Új hozzászólás Aktív témák

  • #03969024

    törölt tag

    válasz Archer #132330 üzenetére

    Nos, a cégnek, ahol dolgoztam, csak Defenderek voltak, '95-ben kaptuk az első darabokat, még 200/300-as motorokkal. Sorban törtek a váltótengelyek, hibás megmunkálás. Hibás kivitelezés miatt vezérműház, görgők cseréje még gariban. Addig talán nincs is gond, amíg nem használod sárban, mert azt nagyon nem szereti! Pillanatok alatt elfogynak a fékbetétek, bár a féktakaró lemezek eltávolításával orvosolható. A féltengely s a karimája két darabból van, ott könnyen bejut a víz, a sár, aztán a kerékcsapágyaknak annyi! A fékdugattyún sincs rendes porvédő, hamar rozsdásodik. Gyenge a hosszdifi, gyorsan kopnak az ökölfejek, vákuumpumpa egy vicc, TD5-ös lendkerék sűrűn széthullik, alu kuplunghengerek beragadnak, 200/300-as motorok tápszivattyúja is hamar elromlik, de a TD5-ös elektromos pumpája is elromolhat egy szűrőcserétől is.Szíjfeszítő sűrűn zajos, gyenge a csapágyazása, ventillátorkupplung sem a tartósságáról híres. Gyenge függőcsapágyak. A pitman karba épített gömbfej egyszerűen röhej! A fülke állandóan beázik. Konzervatizmushoz annyit, hogy a Salisbury hátsóhíd kúpkeréktömítése bőrből van, azt is hamar megeszi a por, sár. Szóval, nekünk nagy csalódás volt a Defender, igaz, kényszerűségből még a Ford-motorost is használtuk. Utcára nagyon kényelmetlen, talán Afrikában érezte magát jól, bár ott is inkább a LandCruiser volt a nyerő... Érdekességképpen megjegyezném, hogy egyszer egy amerikai szuvervisor megjegyezte, amikor még az orosz technikát használtuk (NIVA, UAZ, GAZ, ZIL, KRAZ) hogy jó nekünk, haditechnikát használhatunk... Tény, hogy a régi, 4 sebességes NIVA-nál jobb terepjáró talán nincs is...

    Dióhéjban ennyi, de ez csak a jéghegy csúcsa.

Új hozzászólás Aktív témák