- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
őstag
Ezekkel az autókkal és sok mással is az a bajom,hogy úgy ahogy ki néz még valahogy, de sima 1.6 benzines motor és azon kívül semmi. Dög unalom az egész.
Nagyjából,hogy miket néztem:- Volvo V70, szögletes forma bejön, plusz benzines turbós motor...legalább lóerő van benne...
- Skoda Fabia RS, nagyon messze van a Volvotól, de legalább kinéz valahogy,plusz lóerő van benne és dízel, ha nem lövöm neki nem is eszik.
- Audi A4, dízel motorral,ha lehet Avant, vagy quattro ha már Audi, félek a költségektől, persze ez a fentebb említett autóknál is fenn áll.
- Subaru Forester, forma rohadtul bejön, de semmit tudok róluk csak annyit,hogy rohadt sokat fogyaszt,plusz a boxert nehéz szerelni.Szóval vannak bajok nálam is.
Valami olyan kéne amiben vagy van lóerő (vagy jó a futóműve és kanyarogni támadna kedvem, vagy csak simán leforgathatom hatezerig mert bírja) és ha kedvem tartja tolhatom neki, de ha csak pályázni akarok akkor legurulok pestről vidékre 130-cal. -
-v-
addikt
válasz m3tr0 #129802 üzenetére
Hát ebben a ghiában van digit klíma, xenon, tempomat, ülésfűtés, fűthető szélvédő, 4 elektronyos ablak.. szerintem nem fapad Ja meg a kategória legjobb vezethetősége, nagyon jó az még ma is (sőt). Már ha ez számít. Amúgy az 1.6-os motor nem olyan gyengusz bele, nagyon szépan harapósan veszi a gázt, és normálisan megy vele. Futóműre kormányra jobbat ennyiért nehezen találsz, a motort meg minden nap forgathatod tiltásig.
Dög unalom az egész.
Hát ja, a régi dízel audi 1.2 millából izgalmasabb vállalkozás, az tény
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Ismeros csaj par napja verter orba a 10 eves Mazda 3-as kocsijat. Autopalyara akart felhajtani, es a felgyorsito savba megijett valamitol az elotte halado 17 eves srac, beleallt a fekbe, o meg ment mogotte, nyomta a gazt... Ma hivtak ,hogy totalkar.
Holnap hivja a biztosito, hogy mennyit fizetnek, semmi penze nincsen pluszba es kocsi kell neki - azonnal... Persze csak japan, szedan es fiatalabb mint ami neki volt, keves kilometers - ugye ssegitek.
Kemeny ebredes var ra holnap...[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
őstag
válasz m3tr0 #129805 üzenetére
Vagy Volvo vonalon egy ilyen.?
Mondjuk ebben semmi élményfaktor nem lenne.
Ez is dög unalom.tomcsi: néztem Seatot is, de amire futná, az max. az FR, amiből megint 1.2 millióból ki tudja milyen lenne.
Igazából szerintem ez pont az a keretösszeg amiből még igazán jó autót nem tudok venni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz m3tr0 #129810 üzenetére
nézd meg azoknak az elejét, amit kornélkának linkeltem. van benne 1.8-as alfa 156, korának egyik legjobb futóművével, megbízható és haladós motorral és a mai napig jó formával. 900-ért van fenn, még maradna arra is, ha valamit hozzá kell nyúlni.
amúgy nehéz ügy ez a vásárlás, mert mindenkinek vannak igényei, de kevesen vannak képben azzal, hogy mi a realitás. érdemes elolvasni a "magyar használtautó-vásárló hülye" trilógiát totalcaron, tanulságos.ja amúgy semmi rosszat nem tudok elmondani arról a volvoról, de élményt ne keress vele, nem arra van autópályán lehet vele vicceskedni, de nem az az autó, amivel hirtelen ötlettől vezérelve felmész Dobogókőre háromszor egymás után
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Gratulálok
Mondjuk ... a tollat is adták az autóval? Meg a kézírás is egyforma.
Nekem is van ilyen az autómhoz, kb. 120e km adatai, de gyanúsan egy tollal lettek írva. Mindegy, ez sosem derül ki, használd egészséggel.Roberto211: Aztán neked hol vannak a képek az autóról? Már valami 2 hónapja megvan lassan nem? Hogy volt merszed még nem ideállítani 40 képpel?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hehh, van 5 szép mondeo 4 misi alatt, abból 4 fehérvári, 1 meg nyárádon (pedig ez széép), plusz egy fóka szintén fehérvár. Mi a tököm van bazz a főváros már le van tojva?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz m3tr0 #129802 üzenetére
Forester nagyon baba de azt csak akkor vegyél ha jól ki vagy kenve. Van hozzá rendes szaki nincs azzal gond de drága minden cucc hozzá. Tehát ott kezdődik, hogy a vezérléscsere 180k. És akkor még nem nyúltál a futóműhöz meg a fékhez sem adott esetben...
Amúgy mire kell ótó? Mert a V70 meg a Fóbia RS nem hogy nem egy de még csak nem is szomszéd kategória.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MunezXBK #129822 üzenetére
Köszönöm, ha megnézed, de nem azért írtam, hogy törd magad. Csak magamat szívatom, hogy kocsit nézek annyiért, amennyiért most nem tudok venni
A többinél nincs cég megadva.
(#129818) aero.:
Központosított hatalom rulz
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
runner 125
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #129789 üzenetére
Grat.
Hasonlóan őrült vagyok én is, csak én mindent fotókkal dokumentálok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
Hali!
Még annyit előre, hogy ne tegyem fel félévente a szokásos unalmas kérdéseket:
- VAG szektorból (skoda) dízelből/TSI-ből mi az ajánlott? A most futó octavia szériát fogom keresni, csak DSG-vel.
- Ford-nál, jelenlegi vagy kifutott Mondeo, 2.0 illetve 2.2 TDCi (140 és 200 paci közöttiek) ajánlott-e, manuál vagy powershift-el, illetve van-e benne nagy bukó?
- BMW 320d és társai, csak automata, de ezt kb ismerem. Sokba van
- Mercedes C-osztály dízelei (220-250cdi) vagy esetleg a 250-es benzines. A dízelek tudtommal tök egyformák, mind 4 hengeres, természetesen ittis csak automata.Szerintem másba egyelőre nem ülnék bele esetleg KIA Optima de még nem lesz belőle pár éves jó állapotú, se a Hyundai Tucson-ból
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Tsebacsi #129838 üzenetére
Amiben szo-szo képben vagyok, mert utánajártam:
VAG 1.4TSI az Octi 3-ban elvileg problémamentes, már szíjas. 125/140/150 lovas (Golfban ezek vannak), szerintem mind3 OK, az erősebbek minden normális elvárást teljesítenek. DSG passz, Mágus szerint 200 ezer km az élettartama. TDI-t inkább passzolom, unokatesóm sokat szívott az 1.6TDI erőátvitelével (kuplung+lendkerék csere, majd váltó kuka -> céges autó leselejtez).
Mercedes E Class (2009. utáni) okán olvastam utána a motoroknak: 200cdi gyengécske; 220cdi-nél befecskendezők kehesek voltak eleinte; 250cdi duplaturbós, +hibaforrás és nehezebb diagnosztika.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #129838 üzenetére
VAG-ból 2.0 TDI + DSG jó kombináció, megy és ha nem tolod nem eszik. Igaz maga a DSG öngyilkosra van hangolva (biztos véletlenül ) szóval a kb 200k km-eres élettartam reális. Nagyban függ mennyit használod pályán és mennyit azon kívül. Szóval legyen a zsebben 3-400k a cseréjére.
Amúgy a CR rendszere nem kényes a DPF/EGR kombó meg mindnél behal egy idő után, ezzel számolni kell és kész.A többivel nincs xp-m, azokra nem írok semmit.
Ja de. #csakaHonda!!!!444!!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #129843 üzenetére
Bárki bármilyen autót akar a sporttól a buszlimuzinig mindig Honda lett ajánlva ezért az élcelődés.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz z123456789 #129847 üzenetére
Olvasom a honda fórumot is Látom a dilemmádat, és valahol simán megértem. Csak nekem most az Accord sem feltétlen alternatíva, pedig tetszik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AliExpress tapasztalatok
- Sorozatok
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Befagy az egész gép
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest