2011-es kia ceed-et még garisan, igaz 3 ajtóst 2M tudtam eladni 2016-ban
Szóval szerintem nem, nem olcsó még alkudnék belőle, nagyon max 2,2M, mert ez azért felszerelt darabEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Xero
nagyúr
Sok dolgot nem tudok róla mondani. Egyszerűen az anyagok, az illesztések borzasztóak voltak. A sivárság egy dolog, de tényleg a biliműanyag az kritikán aluli volt. Bele kell ülni és kipróbálni én azt mondom. Plusz ez ugye egy taxi volt, ami ki tudja mit kapott az élettől már.
-
BigBlackDog
veterán
Kis segítséget kérnék. Az alábbi három hirdetésről kinek mi a véleménye?
Toyota Verso
Opel Zafira
Volvo V70A Toyota első tulajos, az Opel bemutatóautó volt és szalonból vették 15e kilométerrel. A Volvo ilyen szempontbók eléggé nyűgös, Svédben volt két évig, majd behozták és most a harmadik magyar tulajnál van. Ő 3 éve használja és kb. 35e kilométert tett bele. DPF tisztítva volt, kályha működik. A szöghajtómű nem működött még mikor a mostani tulajhoz került, de olajcsere után (addig sohasem cseréltek olajat benne) elvileg életre kelt.
[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
válasz BigBlackDog #159571 üzenetére
Toyotában a jó dízelje van, a nagyobb az bajos - viszont kérdés, hogy esetlegesen 7 főhöz és 1615 kg saját tömeghez elég-e a 126 paci, én ezt gondolnám végig...
Többihez nem tudok hozzászólni.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
alázógyík
őstag
válasz BigBlackDog #159571 üzenetére
Az Opelen lévő VW dísztárcsa igen jól mutat..
-
veterán
válasz BigBlackDog #159575 üzenetére
Ha tisztességesen javították, akkor sokáig nem lesz vele gond. (Én is jártam már így, nem láttam a rámpa sarkát, egyből horpadt a küszöb. :/ Javítás során lefújják rücsivel, semmi nyoma nem marad.)
Az eszemre hallgatva a Zafirat venném (a belseje egy plasztik-sivatag), a szívemre a Volvot. (Toyota passz.)
-
lsc
nagyúr
válasz BigBlackDog #159575 üzenetére
Ha normálisan lett megcsinálva nem lehet gondja. Egyébként szerintem a 3 közül a versoval lehetne a legkevesebb nyűg, a 126 ló meg autóskártyában kevés, a nyomaték sokkal lényegesebb.
Az élet kegyetlen .
-
Acheron
őstag
Ahogy Winkler írta egyszer, sokat számít, miből ülsz át. Ugyanazt az erőt /nyomatékot érezheted kevésnek és soknak is.
(#159580) BigBlackDog: Ilyenből érkezve alighanem igen, bár a súly is (nagyon) sokat számít. No meg a vezetési stílus.
A V70 vonalat nem vetném el, akár másik példánnyal, AWD nélkül. Masszív, megbízható technika mind a felépítményre, mind a motorra, nem jellemző a korrózió, az öthengeres dízelről pedig csak jót tudok mondani. Emellett kényelmes, nagyon. Tény, hogy a fenntartási költségei valamivel magasabbak lesznek a másik kettőnél.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Acheron #159581 üzenetére
Igen, igen, V70 a fő célpont. Viszont abból elsősorban csak a második generáció játszik, a 2007-2008-tól jövő harmadik generáció ára eléggé magas és ahogy "hallottam", több a probléma vele, mint a második gennel. Viszont értelmes darabot, 2.4-es benzinnel, vagy dízellel találni belőle, összkerék nélkül kb. lehetetlenségnek érzem.
-
veterán
válasz molnarpeter #159583 üzenetére
Inkább 10 évet tippelek - már ha valaki gondolkodik ilyen időtávban egy autó kapcsán.
-
footy
addikt
válasz lacos001 #159552 üzenetére
Itt van a Wartung-Plus leirasa.
Az a lenyeg, hogy fizetsz egy havi dijat, ami lefedi nem csak a tervezett hanem az elore nem tervezett szervizkoltsegeket is. Viszont ez ugy latom hogy csak kopora vonatkozik es fodarab csereje nem, tehat a garanciat nem valtod ki, ill. hosszabitod meg vele.
Egy evben kifizetsz 360 eurot es lecserelik neked majd az olajat meg a szuroket. (tippre 350-450euro)
Meg kell ketdezni, hogy mennyi amugy az eves szerviz es akkor tudsz viszonyitani hogy megeri-e.Most latom a masodik hsz-ed. Az inspekcio, winter check szokott kb 30-40 euro lenni, de az annyi hogy megnezik, hogy a hutofolyadek hany fokon dermed meg feltoltik az ablakmosot teli folyadekkal.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Mennyiért érdemes A4 B5 1.9TDI-t venni? Ami nem bontószökevény de nincs túlárazva. Mondjuk 110ló adagolós vagy PD. Meg szabad-e venni olyat amin már van egy 2260, saválló csövezés, kevlárkuplung, vagy ezeket mind azért adják el mert már széthajtották őket? Szerintem elég sok 1.9 TDI tuningos vált 3.0 V6 CRTDI-re ha már megteheti, szóval van valamennyi remény.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
lacos001
senior tag
válasz footy #159585 üzenetére
Igen, ezeket már mind átnéztem.
problémám az volt, hogy sok hülyeséget olvastam a netenKülönböző ajánlatokat fogunk kapni, mikor már látják mikorra várható az autó érkezése. ha akarunk ilyet,
nem kötelező...Händlerrel ezt emailbe ledumáltam tegnap. Jön majd a személyre szabott angebot.
A szalonba 4-5 hónapot mondtak. A papiron, hogy mit is rendeltem, azon pedig kötelező szállitásként április van megjelölve..
-
csoki46
aktív tag
-
-
csoki46
aktív tag
válasz bitpork #159589 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, ez az összeg a kínálat tetejét jelenit, ezért vagyok kicsit letörve, hogy nem találok igazán szép példányt belőle.
De azért ne felejtsük el, hogy ezek 18-20 éves autók, alsó hangon 300.000-400.000 ezer kilométerrel.
Hiába a galvanizált kaszni, az az első komolyabb sérülésig tart. Javítások helye ugyan úgy tud rohadni.
Nyilván én is úgy gondolom, hogy jó autók, egyébként ennyiért vennék egy 10 éves fiat lineát, reanult megant... -
-
csoki46
aktív tag
-
válasz csoki46 #159592 üzenetére
Tiptronic-ot lehet venni, de ha nem ismered az előéletet , akkor jobb ha anyagilag készülsz egy nagyobb összeg kiadására. Ez nem törvényszerűen következik be, de kizárni nem lehet.
Saját tapasztalatból írom (2006 óta VAG automata, és azon belül is tiptronic van -5 és 6 sebességes), hogy akár 500k km-t is elmegy ha megkapja az olaj és szűrő cseréjét.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz csoki46 #159588 üzenetére
De mit? A4, vagy Poszáta? Én is úgy érzem, 1 millió már sok érte, 20 éves autókról beszélünk. Szomszéd vett most 870-ért egy nagyon szép 110 lovast, hátul nincs benne elektromos ablak de amúgy baromi jól néz ki. Minimális tuning van rajta, 1749 meg egy chip. Na valami ilyet szeretnék
Hát igen a pénz. Az a baj eladom a Mazda6-ost, nagyon max 4 kilót tudok rádobni átírással, első szervizzel együtt. Ez 1 millióban maximalizálja az árat.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
dinersgala
tag
helo,
500-700,000 környékén milyen autót ajánlotok?
főleg városi használat, fő szempontok a fogyasztás a szerviz, megbízhatóság, semmi extra nem kell bele
-
theuprising
tag
válasz footy #159595 üzenetére
Igy van, csak hogy a kozelmult tanulsagat megosszam veletek: van egy 2001-es benzines Avensisem felujitott motorral jo sok km-rel, elvileg a szokasos "benzines Toyota, sosem megy tonkre" szlogennel. Lokukit
17 eves letere meglatszanak nala az oregedes jelei, mint pl a fekek csovei elszaradtak, a tarcsafekek fekhatasa csokkent (csak a fektarcsanak szorulo 2 betet egyike feszult a tarcsanak fekezeskor), hiaba volt cserelve 2 evente a fekolaj + a fek atvizsgalva. Egyre jobban hallani a rezonalo muanyagokat/femeket mindenhonnan.
+1: jobb hatso lengescsillapito eltort. Az eg vilagon semmi elojele nem volt, feluleti rozsda volt max rajta. De csere kozben megneztuk, szanaszet volt mar gyalazva beulrol maga az alkatresz, konkretan kettetort a fem.
Meg a feltengely gumiharangok is elfaradtak az idok soran.Az oreg auto az oreg, hiaba jo hiru motorja van; rozsdasodhat mar, szaradt ott ahol nem latod, rezeg-rezonal, hangos.
Most nem lebeszelni akarom a kollegat a passatrol, de en inkabb megneznem azt ami legjobban tetszik es elvinnem szakszervizbe (nem markaszervizve), kernek bevizsgalast/ajanlatot arra hogy mennyiert hozzak abba az allapotba ami nekem kell, es az alapjan alkudozni a tulajjal a vetelarrol.
A "kinalat alja - kinalat teteje" ne legyen mervado, nem jelenti a vetelar automatikusan azt, hogy az olcso mindig szar, a draga meg koltsegmentes/fasza.
Bele kell ugrani a surujebe, alkudozni, bevizsgalni, raszanni az idot energiat. -
Mike81
senior tag
válasz dinersgala #159596 üzenetére
Szia! Esetleg Ford Focus MK1 1.6 benzines? Megbízhatóak az alkatrész és a szervízelés sem emészt fel csillagászati összegeket. A rozsdára érdemes figyelni de mondjuk a miénk 2004 oktoberi es csak most kezdett megjeleni egy két felületi.
Vagy Astra G?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dinersgala #159596 üzenetére
Saxo 1.5D, kis tartalékot hagyva vezérlésre és lakatolásra?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...