- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Projektor topic
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz footy #159649 üzenetére
"Szívó". Ez ilyen. Akit nem zavar a szivó karakterisztikája annak príma választás lehet.
Aki a turbost szereti és a 1500- fix 200+nmet annak nincs más megoldás mint a turbos. Szó se róla meg tudom érteni aki a turbos karakterisztikát szereti.
Legjobb lenne egy ilyen MPI+DIs motor turbóval. Új 1.8-2.0 TSIk ha jól tudomm már ilyenek. De azért a VW elmúlt 8év miatjja miatt azért fél tőlök.
Bár legjobb egy tesla lenne. Legkissebb, legolcsobb 3as is végig tol 0tól, 5.5sec wow alatt 100on van és otthon konektorba dugható. Turbo sincs. Meg koksz sem. Csak épüljön ki a töltőhálózat rendesen.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz LuckyL #159645 üzenetére
Áhhh, olyan korra már legalább egyszer cserélve van minden légzsák
(#159647) Dare2Live: kurva szar Pláne h jó párról tudom hol van és mit csinál még mindig. Van egy külön autós mappa a gépen, az összes fotóm megvan amit csináltam (ez alól Gazsi kivétel mert ott annyira rosszul érintett a dolog h pár kivételével inkább letöröltem), és nincs olyan hét amikor nem nézegetem át őket
Próbálom úgy kezelni mint amikor a gyerek felnő és "kirepül"https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #159662 üzenetére
Az 1.5-rol nem sok jot olvasni, de a 2013-tol gyartott 1.4-est siman vennem.
-
őstag
válasz Dare2Live #159659 üzenetére
Egyébként én közvetlen családi tapasztalatból is tudok. Apámnak nem tudom hányadik corollája van. Az előzőben szar volt az 1,6 benzines motor (egyszer csak legyengült és újraindítás után ok). Hibát a több toyota szerviz sem nem találta. Szépen beadta nekik és elhozott egy újat. De szerintem ez az utolsó dobásuk nála.
-
HKorn
addikt
válasz footy #159666 üzenetére
Ami meglehetősen vicces, annak fényében, hogy már elég hamar mentek a viszajelzések a megnyúló láncokról.
Pár mérges/csalódott vevőt azért csak sikerült kiharcolniuk.
Ezres Ecoboost-ot próbáltam egy kombi Fókában, nehéz volt neki a kasztni, pályán lendületben már ok volt. Szerintem egy Fiestában lehet optimális.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
lsc
nagyúr
Nemsokára tele leszünk dízelekkel Történelmi
döntés lehet kitilthatják a német városokból a dízelkocsikat.Az élet kegyetlen .
-
válasz HKorn #159670 üzenetére
Már itt is volt róla szó h a személyautó forgalom kevesebb mint 2%-t adja a légszennyezésnek itthon. Találgass mennyit fog számítani itt ha a 14 éves átlagkor felmegy mondjuk (LYALY iSTENEM MINDMEGHALUNK!) 12 évre mert jönnek a tisztábbak
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz HKorn #159667 üzenetére
Ami meglehetősen vicces, annak fényében, hogy már elég hamar mentek a viszajelzések a megnyúló láncokról.
Pár mérges/csalódott vevőt azért csak sikerült kiharcolniuk.Az europai vevot leszarjak, mert nincs normalis erdekkepviselet.
A DSG botranyok miatt Kinaban es az allamokban is meghosszabbitottak a garanciat, a hazai piacon pedig nem.Ezres Ecoboost-ot próbáltam egy kombi Fókában, nehéz volt neki a kasztni, pályán lendületben már ok volt. Szerintem egy Fiestában lehet optimális.
Jo az fokaban is, csak a 125 lovasat kell venni. A 6-os valto kiosztasa sokkal jobb mint az 5-ose ami a 100 lovashoz van. -
Dare2Live
nagyúr
válasz HKorn #159670 üzenetére
DPF ledugoz, EGR kiköt, katalizátor meg végképp minek.
amúgy is 2% és a korom, PM10, Nox.... még egészséges is a magyar tüdőnek. Tudnám mért van rendszeresen nyáron is határérték felett PM10, NOx, O3... nem biztos nem ezért.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Dare2Live #159673 üzenetére
Láttad már mik szaladgálnak tömegközlekedés címén? Teherszállítás címén? Tudod mivel fűtenek és főznek abban a kicsit több mint 4 millió embert érintő háztartásban ami létminimum alatt él?
Ez nem jelenti azt h nem ártalmas a dízel. De legalább ugyanannyira ártalmas a benzin is. A szállópor tipikusan mindkettő által okozott probléma - ott a forgalom maga a baj legfőbb oka.
A la natúr 7% körül NO2 van a levegőben, az össze NOx összetétetel kb 11% körül alakul. De csak h lássuk mennyire szar a benzin is : szén-monoxid, szénhidrogének, nitrogénoxidok (NOx ), poliaromás szénhidrogének, illékony szerves vegyületek (VOC-k) és szálló por van a benzin kipufogó gázban. Ennyit arról h van-e kisebbik rossz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
HKorn
addikt
válasz bitpork #159671 üzenetére
Vágom, így gondolom én is, hogy a teher, tömeg és egyéb fűtések sokkal inkább hozzájárulnak a légszennyezéshez, de azért csak kitiltják a németek is a dízeleket és nem a benzineseket, ez azért azt sejteti, hogy nem jó, ha sok dízel szgk rohangál az utakon.
Elég csak a szomszédomra gondolni, aki minden reggel negyed órát csettegteti a dízeljét, hogy valamennyit melegedjen mire elindul, csak addig mi nem tudunk szellőztetni, mert orrfacsaró dízelszag terjeng mindenhol.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
Kickass
őstag
válasz HKorn #159677 üzenetére
Lufifütty, a szénerőműeikhez meg nem nyúlnak illetve a 2020-ig vállalt szén-dioxid kibocsátás csökkentés is sz*rban, nekik kapóra jött a dizelbotrány van mire mutogatni.
Nyilván ezek az autók az erőfeszitések ellenére sem tiszta levegőt pöfögnek ki, de ez a probléma egy kicsi szelete csakhát ugye az autósokkal bármit meg lehet tenni, az energialobbival meg nem feltétlen. Sokan legalábbis igy gondolják és eléggé logikus.Szintén kérdés, hogy valósul meg, az ott se fog működni, hogy egyik napról a másik egy dizellel se lehet behajtani semelyik német városba, csak a hazai kattintásvadász un. újságirás szereti ezt igy eladni.
[ Szerkesztve ]
-
G0mb1
csendes újonc
Sziasztok!
Új autó vásárlásán töröm a fejem.
Jelenleg egy 2003-as Clio 2-esem van, 1.4 benzin. Munkahely váltás miatt napi 150 km-t utazom (M0 + autóút 90%-ban), sajnos a korábbi tapasztalatok alapján, mikor napi 150 km-t mentem a Clio eléggé csak le lett harcolva, anno fél év alatt 280.000 Ft ment rá, most februárban újabb 150.000 pedig nem volt napi 150 km már fél éve.
Ezért eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne, ha...
Erre a napi 150km (havi kb. 3500, évi 40-45 ezer km-re) egy újabb, komfortosabb autóba ülnék.Kb. 3 millió forintom lenne rá.
Csak kisautó, vagy alsó középkategória jöhet szóba max., de mivel egyedül használom így elég egy kisautó. 90LE alá nem szeretnék menni.
Illetve 2-3 éves model már szuper lenne.
Mit ajánlotok? Én dízel autókat nézegettem első körben, de a No. döntések miatt nem tudom rövidesen milyen hatással lesz a piacra ez a kitiltósdi, ha maradnék az új 4-es Cliónál, akkor még a 90 és 120 lóerős turbós benzinesek maradnának, viszont ezek bőven többet esznek pályán, mint a dízel (én 1,5 - 2 literrel többet számoltam rá).
Szóval várom az ötleteket.
Köszönöm előre is a segítséget!
-
vzsryl
nagyúr
válasz G0mb1 #159681 üzenetére
Suzuki Baleno 1.2 benzin.
Mivel nagyon könnyű, és jól van hangolva, ezért elmászkál 5 lityóból és még arrébb is lehet vele állni, ráadásul ha netán ezzel is hosszútávra terveznél, akkor a tartósságra is alapozhatsz, mert nem túl tönkremenősek ezek a Suzukik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
G0mb1
csendes újonc
válasz szőröscica #159682 üzenetére
Igen, az első gondolatom nekem is ez volt, itt már csak azt kell akkor mérlegelni, hogy melyik a leggazdaságosabb megoldás, 5 éves, 2-3 éves vagy akár egy új autó (nyilván ez biztos nem .
Akkor marad a Clio, Megane (talán), Fiesta, Corsa, és talán Skoda.
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #159689 üzenetére
Így van sajna, megfordult már egy ideje a benzines a drágább és még jön pár ilyen cikk azt még drágább lesz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz SzlobiG #159690 üzenetére
Mondjuk ez mehet egy darabig, de szerintem, ha tovább nyílik az olló a dízel és a benzines árak között, akkor eljön majd az idő, amikor elkezdenek már az emberek olcsóbb dízeleket keresgélni. Legfeljebb, ha pont a fővárosba (vagy más kitiltós magyar városba) és pont egy szmogriadó idején kell bejönniük, akkor majd tömegközlekednek. Érzésem szerint a többség úgysem havi szinten jár németben, itthon meg én nem érzem még olyan nagy hátránynak. Persze, egy benzines optimális ilyen szempontból, de egyre jobban kezd ennek erős felára lenni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #159691 üzenetére
Ez is egy szempont, de nem a dízelbotrány és a nyugati szigorodó környezetvédelmi normák a benzinesek térnyerésének az egyetlen oka. Nem tudom észrevetted-e, de jó szerelőt találni művészet lett és horror áron dolgoznak. A dízel pedig gyakrabban igényli. Ha van valami nem egyértelmű nyűgöd, mire megtalálják mi baja van a gatyádat otthagyhatod. Minél újabb és faékebb egy autó annál olcsóbb fenntartani magas bérszínvonalú országokban.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz molnarpeter #159689 üzenetére
lehet veszek egy kia ceed 1,6 crdi-t, sz@ré, h.-é egy 1-2 évest, legfeljebb minden hétre szervezek egy kirándulást is, hogy részecskeszűrő regenerálódjon
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz rasotamas #159692 üzenetére
Nem teljesen értek ezzel egyet, de van benne igazság. Én is tapasztaltam, hogy jó szerelőt nehéz találni és általában meg is kéri az árát a munkának. Kisebb dolgokra van ismerős szerelő, így azért kicsit könnyebb.
Szerintem a dízel nem feltétlen igényli többet a szerelést. Persze, ha nincs lerúgva és megkapta, amit kellett. Azért az elmúlt 6-8 évben kijött benzines autók nagy részében is megvan már a turbó, direkt befecskendezés és egyéb nyalánkságok. Ha meg enélkül keres az ember benzines, de relatív fiatal jószágot, akkor jó eséllyel kisköbcentis, agyoneuronormázott motorba fog belebotlani, ami átlagos használatra még el is megy, de eléggé kompromisszumos az én meglátásom szerint.
"Ha van valami nem egyértelmű nyűgöd, mire megtalálják mi baja van a gatyádat otthagyhatod."
Jogos, de ez sem a motor típusától függ szvsz. Ha a szerelő ért a típushoz, akkor gyorsan megtalálja még a nyűgösebb problémák forrását is, ha meg csak túl akar lenni az ügyfélen, akkor lehet szenvedés egy szívóbenzines kocsival is."Minél újabb és faékebb egy autó annál olcsóbb fenntartani magas bérszínvonalú országokban."
Ez szerintem minden országban igaz. De valamit valamiért. Ha nagyobb komfortot, biztonságot, kényelmet akar valaki, akkor többet "fizet" valamilyen módon így is, úgy is.Persze ez mind megint csak saját vélemény.
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #159691 üzenetére
Bp-n is csak Euro4 és alatt lesz tiltás szomgriadó esetén az is 2019től. De pl. idén eddig hány ilyen nap volt?
Más magyar városban van ilyen egyáltalán? Debrecenben tuti nincs pedig elvileg ez az ország 2. legnagyobb városa.
Itthon szvsz még sokáig nem kell kitiltástól tartani. -
jegenye77
addikt
És az a rengeteg ember, hogy fog járni dolgozni?
Mindenki tömegközlekedéssel? Így is dugig vannak a metrók!
Oké! Sokan le tudják cserélni az autójukat de pl egy családban lehet 2-3 autó is. Ha mind diesel akkor az már az ittenieknek se olcsó mulatság.
Nalam biztos sokkal "okosabbak" hozzák meg ezeket a döntéseket de szerintem ez egy átgondolatlan törvény.
Hogy fogják megoldani ennyi embernek az utazását?
Itt a kollégáim is csak nevetnek ezen mert hülyeségnek tartják ezt a döntést.
Nem beszélve arról, hogy jó páran érintettek is a dologban ( Én is a Golf 7 diesel - emmel)
Ami megint csak érdekes, hogy a 3-4 éves autó ezek szerint már kuka?Sok ember azt hiszi, hogy az anyukája méhéből csúszott ki, mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják, hogy az apjuk t?kéből jöttek!
-
jegenye77
addikt
válasz szőröscica #159698 üzenetére
Ebben igazad van de ha 50km re lakom a várostól akkor, hogy menjek dolgozni? Hagyjam Frankfurt perem részén az autót? És onnan? Ha nincs kiépítve erre a tömegközlekedés akkor ez gyakorlatilag lehetetlen.
Sok ember azt hiszi, hogy az anyukája méhéből csúszott ki, mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják, hogy az apjuk t?kéből jöttek!